Ok, maar het is gewoon reclame hoor. Niet zo zwaar aan tillen. Als je iemand wilt beledigen met laxeermiddel koop je daarvoor geen Activia, maar dit:quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het selling point bij Activia is dat je er van gaat schijten, niet dat het zo lekker is. Daar zit het verschil
Het is inderdaad reclame, maar wel reclame die errug vaak voorbij komtquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, maar het is gewoon reclame hoor. Niet zo zwaar aan tillen. Als je iemand wilt beledigen met laxeermiddel koop je daarvoor geen Activia, maar dit:
[ afbeelding ]
Over schijten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Vaak moeten schijten is nooit voordelig. Het is wel fijn om te kúnnen schijten.
Waar praten we over?
quote:
geef het eens een andere wending danquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:30 schreef Etcetera het volgende:
interessant wending heeft dit tipic genomen
Ik ga straks lekker voetballen, zo daar heb je de wending alquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef Etcetera het volgende:
waarom, ik zeg toch dat het een interessant wending is
We gaan het proberenquote:
hoiquote:
ziet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
de statistieken zijn iig in ons voordeel
[ afbeelding ]
Aangezien we tegen de nr.13 moeten
Dat won ajax toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoi
[..]
ziet er goed uit
maarre, remember Kozakken Boys - Ajax tijdje terug?![]()
ja, ze wonnen wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat won ajax toch?
Enniewee, ik ben weg, ik ga naar de kantine fietsen, daar ff koffie doen en dan voetballen
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu Tom Tekenspin, dat is een soort Spirograph op batterijen. Zo hoef je zelf niet eens meer de pen vast te houden...
Daarom vond ik Playmobil altijd zo overbodig. Overigens was ik gisteren in een speelgoedwinkel en zag allemaal speelgoed dat 15 jaar geleden ook al bestondquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat is net met lego spelen terwijl iemand anders alles in elkaar zet
of een kleurplaat inkleuren waarbij je zelf niet meer hoeft te kleuren
Op eBay staan advertenties voor ruim een kilo lego, dus op die manier kan het nog welquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
daarom kan dat denk ik ook niet meer: leverde te weinig opwel jammer trouwens, lego is zoiets wat altijd leuk blijft
Wij hebben de Lego wel weggedaan, omdat niemand er nog wat mee deed en het er ook niet op leek alsof dat nog zou gaan gebeuren. De houten treinbaan hebben we mogelijk nog steeds, die kon je met hulp van duplo-blokjes echt bizar hoog krijgenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
wij hebben op zolder nog 2 dozen lego staan geloof ik. weinig kans dat dat weggaatje doet er idd geen barst mee, maar ik vind het echt zonde om weg te doen
Mag niet, want jij bent een meisje en meisjes zijn stomquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:48 schreef Etcetera het volgende:
FOK! is weer een stront zeg tjongejonge
oud speelgoedik krijg in zin om met lego te spelen
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mag niet, want jij bent een meisje en meisjes zijn stom
ADSL naar kabel gaat vaak wel redelijk schijnt, omdat provider B niet hoeft te wachten tot provider A het signaal van de kabel heeft af gehaald. Je kan daarbij dus wel met overlap switchenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
thuis gaan we wel overstappen trouwens, van wanadoo/orange/tmobile () naar @home. ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |