wat heb je gedaan ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tering mn knieën doen pijn
Excusé le mot, Amsterdamse of niet![]()
Geen idee... Levenquote:
Ah.. zoiets heb ik met mn enkel. Kraakbeen of botsplinter ofzo wat in de weg zit, in het ziekenhuis konden ze echter niks zien op de foto'squote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen idee... Leven
Het zit niet goed maar ze weten niet precies wat..Laatste diagnose was dat mijn kraakbeen kapoet is. Ik vind het alleen maar zuur want ik heb soms erg veel pijn en kan veel dingen niet meer
Zoals nu
Sorry hoor, eventjes klagen
Hm geen niks voor mij. Traplopen is een ramp (ja en dan woon je leuk tweehoog in Amsterdamse met Amsterdamse steile trappenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. zoiets heb ik met mn enkel. Kraakbeen of botsplinter ofzo wat in de weg zit, in het ziekenhuis konden ze echter niks zien op de foto'sTerwijl er echt zo'n grote bult uit steekt.
Iig voorlopig geen voetbal of tennis voor mij![]()
aaaaachquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hm geen niks voor mij. Traplopen is een ramp (ja en dan woon je leuk tweehoog in Amsterdamse met Amsterdamse steile trappenNu is het wel even heel zuur, ik kan op het moment amper lopen en staan...
Dus ben ik eventjes heel verdrietig![]()
In huis niet neequote:
oftewel, ik zit er maar meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
in dat geval: laat iemand je naar boven tillen
Romantischquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
in dat geval: laat iemand je naar boven tillen
toch maar niet. 1 minuut nadat ik inschakel is het afgelopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:48 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga nog maar even tv kijken... mooie poppenkast van plasterk nogmaals in de herhaling
Trusten PSjequote:
Ik ga niet wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |