Die snackbar is altijd wel redelijk goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
hmm.. zojuist uit eten geweest .. helaas niet echt spectaculair lekker
ik denk dat ik mijn jachtschotel zo ingeruild zou hebben voor jou menu markie
Waar woon je nog maar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat mag op zondag toch?
Anders kom je volgende week bij ons snacken
Dat is ook erg lekker, maar dat had ik gister ook, behalve de sate danquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten was Chinees, want daar had ik gisteren zin in en vandaag had ik geen zin om iets klaar te maken, dus restjes opgewarmd. Voor 11 euro kreeg ik:
bami, halve portie babi pangang, halve foe yong hai, twee saté, vier mini-loempiaatjes, 4 koe lo yuk en kroepoek
Andijkquote:
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn avondeten was Chinees, want daar had ik gisteren zin in en vandaag had ik geen zin om iets klaar te maken, dus restjes opgewarmd. Voor 11 euro kreeg ik:
bami, halve portie babi pangang, halve foe yong hai, twee saté, vier mini-loempiaatjes, 4 koe lo yuk stierenballen en kroepoek
Die hebben wij hier sinds kort wel, en die is ook erg goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er nog een keer een doner kebab turk in het dorp komt, maar weinig kans vrees ik. (geen turken hier)
Hoe weet je waar mijn huis woont?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Andijk![]()
En dat is best te doen vanuit jouw huis![]()
Jij woont in A'dam, en dat is goed te doenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet je waar mijn huis woont?
Of ze hebben 101 primeurs, maar dat lijkt me sterkquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen op tv: 101 best bewaarde Hollywoodgeheimen
En dat kan dus niet he
Maar, als je toch al naar A'dam komt, waarom moeilijk doen ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam, en dat is goed te doenaangezien ik ook nog wel eens een dagje daar blijf slapen omdat ik uitga in A;dam
Ik kreeg van de week een foldertje van de oudste shoarmaboer van Leeuwarden, die heeft varkensshoarma op de lijst staan. Dus het is geen echtequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.
Ik hoop ook dat er nog een keer een doner kebab turk in het dorp komt, maar weinig kans vrees ik. (geen turken hier)
Ik stond hier een tijdje geleden met open bek te kijken dat er een shoarma geopend was in het dorp.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger tegenover een chinees restaurant... dat was echt ideaal.
Ok, schikt zaterdag?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar, als je toch al naar A'dam komt, waarom moeilijk doen ??
Is die vriend zo nieuw? Of konden ze het eerst gewoon niet goed met elkaar vinden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend bleek het ook prima te kunnen vinden met mijn moeder +
LaBlaquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Vandaag een heel goed concert gegevenHad bijna traantjes in mn ogen op het podium toen een van mn vriendinnen een prachtige solo had gezongen
![]()
Mn vriend bleek het ook prima te kunnen vinden met mijn moeder en mn 2 vriendinnen die kwamen luisteren, dus dat scheelde ook weerEven koffie gedronken met zn allen, en daarna nog een kleine afterparty gehad van het concert
Toffe dag
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die vriend zo nieuw? Of konden ze het eerst gewoon niet goed met elkaar vinden?
Als ik tijd maak altijdquote:
PM maarquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik tijd maak altijd
Maar ik doe wel aan eerst een foto policy![]()
Moest ik ook doen voor geenaam, die daarna spoorloos verdwenen is
Pm van Ps is binnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PM maar![]()
Ik ga zo wel m'n bedje opzoeken, morgen weer hard aan het werk, aangezien m'n directe collega door een vervelende reden langdurig afwezig is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |