Ik gaf je praktische tipsquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja nou ja, we hebben sowieso een vreemd huis wat dat betreft. En nu zijn er mensen thuis, dus dat is beter. Maar de volgende keer weet dat dat ik niet op jullie kan rekenen!
De volgende keer zoek je het maar lekker zelf uit (waar is een "met de armen over elkaar de rug toe keren smiley" als je er een nodig hebt?)quote:
Ik zoek altijd een 'schouderophaal smiley'quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De volgende keer zoek je het maar lekker zelf uit (waar is een "met de armen over elkaar de rug toe keren smiley" als je er een nodig hebt?)
Schijterdquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja nou ja, we hebben sowieso een vreemd huis wat dat betreft. En nu zijn er mensen thuis, dus dat is beter. Maar de volgende keer weet dat dat ik niet op jullie kan rekenen!
Deze week was er snooker zeker?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga de Top Gear aflevering van vorige week kijken
De hele week alquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze week was er snooker zeker?![]()
Eigenlijk wist ik ook wel dat er geen top gear was, maar met een paar bier in je mik vergeet je dat en erger je jezelf op de fiets dat je pas om half 10 thuis bent, om er vervolgens achter te komen dat je niks gemist hebtquote:
Witte manquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik ook wel dat er geen top gear was, maar met een paar bier in je mik vergeet je dat en erger je jezelf op de fiets dat je pas om half 10 thuis bent, om er vervolgens achter te komen dat je niks gemist hebt![]()
Ach, nu ben ik mooi vroeg thuis en ben ik morgen in staat om te functioneren op m'n werkquote:
Ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En en en Markie, wat heb je gegeten?
Raspatatquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten![]()
Ik heb vandaag slecht gegeten: raspatatje mayo uitjes, berehap sate en een shoarmarol knoflooksaus.
En jij?
Dat mag op zondag toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Raspatat
Ik heb, tegen mijn principes in, kant-en-klaar van iglo gegeten. Was alleen thuis en mn mama had dit in de vriezer gelegd, en het was zo makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |