geen bacardi cola dus ?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik stuiter al van een glas cola.. Zullen we koffie dan maar niet doen
Vind het ook nog stinken en vind het niet te zuipen (1x slok was genoeg) dus ik ben anti koffie![]()
ik hoorde je snotterend binnenkomenquote:
Lust geen bacardi colaquote:Op donderdag 1 november 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]geen bacardi cola dus ?
ew, malibu..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lust geen bacardi colarest mix ik wel gewoon met cola malibu (L).. BIER! (ja een vrouw die bier lekker vind! en nog van voetbal ook :$)
Maar doe mij maar geen drinken met cafeine doordeweeks
Ik hoorde d'r al in de voorraadkast stommelen hier, rolde zo naar buiten met bezems en al. 'Sluipt binnen' noemt ze dat danquote:Op donderdag 1 november 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoorde je snotterend binnenkomendus geen gesluip
je zit gewoon te spionerenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoorde d'r al in de voorraadkast stommelen hier, rolde zo naar buiten met bezems en al. 'Sluipt binnen' noemt ze dat dan
zozo een vrouw, bier en voetbal. das idd een niet vaak voorkomende situatiequote:Op donderdag 1 november 2007 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Lust geen bacardi colarest mix ik wel gewoon met cola zoals malibu
en anders simpel BIER! (ja een vrouw die bier lekker vind! en nog van voetbal houdt ook
)
Maar doe mij maar geen drinken met cafeine doordeweeks
Op een of andere vage reden zijn er elke keer zinnen of woorden weg bij reactie plaatsen..![]()
helaas maken die beesten geen honing heh ? anders hadden ze genoeg tot 2012quote:
nuttenloze beestenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas maken die beesten geen honing heh ? anders hadden ze genoeg tot 2012
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik had de voorraadkast ernaast
ah voyeurquote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik heb echt wel caffeine nodig!quote:
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerquote:Op donderdag 1 november 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo een vrouw, bier en voetbal. das idd een niet vaak voorkomende situatienog een speciale club/land ?
en typ je niet te snel, dat je laptop op hol slaat ?
ah nou je hebt wel de leukste club van nl gekozenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerEn met beetje gokken als je me woonplaats ziet kom je al een end. AZ dus. *wacht op commentaar*
En laptop zuigt gewoon.. Hij kan niet eens internet, igrafx en powerpoint aan zonder nog net niet op te stijgen![]()
Behalve dat ik daar 2 jaar "op school heb gezeten" vind ik het een ongezellige stadquote:Op donderdag 1 november 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Vrouw, bier, voetbal, seizoenskaart, jaar nummertje 10 alweerEn met beetje gokken als je me woonplaats ziet kom je al een end. AZ dus. *wacht op commentaar*
En laptop zuigt gewoon.. Hij kan niet eens internet, igrafx en powerpoint aan zonder nog net niet op te stijgen![]()
wheeeuhw adoooquote:Op donderdag 1 november 2007 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah nou je hebt wel de leukste club van nl gekozen(na sparta dan!
)helaas gaat het nog niet zoals het moet gaan, maja das voetbal
wow 10 jaar .. we hebben hier met de harde kern te maken dus
en als je laptop opstijgd , kan hij dan geen drinken voor je halen ?
quote:
Met of zonder kijkgaatje?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |