Hmm.. toch spannend. Krijg hopelijk die van mij ook snelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vindt de controller er slechter in de hand liggen,echt fraai is i ook al niet![]()
Heh, grappig. Ik wilde net vragen of iemand ze al had binnengekregen. Vraag me af of ik ze deze keer wèl krijg, die straps heb ik nooit gehad. Hmpf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Jarno88 het volgende:
Wat is MP3 toch een toffe game. De sfeer, muziek, controls zijn allemaal geweldig.
Speel op normal en vindt het nu al vrij lastig soms
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Jep. Maar naast deeko zijn er weinig engelstalige websites die japanse games reviewen. De rest gaat nog een paar weken duren tot de us releasequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ik![]()
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wdquote:Hallo Nintando fans
De Community is permanent gesloten. Klik hier voor meer informatie.
wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd
Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Daar gaan al mijn puntenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd
Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Zat er een einddatum aan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:49 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar gaan al mijn punten![]()
Als ze duidelijker een einddatum hadden aangekondigd had ik ze nog ergens voor kunnen gebruiken.
Ik hoop inderdaad dat het een foutje isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef MikelenniuM het volgende:
Tegen dat probleem stuitte ik net ook al![]()
Vaag... maar bovenin de adresbalk staat een adres met "under construction" (http://www.nintendo-europe.com/down/under_construction.html) erin. Misschien een klein foutje?
Ik denk/hoop dat eindelijk de nieuwe site live gaat!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus)
En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Wat hebben de fora met je punten te maken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, die zijn al een tijd gesloten wegens misbruik en spam. Dat is al een tijdje bekend zeg maarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.![]()
Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus)
En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldig
Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebt![]()
Aangezien er toch nooit iets interessants in de sterrencatalogus staat mis je niets hoor, zoals je al zegt is het gewoon wachten op de Wii Points. (Hoop alleen wel dat ze dat nog dit jaar invoerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogus![]()
Maargoed, tzt kan je ze voor een belachelijk aantal inruilen tegen wii points. Dus geen probleem toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |