oh dat heb ik ook steedsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet tegen op. Ik heb de gave om steeds overal tussendoor te vliegen.![]()
Ik ga douchen en naar bed.![]()
![]()
De hamvraagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bla
Ik at alleen met een vriendinnetje, ik heb macaroni carbonara voor haar gemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De hamvraag![]()
Wat hebben we gegeten vandaag?
He, nog meer slecht nieuwsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef MaJo het volgende:
SoempieWat naar al die berichten zeg, ik kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt! Gelukkig heb je zulke lieve vrienden die er voor je zijn. En ik sluit me aan bij de rest, als je iemand nodig hebt om mee te praten/janken/schreeuwen/afleiding dan zijn we er voor je!
Ik kom zelf net ook uit het ziekenhuis en mijn paps heeft misschien een te dik hartvlies. Dat gaan ze nu onderzoeken en als het zo blijkt te zijn zal hij weer geopereerd moeten wordenZe zeggen dat het niet heel risicovol is maar ik kan me vorig jaar nog herinneren en toen heeft ie 3 weken in coma gelegen en 10 weken in het ziekenhuis, dus ik weet het allemaal niet zo zeker
Nou ik ga weer verder met leren al kan ik me erg moeilijk concentreren op het moment
mja ik moet wel... Hoe minder ik vandaag doe hoe meer ik morgen in moet halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
jeetje MaJoook al naar nieuws
weet je zeker dat je nog verder gaat met leren vanavond? ik zou als ik jou was even ontspanning zoeken (hamsters meppen bijvoorbeeld)
Zou hamsterham trouwens lekker zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik at alleen met een vriendinnetje, ik heb macaroni carbonara voor haar gemaaktJij?
Oh en ergens vandaag heb ik een broodje beenHAM gegeten
Ik denk ongeveer even smakelijk als Hot Dog gemaakt van hondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou hamsterham trouwens lekker zijn?
Best lekker lijkt mequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even smakelijk als Hot Dog gemaakt van hond
Ik ben jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |