En kwamen ze nou in een doosje binnen met pakketpost of gewoon met de postbode in een envelop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu die hoesjes ontvangen. Het zit niet eens zo slecht, ik laat ze erom zitten.
Stop met werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:09 schreef Lexie het volgende:
MP3, SMG en Guitar Hero 3. Waar haal ik de tijd vandaan. Ik moet zelfs Paper Mario nog uitspelen.
Ben het wel met je eens, daarom zeg ik ook ik gebruik het alleen als er wat vrienden langs komen met een krat bier. zijn geen echte gamers dus kan zo'n maandverbandje nooit kwaadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat sommige mensen allerlei shit stuk maken als ze het gebruiken begrijp ik ook niet. Net zoals die mensen die Wii remotes los laten als ze Wii Sports spelen.
Als je nou echt een beetje hardcore bent gebruik je zo'n polsbandje niet.Hardcore ftw, bitches.
Moet je eens leren werken met klanten. Dan merk je wat mensen daadwerkelijk doen. Dan weet je waarom ze deze beschermhoezen hebben. Mensen zijn echt absoluut en zekerweten achterlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat sommige mensen allerlei shit stuk maken als ze het gebruiken begrijp ik ook niet. Net zoals die mensen die Wii remotes los laten als ze Wii Sports spelen.
Als je nou echt een beetje hardcore bent gebruik je zo'n polsbandje niet.Hardcore ftw, bitches.
Echt. Dat mensen dat nog steeds vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:19 schreef De_Brandweer het volgende:
waar bestel je die shit?
Ik had het je verteld, maar jij wilde ze niet. Prutser.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:19 schreef De_Brandweer het volgende:
waar bestel je die shit?
trouwens net halverwege metroid prime 3 bossfight staat er: please reconnect nunchuck. wtf gekkewerkers hij zat er gewoon nog in. raar.
ja maar aidsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:14 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ik had het je verteld, maar jij wilde ze niet. Prutser.
Ik heb ze helaas nog niet binnen.
Wii formaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:41 schreef Devolution het volgende:
Ik vind ze best meevallen hoor. Het pakketje is ietsje groter dan een gamehoesje, en ongeveer 2-3x zo dik
een gegeven paard...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:03 schreef Venderwel het volgende:
Gemiste kans van Nintendo, want ik begrijp dat ze allemaal wit zijn?? Hoeveel moeite is het om ze in 4 verschillende kleuren te leveren??
Maar ik had het ook niet over jou hypequote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Na een 8 en twee keer een 7.5 is de hype wel een beetje voorbij..
En een 7.5-8 maakt een game slecht. Ik weet niet of je reviews van de game gelezen hebt maar de game is beter dan BW nummer 1. Dus iedereen die die leuk vond gaat deze hoogst waarschijnlijk ook leuk vinden.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Ach het schijnt gewoon meer van BW te zijn. Ign vond het iig teveel op een sequeel lijken. Slecht is hij niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef speknek het volgende:
Er zit een standaard scartaansluiting bij en de bekende gekleurde stekkertjes (rood, geel en wit). Je mag dus kiezen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Jimbo het volgende:
hey heeft iemand een fototje oid van de cabels die bij de Wii zitten , hoe zit ie aangesloten enzo ? is het 1 gele RGB kabel of is het een component cable , scart oid ?
en als ik um op mn monitor wil, wat zou ik dan nodig moeten hebben ? als het een zn gele cable is kan ik naar VGA gaan op mn monitor maar als het component is , waar kan ik een component > DVI adapter halen ?
Er zit een composietkabel bij (rood, wit, geel). En daarbij een opzetblokje om er scart van te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Jimbo het volgende:
hey heeft iemand een fototje oid van de cabels die bij de Wii zitten , hoe zit ie aangesloten enzo ? is het 1 gele RGB kabel of is het een component cable , scart oid ?
en als ik um op mn monitor wil, wat zou ik dan nodig moeten hebben ? als het een zn gele cable is kan ik naar VGA gaan op mn monitor maar als het component is , waar kan ik een component > DVI adapter halen ?
Dat is best wel foei. Die game is het waard om echt te kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:01 schreef _GdR_ het volgende:
- doe maar niet -
dat ga ik dus eerst even checken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is best wel foei. Die game is het waard om echt te kopen.
Qua aansluiting op zich past dat ja. Maar je krijgt dan wel ermee te maken dat de wii een interlaced beeld stuurt en computermonitoren zijn progressive scan. Ik denk niet dat dat zomaar goed weergegeven gaat worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef Jimbo het volgende:
ah nice dat wist ik dus niet , dus ik kan gewoon een stekker kopen die die gele naar mn VGA aansluit...godverdommeduiurde me 2 weken om erachter te komen wat voor standaard kabels dr bij de wii zaten XD
voortaan vragen op fok dus
[ afbeelding ]
zoiets goed dus ?
Dat gaat me iets te snelquote:Op donderdag 1 november 2007 16:01 schreef Shazbot het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/071026/06.html
Paar filmpjes en screenshots + uitleg van hoe 'Gifts' gaan werken. Zou in December moeten uitkomen.
RaymanNL:
Tijdje geleden had je toch op je piano een stukje van een mario theme gespeeld? Kan je dit ook:
http://nl.youtube.com/watch?v=7IgZsGLlS1g&mode=related&search=![]()
Het is niet de bedoeling dat ook maar iemand in dit topic laat merken dat hij of zij de game heeft, en al helemaal niet over spoilert. Wanneer dit wel zou gebeuren dan zal er een ban-aanvraag worden gedaan.
vervormd of ? kan um eventueel ook nog doorlinken naar mn DVI poort, mn beeldscherm is de Dell 22'' E228WFP maakt dat veel uit of ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Qua aansluiting op zich past dat ja. Maar je krijgt dan wel ermee te maken dat de wii een interlaced beeld stuurt en computermonitoren zijn progressive scan. Ik denk niet dat dat zomaar goed weergegeven gaat worden.
heb op meerdere forums gelezen dat je monitor net als een beeldscherm werken kan en je duis geen pc aangesloten hoef t hebben. ben er heel benieuwd naar maar ga geen WII kopen als t nix kan natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ik denk dat het eerst omgezet moet worden via de ingang van een videokaart. die stuurt het dan weer door naar de montior
Je moet er wel rekening mee houden dat het beeld een beetje gerekt wordt, aangezien je Wii een 16:9 signaal verstuurt en je monitor dat gaat vertalen naar een 16:10 beeldformaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb op meerdere forums gelezen dat je monitor net als een beeldscherm werken kan en je duis geen pc aangesloten hoef t hebben. ben er heel benieuwd naar maar ga geen WII kopen als t nix kan natuurlijk
maar voor de xbox is dr zn officieele kabel toch , kan ik zn kabel alsdat ik net op t plaatje liet zien voor zn wii gebruiken dan aangezien de wii geen officieele kabels heeft ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het beeld een beetje gerekt wordt, aangezien je Wii een 16:9 signaal verstuurt en je monitor dat gaat vertalen naar een 16:10 beeldformaat.
Heb dat zelf ook met mijn 360 en merk daar niet zo veel van, maar als je er echt op let kan het irritant zijn.
Je kan het denk ik wel gebruiken, het zorgt gewoon dat je een composietkabel via een VGA aansluiting op een monitor kan aansluiten, het grote nadeel is echter dat je nog steeds hetzelfde composietsignaal blijft houden en dat de beeldverhoudingen niet 100% kloppen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar voor de xbox is dr zn officieele kabel toch , kan ik zn kabel alsdat ik net op t plaatje liet zien voor zn wii gebruiken dan aangezien de wii geen officieele kabels heeft ...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:23 schreef newguy het volgende:
wii heeft officieel een scart en een 5 stekker kabel. maar ik zou gewoon een tv gebruiken. Het is er voor gebouwd en om je wii aan een beeldscherm aan te sluiten ( of een comp aan een TV) kan alleen vervormingen en problemen veroorzaken.
Moraal: dont fix what isnt broken
Tering wat een trailer zeg! volgens mij word dit spel wel echt een must have!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:07 schreef newguy het volgende:
MENSEN: voor de gene die geen hoop in BW2 hebben zie de trailer even. Hij sleurde mij over de lijn.
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=21580
erg sexy trailertjeen die gameplay online ^^
quote:
ZOMGWTFBBQ Poe he dat is toevallig! Poe hee! Joepiedepopie!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo Benelux heeft wel goede timing moet ik zeggenVandaag, op m'n verjaardag nog wel, die hoesjes binnengekregen
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo Benelux heeft wel goede timing moet ik zeggenVandaag, op m'n verjaardag nog wel, die hoesjes binnengekregen
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag met het ontvangen van een offciëlequote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Speel jij wel eens want anders op je Wii dan Trauma Centerquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik speel elke dag op m'n Wii dankzij Trauma Center.
Een toffe game waarbij je online Co-op kunt gaan duiken voor maar ¤29,99quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:30 schreef gamefreek het volgende:
Gaat er iemand toevallig volgende week Endless Ocean halen?
Weet iemand überhaupt wel wat Endless Ocean is?
Wario Ware blijft leuk met meerdere mensenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Ik heb inmiddels aardig wat Wii spellen.
Twilight Princess (bagger), Wii Sports (nu even niet!), Resident Evil 4 (), Metroid Prime 3 (Metroid Prime 2.5), WarioWare Smooth Moves (niks meer aan).
Oeh, ga je hem halen, kunnen we FC uitwisselenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een toffe game waarbij je online Co-op kunt gaan duiken voor maar ¤29,99![]()
Patst mee:quote:Wario Ware blijft leuk met meerdere mensenIk heb nu ook best wel veel games voor me Wii:
- Wii Sports: Blijft leuk, voor tussendoor
- Wii Play: Was wél 10 minuten leuk, meer niet.
- Rayman Raving Rabbids: Leuke Minigames, maar geen Rayman game, staat stof te happen
- The legend of Zelda: Twilight Princess: Toffe game, maar nog niet uitgespeeld. Ga ik nog mee verder
- Excite Truck: WowVind het een leuke racer
- Wario Ware: Smooth Moves: Was wel leuk, sneluitgespeeld, maar nog steeds leuk met vrienden en drank
- Super Mario Strikers: Charged Football: Was in het begin leuk, maar gaat mij toch iets te snel
- Super Paper Mario: TofNog steeds mee bezig
![]()
Zo
Een aantal games maakt leuk gebruik van het kantelen van de wiimote. Je moet die kantelen en draaien om een bal in het spel te besturen. Kororinpa bijvoorbeeld, dat bestuurt echt heerlijk zo. Het reageert allemaal heel erg nauwkeurig. De puzzels zijn wel erg simpel, het is gewoon ga-van-a-naar-b. Ook Mercury Meltdown Revolution is met tilt. Die heeft wel uitdagende puzzels. En in mindere mate Money Ball Banana Blitz, daar is de besturing minder van en de camera kan gruwelijk irritant doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:06 schreef christvs het volgende:
Mijn vader begon laatst ineens dat hij de Wii tof vond![]()
Nu ben ik hem proberen over te halen om een Wii te kopen, zelf mee profiteren natuurlijk.
Welke games zou ik hem laten zien?
Wat hij er vooral leuk aan vindt is de nieuwe besturing.
Wat zijn de tofste games van nu?
Excite Truck zekerquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef christvs het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat Excite truck en mercury meltdown hem wel aan zullen spreken![]()
!
(bijna) gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
Vanmiddag ben ik (hopelijk) ook trots eigenaar van een WIi![]()
M'n ma haalt em op. ikzelf moet werken,,, ergens volgende week zoek ik wel tijd om een paar games te kopen.... kan me morgen nog wel vermaken met Wii Sports denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
(bijna) gefeliciteerd dan!
En vergeet niet Zelda en Excite Truck halen!![]()
psst, a.s. dinsdag krijg je 15% korting bij Bart Smit op alle aankopen, dus ook op een Wii consolequote:Op zaterdag 3 november 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
Vanmiddag ben ik (hopelijk) ook trots eigenaar van een WIi![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:26 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
psst, a.s. dinsdag krijg je 15% korting bij Bart Smit op alle aankopen, dus ook op een Wii consoleScheelt toch wel ff 37,50
Ik ook, maar hier is er ook nog niks binnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Hm nog even wachten dan maar, ik had ze wel gelijk de 1e dag besteld overigens.
ROFLCOPTORBBQ!!!!! Gewoon 1 dag eerder!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:35 schreef De_Brandweer het volgende:
bel gewoon een paar dagen voor de release alle winkels in de buurt. Zo deed ik het ook bij Metroid, de 2e winkel die ik belde had er genoeg.
PastoorPeter daarintegen had MP3 gepreorderd en kon pas een dag later spelen
Dat is onderlinge concurrentie, geen prijsverlaging. De adviesprijs ligt immers nog gewoon op 249 euroquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:45 schreef MikelenniuM het volgende:
Vanmiddag trouwens in Utrecht in diverse winkels de Wii voor 230 euro gezien. Dacht dat Nintendo de prijzen niet ging verlagen
Als de gameplay maar goed isquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef neo2000 het volgende:
OMFG.. Cruis'n ziet er dus niet uit. Wel vreemd dat er nog steeds zoveel verschil zit op grafisch vlak tussen de verschillende games.. bekijk je de screens van MP3, SMG of Bwii, dan ziet dat er f*cking mooi uit. En dan kijk je naar de racers, en dan ziet het eruit als crap. CRAP I TELL YAH! Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |