Idols kijken, film kijken, WoW spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je nog wat doen vanavond Etc?
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een enge kale dikkop was er net in beeld (kralenketting-dude)
ge goai heulegaar wel stemmuh joahquote:
ze heeft wel een stem... in elk geval een harde stemquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Passend achtergrondmuziekje hebben ze gekozen bij die kampster
dat zei ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn god, kampster trekt haar keel open. Het is vooral hard
ik ga nooit sportenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hè... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Altijd samenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hè... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Lomp commentaar gevenquote:
in elk geval in z'n broek pissen en nekschoten uitdelenquote:
in m'n sigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi.
Welk linkje is het en waarop worden we geacht te stemmen?
Bij mij was het de bedoelingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zingen veel van die mensen zo'n kutnummer waarmee ze van tevoren al kunnen weten dat ze geen kans maken?
nou er zou weer iemand meedoen die uit een gezin komt dat al vaker mee heef gedaan, palief is een ontzettende zeikerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat er weer van die walgelijke ouders in zitten zoals die vader van Joel destijds, of die moeder van Idols 2 (dacht ik)
De ronde is in Brabant, dat helpt ook niet meequote:
Dat maakt het nou net zo leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Maar 99% meent het serieus
ze twijfelden bij de geboorte denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh een vrouw met een naam die meisje betekent, wat zullen die ouders overgelopen hebben van fantasie!
Ik had ook tekst bij me, kende de tekst wel maar zo had ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten en kon ik kijken of het wel kloptequote:
mjah, maar da's wat anders dan het zo opdreunenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had ook tekst bij me, kende de tekst wel maar zo had ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten en kon ik kijken of het wel klopte
eem duitse bowiequote:
Nooit Christiane F gezien? Bowie heeft die plaat ook daadwerkelijk uitgebracht en het klinkt best goed.quote:
nooit gezien nee, maar ik heb even op youtube gekeken. ben al geen bowie-liefhebber en een duitse bowie kan me helemaaaaal niet bekorenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nooit Christiane F gezien? Bowie heeft die plaat ook daadwerkelijk uitgebracht en het klinkt best goed.
die zijn zo hilarischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yeah er waren net weer positieve ouders in beeld
you thinkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rappen met een zachte g klinkt echt niet
En daarnaast weet hij de tekst volgens mij niet
mjah... maar aangezien minimaal de helft niet echt meer actief is in de AKQquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Iets zegt me dat dit een AKQ-slowchat-topic was... Niet het 1 of ander wazig TV-show-topicje.
Kan aan mij liggen (ik ben al veel te lang niet meer komen AKQ'en) maar ik dacht mijn bevindingen in deze even te melden....
Klopt, meestal is dat ook zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Iets zegt me dat dit een AKQ-slowchat-topic was... Niet het 1 of ander wazig TV-show-topicje.
Kan aan mij liggen (ik ben al veel te lang niet meer komen AKQ'en) maar ik dacht mijn bevindingen in deze even te melden....
Ja, jij ook bedankt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
gadverredarre wat een zanikmuts
Ze claimen sponsor te zijn van Ferrari en dat doe je meestal niet onder een B-naampje... misschien is het van Alice international?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand welke provider onder Alice verstopt zitzit ik me al een tijdje af te vragen
coolquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een vlieger besteld op eBay. Daar kan ik ze tenminste vinden. Deze moet uit Engeland komen maar kost inclusief verzendkosten slechts net iets meer dan 20 euro, en dat valt best mee
Vlieger is 2,7 bij 0,9 meter
Een snelle zoektocht wijst er op dat Alice van Alice is, Italiaans telecombedrijfquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand welke provider onder Alice verstopt zitzit ik me al een tijdje af te vragen
sorryquote:
ik zit een beetje te neuzen in de voorwaarden enzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze claimen sponsor te zijn van Ferrari en dat doe je meestal niet onder een B-naampje... misschien is het van Alice international?
Zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
cool![]()
en dat valt best mee die prijs
Ja dat is echt briljant, als je nog een klein kansje hebt om door te gaan gooi je die zo helemaal wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:
'ik heb schijt aan jullie'
zeer professioneel![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De montage-people zijn wel goed aan het opletten
mjah sommige mensen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dat is echt briljant, als je nog een klein kansje hebt om door te gaan gooi je die zo helemaal weg
De muziekjes op de achtergrond passen goed bij de sfeer die op dat moment gemaakt wordt (Frans Bauer bij die kampster, dreigend muziekje bij dat meisje dat schijt had aan de jury enz.)quote:
ah op die manierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De muziekjes op de achtergrond passen goed bij de sfeer die op dat moment gemaakt wordt (Frans Bauer bij die kampster, dreigend muziekje bij dat meisje dat schijt had aan de jury enz.)
mjah ok, en ik zit er ook wel om te lachen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is soms een ontzettend botte lul, ja, maar dat vind ik juist wel mooi. Veel van die lui daar moeten ook eerst eens wat aan zelfreflectie gaan doen voor ze daar staan. Doe je dat niet, dan kun je het deksel op de neus krijgen. En ach joh, die tere zieltjes overleven dat allemaal wel...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu Weekend Miljonairs aanstaan, wel leuk achtergrondvermaak
Bij mij was het meer een verdeling tussen mensen die mij een held vonden en de rest was er van overtuigd dat ik geestelijk gehandicapt wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ben jij ook zo FOK! overgegaan TimMichelle (RnB-girliej op FOK!)
en het gaat lekker met de hulplijnen
da's logischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij was het meer een verdeling tussen mensen die mij een held vonden en de rest was er van overtuigd dat ik geestelijk gehandicapt was
Stroom uit Franse kerncentrales telt ook als groene stroomquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
simpel: het is wel duurder, maar dat wordt verrekend door de 'grijze stroom gebruikers'. de winst moet érgens vandaan komen toch? en als iedereen groene stroom heeft, dan wordt dat duurder
iedereen gebruikt trouwens groene stroomen groen stroom gebruikers gebruiken ook grijze stroom
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand mij de obsessie van vrouwen met hun stofwisseling/stoelgang in reclames uitleggen? Er is nooit een kerel die zegt dat hij veel prettiger schijt sinds hij product A gebruikt
Hangt er vanaf hoe lang je kunt blijven en of er leuke mensen komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik twijfel of ik naar een feest ga waar ik 20 euro entree moet betalen om vervolgens onbeperkt aan het bier te kunnen. Ik moet hier namelijk een half uur voor fietsen, alleen, in de kou, en dat weerhoudt me ervan. Oftewel, ik zit in dubio
Het leven van een man is een stuk eenvoudigerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.
Een bakje stoelgangyoghurt eten, naar het toilet gaan en daarna op de weegschaal staan.![]()
Ik kan tot een uur of 4 blijven, er zijn zeker leuke mensen, maar dan ben ik morgen op het voetbalveld weer helemaal nergensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je kunt blijven en of er leuke mensen komen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Het leven van een man is een stuk eenvoudiger![]()
Hmm, ik heb niks met voetbal. Maar als je nog verplichtingen hebt zou ik niet gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan tot een uur of 4 blijven, er zijn zeker leuke mensen, maar dan ben ik morgen op het voetbalveld weer helemaal nergens![]()
En morgen moeten we gewoon weer winnen, aangezien we nu koploper zijn en dat willen blijven
Zou jij ook iemand ongevraagd een glas laxeermiddel voorzetten? Dat werd namelijk gedaan in een van die reclamesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.
Een bakje stoelgangyoghurt eten, naar het toilet gaan en daarna op de weegschaal staan.![]()
Ik was al begonnen met een biertje hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niks met voetbal. Maar als je nog verplichtingen hebt zou ik niet gaan.
Trakteer jezelf nu op een biertje en een worstje, of zo.
Als jij iemand een kauwgumpje aanbiedt doe jij hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou jij ook iemand ongevraagd een glas laxeermiddel voorzetten? Dat werd namelijk gedaan in een van die reclames
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij iemand een kauwgumpje aanbiedt doe jij hetzelfde?![]()
Van veel kauwgom wel, en van een normale portie Activia ook. En in een van die reclames kreeg iemand een glas Activia zonder er om gevraagd te hebben, en dat vind ik vrij beledigendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Van veel kauwgum moet je ook schijten.
Beledigend? Gauw op je teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van veel kauwgom wel, en van een normale portie Activia ook. En in een van die reclames kreeg iemand een glas Activia zonder er om gevraagd te hebben, en dat vind ik vrij beledigend
"Wil je wat te drinken?"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beledigend? Gauw op je teentjes getrapt.
Je wordt toch ook niet boos als iemand je volkoren brood aanbiedt? En die yoghurt is behalve goed voor je stoelgang ook gewoon yoghurt. Ik zou ervan smikkelen als iemand het mij geeft. Maar goed, ik ben wat dat betreft ook een vuilnisbakkie.
Ik moest even twee keer nadenken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh gepost op 0:07... Shaken, not stirred
Het selling point bij Activia is dat je er van gaat schijten, niet dat het zo lekker is. Daar zit het verschilquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Dat maak jij ervan.
"Hier, nieuwe yoghurt, smaakt goed. En er zitten veel vezels in, dat is gezond."
"Hier, ik heb witbrood en bruinbrood. Neem jij de bruine maar, daar zitten meer vezels in. Kun je lekker van schijten."
Ok, maar het is gewoon reclame hoor. Niet zo zwaar aan tillen. Als je iemand wilt beledigen met laxeermiddel koop je daarvoor geen Activia, maar dit:quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het selling point bij Activia is dat je er van gaat schijten, niet dat het zo lekker is. Daar zit het verschil
Het is inderdaad reclame, maar wel reclame die errug vaak voorbij komtquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, maar het is gewoon reclame hoor. Niet zo zwaar aan tillen. Als je iemand wilt beledigen met laxeermiddel koop je daarvoor geen Activia, maar dit:
[ afbeelding ]
Over schijten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Vaak moeten schijten is nooit voordelig. Het is wel fijn om te kúnnen schijten.
Waar praten we over?
quote:
geef het eens een andere wending danquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
interessant wending heeft dit tipic genomen
Ik ga straks lekker voetballen, zo daar heb je de wending alquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef Etcetera het volgende:
waarom, ik zeg toch dat het een interessant wending is
We gaan het proberenquote:
hoiquote:
ziet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
de statistieken zijn iig in ons voordeel
[ afbeelding ]
Aangezien we tegen de nr.13 moeten
Dat won ajax toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoi
[..]
ziet er goed uit
maarre, remember Kozakken Boys - Ajax tijdje terug?![]()
ja, ze wonnen wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat won ajax toch?
Enniewee, ik ben weg, ik ga naar de kantine fietsen, daar ff koffie doen en dan voetballen
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu Tom Tekenspin, dat is een soort Spirograph op batterijen. Zo hoef je zelf niet eens meer de pen vast te houden...
Daarom vond ik Playmobil altijd zo overbodig. Overigens was ik gisteren in een speelgoedwinkel en zag allemaal speelgoed dat 15 jaar geleden ook al bestondquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat is net met lego spelen terwijl iemand anders alles in elkaar zet
of een kleurplaat inkleuren waarbij je zelf niet meer hoeft te kleuren
Op eBay staan advertenties voor ruim een kilo lego, dus op die manier kan het nog welquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
daarom kan dat denk ik ook niet meer: leverde te weinig opwel jammer trouwens, lego is zoiets wat altijd leuk blijft
Wij hebben de Lego wel weggedaan, omdat niemand er nog wat mee deed en het er ook niet op leek alsof dat nog zou gaan gebeuren. De houten treinbaan hebben we mogelijk nog steeds, die kon je met hulp van duplo-blokjes echt bizar hoog krijgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
wij hebben op zolder nog 2 dozen lego staan geloof ik. weinig kans dat dat weggaatje doet er idd geen barst mee, maar ik vind het echt zonde om weg te doen
Mag niet, want jij bent een meisje en meisjes zijn stomquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:48 schreef Etcetera het volgende:
FOK! is weer een stront zeg tjongejonge
oud speelgoedik krijg in zin om met lego te spelen
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mag niet, want jij bent een meisje en meisjes zijn stom
ADSL naar kabel gaat vaak wel redelijk schijnt, omdat provider B niet hoeft te wachten tot provider A het signaal van de kabel heeft af gehaald. Je kan daarbij dus wel met overlap switchenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
thuis gaan we wel overstappen trouwens, van wanadoo/orange/tmobile () naar @home. ben benieuwd
Yeah, @home is de internetprovider van Essent, en die regelen alles via de kabelquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Etcetera het volgende:
@home is kabel
ik weet niet of ik daar blij van wordt eigenlijk
Ja dat wel maar ze kan zich niet herinneren veel lawaai gemaakt te hebbenquote:
prachtigquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze kan zich niet herinneren veel lawaai gemaakt te hebbenGister zei ze ook al 'huh ik liet alleen mijn sleutels vallen
'
Uhuhquote:
Denk dat het aan jou PC ligtquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zij is echt geweldig als ze dronken is
Zij is ook degene die laatst als de excorcist heeft staan kotsen voor een kroeg
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zij is echt geweldig als ze dronken is
Zij is ook degene die laatst als de excorcist heeft staan kotsen voor een kroeg
![]()
wie danquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag een Fok!ker aangemoedigd bij de marathon
Bij familie hebben we Casema kabel, en dat gaat meestal wel goed. Paar keer een vreemd probleem gehad, maar dat ging ook weer weg ('s avonds werkte MSN nog wel op een computer, maar internet niet meer) en volgens mij krijgen we daar een hogere snelheid dan dat we voor betalenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:55 schreef Etcetera het volgende:
is dat nog steeds zo verrot geregelddat je trage verbinding krijgt als er veel mensen in de buurt online zijn
of is dat tegenwoordig al verbeterd?
goed dat je het zelf zegtquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk dat het aan jou PC ligt
Waar open je ze mee?
(dit raakt kant nog wal)
hmm ff afwachten danquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij familie hebben we Casema kabel, en dat gaat meestal wel goed. Paar keer een vreemd probleem gehad, maar dat ging ook weer weg ('s avonds werkte MSN nog wel op een computer, maar internet niet meer) en volgens mij krijgen we daar een hogere snelheid dan dat we voor betalen
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed dat je het zelf zegtmaar ik gok dat het te maken heeft met het niet kunnen openen van bepaalde dingen en dat jullie het erover hebben gehad via msn/telefoon/irl
Omdat ik wist dat hij zou gaan rennen en de marathon praktisch achter ons huis langs looptquote:
het is in elk geval voor ons een beetje apart lezenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En ik kijk naar + en - bij de online status. Dat is misschien ook niet handig...zo'n cross medium communicatie
Ik blijf hier wel even hangen.
ah handigquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat hij zou gaan rennen en de marathon praktisch achter ons huis langs looptDus ging ik even kijken en zwaaien en heb de laatste paarhonderd meter met hem meegefietst. DirtyHarry, een FoBomaatje
quote:
mn eetlust, wat doe je?quote:
zo zag het er ook uitquote:
En gek genoeg zit er altijd mais en wortel bijquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er ook uitAlleen dan als een soort hondenbrokken, rode wijn he
Nee die anderequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En gek genoeg zit er altijd mais en wortel bij
Is dat die éne met die lijst allergien? Of die andere?
Dan weet ik wie ik volgende keer gek aan moet kijken
dan wil ik ook meer verhalen over jouquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
Overigens doe ik ook genante dingen als ik dronken ben hoor![]()
ach, ik zie een administratiemuppet zoiets wel flikken hoorquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:41 schreef Etcetera het volgende:
hey YuriMaJo
ik wil meer verhalen over jouw huisgenoten
![]()
Ik denk dat er niemand is dat dat NIET gedaan heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
Overigens doe ik ook genante dingen als ik dronken ben hoor![]()
Ik denk dat het best zou kunnenquote:
Joe-piequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is Raikkonen gelukt, wereldkampioen 2007. Hamilton is 2e met 1 punt minder, Alonso 3e met evenveel punten als Alonso
Ik volg het wel en ik gun het Alonso niet zo, dus ik ben wel happyquote:
Ja DH zei ook al dat ie arrogant was. Maar ik vond ze allemaal lelijk, dus het maakt mij niks uit [/oppervlakkige blondjesmode]quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg het wel en ik gun het Alonso niet zo, dus ik ben wel happy
Vooral niet vragen of er iemand is!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy
Ik ben alleen thuis maar het klinkt de hele tijd alsof de deur van de woonkamer open gaat
Maar als ik dan door de raam van mijn deur kijk dan zie ik helemaal niks
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral niet vragen of er iemand is!
Here's Johnnyquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy
Ik ben alleen thuis maar het klinkt de hele tijd alsof de deur van de woonkamer open gaat
Maar als ik dan door de raam van mijn deur kijk dan zie ik helemaal niks
Ik gaf je praktische tipsquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja nou ja, we hebben sowieso een vreemd huis wat dat betreft. En nu zijn er mensen thuis, dus dat is beter. Maar de volgende keer weet dat dat ik niet op jullie kan rekenen!
De volgende keer zoek je het maar lekker zelf uit (waar is een "met de armen over elkaar de rug toe keren smiley" als je er een nodig hebt?)quote:
Ik zoek altijd een 'schouderophaal smiley'quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De volgende keer zoek je het maar lekker zelf uit (waar is een "met de armen over elkaar de rug toe keren smiley" als je er een nodig hebt?)
Schijterdquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja nou ja, we hebben sowieso een vreemd huis wat dat betreft. En nu zijn er mensen thuis, dus dat is beter. Maar de volgende keer weet dat dat ik niet op jullie kan rekenen!
Deze week was er snooker zeker?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga de Top Gear aflevering van vorige week kijken
De hele week alquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze week was er snooker zeker?![]()
Eigenlijk wist ik ook wel dat er geen top gear was, maar met een paar bier in je mik vergeet je dat en erger je jezelf op de fiets dat je pas om half 10 thuis bent, om er vervolgens achter te komen dat je niks gemist hebtquote:
Witte manquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik ook wel dat er geen top gear was, maar met een paar bier in je mik vergeet je dat en erger je jezelf op de fiets dat je pas om half 10 thuis bent, om er vervolgens achter te komen dat je niks gemist hebt![]()
Ach, nu ben ik mooi vroeg thuis en ben ik morgen in staat om te functioneren op m'n werkquote:
Ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En en en Markie, wat heb je gegeten?
Raspatatquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten![]()
Ik heb vandaag slecht gegeten: raspatatje mayo uitjes, berehap sate en een shoarmarol knoflooksaus.
En jij?
Dat mag op zondag toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Raspatat
Ik heb, tegen mijn principes in, kant-en-klaar van iglo gegeten. Was alleen thuis en mn mama had dit in de vriezer gelegd, en het was zo makkelijk
Die snackbar is altijd wel redelijk goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
hmm.. zojuist uit eten geweest .. helaas niet echt spectaculair lekker
ik denk dat ik mijn jachtschotel zo ingeruild zou hebben voor jou menu markie
Waar woon je nog maar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat mag op zondag toch?
Anders kom je volgende week bij ons snacken
Dat is ook erg lekker, maar dat had ik gister ook, behalve de sate danquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten was Chinees, want daar had ik gisteren zin in en vandaag had ik geen zin om iets klaar te maken, dus restjes opgewarmd. Voor 11 euro kreeg ik:
bami, halve portie babi pangang, halve foe yong hai, twee saté, vier mini-loempiaatjes, 4 koe lo yuk en kroepoek
Andijkquote:
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten was Chinees, want daar had ik gisteren zin in en vandaag had ik geen zin om iets klaar te maken, dus restjes opgewarmd. Voor 11 euro kreeg ik:
bami, halve portie babi pangang, halve foe yong hai, twee saté, vier mini-loempiaatjes, 4 koe lo yuk stierenballen en kroepoek
Die hebben wij hier sinds kort wel, en die is ook erg goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er nog een keer een doner kebab turk in het dorp komt, maar weinig kans vrees ik. (geen turken hier)
Hoe weet je waar mijn huis woont?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Andijk![]()
En dat is best te doen vanuit jouw huis![]()
Jij woont in A'dam, en dat is goed te doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet je waar mijn huis woont?
Of ze hebben 101 primeurs, maar dat lijkt me sterkquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen op tv: 101 best bewaarde Hollywoodgeheimen
En dat kan dus niet he
Maar, als je toch al naar A'dam komt, waarom moeilijk doen ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam, en dat is goed te doenaangezien ik ook nog wel eens een dagje daar blijf slapen omdat ik uitga in A;dam
Ik kreeg van de week een foldertje van de oudste shoarmaboer van Leeuwarden, die heeft varkensshoarma op de lijst staan. Dus het is geen echtequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.
Ik hoop ook dat er nog een keer een doner kebab turk in het dorp komt, maar weinig kans vrees ik. (geen turken hier)
Ik stond hier een tijdje geleden met open bek te kijken dat er een shoarma geopend was in het dorp.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.
Ok, schikt zaterdag?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar, als je toch al naar A'dam komt, waarom moeilijk doen ??
Is die vriend zo nieuw? Of konden ze het eerst gewoon niet goed met elkaar vinden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend bleek het ook prima te kunnen vinden met mijn moeder +
LaBlaquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Vandaag een heel goed concert gegevenHad bijna traantjes in mn ogen op het podium toen een van mn vriendinnen een prachtige solo had gezongen
![]()
Mn vriend bleek het ook prima te kunnen vinden met mijn moeder en mn 2 vriendinnen die kwamen luisteren, dus dat scheelde ook weerEven koffie gedronken met zn allen, en daarna nog een kleine afterparty gehad van het concert
Toffe dag
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die vriend zo nieuw? Of konden ze het eerst gewoon niet goed met elkaar vinden?
Als ik tijd maak altijdquote:
PM maarquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik tijd maak altijd
Maar ik doe wel aan eerst een foto policy![]()
Moest ik ook doen voor geenaam, die daarna spoorloos verdwenen is
Pm van Ps is binnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PM maar![]()
Ik ga zo wel m'n bedje opzoeken, morgen weer hard aan het werk, aangezien m'n directe collega door een vervelende reden langdurig afwezig is![]()
Hihi neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |