abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:46:40 #176
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54270139
Komen die hoesjes in een pakketje of passen ze door de brievenbus?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:07:22 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_54272011
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Vindt de controller er slechter in de hand liggen,echt fraai is i ook al niet
Hmm.. toch spannend. Krijg hopelijk die van mij ook snel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_54272639
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:06 schreef ikookhier het volgende:
Heb de controller hoesjes ontvangen
Heh, grappig. Ik wilde net vragen of iemand ze al had binnengekregen. Vraag me af of ik ze deze keer wèl krijg, die straps heb ik nooit gehad. Hmpf.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:59:59 #179
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_54274593
ik heb ze vanaf mijn Wii besteld, dus ik hoop dat het dan ook goed komt
pi_54275017
Wat is MP3 toch een toffe game . De sfeer, muziek, controls zijn allemaal geweldig.

Speel op normal en vindt het nu al vrij lastig soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..
I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
pi_54275146
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Jarno88 het volgende:
Wat is MP3 toch een toffe game . De sfeer, muziek, controls zijn allemaal geweldig.

Speel op normal en vindt het nu al vrij lastig soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er btw al meer reviews van Mario Galaxy op het internet verschenen naast die van Deeko? Heb zelf al rondgezocht maar kon niets vinden.
Is het eigenlijk niet een beetje raar dat sites als gamespot en ign nog geen review van de game hebben? Ik neem aan dat hun hem eerder kunnen spelen en aangezien de game in 2 dagen in Japan uitkomt..
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ik
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_54275964
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Famitsu had de game ook al gereviewed, was 38/40 dacht ik
Jep. Maar naast deeko zijn er weinig engelstalige websites die japanse games reviewen. De rest gaat nog een paar weken duren tot de us release Maar reken op redelijk hoge cijfers op die van gamespot na
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 08:24:26 #183
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_54277749
quote:
Hallo Nintando fans
De Community is permanent gesloten. Klik hier voor meer informatie.
En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd

Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:35:04 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_54277841
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd

Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
wat is dit voor onzin? Kreeg op 29-10 nog een mailtje over mijn spaarsaldo
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_54277947
Tegen dat probleem stuitte ik net ook al
Vaag... maar bovenin de adresbalk staat een adres met "under construction" (http://www.nintendo-europe.com/down/under_construction.html) erin. Misschien een klein foutje?
pi_54277989
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd

Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Daar gaan al mijn punten
Als ze duidelijker een einddatum hadden aangekondigd had ik ze nog ergens voor kunnen gebruiken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54278222
wtf
Zal wel een foutje zijn, right?
pi_54278256
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:49 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Daar gaan al mijn punten
Als ze duidelijker een einddatum hadden aangekondigd had ik ze nog ergens voor kunnen gebruiken.
Zat er een einddatum aan dan?
pi_54278279
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef MikelenniuM het volgende:
Tegen dat probleem stuitte ik net ook al
Vaag... maar bovenin de adresbalk staat een adres met "under construction" (http://www.nintendo-europe.com/down/under_construction.html) erin. Misschien een klein foutje?
Ik hoop inderdaad dat het een foutje is
pi_54278326
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En dan klik je en dan niks... http://www.nintendo-europ(...)hRjM2bZWyuP8TSjFA6wd

Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Ik denk/hoop dat eindelijk de nieuwe site live gaat!
Ja lekker!
pi_54278429
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus )

En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_54278744
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus )

En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:41:01 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_54278745
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:24 schreef djkoelkast het volgende:
Maar mijn punten dan? en ik heb nog wat spellen liggen waar nog een code op zit die ik niet heb ingevoerd...
Wat hebben de fora met je punten te maken?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_54278761
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn 16.000 sterren zijn er nog, dus geen paniek. De community waar de links over spreken is het Nintendoforum dat al enige tijd gesloten is.
Ja, die zijn al een tijd gesloten wegens misbruik en spam. Dat is al een tijdje bekend zeg maar
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_54278832
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef disjfa het volgende:
De punten zijn sinds jaar en dag (eigenlijk afgelopen mei geloof ik) nog maar max twee jaar geldig. Voor die twee jaar afgelopen zijn moet je ze kunnen inruilen voor wii punten (heb gedult dus )

En de nintendo site is zo vaak down. Dat mensen zich daar nog druk om maken
Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldig
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_54278869
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Sterker nog, ze zijn maar 1 jaar geldig
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_54278896
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, daarom kaartjes bewaren en pas invoeren als je ze nodig hebt
Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogus

Maargoed, tzt kan je ze voor een belachelijk aantal inruilen tegen wii points. Dus geen probleem toch
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_54278967
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:50 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dan heb je ze net ingevoert, en dan zijn de producten weer uit de sterrencatalogus

Maargoed, tzt kan je ze voor een belachelijk aantal inruilen tegen wii points. Dus geen probleem toch
Aangezien er toch nooit iets interessants in de sterrencatalogus staat mis je niets hoor, zoals je al zegt is het gewoon wachten op de Wii Points. (Hoop alleen wel dat ze dat nog dit jaar invoeren )
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_54278975
Heb gister MP3 bij een kameraad gespeeld en ben aangenaam verrast, de besturing had ik direct onder de knie en het werkt echt perfect!

ik vond de voorgaande MP niet zo veel aan, maar deze ga ik denk ik wel kopen...
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 10:13:23 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_54279315
Nu staat er wat anders dan vanochtend op de site, ik dacht dat de hele communitysite + puntengedoe weg was...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')