abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54208465
Wiiiii!! Sinds vanmiddag gelukkige eigenaar van een mooie witte console
Morgen maar eens even flink aan de tand gaan voelen met Paper Mario
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:16:42 #53
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_54209033
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het werkt precies zoals ik me had voorgesteld. Het is wel een tijdje geweest dat ik Metroid Prime 1/2 heb gespeeld en ik moet ook even wennen aan de snelle actie omdat ik dat een tijdje niet heb gespeeld op een console maar ik denk dat het sowieso beter om gewoon te richten i.p.v. te prutsen met een pookje.
Maar waar ik wel helemaal onder de indruk van ben is hoe je een visor selecteert. Heel mooi!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:47:04 #54
38571 BMH
Brute Force 360!!
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:00:45 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54212788
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik heb nu ook Metroid Prime 3 en ik vind de snelheid waarbij je draait wel beter kunnen eigelijk.

De controls werken goed maar ik heb wel last van het feit dat ik de crosshair bijna soms niet meer zie door de hevige actie.
Heb je de controls op advanced gezet?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:01:36 #56
65330 Ruzbeh
pi_54212807
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb je de controls op advanced gezet?
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:03:57 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54212859
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:01 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Oh okay,... ik las namelijk zoiets dat dat de beste optie was.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:06:17 #58
65330 Ruzbeh
pi_54212907
Dat is ook de beste optie. Basic is echt belachelijk. Advanced is gewoon goed, maar het zou beter kunnen.

Ik zit overigens alweer vast en het voelt soms net Metroid Prime 2.5. Voornamelijk omdat er enorm veel geluidseffecten hergebruikt zijn. Daar baal ik dus enorm van. Ik merk dus dat ik veel geniet van Metroid Prime als het nieuw voelt zoals wanneer ik Corruption modus gebruik.

Ik heb zin om gewoon weer verder te gaan met Trauma Center i.p.v. MP3.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:09:50 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54212973
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is ook de beste optie. Basic is echt belachelijk. Advanced is gewoon goed, maar het zou beter kunnen.

Ik zit overigens alweer vast en het voelt soms net Metroid Prime 2.5. Voornamelijk omdat er enorm veel geluidseffecten hergebruikt zijn. Daar baal ik dus enorm van. Ik merk dus dat ik veel geniet van Metroid Prime als het nieuw voelt zoals wanneer ik Corruption modus gebruik.

Ik heb zin om gewoon weer verder te gaan met Trauma Center i.p.v. MP3.
Hoe is trauma center voor Wii ?
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:12:44 #60
65330 Ruzbeh
pi_54213037
Helemaal fantastisch, mijn jong. Wat leuk dat je dat vraagt!!

Als je een beetje fatsoenlijk kunt richten met de Wii controller (lees: goede hand-oog coördinatie) dan zul je Trauma Center erg leuk vinden. Ik vind 'm helemaal geweldig. De richtsysteem wordt in Trauma Center het beste gebruikt en is bovendien erg nauwkeurig (dus trilt het ook als je ook maar een klein beetje beweegt).
pi_54218854
tvp
pi_54219140
http://www.insidegamer.nl/wii/metroidprime3corruption/videos/4934
Wat werken er voor retards bij inside gamer? Die hadden drie uur nodig om aan de besturing van MP3 te wennen
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:40:37 #63
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_54219233
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:36 schreef Xrenity het volgende:
http://www.insidegamer.nl/wii/metroidprime3corruption/videos/4934
Wat werken er voor retards bij inside gamer? Die hadden drie uur nodig om aan de besturing van MP3 te wennen
Dat is wel lomp ja, MP3 controlls schijnen tot nu toe de beste voor shooters op de Wii te zijn.
pi_54219376
3 uur is wel wat veel. ik moest er ook echt aan wennen. eerste paar minuten dacht ik: wtf is dat nou die goede controls . maar na een tijdje voelde ze gewoon goed aan. Alleen soms zijn de controls wel kut.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54219393
die replies daar ook.
quote:
Hmmm flink cijfer nog...
Moet ik toch nog maar eens door spelen tot na de 3 uur. Ik denk dat ik vlak er voor gestopt ben uit irritatie.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:50:32 #66
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_54219424
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal fantastisch, mijn jong. Wat leuk dat je dat vraagt!!

Als je een beetje fatsoenlijk kunt richten met de Wii controller (lees: goede hand-oog coördinatie) dan zul je Trauma Center erg leuk vinden. Ik vind 'm helemaal geweldig. De richtsysteem wordt in Trauma Center het beste gebruikt en is bovendien erg nauwkeurig (dus trilt het ook als je ook maar een klein beetje beweegt).
Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelen Ik vind het een echte aanrader!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:08:40 #67
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_54219785
zo zo er is een lek van mario galaxy via een scene release
Hij loopt alleen niet,
Ben ik erg blij om koop gewoon wat je wil hebben.
De mensen krijgen de volgende mooie melding.
goed zo nintendo.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  Donald Duck held zondag 28 oktober 2007 @ 12:10:05 #68
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54219812
Daar vinden ze ongetwijfeld wel wat op. Da's op elke console zo, het is een constante strijd tussen de softwarepiraten en de fabrikant
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54219963
Klopt, want volgens mij is die 'leak' gewoon fake, terwijl iedereen erin trapt.
pi_54220662
Trouwens, dat cadeau idee is trouwens ook tof. Dat je VC games voor anderen kunt aanschaffen en cadeau kunt geven
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 28 oktober 2007 @ 13:54:28 #71
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_54221843
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:18 schreef Xrenity het volgende:
Klopt, want volgens mij is die 'leak' gewoon fake, terwijl iedereen erin trapt.
die nieuwe leak is niet fake.
pi_54222339
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 13:54 schreef depax het volgende:

[..]

die nieuwe leak is niet fake.
Weet niet hoe nieuw die van jou zou zijn, maar die nieuwe is ook fake. Want hij doet 't niet.
  zondag 28 oktober 2007 @ 14:43:08 #73
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_54223075
dit is toch wel super
hele clip van de nintendo conference.
http://www.jeux-france.co(...)nintendo-ds-wii.html
je ziet onderandere disaster mario kart monster hunter 3 ( wat ziet dat er geil uit)
eerste helft ds tweede helft Wii
pi_54226145
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:49:43 #75
65330 Ruzbeh
pi_54226148
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is ook een leuk spel als je 'eventjes' wilt gamen. Je kan er gerust een paar uur mee zoet zijn, maar je kan ook eventjes tussendoor spelen Ik vind het een echte aanrader!
Wat het leukst aan Trauma Center is dat het een gigantische uitdaging is. Het is soms echt supermoeilijk en je moet er 100% voor gaan. Het kan dan ook weer frustrerend zijn maar meestal is het gewoon heerlijk als je een S rating krijgt of zelfs een XS rating.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:54:25 #76
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_54226248
sorry xrenity is dus niet fake.
Alleen klote dat de d2c versies hem wel kunnen draaien betekend dus als je die 30 wires chip gedaan hebt het wel werkt
Koop gewoon die game als hij uit is mensen. Mensen zie je overal zeuren dat ze hem niet kunnen spelen doordat nintendo er een extra beveiliging in heeft gezet en ze dit niet vinden kunnen :|
http://media.putfile.com/Mario-Galaxy-Backup-on-d2ckey
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:05:31 #77
65330 Ruzbeh
pi_54226440
Zo erg is het nou ook weer niet dat mensen mods chips gebruiken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:41:08 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_54227163
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet dat mensen mods chips gebruiken.
RomUlation had een goed punt. Mensen gebruiken modchips en flashcards omdat ze games niet uitgebreid kunnen testen voor deze gekocht worden. Het is toch ook belachelijk dat je 60 euro betaald voor games waarvan je niet eens weet of je het wel leuk vind.

Zolang demo's voor DS & wii games uitblijven word de modchip scene alleen maar groter.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:28:40 #79
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_54228100
Sinds vandaag ook een Wii, ik heb Ratatouille erbij en Wii sports/play.

Ratatouille vind ik niet zo interessant dus die staat op marktplaats. Wat zijn musthave games voor de Wii??
Mario Party 8 lijkt me wel leuk en natuurlijk Big Brain Academy.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_54228246
Waarom haal je ratatouille er nou weer bij?

Must-haves - Zelda, Metroid en over een maandje Mario Galaxy.
En Excite Truck.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:41:51 #81
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_54228350
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Waarom haal je ratatouille er nou weer bij?

Must-haves - Zelda, Metroid en over een maandje Mario Galaxy.
En Excite Truck.
Die zat erbij (via marktplaats gekocht )
pi_54229451
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:48:54 #83
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_54229623
quote:
haha, dat ziet er inderdaad lollig uit zeg
pi_54229728
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag mijn Wii besteld voor ¤200, dinsdag binnen. Kan niet wachten, Galaxy here I come!
Mooie prijs, waar besteld?
pi_54232778
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:49 schreef JDizzle het volgende:
Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief he

Overigens begint Prime 3 steeds vetter te worden, maar baal ik er nu stiekem wel een beetje van dat ik op het 'standaard' niveau speel en niet op 'veteran'... Ik dacht; eerst aan die controls wennen, dus niet op veteran, zo goed kan ik het vast niet... Nu vind ik eindbazen toch best makkelijk (doch ook frustrerend als ik de crosshair niet goed kan zien in al die actie) en kom ik zelden op kritiek energie-niveau...
Dat vond ik ook een beetje jammer aan Prime 2, op de een of andere manier waren die eindbazen wel gewoon vet groot, imponerend en langdurend, maar ze kostten me niet zoveel moeite en stress als bijvoorbeeld die eerste grote baas uit Prime 1 (opgebouwd uit stenen, in de sneeuwwereld) en vooral Meta Ridley en de grote eindbaas van Prime 1... Die waren echt slopend lastig en als je niet goed timede, deed zo'n kolos je klauwenvol damage, geweldig eigenlijk

Dat waardeer ik ook nog steeds aan de Metroid games, boven Zelda-games; als je een zwak punt hebt ontdekt, moet je hem nog wel helemaal volschieten, bij Zelda is het dan een kwestie van 4x raken en de baas gaat ten onder... Bij Metroid en met name de Prime-titels, worden bazen naar het einde van hun leven toe alleen maar agressiever en moeilijker te raken en dan moet je nog kalm blijven en in leven blijven. Heerlijk als je dan voor je gevoel een half uur of langer zo'n baas hebt lopen slopen... In je eentje!
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_54235748
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:20 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Wel jammer voor je dat Galaxy nog wel tijdje wachten is. Tot die tijd zou je ook kunnen zeggen 'Corruption, here I come', maar dat klinkt dan niet zo positief he

Overigens begint Prime 3 steeds vetter te worden, maar baal ik er nu stiekem wel een beetje van dat ik op het 'standaard' niveau speel en niet op 'veteran'... Ik dacht; eerst aan die controls wennen, dus niet op veteran, zo goed kan ik het vast niet... Nu vind ik eindbazen toch best makkelijk (doch ook frustrerend als ik de crosshair niet goed kan zien in al die actie) en kom ik zelden op kritiek energie-niveau...
Dat vond ik ook een beetje jammer aan Prime 2, op de een of andere manier waren die eindbazen wel gewoon vet groot, imponerend en langdurend, maar ze kostten me niet zoveel moeite en stress als bijvoorbeeld die eerste grote baas uit Prime 1 (opgebouwd uit stenen, in de sneeuwwereld) en vooral Meta Ridley en de grote eindbaas van Prime 1... Die waren echt slopend lastig en als je niet goed timede, deed zo'n kolos je klauwenvol damage, geweldig eigenlijk

Dat waardeer ik ook nog steeds aan de Metroid games, boven Zelda-games; als je een zwak punt hebt ontdekt, moet je hem nog wel helemaal volschieten, bij Zelda is het dan een kwestie van 4x raken en de baas gaat ten onder... Bij Metroid en met name de Prime-titels, worden bazen naar het einde van hun leven toe alleen maar agressiever en moeilijker te raken en dan moet je nog kalm blijven en in leven blijven. Heerlijk als je dan voor je gevoel een half uur of langer zo'n baas hebt lopen slopen... In je eentje!

nog vetter
Ik vond het begin al zo geweldig! Veel beter dan mp2
die moet ik ooit ook nog een keer uitspelen.
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 29 oktober 2007 @ 01:48:19 #87
65330 Ruzbeh
pi_54236645
Brrrrr ik word nog steeds misselijk van Metroid Prime soms. De Metroid reeks is eigelijk niet mijn soort games maar toch vind ik het wel leuk op de één of andere manier.
pi_54240703
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Brrrrr ik word nog steeds misselijk van Metroid Prime soms. De Metroid reeks is eigelijk niet mijn soort games maar toch vind ik het wel leuk op de één of andere manier.
Heh, hoe kun je nou misselijk worden van die game? Alleen als je epilsepsie ofzo hebt kan ik me dat voorstellen... Of als je het een baggergame vindt (wat bijna niet kan omdat het de perfectie van een videogame(ervaring) benadert, zelfs als het helemaal je smaak niet is)... Of als je niet voorbij die lekker uitdagende eindbazen kon komen, die ik nog een beetje mis in het derde deel...
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  Donald Duck held maandag 29 oktober 2007 @ 11:23:18 #89
46149 __Saviour__
pi_54240718
vanwege dat backtracken ofzo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:42:40 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_54241139
Lijkt me vanwege het feit dat je een onrustig beeld hebt omdat het moeilijk is je wiimote gecentreerd te houden. Zeker als je ook vijanden in beeld hebt schudt ie alle kanten op, veel meer dan bij een muis. Ik voel het zelfs soms ook een beetje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:50:09 #91
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_54241311
Was er nu al een releasedatum voor DecaSports?? Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, maar kan het niet terug vinden! Of ik heb het gedroomd natuurlijk.
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:16:35 #92
190560 newguy
wii-end het leven door
pi_54241857
@Gronnaephos: geloof erase en speel het spel op veteran. eindbazen zijn moeilijker en ikzelf kwam verdacht vaak met maar 10 energy uit een eindbaas gevecht.
of je speelt normal uit en volgens mij komt er dan een extra hard mode...weet niet zeker.

maar ben nu bijna bij het eind en ik moet zeggen dat het spel echt GOTY matriaal is (en ja ik weet dat mario nog komt)

PS: heb op youtube al de 100% teaser gevonden en ziet er naar uit dat retro ( of nintendo ) een bekende metroid tak naar de wii willen brengen.
hij speelde met de wii en zag dat het goed was.
pi_54243527
SSBB wordt ook steeds beter:
quote:
n het nieuwe Super Smash Bros. deel zal het mogelijk zijn je eigen level te maken. Als eerste kies je de grootte van het level, de achtergrond en de muziek die in het level te horen moet zijn. Vervolgens kun je in het edit screen blokken, obstakels en allerlei andere attributen in het level plaatsen. Neem er de tijd voor, totdat je jouw ideale stage hebt gemaakt.

Vervolgens kun je het level opslaan op het geheugen van je Wii maar ook op een SD-kaartje, zodat je veel en grote stages kunt blijven maken. Daarna kun je het level doorsturen naar mensen uit je friendslist. Er is echter meer! Via Wi-Fi kun je jouw level naar Nintendo sturen. Uit de inzendingen zal Nintendo vervolgens, dagelijks, eentje kiezen en die naar je Wii sturen. Deze stage zal wel echter waarschijnlijk na een dag weer verdwijnen.
Kan haast niet meer misgaan met deze game!
pi_54243696

He's back!
pi_54243775
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef newguy het volgende:
@Gronnaephos: geloof erase en speel het spel op veteran. eindbazen zijn moeilijker en ikzelf kwam verdacht vaak met maar 10 energy uit een eindbaas gevecht.
of je speelt normal uit en volgens mij komt er dan een extra hard mode...weet niet zeker.

maar ben nu bijna bij het eind en ik moet zeggen dat het spel echt GOTY matriaal is (en ja ik weet dat mario nog komt)

PS: heb op youtube al de 100% teaser gevonden en ziet er naar uit dat retro ( of nintendo ) een bekende metroid tak naar de wii willen brengen.
ik hoorde van pastoor peter dat het te easy was op normal dus ik heb nu een nieuwe game begonnen op veteran. tis vet
pi_54244190
en best pittig. net die 1e boss verslagen. die beserker lord. ik heb 2 hp over.
pi_54245102
is het onderhand al mogelijk een DVDtje af te spelen?

M'n moeder en ik willen ook graag eentje maar naar verluid kon je geen DVDtje afspelen en binnenkort? of nu? wel... dus daar is het w88 op

of word dat later mogelijk met een update ofzo?
  Donald Duck held maandag 29 oktober 2007 @ 15:16:00 #98
46149 __Saviour__
pi_54245207
er schijnt een nieuw model wii te komen dat DVD's kan afspelen. Die Wii komt ook in andere kleuren.
Technisch gezien is het echter wat onzinnig. De huidge Wii kan ook prima film DVD's afspelen, met een gamecube homebrew disc die een linuxkernel bevat en software om mediabestanden af te spelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_54245278
Het zou verboden moeten worden om MP3 op normal te spelen. ik speel nu op veteran en het is echt 100x vetter. op normal liep je overal rustig langs en met 1 schot was alles dood. nu zijn de eerste bossfights al lekker lastig en veel spannender. de 2e boss had ik ook echt net op tijd verslagen.
pi_54245308
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
er schijnt een nieuw model wii te komen dat DVD's kan afspelen. Die Wii komt ook in andere kleuren.
Technisch gezien is het echter wat onzinnig. De huidge Wii kan ook prima film DVD's afspelen, met een gamecube homebrew disc die een linuxkernel bevat en software om mediabestanden af te spelen.
ik heb liever dat ik er een DVDtje insteek en dat hij em afspeelt hoor

maar dat is dus nog een hele tijd weg dat die uitkomt?
want dan zou het onzinnig zijn om te w88 en dan hoop ik wel gewooon op een update die een DVDtje kan afspelen

trouwens.. wat zijn echte must-haves op de Wii?
ik heb gehoord Metroid Prime
nog meer titels die niet mogen ontbreken wanneer ik hem bestel?
pi_54245458
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Het zou verboden moeten worden om MP3 op normal te spelen. ik speel nu op veteran en het is echt 100x vetter. op normal liep je overal rustig langs en met 1 schot was alles dood. nu zijn de eerste bossfights al lekker lastig en veel spannender. de 2e boss had ik ook echt net op tijd verslagen.
Die gevechten duren me nu al lang zat Ik vind het platformen/verkennen in de prime games altijd veel leuker dan het schieten.
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:32:03 #102
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_54245499
Dat zijn voornamelijk titels die nog uit moeten komen denk ik.
Als je nog geen The Godfather hebt gespeeld op een andere console/PC dan is dat wat mij betreft zeker een MUST have!

Je hebt geen gewone DVD speler? Als je die wel hebt zou ik niet wachten op de nieuwe versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')