Idols kijken, film kijken, WoW spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je nog wat doen vanavond Etc?
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een enge kale dikkop was er net in beeld (kralenketting-dude)
ge goai heulegaar wel stemmuh joahquote:
ze heeft wel een stem... in elk geval een harde stemquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Passend achtergrondmuziekje hebben ze gekozen bij die kampster
dat zei ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn god, kampster trekt haar keel open. Het is vooral hard
ik ga nooit sportenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hč... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Altijd samenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hč... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Lomp commentaar gevenquote:
in elk geval in z'n broek pissen en nekschoten uitdelenquote:
in m'n sigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi.
Welk linkje is het en waarop worden we geacht te stemmen?
Bij mij was het de bedoelingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zingen veel van die mensen zo'n kutnummer waarmee ze van tevoren al kunnen weten dat ze geen kans maken?
nou er zou weer iemand meedoen die uit een gezin komt dat al vaker mee heef gedaan, palief is een ontzettende zeikerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat er weer van die walgelijke ouders in zitten zoals die vader van Joel destijds, of die moeder van Idols 2 (dacht ik)
De ronde is in Brabant, dat helpt ook niet meequote:
Dat maakt het nou net zo leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Maar 99% meent het serieus
ze twijfelden bij de geboorte denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh een vrouw met een naam die meisje betekent, wat zullen die ouders overgelopen hebben van fantasie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |