Idols kijken, film kijken, WoW spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je nog wat doen vanavond Etc?
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een enge kale dikkop was er net in beeld (kralenketting-dude)
ge goai heulegaar wel stemmuh joahquote:
ze heeft wel een stem... in elk geval een harde stemquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Passend achtergrondmuziekje hebben ze gekozen bij die kampster
dat zei ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn god, kampster trekt haar keel open. Het is vooral hard
ik ga nooit sportenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hč... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Altijd samenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten hč... is dat dan altijd met iemand samen of meestal alleen?
Lomp commentaar gevenquote:
in elk geval in z'n broek pissen en nekschoten uitdelenquote:
in m'n sigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoi.
Welk linkje is het en waarop worden we geacht te stemmen?
Bij mij was het de bedoelingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zingen veel van die mensen zo'n kutnummer waarmee ze van tevoren al kunnen weten dat ze geen kans maken?
nou er zou weer iemand meedoen die uit een gezin komt dat al vaker mee heef gedaan, palief is een ontzettende zeikerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat er weer van die walgelijke ouders in zitten zoals die vader van Joel destijds, of die moeder van Idols 2 (dacht ik)
De ronde is in Brabant, dat helpt ook niet meequote:
Dat maakt het nou net zo leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Maar 99% meent het serieus
ze twijfelden bij de geboorte denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh een vrouw met een naam die meisje betekent, wat zullen die ouders overgelopen hebben van fantasie!
Ik had ook tekst bij me, kende de tekst wel maar zo had ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten en kon ik kijken of het wel kloptequote:
mjah, maar da's wat anders dan het zo opdreunenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had ook tekst bij me, kende de tekst wel maar zo had ik in elk geval wat te doen tijdens het wachten en kon ik kijken of het wel klopte
eem duitse bowiequote:
Nooit Christiane F gezien? Bowie heeft die plaat ook daadwerkelijk uitgebracht en het klinkt best goed.quote:
nooit gezien nee, maar ik heb even op youtube gekeken. ben al geen bowie-liefhebber en een duitse bowie kan me helemaaaaal niet bekorenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nooit Christiane F gezien? Bowie heeft die plaat ook daadwerkelijk uitgebracht en het klinkt best goed.
die zijn zo hilarischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yeah er waren net weer positieve ouders in beeld
you thinkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rappen met een zachte g klinkt echt niet
En daarnaast weet hij de tekst volgens mij niet
mjah... maar aangezien minimaal de helft niet echt meer actief is in de AKQquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Iets zegt me dat dit een AKQ-slowchat-topic was... Niet het 1 of ander wazig TV-show-topicje.
Kan aan mij liggen (ik ben al veel te lang niet meer komen AKQ'en) maar ik dacht mijn bevindingen in deze even te melden....
Klopt, meestal is dat ook zoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ehm.... Iets zegt me dat dit een AKQ-slowchat-topic was... Niet het 1 of ander wazig TV-show-topicje.
Kan aan mij liggen (ik ben al veel te lang niet meer komen AKQ'en) maar ik dacht mijn bevindingen in deze even te melden....
Ja, jij ook bedankt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
gadverredarre wat een zanikmuts
Ze claimen sponsor te zijn van Ferrari en dat doe je meestal niet onder een B-naampje... misschien is het van Alice international?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand welke provider onder Alice verstopt zitzit ik me al een tijdje af te vragen
coolquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een vlieger besteld op eBay. Daar kan ik ze tenminste vinden. Deze moet uit Engeland komen maar kost inclusief verzendkosten slechts net iets meer dan 20 euro, en dat valt best mee
Vlieger is 2,7 bij 0,9 meter
Een snelle zoektocht wijst er op dat Alice van Alice is, Italiaans telecombedrijfquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand welke provider onder Alice verstopt zitzit ik me al een tijdje af te vragen
sorryquote:
ik zit een beetje te neuzen in de voorwaarden enzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze claimen sponsor te zijn van Ferrari en dat doe je meestal niet onder een B-naampje... misschien is het van Alice international?
Zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
cool![]()
en dat valt best mee die prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |