Maar waar ik wel helemaal onder de indruk van ben is hoe je een visor selecteert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het werkt precies zoals ik me had voorgesteld. Het is wel een tijdje geweest dat ik Metroid Prime 1/2 heb gespeeld en ik moet ook even wennen aan de snelle actie omdat ik dat een tijdje niet heb gespeeld op een console maar ik denk dat het sowieso beter om gewoon te richten i.p.v. te prutsen met een pookje.
Heb je de controls op advanced gezet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Metroid Prime 3 en ik vind de snelheid waarbij je draait wel beter kunnen eigelijk.
De controls werken goed maar ik heb wel last van het feit dat ik de crosshair bijna soms niet meer zie door de hevige actie.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je de controls op advanced gezet?
Oh okay,... ik las namelijk zoiets dat dat de beste optie was.quote:
Hoe is trauma center voor Wiiquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is ook de beste optie. Basic is echt belachelijk. Advanced is gewoon goed, maar het zou beter kunnen.
Ik zit overigens alweer vast en het voelt soms net Metroid Prime 2.5. Voornamelijk omdat er enorm veel geluidseffecten hergebruikt zijn.Daar baal ik dus enorm van. Ik merk dus dat ik veel geniet van Metroid Prime als het nieuw voelt zoals wanneer ik Corruption modus gebruik.
Ik heb zin om gewoon weer verder te gaan met Trauma Center i.p.v. MP3.
Dat is wel lomp ja, MP3 controlls schijnen tot nu toe de beste voor shooters op de Wii te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Xrenity het volgende:
http://www.insidegamer.nl/wii/metroidprime3corruption/videos/4934
Wat werken er voor retards bij inside gamer? Die hadden drie uur nodig om aan de besturing van MP3 te wennen
quote:Hmmm flink cijfer nog...
Moet ik toch nog maar eens door spelen tot na de 3 uur. Ik denk dat ik vlak er voor gestopt ben uit irritatie.
Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal fantastisch, mijn jong. Wat leuk dat je dat vraagt!!![]()
Als je een beetje fatsoenlijk kunt richten met de Wii controller (lees: goede hand-oog coördinatie) dan zul je Trauma Center erg leuk vinden. Ik vind 'm helemaal geweldig. De richtsysteem wordt in Trauma Center het beste gebruikt en is bovendien erg nauwkeurig (dus trilt het ook als je ook maar een klein beetje beweegt).
die nieuwe leak is niet fake.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:18 schreef Xrenity het volgende:
Klopt, want volgens mij is die 'leak' gewoon fake, terwijl iedereen erin trapt.
Wat het leukst aan Trauma Center is dat het een gigantische uitdaging is. Het is soms echt supermoeilijk en je moet er 100% voor gaan. Het kan dan ook weer frustrerend zijn maar meestal is het gewoon heerlijk als je een S rating krijgt of zelfs een XS rating.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelenIk vind het een echte aanrader!
RomUlation had een goed punt. Mensen gebruiken modchips en flashcards omdat ze games niet uitgebreid kunnen testen voor deze gekocht worden. Het is toch ook belachelijk dat je 60 euro betaald voor games waarvan je niet eens weet of je het wel leuk vind.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet dat mensen mods chips gebruiken.
Die zat erbij (via marktplaats gekochtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Waarom haal je ratatouille er nou weer bij?
Must-haves - Zelda, Metroid en over een maandje Mario Galaxy.
En Excite Truck.
haha, dat ziet er inderdaad lollig uit zegquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)deo-de-gameplay.html
Ziet er leuk uit!
Mooie prijs, waar besteld?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief he![]()
Overigens begint Prime 3 steeds vetter te worden, maar baal ik er nu stiekem wel een beetje van dat ik op het 'standaard' niveau speel en niet op 'veteran'... Ik dacht; eerst aan die controls wennen, dus niet op veteran, zo goed kan ik het vast niet... Nu vind ik eindbazen toch best makkelijk (doch ook frustrerend als ik de crosshair niet goed kan zien in al die actie) en kom ik zelden op kritiek energie-niveau...
Dat vond ik ook een beetje jammer aan Prime 2, op de een of andere manier waren die eindbazen wel gewoon vet groot, imponerend en langdurend, maar ze kostten me niet zoveel moeite en stress als bijvoorbeeld die eerste grote baas uit Prime 1 (opgebouwd uit stenen, in de sneeuwwereld) en vooral Meta Ridley en de grote eindbaas van Prime 1... Die waren echt slopend lastig en als je niet goed timede, deed zo'n kolos je klauwenvol damage, geweldig eigenlijk![]()
Dat waardeer ik ook nog steeds aan de Metroid games, boven Zelda-games; als je een zwak punt hebt ontdekt, moet je hem nog wel helemaal volschieten, bij Zelda is het dan een kwestie van 4x raken en de baas gaat ten onder... Bij Metroid en met name de Prime-titels, worden bazen naar het einde van hun leven toe alleen maar agressiever en moeilijker te raken en dan moet je nog kalm blijven en in leven blijven. Heerlijk als je dan voor je gevoel een half uur of langer zo'n baas hebt lopen slopen... In je eentje!![]()
Heh, hoe kun je nou misselijk worden van die game? Alleen als je epilsepsie ofzo hebt kan ik me dat voorstellen... Of als je het een baggergame vindt (wat bijna niet kan omdat het de perfectie van een videogame(ervaring) benadert, zelfs als het helemaal je smaak niet is)... Of als je niet voorbij die lekker uitdagende eindbazen kon komen, die ik nog een beetje mis in het derde deel...quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Brrrrr ik word nog steeds misselijk van Metroid Prime soms.De Metroid reeks is eigelijk niet mijn soort games maar toch vind ik het wel leuk op de één of andere manier.
Kan haast niet meer misgaan met deze game!quote:n het nieuwe Super Smash Bros. deel zal het mogelijk zijn je eigen level te maken. Als eerste kies je de grootte van het level, de achtergrond en de muziek die in het level te horen moet zijn. Vervolgens kun je in het edit screen blokken, obstakels en allerlei andere attributen in het level plaatsen. Neem er de tijd voor, totdat je jouw ideale stage hebt gemaakt.
Vervolgens kun je het level opslaan op het geheugen van je Wii maar ook op een SD-kaartje, zodat je veel en grote stages kunt blijven maken. Daarna kun je het level doorsturen naar mensen uit je friendslist. Er is echter meer! Via Wi-Fi kun je jouw level naar Nintendo sturen. Uit de inzendingen zal Nintendo vervolgens, dagelijks, eentje kiezen en die naar je Wii sturen. Deze stage zal wel echter waarschijnlijk na een dag weer verdwijnen.
ik hoorde van pastoor peter dat het te easy was op normal dus ik heb nu een nieuwe game begonnen op veteran. tis vetquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef newguy het volgende:
@Gronnaephos: geloof erase en speel het spel op veteran. eindbazen zijn moeilijker en ikzelf kwam verdacht vaak met maar 10 energy uit een eindbaas gevecht.
of je speelt normal uit en volgens mij komt er dan een extra hard mode...weet niet zeker.
maar ben nu bijna bij het eind en ik moet zeggen dat het spel echt GOTY matriaal is (en ja ik weet dat mario nog komt)
PS: heb op youtube al de 100% teaser gevonden en ziet er naar uit dat retro ( of nintendo ) een bekende metroid tak naar de wii willen brengen.
ik heb liever dat ik er een DVDtje insteek en dat hij em afspeelt hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
er schijnt een nieuw model wii te komen dat DVD's kan afspelen. Die Wii komt ook in andere kleuren.
Technisch gezien is het echter wat onzinnig. De huidge Wii kan ook prima film DVD's afspelen, met een gamecube homebrew disc die een linuxkernel bevat en software om mediabestanden af te spelen.
Die gevechten duren me nu al lang zatquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Het zou verboden moeten worden om MP3 op normal te spelen. ik speel nu op veteran en het is echt 100x vetter. op normal liep je overal rustig langs en met 1 schot was alles dood. nu zijn de eerste bossfights al lekker lastig en veel spannender. de 2e boss had ik ook echt net op tijd verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |