Yeah, @home is de internetprovider van Essent, en die regelen alles via de kabelquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Etcetera het volgende:
@home is kabel
ik weet niet of ik daar blij van wordt eigenlijk
Ja dat wel maar ze kan zich niet herinneren veel lawaai gemaakt te hebbenquote:
prachtigquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze kan zich niet herinneren veel lawaai gemaakt te hebbenGister zei ze ook al 'huh ik liet alleen mijn sleutels vallen
'
Uhuhquote:
Denk dat het aan jou PC ligtquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zij is echt geweldig als ze dronken is
Zij is ook degene die laatst als de excorcist heeft staan kotsen voor een kroeg
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Zij is echt geweldig als ze dronken is
Zij is ook degene die laatst als de excorcist heeft staan kotsen voor een kroeg
![]()
wie danquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag een Fok!ker aangemoedigd bij de marathon
Bij familie hebben we Casema kabel, en dat gaat meestal wel goed. Paar keer een vreemd probleem gehad, maar dat ging ook weer weg ('s avonds werkte MSN nog wel op een computer, maar internet niet meer) en volgens mij krijgen we daar een hogere snelheid dan dat we voor betalenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:55 schreef Etcetera het volgende:
is dat nog steeds zo verrot geregelddat je trage verbinding krijgt als er veel mensen in de buurt online zijn
of is dat tegenwoordig al verbeterd?
goed dat je het zelf zegtquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denk dat het aan jou PC ligt
Waar open je ze mee?
(dit raakt kant nog wal)
hmm ff afwachten danquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij familie hebben we Casema kabel, en dat gaat meestal wel goed. Paar keer een vreemd probleem gehad, maar dat ging ook weer weg ('s avonds werkte MSN nog wel op een computer, maar internet niet meer) en volgens mij krijgen we daar een hogere snelheid dan dat we voor betalen
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed dat je het zelf zegtmaar ik gok dat het te maken heeft met het niet kunnen openen van bepaalde dingen en dat jullie het erover hebben gehad via msn/telefoon/irl
Omdat ik wist dat hij zou gaan rennen en de marathon praktisch achter ons huis langs looptquote:
het is in elk geval voor ons een beetje apart lezenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En ik kijk naar + en - bij de online status. Dat is misschien ook niet handig...zo'n cross medium communicatie
Ik blijf hier wel even hangen.
ah handigquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat hij zou gaan rennen en de marathon praktisch achter ons huis langs looptDus ging ik even kijken en zwaaien en heb de laatste paarhonderd meter met hem meegefietst. DirtyHarry, een FoBomaatje
quote:
mn eetlust, wat doe je?quote:
zo zag het er ook uitquote:
En gek genoeg zit er altijd mais en wortel bijquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
zo zag het er ook uitAlleen dan als een soort hondenbrokken, rode wijn he
Nee die anderequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En gek genoeg zit er altijd mais en wortel bij
Is dat die éne met die lijst allergien? Of die andere?
Dan weet ik wie ik volgende keer gek aan moet kijken
dan wil ik ook meer verhalen over jouquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
Overigens doe ik ook genante dingen als ik dronken ben hoor![]()
ach, ik zie een administratiemuppet zoiets wel flikken hoorquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:41 schreef Etcetera het volgende:
hey YuriMaJo
ik wil meer verhalen over jouw huisgenoten
![]()
Ik denk dat er niemand is dat dat NIET gedaan heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
Overigens doe ik ook genante dingen als ik dronken ben hoor![]()
Ik denk dat het best zou kunnenquote:
Joe-piequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is Raikkonen gelukt, wereldkampioen 2007. Hamilton is 2e met 1 punt minder, Alonso 3e met evenveel punten als Alonso
Ik volg het wel en ik gun het Alonso niet zo, dus ik ben wel happyquote:
Ja DH zei ook al dat ie arrogant was. Maar ik vond ze allemaal lelijk, dus het maakt mij niks uit [/oppervlakkige blondjesmode]quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg het wel en ik gun het Alonso niet zo, dus ik ben wel happy
Vooral niet vragen of er iemand is!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy
Ik ben alleen thuis maar het klinkt de hele tijd alsof de deur van de woonkamer open gaat
Maar als ik dan door de raam van mijn deur kijk dan zie ik helemaal niks
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral niet vragen of er iemand is!
Here's Johnnyquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy
Ik ben alleen thuis maar het klinkt de hele tijd alsof de deur van de woonkamer open gaat
Maar als ik dan door de raam van mijn deur kijk dan zie ik helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |