Is weer eens wat anders dan een tvpquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Jesse_ het volgende:
tieten
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:33 schreef Xrenity het volgende:
Metroid Prime 3 is echt zó opvulling naar Mario Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 toe.
Maar wel tof :p
Ja weet ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die game is uitgesteld heh, naar januari 2008
Als ik mag kiezen tussen mensen die een tvptje plaatsen, of mensen die het halve topic volblaffen met dubbelpost, gekanker en bragpost over hun omgebouwde Wii heb ik ook zo mn voorkeur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:41 schreef De_Brandweer het volgende:
wtf die emnsen die altijd tvp's plaatsen maar nooit iets posten wtf leuk zeg 300 berichten lezen zonder zelf wat te zeggen. ach sommige mensen hebbe egwoon niks beters te doen.
Krent, maken ze het verdorie ¤30 en dan ga je het nog pikkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen mensen die een tvptje plaatsen, of mensen die het halve topic volblaffen met dubbelpost, gekanker en bragpost over hun omgebouwde Wii heb ik ook zo mn voorkeur.
![]()
Speciaal voor jou dan maar: 7 december komt Crossbow Training + Zapper uit, voor E30. Die ga ik zeker even meepikken.
quote:The only next gen system I've seen is the Wii
Ben het ook met hem eens. Tuurlijk zijn PS3 en de Xbox 360 super systemen maar ze voegen eigenlijks niks nieuws toe in de game wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Eensch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:20 schreef speknek het volgende:
30 euro voor een stukje plastic en een minigame.
Ik zou ze een brief sturen met dat jij deze game niet zal spelen en dat ze maar kunnen stoppen met developenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ga het dus niet kopen omdat het niet waard is maar eigenlijk ook een beetje uit protest. De zapper is veel gebruikt en vrijwel iedereen heeft zich er negatief over uitgelaten. En de minigame die EAD heeft gemaakt, tja, dat is dan zonde omdat ik het niet zal spelen.
De stappen van Xbox>Xbox 360 en PS2>PS3 vind ik ongeveer hetzelfde als het uitbrengen van een nieuwe processor/videokaart in de PC wereld.. De enige vernieuwing is datgene wat op het scherm getoverd wordt (waarmee ik niet 2.5D>3D bedoel, want dat zou wel next-gen zijn, maar meer het 'nog mooiere graphics' verhaal).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:09 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ben het ook met hem eens. Tuurlijk zijn PS3 en de Xbox 360 super systemen maar ze voegen eigenlijks niks nieuws toe in de game wereld.
Ik heb hem net gehaald bij de lokale gameshopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:17 schreef ikookhier het volgende:
Dacht gisteren MP3 te halennergens te krijgen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Details van Medal of Honor Heroes 2 (IGN):
Medal of Honor 2
- Got several copies of the game in.
- Had the sensitivity settings cranked to as fast as they could get it.
- Finally a game that does FPS controls that beats Metroid Prime 3.
- Matt doubts that these controls will ever be surpassed.
- Chobot found it much easier to control with the wiimote than she does with standard controllers.
- The AI is pretty mediocre. Sometimes you could shoot them but they still keep standing.
- The controls are not shoe-horned - "everything makes sense."
- Pretty good looking game but not near Metroid Prime 3. Great to have 60fps. There are some sacrifices (eg: dead soldiers disappering instantly) but these are barely gripes.
- Metroid Prime 3's motion is better but Medal of Honor's is still fun.
- Turning the remote to zoom in with the wii remote feels really good and much better than the previous method of moving the controller towards the screen.
- The gameplay is pretty similar to previous Medal of Honour games, but the controls make it so much more.
- Bozon thinks it is "fricken sweet." The controls make the game really fun. Chobot feels it slightly reminds her of Goldeneye.
- It seems the multiplayer mode has really come together, even though they didn't get to play it.
- More coverage on the game next week, that will demonstrate the controls, which can be as quick as keyboard + mouse. Nothing on a console comes close of Medal of Honor's control.
- Talk about the lag of some EA Nation games (eg: Madden) and how some don't have lag (eg: Medal of Honor).
- Apparently it is because in games like Madden, there is individual AI for all players on the field, whilst this is not the case in Medal of Honor.
!![]()
Nu maar hopen dat dit een beetje fatsoenlijk is kwa content.
Ik heb nu ook Metroid Prime 3 en ik vind de snelheid waarbij je draait wel beter kunnen eigelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe kunnen de controls metroid nou nog overtreffen, want dat werkt al zo ontzettend lekker
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nu ook Metroid Prime 3 en ik vind de snelheid waarbij je draait wel beter kunnen eigelijk.
De controls werken goed maar ik heb wel last van het feit dat ik de crosshair bijna soms niet meer zie door de hevige actie.
Maar waar ik wel helemaal onder de indruk van ben is hoe je een visor selecteert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het werkt precies zoals ik me had voorgesteld. Het is wel een tijdje geweest dat ik Metroid Prime 1/2 heb gespeeld en ik moet ook even wennen aan de snelle actie omdat ik dat een tijdje niet heb gespeeld op een console maar ik denk dat het sowieso beter om gewoon te richten i.p.v. te prutsen met een pookje.
Heb je de controls op advanced gezet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Metroid Prime 3 en ik vind de snelheid waarbij je draait wel beter kunnen eigelijk.
De controls werken goed maar ik heb wel last van het feit dat ik de crosshair bijna soms niet meer zie door de hevige actie.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je de controls op advanced gezet?
Oh okay,... ik las namelijk zoiets dat dat de beste optie was.quote:
Hoe is trauma center voor Wiiquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is ook de beste optie. Basic is echt belachelijk. Advanced is gewoon goed, maar het zou beter kunnen.
Ik zit overigens alweer vast en het voelt soms net Metroid Prime 2.5. Voornamelijk omdat er enorm veel geluidseffecten hergebruikt zijn.Daar baal ik dus enorm van. Ik merk dus dat ik veel geniet van Metroid Prime als het nieuw voelt zoals wanneer ik Corruption modus gebruik.
Ik heb zin om gewoon weer verder te gaan met Trauma Center i.p.v. MP3.
Dat is wel lomp ja, MP3 controlls schijnen tot nu toe de beste voor shooters op de Wii te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Xrenity het volgende:
http://www.insidegamer.nl/wii/metroidprime3corruption/videos/4934
Wat werken er voor retards bij inside gamer? Die hadden drie uur nodig om aan de besturing van MP3 te wennen
quote:Hmmm flink cijfer nog...
Moet ik toch nog maar eens door spelen tot na de 3 uur. Ik denk dat ik vlak er voor gestopt ben uit irritatie.
Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal fantastisch, mijn jong. Wat leuk dat je dat vraagt!!![]()
Als je een beetje fatsoenlijk kunt richten met de Wii controller (lees: goede hand-oog coördinatie) dan zul je Trauma Center erg leuk vinden. Ik vind 'm helemaal geweldig. De richtsysteem wordt in Trauma Center het beste gebruikt en is bovendien erg nauwkeurig (dus trilt het ook als je ook maar een klein beetje beweegt).
die nieuwe leak is niet fake.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:18 schreef Xrenity het volgende:
Klopt, want volgens mij is die 'leak' gewoon fake, terwijl iedereen erin trapt.
Wat het leukst aan Trauma Center is dat het een gigantische uitdaging is. Het is soms echt supermoeilijk en je moet er 100% voor gaan. Het kan dan ook weer frustrerend zijn maar meestal is het gewoon heerlijk als je een S rating krijgt of zelfs een XS rating.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelenIk vind het een echte aanrader!
RomUlation had een goed punt. Mensen gebruiken modchips en flashcards omdat ze games niet uitgebreid kunnen testen voor deze gekocht worden. Het is toch ook belachelijk dat je 60 euro betaald voor games waarvan je niet eens weet of je het wel leuk vind.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet dat mensen mods chips gebruiken.
Die zat erbij (via marktplaats gekochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Waarom haal je ratatouille er nou weer bij?
Must-haves - Zelda, Metroid en over een maandje Mario Galaxy.
En Excite Truck.
haha, dat ziet er inderdaad lollig uit zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)deo-de-gameplay.html
Ziet er leuk uit!
Mooie prijs, waar besteld?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief he![]()
Overigens begint Prime 3 steeds vetter te worden, maar baal ik er nu stiekem wel een beetje van dat ik op het 'standaard' niveau speel en niet op 'veteran'... Ik dacht; eerst aan die controls wennen, dus niet op veteran, zo goed kan ik het vast niet... Nu vind ik eindbazen toch best makkelijk (doch ook frustrerend als ik de crosshair niet goed kan zien in al die actie) en kom ik zelden op kritiek energie-niveau...
Dat vond ik ook een beetje jammer aan Prime 2, op de een of andere manier waren die eindbazen wel gewoon vet groot, imponerend en langdurend, maar ze kostten me niet zoveel moeite en stress als bijvoorbeeld die eerste grote baas uit Prime 1 (opgebouwd uit stenen, in de sneeuwwereld) en vooral Meta Ridley en de grote eindbaas van Prime 1... Die waren echt slopend lastig en als je niet goed timede, deed zo'n kolos je klauwenvol damage, geweldig eigenlijk![]()
Dat waardeer ik ook nog steeds aan de Metroid games, boven Zelda-games; als je een zwak punt hebt ontdekt, moet je hem nog wel helemaal volschieten, bij Zelda is het dan een kwestie van 4x raken en de baas gaat ten onder... Bij Metroid en met name de Prime-titels, worden bazen naar het einde van hun leven toe alleen maar agressiever en moeilijker te raken en dan moet je nog kalm blijven en in leven blijven. Heerlijk als je dan voor je gevoel een half uur of langer zo'n baas hebt lopen slopen... In je eentje!![]()
Heh, hoe kun je nou misselijk worden van die game? Alleen als je epilsepsie ofzo hebt kan ik me dat voorstellen... Of als je het een baggergame vindt (wat bijna niet kan omdat het de perfectie van een videogame(ervaring) benadert, zelfs als het helemaal je smaak niet is)... Of als je niet voorbij die lekker uitdagende eindbazen kon komen, die ik nog een beetje mis in het derde deel...quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Brrrrr ik word nog steeds misselijk van Metroid Prime soms.De Metroid reeks is eigelijk niet mijn soort games maar toch vind ik het wel leuk op de één of andere manier.
Kan haast niet meer misgaan met deze game!quote:n het nieuwe Super Smash Bros. deel zal het mogelijk zijn je eigen level te maken. Als eerste kies je de grootte van het level, de achtergrond en de muziek die in het level te horen moet zijn. Vervolgens kun je in het edit screen blokken, obstakels en allerlei andere attributen in het level plaatsen. Neem er de tijd voor, totdat je jouw ideale stage hebt gemaakt.
Vervolgens kun je het level opslaan op het geheugen van je Wii maar ook op een SD-kaartje, zodat je veel en grote stages kunt blijven maken. Daarna kun je het level doorsturen naar mensen uit je friendslist. Er is echter meer! Via Wi-Fi kun je jouw level naar Nintendo sturen. Uit de inzendingen zal Nintendo vervolgens, dagelijks, eentje kiezen en die naar je Wii sturen. Deze stage zal wel echter waarschijnlijk na een dag weer verdwijnen.
ik hoorde van pastoor peter dat het te easy was op normal dus ik heb nu een nieuwe game begonnen op veteran. tis vetquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef newguy het volgende:
@Gronnaephos: geloof erase en speel het spel op veteran. eindbazen zijn moeilijker en ikzelf kwam verdacht vaak met maar 10 energy uit een eindbaas gevecht.
of je speelt normal uit en volgens mij komt er dan een extra hard mode...weet niet zeker.
maar ben nu bijna bij het eind en ik moet zeggen dat het spel echt GOTY matriaal is (en ja ik weet dat mario nog komt)
PS: heb op youtube al de 100% teaser gevonden en ziet er naar uit dat retro ( of nintendo ) een bekende metroid tak naar de wii willen brengen.
ik heb liever dat ik er een DVDtje insteek en dat hij em afspeelt hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
er schijnt een nieuw model wii te komen dat DVD's kan afspelen. Die Wii komt ook in andere kleuren.
Technisch gezien is het echter wat onzinnig. De huidge Wii kan ook prima film DVD's afspelen, met een gamecube homebrew disc die een linuxkernel bevat en software om mediabestanden af te spelen.
Die gevechten duren me nu al lang zatquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Het zou verboden moeten worden om MP3 op normal te spelen. ik speel nu op veteran en het is echt 100x vetter. op normal liep je overal rustig langs en met 1 schot was alles dood. nu zijn de eerste bossfights al lekker lastig en veel spannender. de 2e boss had ik ook echt net op tijd verslagen.
ik had gehoord dat 't erbij inzat binnenkort, maar als dat nog langer dan een maand duurt mogen ze die DVDspeler lekker houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:32 schreef Venderwel het volgende:
Dat zijn voornamelijk titels die nog uit moeten komen denk ik.
Als je nog geen The Godfather hebt gespeeld op een andere console/PC dan is dat wat mij betreft zeker een MUST have!
Je hebt geen gewone DVD speler? Als je die wel hebt zou ik niet wachten op de nieuwe versie.
Ergens 2008 pasquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef VlaDje het volgende:
wanneer komt die Smash Bros uit, die wil ik sowieso![]()
Februari 2008 voor Amerika dacht ik.. Europa weet ik niet.quote:
Ik kan niet wachten voor Gamespot en IGN reviews.quote:
Zou me niks verbazen als Gamespot het een laag (lees +_ 8,5) cijfer geeft. Gamespot geeft de laatste tijd zulke rare scores. Zou wel grappig zijn, dan breekt de hel echt los.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten voor Gamespot en IGN reviews.
Ik kan sowieso niet meer wachten. Het duurt nog weken en je hoort zoveel positieve dingen over Super Mario Galaxy...Niet normaal meer.
Kan jij ook iets schrijven zonder het woord 'kanker' er in ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig hoe de hel los breekt bij alle nerds als mario een laag cijfer krijgt![]()
![]()
. Zelda kreeg een 8.8 en iedereen helemaal door het lint gaan. die kankergame is niet eens een 8 waard
Gamespot probeert de laatste tijd wat strenger te zijn met games, wat ik wel goed vind. Al kan ik me niet voorstellen dat Gamespot Super Mario Galaxy m.b.t. de graphics, gameplay en geluid lager dan een 10 geeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:29 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Gamespot het een laag (lees +_ 8,5) cijfer geeft. Gamespot geeft de laatste tijd zulke rare scores. Zou wel grappig zijn, dan breekt de hel echt los.
Ik zeg helemaal niet dat ik dat vind.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef De_Brandweer het volgende:
je hebt de game nog niet gespeeld en je vind al dat ie een 10 moet krijgen. weetje nog zelda iedereen zei: goty dikke 10 dit dat. en wat blijkt het is een kankergame
Schiet je weer in hypehoermodus?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Elke keer als ik wat van dat game zie raak ik zwaar onder de indruk, wat ik nooit van een andere game heb meegemaakt.
Nee.quote:
Heatseeker is wel ok maar niet super na een paar missies is het wel genoeg geweest. blazing angels heeft een maat van mij en die stond ook niet echt te juichenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:56 schreef IkWilbert het volgende:
Staan er nog leuke flightsims op de planning?
Is Heatseeker leuk? En hoe zit het Blazing Angels? Ik lees er gemengde verhalen over...
Twilight Princess is voor Gamecube niet 10/10 kwa graphics. Meestal 8/10 en heel soms een 9/10.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wind Waker vergelijken met Twilight Princess is niet eerlijk. De celshaded benadering is gewoon totaal anders.
quote:IO-Interactive’s next Hitman game, tentatively slated for release next summer, is coming to the Wii.
Even though the forthcoming Prince of Persia 4 will probably not be coming to the Wii, the system will receive an “alternate title” in the Prince of Persia franchise,
Neither of n-Space’s two Wii titles stars a ghost. However, they are even more ambitious than that ghost game and far better. One features a temple level that looks like it was swiped out of Red Steel and the other more ambitious title features an alien reptilian creature who bares quite a resemblance to Ganondorf. I’d be surprised if either sees release before March 2009.
That non-Metroid game Retro Studios is working on is a new IP that is not an FPS.
Zoonami has a few titles that will be available through WiiWare next year.
Q Entertainment is working on WiiWare title or two for release for next year.
ChuChu Rocket! comeback for DS and/or Wii.
Red Steel 2 not before May, with multiplayer and co-op.
LEGO Indiana Jones is coming out after or at the same time as Indiana Jones (working title).
Yet another Super Monkey Ball game is in the works.
Fight Night 2008 is coming to the Wii.
Fuse Games + that pink round guy that floats = their next DS title.
Super Punch-Out! is coming to Virtual Console next year.
Monster Games is developing another game for Nintendo, that is not an Excite Truck sequel.
Wii Motor Sports Airplane is a WiiWare title.
Mario Superstar Baseball Wii is sliding to home base in the summer.
Q Entertainment is indeed working on the Wii, but we aren’t sure it is a WiiWare title. Other than that rumor, it’s a free for all!
YEAH!!! helemaal te gek. Ik was altijd al fan van de hitman reeks al waren de eerste 2 het best. Hopen dat ze weer een klassieke hitman kunnen makenquote:O-Interactive’s next Hitman game, tentatively slated for release next summer, is coming to the Wii.
Misschien in 2008 wanneer Mario Kart Wii ook uitkomt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef MikelenniuM het volgende:
Wanneer brengen ze nou eens Super Mario Kart van de SNES nou eens uit op de virtual console![]()
Ga ik ook zeker halen als ik een Wii heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik wacht op Smackdown vs Raw 2008
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien in 2008 wanneer Mario Kart Wii ook uitkomt?
Bart Smit heeft volgende week dinsdag 15% korting op alle Wii dingen in de winkel. Is wel een special koopavond geloof ik (had ff snel de folder doorgelezen)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:42 schreef VlaDje het volgende:
is er btw een winkel in Wii-spul die goedkoper is dan de rest?
Dat denk ik wel ja. Als we een angry Mario gaan krijgen op de PAL boxart dan zou ik echt een fucking bomaanslag plegen @ Nintendo Benelux. Want dat zou echt nergens op slaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:18 schreef newguy het volgende:
trouwens krijgt europa ook de zelfde cover voor mario galaxy?
o_O Zack & Wiki is tof! Verder is dat toetsenbord wel erg smeerig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef De_Brandweer het volgende:
zo dat toetsenbord is inderdaad smerig zegwat een nerd met zn zach en wiki achtergrond en zn vieze toetsenbord
[Wii] Super Mario Galaxyquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:39 schreef ach het volgende:
Zo te zien heeft die gast het doosje van SMG alDe disc zie ik nergens.
Wist je al dat er een film over komt? Had de trailer in de bios gezien, en de film lijkt me eeerg vetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:26 schreef donderopman het volgende:
[..]
YEAH!!! helemaal te gek. Ik was altijd al fan van de hitman reeks al waren de eerste 2 het best. Hopen dat ze weer een klassieke hitman kunnen maken
Jep, maar die wordt via WiiWare verspreidt net als andere volledige gamesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:18 schreef speknek het volgende:
Wii Ware? Dit wordt toch een volledige game?
Game heeft volgens mij helemaal niet zoveel omgevingen, dus het kan makkelijk. Het zou namelijk meer een Sim zijn ipv een RPG als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:57 schreef De_Brandweer het volgende:
nou die game is mooier als de gemiddlede wii game die op een 5gig schijfje staat dus ik denk dat je niet gelijkt heb ruzbeh
Dat nieuws had ik helemaal gemist, ik dacht dat dit gewoon Crystal Bearers werdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:32 schreef Ruzbeh het volgende:
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=7994
Officiële titel is volgens mij The Young King & The Promised Land.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij hoeft het helemaal niet zo groot te zijn.
Ik schatgok zelf 100MB.
1500 Wii Pointsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:10 schreef newguy het volgende:
Volgens mij draait die op de cube game engine met wat overgenomen texturen. Waarschijnlijk maar 1 stad, moet natuurlijk wel dowloadbaar zijn, zou leuk zijn als je later nog een stad er bij kunt downen....denk dat 100mb-200 MB zou zijn. Natuurlijk is de vraag, hoeveel gaat kosten? 20euries?
Jouw schatting is geweldig. Baseer je het ook nog ergens op?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij hoeft het helemaal niet zo groot te zijn.
Ik schat zelf 100MB.
En is het wat? (Hoop die van mij binnenkort ook te ontvangenquote:
DANKJE LIEVERD!!quote:
Ik zie ongeveer dezelfde gebouwen en shit in de screens, het lijkt best klein-schalig. Als je ervan uitgaat dat je buiten die 'stad' niks meer hebt, kan dat best onder 100MB. Met een beetje compressie kom je aardig ver.quote:
Vindt de controller er slechter in de hand liggen,echt fraai is i ook al nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En is het wat? (Hoop die van mij binnenkort ook te ontvangen)
Ik moet ze ook nog maar is gaan bestellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vindt de controller er slechter in de hand liggen,echt fraai is i ook al niet![]()
Hmm.. toch spannend. Krijg hopelijk die van mij ook snelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vindt de controller er slechter in de hand liggen,echt fraai is i ook al niet![]()
Heh, grappig. Ik wilde net vragen of iemand ze al had binnengekregen. Vraag me af of ik ze deze keer wèl krijg, die straps heb ik nooit gehad. Hmpf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Jarno88 het volgende:
Wat is MP3 toch een toffe game. De sfeer, muziek, controls zijn allemaal geweldig.
Speel op normal en vindt het nu al vrij lastig soms
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Jep. Maar naast deeko zijn er weinig engelstalige websites die japanse games reviewen. De rest gaat nog een paar weken duren tot de us releasequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ik![]()
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wdquote:Hallo Nintando fans
De Community is permanent gesloten. Klik hier voor meer informatie.
wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd
Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Daar gaan al mijn puntenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd
Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Zat er een einddatum aan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar gaan al mijn punten![]()
Als ze duidelijker een einddatum hadden aangekondigd had ik ze nog ergens voor kunnen gebruiken.
Ik hoop inderdaad dat het een foutje isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef MikelenniuM het volgende:
Tegen dat probleem stuitte ik net ook al![]()
Vaag... maar bovenin de adresbalk staat een adres met "under construction" (http://www.nintendo-europe.com/down/under_construction.html) erin. Misschien een klein foutje?
Ik denk/hoop dat eindelijk de nieuwe site live gaat!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus)
En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Wat hebben de fora met je punten te maken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, die zijn al een tijd gesloten wegens misbruik en spam. Dat is al een tijdje bekend zeg maarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.![]()
Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus)
En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldig
Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebt![]()
Aangezien er toch nooit iets interessants in de sterrencatalogus staat mis je niets hoor, zoals je al zegt is het gewoon wachten op de Wii Points. (Hoop alleen wel dat ze dat nog dit jaar invoerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogus![]()
Maargoed, tzt kan je ze voor een belachelijk aantal inruilen tegen wii points. Dus geen probleem toch
En kwamen ze nou in een doosje binnen met pakketpost of gewoon met de postbode in een envelop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu die hoesjes ontvangen. Het zit niet eens zo slecht, ik laat ze erom zitten.
Stop met werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:09 schreef Lexie het volgende:
MP3, SMG en Guitar Hero 3. Waar haal ik de tijd vandaan. Ik moet zelfs Paper Mario nog uitspelen.
Ben het wel met je eens, daarom zeg ik ook ik gebruik het alleen als er wat vrienden langs komen met een krat bier. zijn geen echte gamers dus kan zo'n maandverbandje nooit kwaadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat sommige mensen allerlei shit stuk maken als ze het gebruiken begrijp ik ook niet. Net zoals die mensen die Wii remotes los laten als ze Wii Sports spelen.
Als je nou echt een beetje hardcore bent gebruik je zo'n polsbandje niet.Hardcore ftw, bitches.
Moet je eens leren werken met klanten. Dan merk je wat mensen daadwerkelijk doen. Dan weet je waarom ze deze beschermhoezen hebben. Mensen zijn echt absoluut en zekerweten achterlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat sommige mensen allerlei shit stuk maken als ze het gebruiken begrijp ik ook niet. Net zoals die mensen die Wii remotes los laten als ze Wii Sports spelen.
Als je nou echt een beetje hardcore bent gebruik je zo'n polsbandje niet.Hardcore ftw, bitches.
Echt. Dat mensen dat nog steeds vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:19 schreef De_Brandweer het volgende:
waar bestel je die shit?
Ik had het je verteld, maar jij wilde ze niet. Prutser.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:19 schreef De_Brandweer het volgende:
waar bestel je die shit?
trouwens net halverwege metroid prime 3 bossfight staat er: please reconnect nunchuck. wtf gekkewerkers hij zat er gewoon nog in. raar.
ja maar aidsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik had het je verteld, maar jij wilde ze niet. Prutser.
Ik heb ze helaas nog niet binnen.
Wii formaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:41 schreef Devolution het volgende:
Ik vind ze best meevallen hoor. Het pakketje is ietsje groter dan een gamehoesje, en ongeveer 2-3x zo dik
een gegeven paard...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:03 schreef Venderwel het volgende:
Gemiste kans van Nintendo, want ik begrijp dat ze allemaal wit zijn?? Hoeveel moeite is het om ze in 4 verschillende kleuren te leveren??
Maar ik had het ook niet over jou hypequote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Na een 8 en twee keer een 7.5 is de hype wel een beetje voorbij..
En een 7.5-8 maakt een game slecht. Ik weet niet of je reviews van de game gelezen hebt maar de game is beter dan BW nummer 1. Dus iedereen die die leuk vond gaat deze hoogst waarschijnlijk ook leuk vinden.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Ach het schijnt gewoon meer van BW te zijn. Ign vond het iig teveel op een sequeel lijken. Slecht is hij niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Er zit een standaard scartaansluiting bij en de bekende gekleurde stekkertjes (rood, geel en wit). Je mag dus kiezen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Jimbo het volgende:
hey heeft iemand een fototje oid van de cabels die bij de Wii zitten , hoe zit ie aangesloten enzo ? is het 1 gele RGB kabel of is het een component cable , scart oid ?
en als ik um op mn monitor wil, wat zou ik dan nodig moeten hebben ? als het een zn gele cable is kan ik naar VGA gaan op mn monitor maar als het component is , waar kan ik een component > DVI adapter halen ?
Er zit een composietkabel bij (rood, wit, geel). En daarbij een opzetblokje om er scart van te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Jimbo het volgende:
hey heeft iemand een fototje oid van de cabels die bij de Wii zitten , hoe zit ie aangesloten enzo ? is het 1 gele RGB kabel of is het een component cable , scart oid ?
en als ik um op mn monitor wil, wat zou ik dan nodig moeten hebben ? als het een zn gele cable is kan ik naar VGA gaan op mn monitor maar als het component is , waar kan ik een component > DVI adapter halen ?
Dat is best wel foei. Die game is het waard om echt te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
- doe maar niet -
dat ga ik dus eerst even checken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is best wel foei. Die game is het waard om echt te kopen.
Qua aansluiting op zich past dat ja. Maar je krijgt dan wel ermee te maken dat de wii een interlaced beeld stuurt en computermonitoren zijn progressive scan. Ik denk niet dat dat zomaar goed weergegeven gaat worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef Jimbo het volgende:
ah nice dat wist ik dus niet , dus ik kan gewoon een stekker kopen die die gele naar mn VGA aansluit...godverdommeduiurde me 2 weken om erachter te komen wat voor standaard kabels dr bij de wii zaten XD
voortaan vragen op fok dus
[ afbeelding ]
zoiets goed dus ?
Dat gaat me iets te snelquote:Op donderdag 1 november 2007 16:01 schreef Shazbot het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/071026/06.html
Paar filmpjes en screenshots + uitleg van hoe 'Gifts' gaan werken. Zou in December moeten uitkomen.
RaymanNL:
Tijdje geleden had je toch op je piano een stukje van een mario theme gespeeld? Kan je dit ook:
http://nl.youtube.com/watch?v=7IgZsGLlS1g&mode=related&search=![]()
vervormd of ? kan um eventueel ook nog doorlinken naar mn DVI poort, mn beeldscherm is de Dell 22'' E228WFP maakt dat veel uit of ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Qua aansluiting op zich past dat ja. Maar je krijgt dan wel ermee te maken dat de wii een interlaced beeld stuurt en computermonitoren zijn progressive scan. Ik denk niet dat dat zomaar goed weergegeven gaat worden.
heb op meerdere forums gelezen dat je monitor net als een beeldscherm werken kan en je duis geen pc aangesloten hoef t hebben. ben er heel benieuwd naar maar ga geen WII kopen als t nix kan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ik denk dat het eerst omgezet moet worden via de ingang van een videokaart. die stuurt het dan weer door naar de montior
Je moet er wel rekening mee houden dat het beeld een beetje gerekt wordt, aangezien je Wii een 16:9 signaal verstuurt en je monitor dat gaat vertalen naar een 16:10 beeldformaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb op meerdere forums gelezen dat je monitor net als een beeldscherm werken kan en je duis geen pc aangesloten hoef t hebben. ben er heel benieuwd naar maar ga geen WII kopen als t nix kan natuurlijk
maar voor de xbox is dr zn officieele kabel toch , kan ik zn kabel alsdat ik net op t plaatje liet zien voor zn wii gebruiken dan aangezien de wii geen officieele kabels heeft ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het beeld een beetje gerekt wordt, aangezien je Wii een 16:9 signaal verstuurt en je monitor dat gaat vertalen naar een 16:10 beeldformaat.
Heb dat zelf ook met mijn 360 en merk daar niet zo veel van, maar als je er echt op let kan het irritant zijn.
Je kan het denk ik wel gebruiken, het zorgt gewoon dat je een composietkabel via een VGA aansluiting op een monitor kan aansluiten, het grote nadeel is echter dat je nog steeds hetzelfde composietsignaal blijft houden en dat de beeldverhoudingen niet 100% kloppen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar voor de xbox is dr zn officieele kabel toch , kan ik zn kabel alsdat ik net op t plaatje liet zien voor zn wii gebruiken dan aangezien de wii geen officieele kabels heeft ...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:23 schreef newguy het volgende:
wii heeft officieel een scart en een 5 stekker kabel. maar ik zou gewoon een tv gebruiken. Het is er voor gebouwd en om je wii aan een beeldscherm aan te sluiten ( of een comp aan een TV) kan alleen vervormingen en problemen veroorzaken.
Moraal: dont fix what isnt broken
Tering wat een trailer zeg! volgens mij word dit spel wel echt een must have!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:07 schreef newguy het volgende:
MENSEN: voor de gene die geen hoop in BW2 hebben zie de trailer even. Hij sleurde mij over de lijn.
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=21580
erg sexy trailertjeen die gameplay online ^^
quote:
ZOMGWTFBBQ Poe he dat is toevallig! Poe hee! Joepiedepopie!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo Benelux heeft wel goede timing moet ik zeggenVandaag, op m'n verjaardag nog wel, die hoesjes binnengekregen
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo Benelux heeft wel goede timing moet ik zeggenVandaag, op m'n verjaardag nog wel, die hoesjes binnengekregen
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag met het ontvangen van een offciëlequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Speel jij wel eens want anders op je Wii dan Trauma Centerquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speel elke dag op m'n Wii dankzij Trauma Center.
Een toffe game waarbij je online Co-op kunt gaan duiken voor maar ¤29,99quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:30 schreef gamefreek het volgende:
Gaat er iemand toevallig volgende week Endless Ocean halen?
Weet iemand überhaupt wel wat Endless Ocean is?
Wario Ware blijft leuk met meerdere mensenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Ik heb inmiddels aardig wat Wii spellen.
Twilight Princess (bagger), Wii Sports (nu even niet!), Resident Evil 4 (), Metroid Prime 3 (Metroid Prime 2.5), WarioWare Smooth Moves (niks meer aan).
Oeh, ga je hem halen, kunnen we FC uitwisselenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een toffe game waarbij je online Co-op kunt gaan duiken voor maar ¤29,99![]()
Patst mee:quote:Wario Ware blijft leuk met meerdere mensenIk heb nu ook best wel veel games voor me Wii:
- Wii Sports: Blijft leuk, voor tussendoor
- Wii Play: Was wél 10 minuten leuk, meer niet.
- Rayman Raving Rabbids: Leuke Minigames, maar geen Rayman game, staat stof te happen
- The legend of Zelda: Twilight Princess: Toffe game, maar nog niet uitgespeeld. Ga ik nog mee verder
- Excite Truck: WowVind het een leuke racer
- Wario Ware: Smooth Moves: Was wel leuk, sneluitgespeeld, maar nog steeds leuk met vrienden en drank
- Super Mario Strikers: Charged Football: Was in het begin leuk, maar gaat mij toch iets te snel
- Super Paper Mario: TofNog steeds mee bezig
![]()
Zo
Een aantal games maakt leuk gebruik van het kantelen van de wiimote. Je moet die kantelen en draaien om een bal in het spel te besturen. Kororinpa bijvoorbeeld, dat bestuurt echt heerlijk zo. Het reageert allemaal heel erg nauwkeurig. De puzzels zijn wel erg simpel, het is gewoon ga-van-a-naar-b. Ook Mercury Meltdown Revolution is met tilt. Die heeft wel uitdagende puzzels. En in mindere mate Money Ball Banana Blitz, daar is de besturing minder van en de camera kan gruwelijk irritant doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:06 schreef christvs het volgende:
Mijn vader begon laatst ineens dat hij de Wii tof vond![]()
Nu ben ik hem proberen over te halen om een Wii te kopen, zelf mee profiteren natuurlijk.
Welke games zou ik hem laten zien?
Wat hij er vooral leuk aan vindt is de nieuwe besturing.
Wat zijn de tofste games van nu?
Excite Truck zekerquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef christvs het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat Excite truck en mercury meltdown hem wel aan zullen spreken![]()
!
(bijna) gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
Vanmiddag ben ik (hopelijk) ook trots eigenaar van een WIi![]()
M'n ma haalt em op. ikzelf moet werken,,, ergens volgende week zoek ik wel tijd om een paar games te kopen.... kan me morgen nog wel vermaken met Wii Sports denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
(bijna) gefeliciteerd dan!
En vergeet niet Zelda en Excite Truck halen!![]()
psst, a.s. dinsdag krijg je 15% korting bij Bart Smit op alle aankopen, dus ook op een Wii consolequote:Op zaterdag 3 november 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
Vanmiddag ben ik (hopelijk) ook trots eigenaar van een WIi![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:26 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
psst, a.s. dinsdag krijg je 15% korting bij Bart Smit op alle aankopen, dus ook op een Wii consoleScheelt toch wel ff 37,50
Ik ook, maar hier is er ook nog niks binnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Hm nog even wachten dan maar, ik had ze wel gelijk de 1e dag besteld overigens.
ROFLCOPTORBBQ!!!!! Gewoon 1 dag eerder!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
bel gewoon een paar dagen voor de release alle winkels in de buurt. Zo deed ik het ook bij Metroid, de 2e winkel die ik belde had er genoeg.
PastoorPeter daarintegen had MP3 gepreorderd en kon pas een dag later spelen
Dat is onderlinge concurrentie, geen prijsverlaging. De adviesprijs ligt immers nog gewoon op 249 euroquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:45 schreef MikelenniuM het volgende:
Vanmiddag trouwens in Utrecht in diverse winkels de Wii voor 230 euro gezien. Dacht dat Nintendo de prijzen niet ging verlagen
Als de gameplay maar goed isquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef neo2000 het volgende:
OMFG.. Cruis'n ziet er dus niet uit. Wel vreemd dat er nog steeds zoveel verschil zit op grafisch vlak tussen de verschillende games.. bekijk je de screens van MP3, SMG of Bwii, dan ziet dat er f*cking mooi uit. En dan kijk je naar de racers, en dan ziet het eruit als crap. CRAP I TELL YAH! Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |