sinds kort? man dat was een naziquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
Zoals je boven kan lezen komt er ff iemand langs,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevondenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
moggequote:Op donderdag 1 november 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevonden
mogge trouwns
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder opquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
sjonge sjonge zeg, ddat je niet gelijk een commodore64 aansluitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
Dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
idd, vertel, leuk vrouwtje?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ZE ??? ooohhhhhhhhh
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auwwquote:Op donderdag 1 november 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uitNouja, die nieuwe layout met al die dames is ook niks voor hier, en thuis pakt m'n firefox 'm niet, dus ik zit soiweso altijd op fokforum_light
ja in firefox is die lay-out zwaar verneukt, knoppen van MyAT enzo door de eerste posts heen, ziet er allemaal niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auww
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjesquote:
Ja ze is eigenlijk wel heel liefquote:Op donderdag 1 november 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjes![]()
Nee k ken die layout ook welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ziet er toch niet verkeerd uit zo ???
[ [url=]http://www.hostdump.com/uploads/f67a609bde.jpg]link[/url] | afbeelding ]
als je goed kijkt is dit geen explorer maar juist firefoxquote:Op donderdag 1 november 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee k ken die layout ook welMaar ik ga thuis niet in explorer zitten fokken
Dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 1 november 2007 08:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk wel heel liefWel getrouwd uiteraard
uh, kijk eens goedquote:Op donderdag 1 november 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee k ken die layout ook welMaar ik ga thuis niet in explorer zitten fokken
Ja dat zie ik, maar bij mij thuis issie verneuktquote:Op donderdag 1 november 2007 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je goed kijkt is dit geen explorer maar juist firefox
ik kan in firefox realtime de render engine veranderen in firefox of explorerquote:Op donderdag 1 november 2007 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, kijk eens goed![]()
Gebruik zowel hier, als thuis Opera![]()
dat komt vast door de ad blockersquote:Op donderdag 1 november 2007 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, maar bij mij thuis issie verneukt![]()
Dat kan jij ook hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
jij hebt geluk, met je funny filmpjes![]()
Dat zou goed kunnen iddquote:Op donderdag 1 november 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt vast door de ad blockers![]()
Dat probleem wat jij noemt heb ik ook gehad in opera ...quote:Op donderdag 1 november 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen iddHij mikt die banners er ook altijd uit, ik ga maar eens het één en ander instellen dan
Flikker dan lekker op als je er niets aan vind ofzoquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
Dit is helemaal geen geen reet de doen op je werk topic meer, maar gewoon een incrowd kutkliek slowchat.
we hebben niks te doen daarom doen we dit is toch logischquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
Dit is helemaal geen geen reet de doen op je werk topic meer, maar gewoon een incrowd kutkliek slowchat.
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 1 november 2007 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan jij ook hoor
Zoek alleen als eens naar "Funny", en je bent weer een dag bezig
Waar verwacht je dat we 't over hebben dan, werk?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
moet je niet naar sgool breezahchickquote:Op donderdag 1 november 2007 08:38 schreef Dangel het volgende:
hij hoopte dat iemand hem aan een baan gin ghelpenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar verwacht je dat we 't over hebben dan, werk?
Nee, ik zit op mn werk, en heb niks te doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet naar sgool breezahchick
Dat is wel minder ja,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content"
For assistance, contact your network support team.
en dat dacht jij ":P
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg foutquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dangel het volgende:
IEts meer open staan voor newbies zou prettig zijn
idd amen!quote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg fout![]()
b.v een goede morgen ofzo had een stuk beter gestaan...
ja , heb toch altijd gmail , dus dat werkt prima hahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja,
ik kan zelf normaal dus geen filmpjes ed bekijken, maar via die opendir werkt alles wel.
Kan je daar wel relaxt mailen, of ook dat niet?
Mocht je alsnog leuke (korte) funny filmpjes willen,quote:Op donderdag 1 november 2007 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , heb toch altijd gmail , dus dat werkt prima haha
Hee iedereen is hier welkom hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dangel het volgende:
IEts meer open staan voor newbies zou prettig zijn
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb trouwens net een stoel besteld bij ikea. reuze handig
[ afbeelding ]
hahahah echt een oud plaatje, maar blijft leuk hahahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb trouwens net een stoel besteld bij ikea. reuze handig
[ afbeelding ]
Daar heb ik wel trek in, kan je die als bijlage even mailen?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik zit nou al 4 dagen die klote pepernoten te eten. nog iets van 2kg over
Been there done that, meerdere kerenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Openstaan voor noobs is geen probleem, maar je begint al erg fout![]()
b.v een goede morgen ofzo had een stuk beter gestaan...
Strooi het uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme, ik zit nou al 4 dagen die klote pepernoten te eten. nog iets van 2kg over [afbeelding]
geloof me, ik kom hier binnen. en dat komt die geur mij al tegemoet.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb ik wel trek in, kan je die als bijlage even mailen?![]()
volgende keer gewoon goeiemorgen jaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Been there done that, meerdere kerenGeen reactie ooit gehad.
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
dan moet je gewoon even spammen dan merken ze het welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik wil bakkie warme chocoquote:Op donderdag 1 november 2007 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is mij in iedergeval niet opgevallen, welkom zullen we maar zeggen ..
* Dr.Droxz schenkt een bakkie in voor Dangel
Omdat ik toch bijna weekend heb:quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat ik toch bijna weekend heb:
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakkie choco in voor Friday12
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nuquote:Op donderdag 1 november 2007 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgende keer gewoon goeiemorgen jadan zal je zien dat de wonderen de wereld niet uit zijn
we zullen je niet vergetenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
Volgende keer herinneren jullie me inieder geval wel nu![]()
![]()
mischien is espresso beterquote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil BIER!! en shanghai noten
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, zal ik maar alvast koffie inschenken dan ?
ja vroeg begin is het halve werk. of ging ie nou anders ??quote:Op donderdag 1 november 2007 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn:
* Dr.Droxz gooit de bar open!
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?quote:
bier dan maar ? de bar is toch al geopendquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik drink geen koffieEn morgen naar de RAI dus voor mrogen hoef je het ook niet te zetten
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
welke heb jij het liefstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Anaal, oraal, vaginaal of digitaal?
Cola en chocomel, daar teer ik op op mnwerkquote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bier dan maar ? de bar is toch al geopend
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden hequote:Op donderdag 1 november 2007 09:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst gaan inlezen voor je dit soort dingen zegt, Dangel.
Geen reet te doen op je werk? Dan kan je ze best even gaan lezenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
lees gewoon dit hele topic dan weet je genoegquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting van de vorige 51 delen dan?
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je moet je polls ook niet zomaar uitbesteden he
wat is een POLLquote:Op donderdag 1 november 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Sommige mensen weten niet eens wat het zijn
Wat is een POLL?quote:
Maak me jaloers!!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:38 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens!
Vandaag fijn vanuit huis aan het werk!![]()
het was een grapjequote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
Ik zag mogelijkheden in jouw grapjequote:
Me too.quote:maar ik kies voor a heb hooikoorsts namelijk
Verdomme aquote:Op donderdag 1 november 2007 09:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat is een POLL?
a) Iets waar je hooikoorts van krijgt
b) Een multiple choice na een vrij onzinnige vraag in dit topic
c) Iets met Duitse stagiares
d) De afkorting van Pets Overige Levende Lijven
e) POLL?
f) Het is te vroeg voor zulke stomme POLLs
zeg steken jullie mekaar aan ofzo ??quote:
het is wel weer over en de winter komt er weer aanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik zag mogelijkheden in jouw grapje
[..]
Me too.
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaarquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is wel weer over en de winter komt er weer aan![]()
ik hoop het witte kerstquote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
Dit jaar nog?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep , ik voorspel een elfstedentocht dit jaar
ga je op vakantie ?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:54 schreef Lynx666 het volgende:
We krijgen de warmste winter sinds 1794.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |