Daar hou ik je aan!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Ik kom in een nijlpaardkostuum met die dropjes in mijn bek
Dat is mijn standraad zin, vandaar mijn oude pagina (www.ikhebnogveelminderzin.nl)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb geen zin meer. <- slechte tvp.
tot morgen en succes!quote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef Seventees het volgende:
Mogen gifjes op FOK!?
Een hippo/pickwick mangothee gifje lijkt me wel leuk
*echt weg*
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
Ik kon het topic al niet vinden. Beetje het topic verstoppen voor mij he![]()
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhaha
Heel leuk hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja hebben we voor jou gedaan is tog leuk verstoppertje![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Seventees d'r schuld! ze is toch weg muhaha
thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Heb ik ook iets te doen ookal zit ik thuis
Nee Diertje, bakje thee?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:22 schreef diertjuh het volgende:
^ze is net weg maar ze leest het thuis welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij zit thuis ik niet daaromzit op men stage
![]()
ik had vorige week een dagje vrij dat was wel lekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Goed puntquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet lief he
. Misschien leest ze nog wel stiekem mee
![]()
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voordat zij thuis is is dit topic al weer vol![]()
quote:
Doe mij maar een John Danielsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertje een Breeze thee!
het gat evensgoed aardig snelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah zo snel gaan we niet hoor.. vroegâh wel
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had een paar toetsdagen. Dus moest wel vrij hebben. Maar vandaag en morgen heb ik geen toetsen..dus zou naar stage kunnen gaan. Maar ik neem lekker vrij
Je moeder, dat is pas John Danielsquote:
Hebben jullie ook al geen zin meer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, dat is pas John Daniels![]()
ik wil wel naar huis al sje dat bedoeltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al geen zin meer?
ik meer maar met dit sooort gevalletjes:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, zoals je weet heb ik natuurlijk nog veel minder zin ..
Ik heb zeker wel (dus samen met een collega) 6 telefoontjes gehad vandaag hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik je baas even bellen dat je helemaal geen toetsen meer hebt ?? haha geintje hoor, zo gemeen ben ik niet. toetsen goed gegaan ?
misschien wachte ze net zo lang , totdat jij je kabel erin steektquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik meer maar met
zij: ik kan nie top internet
ik: zit je kabel erin
zij: nee
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()