jawel maar "mag" ze niet kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook niet via:
http://www.ilfuocoproductions.com/vids/
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, er mag wel meer niet
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het verschil tussen kunnen en mogen is klein zullen we maar zeggen![]()
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, wij mogen internet ook enkel voor werkgerelateerde zaken gebruiken natuurlijk.
Maar goed, dit is ook werkgerelateerd, Fok! helpt de tijd wat sneller te laten lopen. Net hoe je het ziet natuurlijk
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Door dit topic blijf ik fris en fruitig .. uh ... val ik niet in slaap zeg maar ...
p.s
Deze blijft ook 1000:
http://www.hahahumor.com/funny-movies/funny-compilation.wmv
quote:Forbidden
You do not have permission to access this document.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at hahahumor.com
Beetje jammer maar weer ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwah, daar hebben we koffie voor natuurlijk![]()
Maar idd, die link is écht 1000!
[..]
Het is dat ik hier echt niets te doen heb, en niemand hier op mijn scherm kan kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:03 schreef Friday12 het volgende:
ik heb ook zulke meldingen maar dan van smartfilter![]()
en men begeleider zit naast me dus dan kan ik het niet kijken
Moest je bellen met IT?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
spreek je morgen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
Wel thuis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga er vast een beetje tussenuitglippen, kijken hoe veel eerder ik wegkantot morgen allen!
tot morge dan ben ik er weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
Zit je ongeveer 8 minuten te wachten en hoor je steeds dit "Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" waarna ja ongeveer 20 seconden met iemand praat en dan is het alweer klaar![]()
Ik ben vandaag vrij en moest even van mezelf bellen met de klantenservice van Van Dijk educatie..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, toch weer 8 minuut 20 niks hoeven doen!
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Ik moet de was nog vouwen
Wie biedt zich aan?
En de paus heeft sinds kort Satanische gedachten zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ben druk aan het werk, ja nu echt ja ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |