Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
Ik ben vandaag vrij en moest even van mezelf bellen met de klantenservice van Van Dijk educatie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Ik moet de was nog vouwen
Wie biedt zich aan?
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..![]()
sinds kort? man dat was een naziquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
Zoals je boven kan lezen komt er ff iemand langs,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevondenquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
moggequote:Op donderdag 1 november 2007 08:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme! ik hadd net leuke illustraties gevonden
mogge trouwns
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder opquote:Op donderdag 1 november 2007 08:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ah shit ik zit op een kloteplek vandaag, waar iedereen mee kan kijken
Dat wordt dus iets minder Dylanesque vandaag hier
sjonge sjonge zeg, ddat je niet gelijk een commodore64 aansluitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
Dat ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom zit ik FOK! dan meestal op text based, valt het minder op![]()
p.s
goede morgen!
idd, vertel, leuk vrouwtje?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ZE ??? ooohhhhhhhhh
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auwwquote:Op donderdag 1 november 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uitNouja, die nieuwe layout met al die dames is ook niks voor hier, en thuis pakt m'n firefox 'm niet, dus ik zit soiweso altijd op fokforum_light
ja in firefox is die lay-out zwaar verneukt, knoppen van MyAT enzo door de eerste posts heen, ziet er allemaal niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je thuis nou ook al die vrouwen geblocked ?!?!? auww
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjesquote:
Ja ze is eigenlijk wel heel liefquote:Op donderdag 1 november 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Dat vind ik wel een nadeel van IT, bijna geen leuke vrouwtjes![]()
Nee k ken die layout ook welquote:Op donderdag 1 november 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ziet er toch niet verkeerd uit zo ???
[ [url=]http://www.hostdump.com/uploads/f67a609bde.jpg]link[/url] | afbeelding ]
als je goed kijkt is dit geen explorer maar juist firefoxquote:Op donderdag 1 november 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee k ken die layout ook welMaar ik ga thuis niet in explorer zitten fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |