Ja dat is echt briljant, als je nog een klein kansje hebt om door te gaan gooi je die zo helemaal wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:
'ik heb schijt aan jullie'
zeer professioneel![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De montage-people zijn wel goed aan het opletten
mjah sommige mensen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dat is echt briljant, als je nog een klein kansje hebt om door te gaan gooi je die zo helemaal weg
De muziekjes op de achtergrond passen goed bij de sfeer die op dat moment gemaakt wordt (Frans Bauer bij die kampster, dreigend muziekje bij dat meisje dat schijt had aan de jury enz.)quote:
ah op die manierquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De muziekjes op de achtergrond passen goed bij de sfeer die op dat moment gemaakt wordt (Frans Bauer bij die kampster, dreigend muziekje bij dat meisje dat schijt had aan de jury enz.)
mjah ok, en ik zit er ook wel om te lachen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is soms een ontzettend botte lul, ja, maar dat vind ik juist wel mooi. Veel van die lui daar moeten ook eerst eens wat aan zelfreflectie gaan doen voor ze daar staan. Doe je dat niet, dan kun je het deksel op de neus krijgen. En ach joh, die tere zieltjes overleven dat allemaal wel...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu Weekend Miljonairs aanstaan, wel leuk achtergrondvermaak
Bij mij was het meer een verdeling tussen mensen die mij een held vonden en de rest was er van overtuigd dat ik geestelijk gehandicapt wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ben jij ook zo FOK! overgegaan TimMichelle (RnB-girliej op FOK!)
en het gaat lekker met de hulplijnen
da's logischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij was het meer een verdeling tussen mensen die mij een held vonden en de rest was er van overtuigd dat ik geestelijk gehandicapt was
Stroom uit Franse kerncentrales telt ook als groene stroomquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
simpel: het is wel duurder, maar dat wordt verrekend door de 'grijze stroom gebruikers'. de winst moet érgens vandaan komen toch? en als iedereen groene stroom heeft, dan wordt dat duurder
iedereen gebruikt trouwens groene stroomen groen stroom gebruikers gebruiken ook grijze stroom
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand mij de obsessie van vrouwen met hun stofwisseling/stoelgang in reclames uitleggen? Er is nooit een kerel die zegt dat hij veel prettiger schijt sinds hij product A gebruikt
Hangt er vanaf hoe lang je kunt blijven en of er leuke mensen komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik twijfel of ik naar een feest ga waar ik 20 euro entree moet betalen om vervolgens onbeperkt aan het bier te kunnen. Ik moet hier namelijk een half uur voor fietsen, alleen, in de kou, en dat weerhoudt me ervan. Oftewel, ik zit in dubio
Het leven van een man is een stuk eenvoudigerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.
Een bakje stoelgangyoghurt eten, naar het toilet gaan en daarna op de weegschaal staan.![]()
Ik kan tot een uur of 4 blijven, er zijn zeker leuke mensen, maar dan ben ik morgen op het voetbalveld weer helemaal nergensquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je kunt blijven en of er leuke mensen komen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Het leven van een man is een stuk eenvoudiger![]()
Hmm, ik heb niks met voetbal. Maar als je nog verplichtingen hebt zou ik niet gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan tot een uur of 4 blijven, er zijn zeker leuke mensen, maar dan ben ik morgen op het voetbalveld weer helemaal nergens![]()
En morgen moeten we gewoon weer winnen, aangezien we nu koploper zijn en dat willen blijven
Zou jij ook iemand ongevraagd een glas laxeermiddel voorzetten? Dat werd namelijk gedaan in een van die reclamesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe sneller je stoelgang is, hoe minder je weegt.
Een bakje stoelgangyoghurt eten, naar het toilet gaan en daarna op de weegschaal staan.![]()
Ik was al begonnen met een biertje hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niks met voetbal. Maar als je nog verplichtingen hebt zou ik niet gaan.
Trakteer jezelf nu op een biertje en een worstje, of zo.
Als jij iemand een kauwgumpje aanbiedt doe jij hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou jij ook iemand ongevraagd een glas laxeermiddel voorzetten? Dat werd namelijk gedaan in een van die reclames
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij iemand een kauwgumpje aanbiedt doe jij hetzelfde?![]()
Van veel kauwgom wel, en van een normale portie Activia ook. En in een van die reclames kreeg iemand een glas Activia zonder er om gevraagd te hebben, en dat vind ik vrij beledigendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Van veel kauwgum moet je ook schijten.
Beledigend? Gauw op je teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van veel kauwgom wel, en van een normale portie Activia ook. En in een van die reclames kreeg iemand een glas Activia zonder er om gevraagd te hebben, en dat vind ik vrij beledigend
"Wil je wat te drinken?"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beledigend? Gauw op je teentjes getrapt.
Je wordt toch ook niet boos als iemand je volkoren brood aanbiedt? En die yoghurt is behalve goed voor je stoelgang ook gewoon yoghurt. Ik zou ervan smikkelen als iemand het mij geeft. Maar goed, ik ben wat dat betreft ook een vuilnisbakkie.
Ik moest even twee keer nadenken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh gepost op 0:07... Shaken, not stirred
Het selling point bij Activia is dat je er van gaat schijten, niet dat het zo lekker is. Daar zit het verschilquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Dat maak jij ervan.
"Hier, nieuwe yoghurt, smaakt goed. En er zitten veel vezels in, dat is gezond."
"Hier, ik heb witbrood en bruinbrood. Neem jij de bruine maar, daar zitten meer vezels in. Kun je lekker van schijten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |