Draaglijk. Dus je hebt er wel last van. Dan zou ik er gewoon ééntje nemen. Dat is veel beterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb voor de zekerheid een strip pillen meegenomennog niet gehad, het is nog dragelijk gelukkig
Hebben ze vast wel bij de baliequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je mij ook eentje gooien?Ik ben niet zo slim geweest om pilletjes mee te nemen...
Die van mij wil je denk ik niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je mij ook eentje gooien?Ik ben niet zo slim geweest om pilletjes mee te nemen...
Had jij niet van die Naproxen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die van mij wil je denk ik niet hooris op doktersrecept
en wat Nem zegtgewoon ff vragen
het hielp bij mij ook altijd als een tiet, maar dat begint tegen te vallenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Die had ik vroeger tegen menstruatiepijn, helpt wel goed
Maar mijn hoofdpijn is dat niet helemaal waard geloof ik
oui monsieur Mikkiequote:
Al is het volgens mij 'il pleut...'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:53 schreef Mikkie het volgende:
Pluit sucks..
Ik heb nergens zin in vandaag
Tu as raisonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al is het volgens mij 'il pleut...'
Mais quand il pleut, c'est zut, nul et tant pis
Il ne fait pas beau.. J'ai besoin de soleil!
Geen herfstdepressie!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Algehele herfstdepressie hier geloof ik![]()
Tis hier trouwens ook wel belachelijk donker voor het middaguur
Volgens mij ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al is het volgens mij 'il pleut...'
Mais quand il pleut, c'est zut, nul et tant pis
Il ne fait pas beau.. J'ai besoin de soleil!
jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Algehele herfstdepressie hier geloof ik![]()
Tis hier trouwens ook wel belachelijk donker voor het middaguur
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit helpt wel voor een goed humeur!
Chocomelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]niet voor het mijne....
Ik ga nu gewoon het beste uit de herfst halen en warme chocolademelk drinken![]()
Eigenlijk zouden ze een open haard in de kantine moeten maken.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |