quote:- Je komt bij de kapper vandaan en ze heeft je haar helemaal goed geföhnd en het heeft je handen met geld gekost. Je stapt op je fiets en het begint te regenen. Thuis aangekomen, is er niets meer over van het kapsel waarmee je de kapper verliet. Zok bedakken toch!
- Je mist de bus en de enige manier om nog op tijd bij je sollicitatie aan te komen, is om te rennen naar de eerstvolgende bushalte. Met zweetplekken onder je armen kom je aan bij je toekomstige werkgever. Zok bedakken toch!
- Je bent de douche aan het verbouwen, en tijdens het boren raak je de waterleiding! Dan doe je pas echt bedakken!
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
hier ook welmaar als het over sigaretten gaat, en je zegt klare, weet de gemiddelde nederlander toch wel wat er bedoeld wordt
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
ach jawel hoor![]()
gewoon zo'n dag waar je geen zin in hebt, terwijl stage wel leuk is. heb net ff werkverschaffing gedaan en de subtop van de site aangepast
met jou ook alles goed? lekker uitgeslapen?
Na morgen wordt het weer een stuk beter. Alleen wel iets frisser. 13C-14C.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekker
.. Maar het regent!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is één van de vervelendste dingen die er zijn. Je weet gewoon dat het de hele dag een kutdag gaat worden
ik heb voor de zekerheid een strip pillen meegenomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge.... hier nog een hoofdpijngeval
ik had mazzel vanochtendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had langer willen slapen maar ik wist dat de schilder voor mijn raam zou komen dus werd ik gewekt door de biologische wekker
.. Maar het regent!![]()
mss komt het daar wel door dat ik geen zin heb vandaagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is één van de vervelendste dingen die er zijn. Je weet gewoon dat het de hele dag een kutdag gaat worden
Moet ik weer vroeg wakker worden, razendsnel aankleden, boel netjes houden...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na morgen wordt het weer een stuk beter. Alleen wel iets frisser. 13C-14C.
Edwin Aldus uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |