Alleen jammer van de mistquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]Heeft iemand uit mn MSNlijst in zijn naam, was het er direct mee eens. Was er deze zomer nog
Das tofquote:
Doe mij dan maar Jennylee van de Amerikanische versiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The beauties zijn zuur....
TijmenVan de nerds
We mogen vast niet als de nerd en de nerdin meedoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh er is ook een beaty & the nerd Fok editie. Maar dat moet met partnerIemand met mij meedoen?
Ssst dan ga jij door voor beauty oké?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We mogen vast niet als de nerd en de nerdin meedoen
Ja vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ssst dan ga jij door voor beauty oké?
1000quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja vast
zegt mevrouw met 4000 fotoboek posts
Ben jij dan de beauty?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh er is ook een beaty & the nerd Fok editie. Maar dat moet met partnerIemand met mij meedoen?
wanneer starten de nieuwe inschrijfvingen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil de nerd zijn
Maar als het niet kan ben ik de beauty... Trappen ze toch niet in
Ik denk als het topic vol isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer starten de nieuwe inschtijfingen dan![]()
Op fok welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
1000
Maar tochDat heeft niks met beauty zijn te maken
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
![]()
Kwalificeer ik me voor beauty & de nerd als ik zeg dat dat geen optie isquote:Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
Ik ben gewoon heel gezelligquote:
Kom een beetje bij oké?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
![]()
Ik ben bang dat hij in één zin de gemiddelde vrouw beschreven heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
briljante uitspraak
'ik denk dat ik een van de geheimen van de vrouw heb ontdenkt, de nood aan drama'
en dan zo terwijl ie in een hangmat een beetje dik ligt te zijn
En de overigen zijn allen lesbiennes ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij in één zin de gemiddelde vrouw beschreven heeft
De anderen zijn hoger intelligentere wezens, zoals de dames hier in de SCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En de overigen zijn allen lesbiennes ?
Je mag best hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:40 schreef RoofingBurner het volgende:
drukte hier zeg, wordt het niet eens tijd om een vroeg op je nest te gaan![]()
Van mij mag ie, ik kwam er deze week achter dat ik het inmiddels niet meer krijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Plasterk![]()
De lul heeft geld nodig, wil hij de studiefinanciering afschaffen
Ik heb er nog niet veel ervaring mee, maar zelfs een buitenstaander of mongool kan verzinnen dat studeren dan te duur wordt!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Plasterk![]()
Ik heb er nog niet veel ervaring mee, maar zelfs een buitenstaander of mongool kan verzinnen dat studeren dan te duur wordt!
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De anderen zijn hoger intelligentere wezens, zoals de dames hier in de SC
Dus mag ik de nerd zijn?quote:
Oh, gelukkig, je hebt gelijk. Fok met zijn suggestieve berichtgevingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat het idee is langsgekomen om de basisbeurs af te schaffen maar dat dat geen optie was.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:45 schreef Supersheep het volgende:
Daarnaast vind ik Plasterk een van de beste kabinetsleden
Ik ga sowieso niet mee doen als ik zo de opdrachten leesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Plasterk![]()
Alsjeblieeeeeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet mee doen als ik zo de opdrachten lees![]()
'laat in een filmpje zien waarom je nerd bent. overdrijven mag.' (idem voor beauty)
zulke dingen blijven je je leven lang achtervolgen![]()
quote:
Het wordt zelfs op het Journaal op 3 gemeldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Plasterk![]()
Het is geen weigeringquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Vooruit, ik stel mijn beslissing nog even uit tot de volgende inschrijving. Beloof nog niks.
Maar als je kan rekenen.. reken dr maar niet opKan het altijd nog meevallen.
Ik ga geen videos opnemen waarom ik mee zou moeten doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is geen weigeringOf misschien wilt Yuri wel
Nee maar dat is nu al een opdracht geweest dat komt niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ga geen videos opnemen waarom ik mee zou moeten doen hoor
Misschien kunnen we nog mee doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar dat is nu al een opdracht geweest dat komt niet meer
hoop ik
ja doequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we nog mee doenik heb connecties bij de spelleiding
![]()
ik ben erquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
niemand meer hier? Ik heb even wat aanspraak nodig![]()
Klop anders even bij je ex aanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
niemand meer hier? Ik heb even wat aanspraak nodig![]()
Wat heerlijk gemeen Sheepquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klop anders even bij je ex aan
of vraag het die muis die achter je zit
Verdorie er is toch iemand die het heeft gezienquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wachten tot school begintquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yuri wat doe je normaal overdag eigenlijk dat je op zo'n tijdstip mijn fouten kan spotten?
ach, alles is relatiefquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Meid wat een ellende. In Volendam zouden ze zeggen: 'dan doe je wél bedakken'.![]()
quote:- Je komt bij de kapper vandaan en ze heeft je haar helemaal goed geföhnd en het heeft je handen met geld gekost. Je stapt op je fiets en het begint te regenen. Thuis aangekomen, is er niets meer over van het kapsel waarmee je de kapper verliet. Zok bedakken toch!
- Je mist de bus en de enige manier om nog op tijd bij je sollicitatie aan te komen, is om te rennen naar de eerstvolgende bushalte. Met zweetplekken onder je armen kom je aan bij je toekomstige werkgever. Zok bedakken toch!
- Je bent de douche aan het verbouwen, en tijdens het boren raak je de waterleiding! Dan doe je pas echt bedakken!
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
hier ook welmaar als het over sigaretten gaat, en je zegt klare, weet de gemiddelde nederlander toch wel wat er bedoeld wordt
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
ach jawel hoor![]()
gewoon zo'n dag waar je geen zin in hebt, terwijl stage wel leuk is. heb net ff werkverschaffing gedaan en de subtop van de site aangepast
met jou ook alles goed? lekker uitgeslapen?
Na morgen wordt het weer een stuk beter. Alleen wel iets frisser. 13C-14C.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekker
.. Maar het regent!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is één van de vervelendste dingen die er zijn. Je weet gewoon dat het de hele dag een kutdag gaat worden
ik heb voor de zekerheid een strip pillen meegenomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge.... hier nog een hoofdpijngeval
ik had mazzel vanochtendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekker
.. Maar het regent!![]()
mss komt het daar wel door dat ik geen zin heb vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is één van de vervelendste dingen die er zijn. Je weet gewoon dat het de hele dag een kutdag gaat worden
Moet ik weer vroeg wakker worden, razendsnel aankleden, boel netjes houden...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na morgen wordt het weer een stuk beter. Alleen wel iets frisser. 13C-14C.
Edwin Aldus uit!
Draaglijk. Dus je hebt er wel last van. Dan zou ik er gewoon ééntje nemen. Dat is veel beterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb voor de zekerheid een strip pillen meegenomennog niet gehad, het is nog dragelijk gelukkig
Hebben ze vast wel bij de baliequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je mij ook eentje gooien?Ik ben niet zo slim geweest om pilletjes mee te nemen...
Die van mij wil je denk ik niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je mij ook eentje gooien?Ik ben niet zo slim geweest om pilletjes mee te nemen...
Had jij niet van die Naproxen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die van mij wil je denk ik niet hooris op doktersrecept
en wat Nem zegtgewoon ff vragen
het hielp bij mij ook altijd als een tiet, maar dat begint tegen te vallenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Die had ik vroeger tegen menstruatiepijn, helpt wel goed
Maar mijn hoofdpijn is dat niet helemaal waard geloof ik
oui monsieur Mikkiequote:
Al is het volgens mij 'il pleut...'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:53 schreef Mikkie het volgende:
Pluit sucks..
Ik heb nergens zin in vandaag
Tu as raisonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al is het volgens mij 'il pleut...'
Mais quand il pleut, c'est zut, nul et tant pis
Il ne fait pas beau.. J'ai besoin de soleil!
Geen herfstdepressie!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Algehele herfstdepressie hier geloof ik![]()
Tis hier trouwens ook wel belachelijk donker voor het middaguur
Volgens mij ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al is het volgens mij 'il pleut...'
Mais quand il pleut, c'est zut, nul et tant pis
Il ne fait pas beau.. J'ai besoin de soleil!
jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Algehele herfstdepressie hier geloof ik![]()
Tis hier trouwens ook wel belachelijk donker voor het middaguur
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit helpt wel voor een goed humeur!
Chocomelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]niet voor het mijne....
Ik ga nu gewoon het beste uit de herfst halen en warme chocolademelk drinken![]()
Eigenlijk zouden ze een open haard in de kantine moeten maken.....![]()
Ja jij wint! Tot mijn schande heb ik die film nog nooit helemal gezienquote:
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja jij wint! Tot mijn schande heb ik die film nog nooit helemal gezien
fijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit helpt wel voor een goed humeur!
ik ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja jij wint! Tot mijn schande heb ik die film nog nooit helemal gezien
whateverquote:
welke ook alweerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de opmerking van sheep van vannacht nog steeds niet leukEn ja, ik ben chagrijnig...
Vandaag de hele dag leren, jippie...
"Weet wat jij zou moeten doen?"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
oh god nu jaag ik ook nog mensen wegMisschien kan ik met mijn huidige bui inderdaad maar beter wegblijven uit de buurt van mensen...
ga je ook wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
oh god nu jaag ik ook nog mensen wegMisschien kan ik met mijn huidige bui inderdaad maar beter wegblijven uit de buurt van mensen...
Deze:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:32 schreef Etcetera het volgende:
welke ook alweer
ik wil vrijijijijijijijijijiji
nadat ik gezegd had dat ik aanspraak nodig had met een huilsmiley. Leuk als je de hele avond genegeerd bent door je ex (die kwam koken voor een groep vrienden) met als hoogtepunt dat ie vroeg hoe het met mijn vader gaat en ik dan antwoord geef en hij midden in mijn verhaal opstaat en weggaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze:
[..]
nadat ik gezegd had dat ik aanspraak nodig had met een huilsmiley. Leuk als je de hele avond genegeerd bent door je ex (die kwam koken voor een groep vrienden) met als hoogtepunt dat ie vroeg hoe het met mijn vader gaat en ik dan antwoord geef en hij midden in mijn verhaal opstaat en weggaatEn tja dan voel ik me kut en dan krijg ik zo'n kutopmerking van sheep naar mijn hoofd. Maar de boodschap is duidelijk, ik zal hier niet meer komen klagen
Hier nog eenquote:
M'n moeder had laatst post naar de IB Groep gestuurd, 3 dingen in 1 envelop. Volgens de IB Groep zijn 2 van de 3 aangekomen en moet ze de derde nog opsturenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
TNT door de bocht
Gisteren 2 dingen besteld bij Bol. Kreeg ik gisteravond van beide produkten dat ze verzonden waren. Krijg ik net één produkt in de bus. Kijk ik online wat de status is van het andere produkt:
"Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden"
Er zat 1 minuut tussen het bestellen van beide produkten
-edit- fuck .
Dat is de verkeerde
Moment,
De IBgroepquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n moeder had laatst post naar de IB Groep gestuurd, 3 dingen in 1 envelop. Volgens de IB Groep zijn 2 van de 3 aangekomen en moet ze de derde nog opsturen
Je moet even de nieuwe lezen. Ik had de verkeerde reden geknipt en geplakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
M'n moeder had laatst post naar de IB Groep gestuurd, 3 dingen in 1 envelop. Volgens de IB Groep zijn 2 van de 3 aangekomen en moet ze de derde nog opsturen
heb je ook bij de post gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet even de nieuwe lezen. Ik had de verkeerde reden geknipt en geplakt.
Ik mis iets?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Iemand hier ervaring met de Engelstalige versie van
Een kleine geschiedenis van bijna alles? Ik twijfel of ik de Nederlandse of de Engelse ga kopen.
ik heb de Nederlandse welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Een kleine geschiedenis van bijna alles? Ik twijfel of ik de Nederlandse of de Engelse ga kopen.
da's een semiwetenschappelijk boekquote:
Dat hangt er vanaf wat je interesse is. Dit gaat iig om een boek van Bill Bryson.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heb je ook bij de post gewerkt.![]()
f5 helpt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:38 schreef Mikkie het volgende:
AAAAAAAH STERF!!!!!!, had ik net een heel bericht getypt over 't IBG, post ik, krijg je dat gezeik over die databaseservers, hele bericht weg.
Altijd EERST je post nog even kopieren voordat je op Invoeren druktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:38 schreef Mikkie het volgende:
AAAAAAAH STERF!!!!!!, had ik net een heel bericht getypt over 't IBG, post ik, krijg je dat gezeik over die databaseservers, hele bericht weg.
Ik doelde er eigenlijk meer op dat ik de titel mistequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je interesse is. Dit gaat iig om een boek van Bill Bryson.
F5 totdat het er komt te staan en anders vorige, vaak staat het er dan toch of kom je in je ingevulde reageervensterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Soms wel ja. Zeker nu met de lage dollar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, het is een prachtig boek, ik heb het al gezien, maar meestal lees ik in het Engels en het liefst zou dit boek ook in de originele taal kopen, maar het 'semi-wetenschappelijke' houdt me tegen. Ik ben bang dat het lezen een langdurige kwestie wordt. BTW Engelse boeken zijn véél goedkoper dan Nederlandse. Vooral via Amazon enzo.
Ik heb de Engelse gelezen, echt hilarisch! Ik denk dat de humor die erin voorkomt toch minder grappig is in het Nederlands, vandaar dat ik eigenlijk alleen boeken in de oorspronkelijke taal lees.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
had je geen moeite met de termen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:16 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse gelezen, echt hilarisch! Ik denk dat de humor die erin voorkomt toch minder grappig is in het Nederlands, vandaar dat ik eigenlijk alleen boeken in de oorspronkelijke taal lees.
Engels dus.
Valt Heroes onder leren dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
Nog beter kun je bij de Engelse amazon bestellen, daar zijn de boeken ook goedkoper dan in nl en zijn de verzendkosten een stuk lager dan bij de Amerikaanse
Ik ga weer verder met Heroes
en ben er al meer tegengekomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef LadyBlack het volgende:hahaha dat is wel een heel domme fout
![]()
tuurlijkquote:
que?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
ANP![]()
![]()
'file's'
![]()
![]()
zelfs de gemiddelde FOK!ker kan dat nog goed spellen
Psies, dat doe ik dus ook meestal (Heroes moet ik trouwens nog kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef MaJo het volgende:
Nog beter kun je bij de Engelse amazon bestellen, daar zijn de boeken ook goedkoper dan in nl en zijn de verzendkosten een stuk lager dan bij de Amerikaanse
Ik ga weer verder met Heroes
in het artikeltje over Verdonk en haar nieuwe partij stond dat ze zich ging inzetten voor o.a. file's. lijkt me dat dat files moeten zijnquote:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, ja goed ideefix jij een open haard voor me?
Ik ga zometeen sowieso even plat, anders gaan die pijnstillers ook helemaal niet werken. Maarja, je moet er ook voor vriendinnen zijn als ze het moeilijk hebben natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over mn moeder.
Als onderbreking tussendoorquote:
MaJo, lieve meid! Scheld die ex van je eens een keer goed hard uit. Wat hij met jou doet is niet goed. Hij maakt je kapot en dat verdien jij niet. Word eens boos in plaats van verdrietig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef MaJo het volgende:
nadat ik gezegd had dat ik aanspraak nodig had met een huilsmiley. Leuk als je de hele avond genegeerd bent door je ex (die kwam koken voor een groep vrienden) met als hoogtepunt dat ie vroeg hoe het met mijn vader gaat en ik dan antwoord geef en hij midden in mijn verhaal opstaat en weggaatEn tja dan voel ik me kut en dan krijg ik zo'n kutopmerking van sheep naar mijn hoofd. Maar de boodschap is duidelijk, ik zal hier niet meer komen klagen
quote:
Ja. Het gaat helemaal niet goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja!
Je hebt een knuffel nodig, hè?(surrogaatknuffel)
Wat is er dan met jou aan de hand?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Het gaat helemaal niet goed.![]()
Ik heb voor morgen een afspraak met de huisarts.![]()
Voor verwijzing naar een psycholoog vanwege je zus?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ja. Het gaat helemaal niet goed.![]()
Ik heb voor morgen een afspraak met de huisarts.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ze gaan m'n zus waarschijnlijk niet opereren, omdat ze dat de moeite/ tijd/ het geld niet waard vinden. Ze zijn nog druk aan het onderhandelen. Ik begrijp er niks van.![]()
Hebben ze dat echt letterlijk gezegd? Ik vind dat geld geen obstakel zou moeten zijn, daarvoor is het in Nederland goed genoeg geregeld wat betreft verzekeringen en technologie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ze gaan m'n zus waarschijnlijk niet opereren, omdat ze dat de moeite/ tijd/ het geld niet waard vinden. Ze zijn nog druk aan het onderhandelen. Ik begrijp er niks van.![]()
Sheep is lievquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo, lieve meid! Scheld die ex van je eens een keer goed hard uit. Wat hij met jou doet is niet goed. Hij maakt je kapot en dat verdien jij niet. Word eens boos in plaats van verdrietig.
En de volgende keer dat hij je een kus geeft op de mond moet je hem maar gewoon slaan.![]()
En die opmerking van Sheep was misschien wat ongelukkig, maar hij lijkt me verder een lieve jongen. Toch Sheep?
quote:Amerikanen helpen volgens Lonely Planet iedereen zo goed mogelijk het beste van de VS te ontdekken ''en alles dat ze daarvoor in ruil vragen is je schoenbom thuis te laten''.
liefquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het plaatje veranderd in een schattige puppy.
Ik weet neit. Ik denk het of medicijnen ofzo. Gister wist ik niet waar ik het zoeken moest. Vervolgens ben ik compleet ingestort. Gister zakte ik onder de douche in elkaar, ik houd eten niet meer binnen en slaap slecht/ niet. Vandaag heb ik de hele dag opgevouwen zitten te huilen en 't wordt alleen maar slechter zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor verwijzing naar een psycholoog vanwege je zus?
Ik ben blij dat je dit nu vertelt. Pas op dat je geen muur van verdriet om je heen bouwt. Laat de hulp maar gewoon komen, je hebt het nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
![]()
Nou, dit is het eerste vandaag wat uit m'n handen komt.![]()
Ochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet neit. Ik denk het of medicijnen ofzo. Gister wist ik niet waar ik het zoeken moest. Vervolgens ben ik compleet ingestort. Gister zakte ik onder de douche in elkaar, ik houd eten niet meer binnen en slaap slecht/ niet. Vandaag heb ik de hele dag opgevouwen zitten te huilen en 't wordt alleen maar slechter zo.Nu gaat het wel weer even, maar bijvoorbeeld vanmiddag heb ik een kwartier gedaan om een straatje over te steken. Ik kon gewoon niet bedenken wanneer ik kon gaan lopen. Uiteindelijk ging ik en toen moest er een auto vol ijn de remmen.
![]()
Ik ben gewoon helemaal over de zeik. Heb vanmorgen een vriendin gebeld en gezegd dat ik hulp nodig had en toen is ze met me naar de huisarts gegaan. Vervolgens heeft ze de studieadviseur ingelicht.
![]()
Nou, dit is het eerste vandaag wat uit m'n handen komt.![]()
Het is heel moeilijk, maar ik denk dat wyccie gelijk heeft. Pas op dat je nog enigszins de controle houdt, of die weer terugkrijgt, anders wordt het alleen maar moeilijkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit nu vertelt. Pas op dat je geen muur van verdriet om je heen bouwt. Laat de hulp maar gewoon komen, je hebt het nodig.
En ik denk dat het nog moeilijk is omdat je zus nog middenin het proces zit, maar probeer toch ook wat afleiding te zoeken. Laat je er niet door 'opslurpen'.![]()
Ik weet het. Ik logeer bji een vriend, maar hij moest even weg. Wist niet wat ikm oest en ben op Fok gaan kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Och
Ik wou dat ik iets kon doen, dat iemand van ons iets kon doen, maar we staan hier allemaal zo machteloos, aan de andere kant van de pc![]()
Misschien kun je web-msn proberen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik logeer bji een vriend, maar hij moest even weg. Wist niet wat ikm oest en ben op Fok gaan kijken.
Hoopte eigenlijk op msn, maar dat doet het hier niet.![]()
Van mij staat ook zo'n aanbodquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Het aanbod om je eens op te zoeken staat nog steeds, of we nou iets leuks gaan doen of alleen maar praten, dat maakt me niet uit
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik zou eigenlijk wel graag willen weten hoe het morgen bij de psychiater is gegaan, of het helpt.
We zijn allemaal bezorgd om je, zou je ons op de hoogte willen houden voor zover het mogelijk is?
Huhquote:**************************************************************************
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
[Blabla enz enz]
</body>
</html>
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
...
Nu gaat het wel weer even, maar bijvoorbeeld vanmiddag heb ik een kwartier gedaan om een straatje over te steken. Ik kon gewoon niet bedenken wanneer ik kon gaan lopen. Uiteindelijk ging ik en toen moest er een auto vol ijn de remmen.![]()
...
Ach, als de mods van dit subforum al niks te doen hebben, dan zal het wel veilig zijn, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.![]()
![]()
Ach joh, niemand hier weet je naam (of zal het hier posten)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.![]()
![]()
Maargoed, ikg a niet weg voor die psychiater me heeft uitgelegd hoe ik in slaap kom en hoe ik m'n hersenen weer werkend krijg.
Het komt ook allemaal wel weer goed.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:32 schreef Supersheep het volgende:
Héél veel sterkte Soemp
En ik hoop dat het volgende nutteloos voor je is maar ik type het toch maar: Zoek het verdriet op, maar ook zeker de troost. Ga niet zitten denken dat je het wel alleen aankan of het alleen moet doen, daar zul je alleen maar spijt van krijgen. Zoek mensen op waar je iets aan hebt, als je ze echt vrienden kunt noemen dan zullen ze er voor je zijn en iets voor je kunnen betekenen, al is het alleen maar dat ze er op dat moment gewoon zijn en met je meeleven.
Vraag om die hulp, aandacht of hoe je het ook wilt noemen als jij het gevoel hebt dat je meer nodig hebt. In dit geval hebben anderen maar met jou rekening te houden en met wat jij nodig hebt, niet andersom.
Zorg voor jezelf
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
Red, ik ga kijken of hamstermeppen wel gaat.![]()
goed spel.quote:
euh, dat hij in het begin op z'n buik gaat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
heb je de slider ook al ontdekt?
Ja, had ik in de gaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef Etcetera het volgende:
rechtsboven zit een balkje, en als je hamster vliegt en je met linkermuisknop drukt ga je harder en verder omhoog
Daar kan ik echt niet tegen op. Ik heb de gave om steeds overal tussendoor te vliegen.quote:
oh dat heb ik ook steedsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet tegen op. Ik heb de gave om steeds overal tussendoor te vliegen.![]()
Ik ga douchen en naar bed.![]()
![]()
De hamvraagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bla
Ik at alleen met een vriendinnetje, ik heb macaroni carbonara voor haar gemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De hamvraag![]()
Wat hebben we gegeten vandaag?
He, nog meer slecht nieuwsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef MaJo het volgende:
SoempieWat naar al die berichten zeg, ik kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt! Gelukkig heb je zulke lieve vrienden die er voor je zijn. En ik sluit me aan bij de rest, als je iemand nodig hebt om mee te praten/janken/schreeuwen/afleiding dan zijn we er voor je!
Ik kom zelf net ook uit het ziekenhuis en mijn paps heeft misschien een te dik hartvlies. Dat gaan ze nu onderzoeken en als het zo blijkt te zijn zal hij weer geopereerd moeten wordenZe zeggen dat het niet heel risicovol is maar ik kan me vorig jaar nog herinneren en toen heeft ie 3 weken in coma gelegen en 10 weken in het ziekenhuis, dus ik weet het allemaal niet zo zeker
Nou ik ga weer verder met leren al kan ik me erg moeilijk concentreren op het moment
mja ik moet wel... Hoe minder ik vandaag doe hoe meer ik morgen in moet halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
jeetje MaJoook al naar nieuws
weet je zeker dat je nog verder gaat met leren vanavond? ik zou als ik jou was even ontspanning zoeken (hamsters meppen bijvoorbeeld)
Zou hamsterham trouwens lekker zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik at alleen met een vriendinnetje, ik heb macaroni carbonara voor haar gemaaktJij?
Oh en ergens vandaag heb ik een broodje beenHAM gegeten
Ik denk ongeveer even smakelijk als Hot Dog gemaakt van hondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou hamsterham trouwens lekker zijn?
Best lekker lijkt mequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even smakelijk als Hot Dog gemaakt van hond
Ik ben jaloersquote:
wat heb je gedaan ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tering mn knieën doen pijn
Excusé le mot, Amsterdamse of niet![]()
Geen idee... Levenquote:
Ah.. zoiets heb ik met mn enkel. Kraakbeen of botsplinter ofzo wat in de weg zit, in het ziekenhuis konden ze echter niks zien op de foto'squote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen idee... Leven
Het zit niet goed maar ze weten niet precies wat..Laatste diagnose was dat mijn kraakbeen kapoet is. Ik vind het alleen maar zuur want ik heb soms erg veel pijn en kan veel dingen niet meer
Zoals nu
Sorry hoor, eventjes klagen
Hm geen niks voor mij. Traplopen is een ramp (ja en dan woon je leuk tweehoog in Amsterdamse met Amsterdamse steile trappenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. zoiets heb ik met mn enkel. Kraakbeen of botsplinter ofzo wat in de weg zit, in het ziekenhuis konden ze echter niks zien op de foto'sTerwijl er echt zo'n grote bult uit steekt.
Iig voorlopig geen voetbal of tennis voor mij![]()
aaaaachquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm geen niks voor mij. Traplopen is een ramp (ja en dan woon je leuk tweehoog in Amsterdamse met Amsterdamse steile trappenNu is het wel even heel zuur, ik kan op het moment amper lopen en staan...
Dus ben ik eventjes heel verdrietig![]()
In huis niet neequote:
oftewel, ik zit er maar meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
in dat geval: laat iemand je naar boven tillen
Romantischquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
in dat geval: laat iemand je naar boven tillen
toch maar niet. 1 minuut nadat ik inschakel is het afgelopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga nog maar even tv kijken... mooie poppenkast van plasterk nogmaals in de herhaling
Trusten PSjequote:
Ik ga niet wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |