Daar hou ik je aan!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Ik kom in een nijlpaardkostuum met die dropjes in mijn bek
Dat is mijn standraad zin, vandaar mijn oude pagina (www.ikhebnogveelminderzin.nl)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb geen zin meer. <- slechte tvp.
tot morgen en succes!quote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef Seventees het volgende:
Mogen gifjes op FOK!?
Een hippo/pickwick mangothee gifje lijkt me wel leuk
*echt weg*
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
Ik kon het topic al niet vinden. Beetje het topic verstoppen voor mij he![]()
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhaha
Heel leuk hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertje![]()
[..]
thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Heb ik ook iets te doen ookal zit ik thuis
Nee Diertje, bakje thee?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
^ze is net weg maar ze leest het thuis welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij zit thuis ik niet daaromzit op men stage
![]()
ik had vorige week een dagje vrij dat was wel lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Goed puntquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voordat zij thuis is is dit topic al weer vol![]()
quote:
Doe mij maar een John Danielsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertje een Breeze thee!
het gat evensgoed aardig snelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh wel
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Je moeder, dat is pas John Danielsquote:
Hebben jullie ook al geen zin meer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, dat is pas John Daniels![]()
ik wil wel naar huis al sje dat bedoeltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
ik meer maar met dit sooort gevalletjes:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..
Ik heb zeker wel (dus samen met een collega) 6 telefoontjes gehad vandaag hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?
misschien wachte ze net zo lang , totdat jij je kabel erin steektquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik meer maar met
zij: ik kan nie top internet
ik: zit je kabel erin
zij: nee
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet ze zelf maar lui krengquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien wachte ze net zo lang , totdat jij je kabel erin steekt
Niet precies, maar ik hoorde dat hij rond februari 2008 in de USA uit zou komen... NL zal dan wel april oid worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0k3z weet jij wanneer het album van metallica komt toevallig ?
Zoveel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..
Ik heb zeker wel (dus samen met een collega) 6 telefoontjes gehad vandaag hoor!
Dan reageert Johnny Walker altijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar als je hem lang genoeg kent mag je hem John noemen
Whehe, dat was zo'n matige grap uit "Scent of a woman", op een gegeven moment vraagt Al Pacino om een John Daniels. Die kerel staat hem aan te kijken van "ehm, bedoel je soms Jack Danielsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan reageert Johnny Walker altijdVerwarring alom.
heb ik niet heb alleen maar stagequote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel!
Ik heb al uhm... 0 telefoontjes gehad!
Maarja, ik ben dan ook pas een uurtje bezig..
Nog meer mensen hier met avonddienst vandaag?
Alle IT'ers zijn ook hetzelfde he...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is goed maar voor dit soort dingen ga ik niet lopen dat kunnen ze zelf![]()
Haha ok, wel ooit gezien die film maar is niet blijven hangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, dat was zo'n matige grap uit "Scent of a woman", op een gegeven moment vraagt Al Pacino om een John Daniels. Die kerel staat hem aan te kijken van "ehm, bedoel je soms Jack Daniels"
"Ach jongen, als je hem lang genoeg kent mag je ook John zeggen"
Nee man, ben vandaag om 07:45 begonnen .. en ga overwerken vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel!
Ik heb al uhm... 0 telefoontjes gehad!
Maarja, ik ben dan ook pas een uurtje bezig..
Nog meer mensen hier met avonddienst vandaag?
als ik elke keer moet lopen dan loop ik zo vaak dat ik dood lig aan het einde van de weekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alle IT'ers zijn ook hetzelfde he...
knipperde ze niet genoeg met haar ogen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is goed maar voor dit soort dingen ga ik niet lopen dat kunnen ze zelf![]()
doo rde telefoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
knipperde ze niet genoeg met haar ogen ?
[..]
Ik moet zo ook maar weer ff denk ik, ik ben pas 2 keer geweest sinds 13:45quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, ben vandaag om 07:45 begonnen .. en ga overwerken vandaag
zodat ik morgen nog eerder weekend heb ...
o,
ik moet weer roken hoor ik net (ben net terug)
Leren? Daar doe ik niet meer aan, filmpjes kijken is leuker!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar weer ff denk ik, ik ben pas 2 keer geweest sinds 13:45
Weer de hele week avonddienst, 14:00 - 22:30, 's avonds lekker rustig, dus ik ga wel leren voor m'n 70-291, ben ik daarna tenminste MCSA
ik mag geen filmpjes kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leren? Daar doe ik niet meer aan, filmpjes kijken is leuker!
Kwam net deze tegen hahaha
http://www.ilfuocoproduct(...)h%20(Commercial).mpg
jawel maar "mag" ze niet kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook niet via:
http://www.ilfuocoproductions.com/vids/
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, er mag wel meer niet
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggen![]()
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.
Maar goed, dit is ook werkgerelateerd, Fok! helpt de tijd wat sneller te laten lopen. Net hoe je het ziet natuurlijk
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...
p.s
Deze blijft ook 1000:
http://www.hahahumor.com/funny-movies/funny-compilation.wmv
quote:Forbidden
You do not have permission to access this document.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at hahahumor.com
Beetje jammer maar weer ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijk![]()
Maar idd, die link is écht 1000!
[..]
Het is dat ik hier echt niets te doen heb, en niemand hier op mijn scherm kan kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:03 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ook zulke meldingen maar dan van smartfilter![]()
en men begeleider zit naast me dus dan kan ik het niet kijken
Moest je bellen met IT?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
spreek je morgen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
Wel thuis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
tot morge dan ben ik er weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
Ik ben vandaag vrij en moest even van mezelf bellen met de klantenservice van Van Dijk educatie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Ik moet de was nog vouwen
Wie biedt zich aan?
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |