Hebben ze dat echt letterlijk gezegd? Ik vind dat geld geen obstakel zou moeten zijn, daarvoor is het in Nederland goed genoeg geregeld wat betreft verzekeringen en technologie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ze gaan m'n zus waarschijnlijk niet opereren, omdat ze dat de moeite/ tijd/ het geld niet waard vinden. Ze zijn nog druk aan het onderhandelen. Ik begrijp er niks van.![]()
Sheep is lievquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo, lieve meid! Scheld die ex van je eens een keer goed hard uit. Wat hij met jou doet is niet goed. Hij maakt je kapot en dat verdien jij niet. Word eens boos in plaats van verdrietig.
En de volgende keer dat hij je een kus geeft op de mond moet je hem maar gewoon slaan.![]()
En die opmerking van Sheep was misschien wat ongelukkig, maar hij lijkt me verder een lieve jongen. Toch Sheep?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ze gaan m'n zus waarschijnlijk niet opereren, omdat ze dat de moeite/ tijd/ het geld niet waard vinden. Ze zijn nog druk aan het onderhandelen. Ik begrijp er niks van.![]()
quote:Amerikanen helpen volgens Lonely Planet iedereen zo goed mogelijk het beste van de VS te ontdekken ''en alles dat ze daarvoor in ruil vragen is je schoenbom thuis te laten''.
liefquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het plaatje veranderd in een schattige puppy.
Ik weet neit. Ik denk het of medicijnen ofzo. Gister wist ik niet waar ik het zoeken moest. Vervolgens ben ik compleet ingestort. Gister zakte ik onder de douche in elkaar, ik houd eten niet meer binnen en slaap slecht/ niet. Vandaag heb ik de hele dag opgevouwen zitten te huilen en 't wordt alleen maar slechter zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor verwijzing naar een psycholoog vanwege je zus?
Ik ben blij dat je dit nu vertelt. Pas op dat je geen muur van verdriet om je heen bouwt. Laat de hulp maar gewoon komen, je hebt het nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
![]()
Nou, dit is het eerste vandaag wat uit m'n handen komt.![]()
Ochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet neit. Ik denk het of medicijnen ofzo. Gister wist ik niet waar ik het zoeken moest. Vervolgens ben ik compleet ingestort. Gister zakte ik onder de douche in elkaar, ik houd eten niet meer binnen en slaap slecht/ niet. Vandaag heb ik de hele dag opgevouwen zitten te huilen en 't wordt alleen maar slechter zo.Nu gaat het wel weer even, maar bijvoorbeeld vanmiddag heb ik een kwartier gedaan om een straatje over te steken. Ik kon gewoon niet bedenken wanneer ik kon gaan lopen. Uiteindelijk ging ik en toen moest er een auto vol ijn de remmen.
![]()
Ik ben gewoon helemaal over de zeik. Heb vanmorgen een vriendin gebeld en gezegd dat ik hulp nodig had en toen is ze met me naar de huisarts gegaan. Vervolgens heeft ze de studieadviseur ingelicht.
![]()
Nou, dit is het eerste vandaag wat uit m'n handen komt.![]()
Het is heel moeilijk, maar ik denk dat wyccie gelijk heeft. Pas op dat je nog enigszins de controle houdt, of die weer terugkrijgt, anders wordt het alleen maar moeilijkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit nu vertelt. Pas op dat je geen muur van verdriet om je heen bouwt. Laat de hulp maar gewoon komen, je hebt het nodig.
En ik denk dat het nog moeilijk is omdat je zus nog middenin het proces zit, maar probeer toch ook wat afleiding te zoeken. Laat je er niet door 'opslurpen'.![]()
Ik weet het. Ik logeer bji een vriend, maar hij moest even weg. Wist niet wat ikm oest en ben op Fok gaan kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Och
Ik wou dat ik iets kon doen, dat iemand van ons iets kon doen, maar we staan hier allemaal zo machteloos, aan de andere kant van de pc![]()
Misschien kun je web-msn proberen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik logeer bji een vriend, maar hij moest even weg. Wist niet wat ikm oest en ben op Fok gaan kijken.
Hoopte eigenlijk op msn, maar dat doet het hier niet.![]()
Van mij staat ook zo'n aanbodquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Het aanbod om je eens op te zoeken staat nog steeds, of we nou iets leuks gaan doen of alleen maar praten, dat maakt me niet uit
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik zou eigenlijk wel graag willen weten hoe het morgen bij de psychiater is gegaan, of het helpt.
We zijn allemaal bezorgd om je, zou je ons op de hoogte willen houden voor zover het mogelijk is?
Huhquote:**************************************************************************
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
[Blabla enz enz]
</body>
</html>
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
...
Nu gaat het wel weer even, maar bijvoorbeeld vanmiddag heb ik een kwartier gedaan om een straatje over te steken. Ik kon gewoon niet bedenken wanneer ik kon gaan lopen. Uiteindelijk ging ik en toen moest er een auto vol ijn de remmen.![]()
...
Ach, als de mods van dit subforum al niks te doen hebben, dan zal het wel veilig zijn, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.![]()
![]()
Ach joh, niemand hier weet je naam (of zal het hier posten)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja..ikb edenk net dat het helemaal niet slim is om alles op een openbaar forum te gooien.![]()
![]()
Maargoed, ikg a niet weg voor die psychiater me heeft uitgelegd hoe ik in slaap kom en hoe ik m'n hersenen weer werkend krijg.
Het komt ook allemaal wel weer goed.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:32 schreef Supersheep het volgende:
Héél veel sterkte Soemp
En ik hoop dat het volgende nutteloos voor je is maar ik type het toch maar: Zoek het verdriet op, maar ook zeker de troost. Ga niet zitten denken dat je het wel alleen aankan of het alleen moet doen, daar zul je alleen maar spijt van krijgen. Zoek mensen op waar je iets aan hebt, als je ze echt vrienden kunt noemen dan zullen ze er voor je zijn en iets voor je kunnen betekenen, al is het alleen maar dat ze er op dat moment gewoon zijn en met je meeleven.
Vraag om die hulp, aandacht of hoe je het ook wilt noemen als jij het gevoel hebt dat je meer nodig hebt. In dit geval hebben anderen maar met jou rekening te houden en met wat jij nodig hebt, niet andersom.
Zorg voor jezelf
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
Red, ik ga kijken of hamstermeppen wel gaat.![]()
goed spel.quote:
euh, dat hij in het begin op z'n buik gaat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
heb je de slider ook al ontdekt?
Ja, had ik in de gaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef Etcetera het volgende:
rechtsboven zit een balkje, en als je hamster vliegt en je met linkermuisknop drukt ga je harder en verder omhoog
Daar kan ik echt niet tegen op. Ik heb de gave om steeds overal tussendoor te vliegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |