quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef MaJo het volgende:Bedankt voor de lieve berichtjes
Het is gewoon even afwachten de komende tijd, ze gaan nu allemaal onderzoeken doen. En ik blijf positief
Ik ben trouwens wel trots op mezelf dat ik vandaag naar college gegaan ben![]()
Oh ja, het concert zoog echt hardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: hoe was dat concert eigenlijk?
En als de decompensatie van je vaders hart wordt teruggedrongen, zou het dan niet al een stuk beter gaan met 'm?
Hij was zeker erg verbaasd?quote:
Ik ben ook trots op je! Ik weet hoe verleidelijk het kan zijn om weer in bed te stappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens wel trots op mezelf dat ik vandaag naar college gegaan ben![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
Wyc, ik heb je nog nooit zo obsessed gezien.![]()
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Even mijn frustratie uiten:
ik zoek wel eens een recept(of ik zit recepten te browsen) en dan zoek je iets met een saus. Dan zoek je en je vindt wat. Dan denk je: fijn.
Dan lees je het recept en dan staat er bijvoorbeeld:
- 200 gram pasta
- 1 pot saus X
Ja hallo
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:thanks
ik werd uiteraard mooi rood![]()
maar hij is best aardig
'ik heet Jaques, geen meneer' zei hij
Oh fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, het concert zoog echt hardNou ja, het was op zich wel goed in de zin dat de fans het leuk vonden, maar het is niet mijn smaak. En nu moet ik er nog een recensie over tikken
quote:Als het goed is moet het nu wel beter met hem gaan inderdaad, maar het valt te hopen dat het sowieso goed gaat met zijn nieuwe hartkleppen. De kans blijft altijd bestaan dat hij die bacterie van vorig jaar weer terugkrijgt...
ik heb gewoon copy paste gedaan.quote:
Ik vind het echt frustrerend. Want vaak weet ik al hoe de potsaus smaakt en wil ik juist het recept hoe je het zelf moet maken. Vooral omdat er minder suiker in zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig.Alleen koop ik dan ook gewoon die pot.
![]()
![]()
Hier mag je ze allemaal zelf maken:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dan lees je het recept en dan staat er bijvoorbeeld:
- 200 gram pasta
- 1 pot saus X
oh ja, volgens z'n krabbel welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb gewoon copy paste gedaan.Etcetera.
![]()
![]()
In welk frame?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
Ze wisselt wel van been.
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.quote:
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.
Dat zei ik ook al. Heb ik je nu aangestoken met mijn obsessie? Ik was er net vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.
quote:
Als ik die frames groter had zou ik het misschien kunnen zien, maar zelfs als ik erop klik is het nog te klein.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.
Hoe werkt die optische illusie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.
Maar in die frames draait ze maar 1 kant op, toch? Dan wisselt ze niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik die frames groter had zou ik het misschien kunnen zien, maar zelfs als ik erop klik is het nog te klein.
Correct. Maar de illusie werkt met de 2 kleuren(grijs en zwart) en een silhoutte. De EXACTE werking kan ik je niet uitleggen maar je ziet wel meer van dit soort dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar in die frames draait ze maar 1 kant op, toch? Dan wisselt ze niet.
Dat weet ik dus niet, zulke goede ogen heb ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Hmm, wat naar weer. Mijn oom had nu ook ineens hartritmestoornissen (nooit gehad). Dan schrik je ook wel even...Maar bij je vader is dus niet bekend wat het nu is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, even een kort berichtje... Mijn vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuisHij bleef benauwd en toen hij gisteravond koorts bleek te hebben zijn ze naar de eerste hulp gegaan (aangezien mijn vader risicopatient is moet hij altijd naar de eerste hulp als hij koorts heeft...) Daar hebben ze besloten om hem op te nemen. Hij ligt nu aan de hartbewaking omdat ze het hart niet helemaal vertrouwen. Verder heeft hij tabletten gekregen om het vocht dat hij vasthoud af te stoten en wegens zijn benauwdheid vannacht aan de beademing gelegen. En nu gaat de hele onderzoeksmolen weer beginnen...
ik hou het even hierbij, ik ga nu stemmen en dan werken. Ik ben later wel weer online
Same herequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
Hee, mensen![]()
Ik voel me altijd zo'n ongelooflijke muts als het over computers gaat.
Heeft ze altijd pijn dan? Kan daar niks aan gedaan wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet gesproken eigenlijk. Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken. Maar ze was haar normale ritme weer aan het oppakken hoorde ik.Voor zover mogelijk. De uitslag van de pet-scan komt vandaag, dus dat is nog even afwachten.
M'n zwager heeft er voor gezorgd dat hij thuis kon werken, dus dat is wel fijn.En hij is weer een verbouwing aan het regelen, dus wat dat betreft heeft hij genoeg afleiding. De hele familie doet het zo: doorgaan en afleiding zoeken. Mja, wat moet je anders ook.
Ik ben blij als we 3 weken verder zijn en ik naar m'n nichtje kan. Nog even die tentamens erdoor jagen en dan naar huis en naar Engeland.
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Het is inderdaad Jacques met 's'. Maar die spreek je niet uit.
Heeft één van jullie wel eens meegedaan aan de Mini Playback Show toevallig?
Die zie ik er ook nog wel voor aan jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik denk Tim.
Jij leest mijn signature zeker nooit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:
het maakt je verdachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat ik het opperde zeker?
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hmm, wat naar weer. Mijn oom had nu ook ineens hartritmestoornissen (nooit gehad). Dan schrik je ook wel even...Maar bij je vader is dus niet bekend wat het nu is?
quote:
zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
verdacht, niet schuldigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
lege postquote:
ach, hoort er bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien, maar de vorige keer is 5 lessen geleden ofzo. En nu 8x
En het gebeurt natuurlijk altijd bij drukke kruispunten als je net denk: "Nu moet het goed gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n kutles heb je er altijd wel een keer bij zitten... heb ik indertijd ook wel eens gehad. Gaat het tien lessen goed, tot je een keer je dag niet hebt en fout op fout stapelt... Ach joh, tijdens het lessen is dat niet zo erg
Ik wist niet dat het zo erg was zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als je in de spits vooraan bij het stoplicht staat en mensen achter je zich staan op te vreten om het toch al niet opschiet... en nu al helemaal niet
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
Jawel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij leest mijn signature zeker nooit?
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even met je (rechter)muisknop in het veld klikken waar de post hoort te staan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountEn ik baal dat iemand me voor was, wilde het ook doen aangezien niemand het denk ik van mij zou verwachten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik denk Tim.
Ik was het niet, ik was aan het lunchenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zie ik er ook nog wel voor aan ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij ben Jacques dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij niet alleenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik wel, heb er ook al eens gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat dat kon
Daar is geen pijl op te trekken, dat is altijd weer gissenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadheb je enig idee wanneer ze uitslagen van onderzoeken hebben?
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij was toch IJsbeertje86 ofzo?
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik was er echt van overtuigdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan![]()
![]()
Nokia3310 is gewoon mijn oude account, heb er nooit meer iets mee gedaan sinds ik de naam MaJo weer gebruik. Dus geen kloon
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bent![]()
Gewoonquote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er nu sterk aan te denken om eens een kloon aan te maken en te kijken of jullie het door hebben
Nouquote:
Ijsbeergek? Ik heb echt niets met die beestenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon
Gut feeling enzo. En je bent nogal ijsbeergek
Oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat worden
Yuriquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik lijd trouwens aan een ernstige mate van WOGIk heb nog nauwelijks iets gedaan
Niet uitloggen, lekker WOGgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
En dan is er ook nog eens niemand online om me daarin te steunen![]()
pwndquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb een GGD-enquete ingevuld, maak nu kans op 15 euro
Vertellen ze naderhad pas dat ik met de internet-versie 2x zoveel kans maak
Whehequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb een GGD-enquete ingevuld, maak nu kans op 15 euro
Vertellen ze naderhad pas dat ik met de internet-versie 2x zoveel kans maak
Yayquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Niet uitloggen, lekker WOGgen.
Jij wilt die ¤15,- voor haar neus wegkapen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor dinges was het trouwens
Hoezo dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog niet, zal ook nog wel even duren waarschijnlijk
Spellingneukerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ijsbeergek? Ik heb echt niets met die beesten![]()
Eisbär daarentegen
Ze zitten nu op 5quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Geen mensen uit Utrecht hier verder toch? Ik ging net stemmen voor de burgemeester, was er een opkomst van 45 van de 1100 mensen om 13.30Oftewel een opkomst van krap 4 procent
Onderzoek naar lichamelijke en geestelijke gezondheid, tijdsverdrijf, band met familie, dat soort zooi. Willekeurig opgestuurd naar kinderen tussen 14 en 18 (Ik ben al 18quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor dinges was het trouwens
Dat klopt. En dus hebben ze liever dat je de internet-enquetes invult. En hoe krijgen ze je zo gek? Juist! Door je 2x zoveel kans aan te biedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:52 schreef B.ertha het volgende:
En dom trouwens, want internet-enquetes zijn makkelijker te verwerken
Ik vind er geen bal aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yay
Nieuwe Radiohead al geluisterd? Hoor er positieve reacties overBen benieuwd
quote:
Omdat ik nog teveel moet luisteren en daardoor een hoop uitstel. Zou me dus niks verbazen als ik dat ook met Radiohead doequote:
En dus moeten ze dat VANTEVOREN zeggen en niet als dat papieren ding al ingevuld isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. En dus hebben ze liever dat je de internet-enquetes invult. En hoe krijgen ze je zo gek? Juist! Door je 2x zoveel kans aan te bieden
Dus zo dom vind ik het nog niet
Totaal bijna 5%, zeiden ze netquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Geen mensen uit Utrecht hier verder toch? Ik ging net stemmen voor de burgemeester, was er een opkomst van 45 van de 1100 mensen om 13.30Oftewel een opkomst van krap 4 procent
MaJo2?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben alleen niet iemand die helemaal dierengek is ofzo. Hoewel ik wel de hele dag over mijn honden en kat kan praten
![]()
Maar niet in de zin dat ik er een foknaam voor zal verzinnen ofzo
Maar wacht maar, ik kom met de meest onverwachte kloon ooit
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenquote:
Je moet ook altijd eerst alles doorlezen voordat je iets invultquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dus moeten ze dat VANTEVOREN zeggen en niet als dat papieren ding al ingevuld is
My point exactly
[..]
Totaal bijna 5%, zeiden ze net
Ik ken het ja, heb ook nog een hele lijst 'nog te luisteren'. Maar die schuift gewoon lekker verder op voor Radiohead, kan daar echt niet op gaan wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ik nog teveel moet luisteren en daardoor een hoop uitstel. Zou me dus niks verbazen als ik dat ook met Radiohead doe
Het gaat er toch om dat ze alletwee pvda zijn? Dan heb je toch niks aan blanco stemmenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenIk haat strategisch stemmen dan wel uit protest niet stemmen
Als je het er niet mee eens bent stem dan blanco, dan wordt er tenminste nog iets mee gedaan...
![]()
Als heel veel mensen blanco stemmen dan komt die kiesdrempel boven de 30% uit waardoor de kandidaat met de meeste stemmen toch wint. Nu wint geen van de twee en kiest de gemeenteraad dus. Eigenlijk beide net zo nutteloos in dit geval.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenIk haat strategisch stemmen dan wel uit protest niet stemmen
Als je het er niet mee eens bent stem dan blanco, dan wordt er tenminste nog iets mee gedaan...
![]()
Dat maakt helemaal niets uit aangezien je als burgemeester onpartijdig bent en niet gebonden bent aan een partij. Ik snap de ophef daarom niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat ze alletwee pvda zijn? Dan heb je toch niks aan blanco stemmen
Verbaast me ook niet echt bij de keus tussen een PvdA'er en een PvdA'er om een PvdA'er op te volgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Klopt, maar mensen hebben nu het idee dat het eigenlijk niets uitmaakt of ze stemmen en zo ja op wiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niets uit aangezien je als burgemeester onpartijdig bent en niet gebonden bent aan een partij. Ik snap de ophef daarom niet...
En daarom is het raar dat er in de media niet goed uitgelegd wordt dat het niet uitmaakt van welke partij de burgemeester is, aangezien dat idee blijkbaar wel leeft (hier wordt het ook een paar keer genoemd). Verkeerde discussie dus... De discussie zou eerder moeten gaan over hoe belachelijk het is dat Ralph Pans al van tevoren aangeeft dat hij eigenlijk geen burgemeester wil worden, daardoor is het pas echt een schijnreferendumquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen hebben nu het idee dat het eigenlijk niets uitmaakt of ze stemmen en zo ja op wie
Biffy Clyro...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hee
MaJo welk concert was je heen waar je een recencie van moet schrijven?
Klinkt wereldberoemdquote:
Ze zijn wel aan het doorbreken dus zou kunnen. Gister noemde iemand het de nieuwe Foo Fightersquote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn wel aan het doorbreken dus zou kunnen. Gister noemde iemand het de nieuwe Foo Fighters![]()
Maar op zich een goede band hoor, ik hou alleen meer van een mooie stem dan iemand die alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH schreeuwt
Wat staat er bij jou op t menu vandaag?quote:
Er wordt je wat te drinken aangeboden in een café en je hebt een beetje dorst. Je hebt de keuze uit Coca-Cola en Pepsi. Beide lessen even goed de dorst dus wat dat betreft maakt het niet uit welke je kiest, maar je voelt je toch genept want je had liever Fanta gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarom is het raar dat er in de media niet goed uitgelegd wordt dat het niet uitmaakt van welke partij de burgemeester is, aangezien dat idee blijkbaar wel leeft (hier wordt het ook een paar keer genoemd). Verkeerde discussie dus... De discussie zou eerder moeten gaan over hoe belachelijk het is dat Ralph Pans al van tevoren aangeeft dat hij eigenlijk geen burgemeester wil worden, daardoor is het pas echt een schijnreferendum![]()
Dat is niet waar. Ze smaken namelijk allebei compleet anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er wordt je wat te drinken aangeboden in een café en je hebt een beetje dorst. Je hebt de keuze uit Coca-Cola en Pepsi. Beide lessen even goed de dorst dus wat dat betreft maakt het niet uit welke je kiest, maar je voelt je toch genept want je had liever Fanta gehad
Ze zijn te vergelijken met Wolfsen en Pans. Die verschillen onderling ook, net als Coca-Cola en Pepsi, maar er zijn ook genoeg overeenkomsten te vinden. Maar op het eerste gezicht lijkt het alsof je keus niet echt uitmaakt: cola krijg je toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze smaken namelijk allebei compleet anders.
Heerlijk hequote:
Maar om nou zolang te bouwen voor 10 seconden leukigheid is ook wat overdrevenquote:
Overdreven is veel te zacht uitgedruktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar om nou zolang te bouwen voor 10 seconden leukigheid is ook wat overdreven![]()
Zo afstandelijk..quote:
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!quote:
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!![]()
Arme B.quote:
Ik wil avondeten maar dat gebeurt ook niet vanzelfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!![]()
Die krijgt toch gewoon betaald?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die krijgt toch gewoon betaald?
Dat zeg ik, arme B.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziekquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de computernerds
en het leukstequote:
Klinkt als een belspelletjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand dat c1000 kwartetspel al 's gespeeld? op de site van c1000? het is a) retemakkelijk en b) mij geheel onduidelijk wanneer je nou kunt winnen
ik ga door tot level 5 denk ik dan houdt het voor mij opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klinkt als een belspelletje![]()
Jokersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
b) mij geheel onduidelijk wanneer je nou kunt winnen
niet watquote:
Er staat dat je kans maakt op één van de 50? Dus van alle mensen die het winnen worden er achteraf 50 uitgeloot?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet watdat snapte ik nog wel
maar wanneer maak je nou kans op die dingen?
dan nog moet je toch ooit eens iets invullenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er staat dat je kans maakt op één van de 50? Dus van alle mensen die het winnen worden er achteraf 50 uitgeloot?
dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom lach je mij uit?
quote:
quote:
oh ja dat kan. dat hij het teruglas enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik dacht misschien mijn obsessie met die ronddraaiende vrouw.
Door het gedoe van jou met die draaiende paspopquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom lach je mij uit?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:41 schreef Supersheep het volgende:
Door het gedoe van jou met die draaiende paspop
Wat snap je nou niet?quote:
heb er ook geen moeite mee. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet?
Ik kan haar iig bewust de andere kant op laten draaien maar waarschijnlijk zorgt dit alleen maar voor meer frustratie bij je nu ik dit tegen je zeg
wyccie's geest is gewoon verziektquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb er ook geen moeite mee. Zo moeilijk is het toch niet
cool, waar kan ik het krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dutch behaviour is defined in the book Culture Shock! Netherlands: A Survival Guide To Customs and Etiquette as "practical, direct, outspoken, stubborn, well-organised, blunt and thinking they are always right."
artsen/dokters zijn dan ook de slechtste patientenquote:
Je hebt er invloed op hoe je het zelf ziet. Ik wel iig. Als je dat niet lukt kan het alleen zonder opzet gebeuren dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of jij dénkt alleen dat jij het beļnvloedt. En ben ik te nuchter om dat te geloven.
En de grootste alcoholisten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
artsen/dokters zijn dan ook de slechtste patienten
Geschreven door een Amerikaan zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dutch behaviour is defined in the book Culture Shock! Netherlands: A Survival Guide To Customs and Etiquette as "practical, direct, outspoken, stubborn, well-organised, blunt and thinking they are always right."
Jep. Moet nog wel het een en ander uitpakken en ophangen enzo, maar dat mag geen naam hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
huis al kaar?
Dus het poppetje draait direct de andere kant op op het zelfde moment dat jij eraan denkt? Of duurt het even?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
Je hebt er invloed op hoe je het zelf ziet. Ik wel iig. Als je dat niet lukt kan het alleen zonder opzet gebeuren dus.
geenaam komt hier idd ook wel eens. Kan je het dan gevenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep. Moet nog wel het een en ander uitpakken en ophangen enzo, maar dat mag geen naam hebben.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geenaam komt hier idd ook wel eens. Kan je het dan geven![]()
Ik moet er wel moeite voor doen om het te 'zien' dus het duurt even voordat het veranderd is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus het poppetje draait direct de andere kant op op het zelfde moment dat jij eraan denkt? Of duurt het even?
Kun je het poppetje telkens 1 rotatie laten doen en dan meteen draaien? (Links, rechts, links, rechts, links, rechts.)
Maar hier is het zo dat het niet hetzelfde plaatje is (de lichtjes) dat telkens verschuift. Het vrouwtje staat op een gegeven moment op een ander been. Ook de arm die omhoog staat is telkens anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
Het werkt eigenlijk net als kerst/kermisverlichting:
Alles afbeeldingen en dus frames bij elkaar zijn zo gevormd dat ze een beweging naar links en naar rechts voor kunnen stellen en dus kun je beide ook zien.
Maar volgens mij vertel ik nu niks nieuws
Volgens mij moet iedereen dan naar de kerkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Om 17:00 'smiddags?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet iedereen dan naar de kerk
Ik weet het nog niet 100% zeker, het hangt er onder andere van af of ik de week er na nog iets in de buurt moet gaan doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Je snapt het echt niet hčquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hier is het zo dat het niet hetzelfde plaatje is (de lichtjes) dat telkens verschuift. Het vrouwtje staat op een gegeven moment op een ander been. Ook de arm die omhoog staat is telkens anders.
Héél scherp...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
maar pas op he, scherp
Dat zeg ik toch!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Je snapt het echt niet hč
Als je ziet dat ze naar rechts draait staat ze op links, andersom op rechts.
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij is het gewoon een grote grap dat poppetje
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creėer ik mijn eigen losse frames.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Supersheep het volgende:
Nee, want het is wel steeds hetzelfde plaatje
Ik snap er niks van, maar leuk dat jij het grappig vindt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
Ben wyccie nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
Ik heb totaal geen honger, maar ik ben toch jaloersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
O ik ken gewoon twee mensen die in die OP genoemd wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik ben genoemd... nu mondje dicht houden dat ik hier zit he
Ze draait in feite dus ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creėer ik mijn eigen losse frames.
Wat jij uitlegt, het knipperlichteffect, dat snap ik wel. Maar bij deze was dat net wat ingewikkelder omdat het vrouwtje niet simpel naar links kijkt of naar rechts (2 frames). Het heeft 34 frames waardoor je meer het idee hebt dat ze echt draait. En daardoor lijkt het ook of ik haar in het geheel zag draaien, inclusief voor- en achterkant en linker- en rechterkant.
Of zo iets.
als eerste zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik zie het al. Degene die de .gif heeft gemaakt is echt super. Als je de frames loshaalt, zie je dat élk plaatje (alle 34!) zo'n plaatje is dat je op twee manieren kan zien. Net zoals zo'n opengevouwen boek dat je kunt zien met de kaft naar je toe of met de binnenkant naar je toe. En doordat het zoveel frames zijn, is het daarom veel moeilijker om de 'andere' kant te zien en lijkt de rotatie veel completer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
ben jij datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Kijk, je snapt het dus welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het al. Degene die de .gif heeft gemaakt is echt super. Als je de frames loshaalt, zie je dat élk plaatje (alle 34!) zo'n plaatje is dat je op twee manieren kan zien. Net zoals zo'n opengevouwen boek dat je kunt zien met de kaft naar je toe of met de binnenkant naar je toe. En doordat het zoveel frames zijn, is het daarom veel moeilijker om de 'andere' kant te zien en lijkt de rotatie veel completer.
Oud nieuwsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RMquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil nog een keertje jouw video zien
![]()
En is het ook ergens in een ander formaat? RM kan ik niet afspelen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RM
denk dat Tim het wel in een ander formaat heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En is het ook ergens in een ander formaat? RM kan ik niet afspelen?
VLC speelt aaaaalles (bijna) afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie is nummer 2 dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
O ik ken gewoon twee mensen die in die OP genoemd worden![]()
![]()
Saar "schootzitter"quote:
Voor deze keer dan:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vertelde gister toch over mijn favoriete gerecht van laatst, met zalm met pesto, broccoli en aardappelgratin. Het leek me een wat grote stap om alles meteen zelf te bereiden, vandaar dat ik dus alleen de pesto heb gemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar leuk dat jij het grappig vindt.
Spinazie, jij dan?quote:
Aha... toen ik terugfietste naar huis heb ik nog iemand gesproken die wel door was, en ik niet. Wel lullig, die kerel is in totaal iets van 3 seconden in beeld geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Saar "schootzitter"
die overigens čcht goed kan zingen
het blijft zooo grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
http://www.youtube.com/watch?v=4FiKObhNl8g
Ben ondertussen wel een stuk zwaarder
Ow!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vertelde gister toch over mijn favoriete gerecht van laatst, met zalm met pesto, broccoli en aardappelgratin. Het leek me een wat grote stap om alles meteen zelf te bereiden, vandaar dat ik dus alleen de pesto heb gemaakt![]()
Maar de missie is geslaagd, de pesto smaakt heerlijk
Die persoon ben ik wel echt, maar ik deed niet serieus meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Tim, ik ken je natuurlijk niet echt. Maar als ik het weer terugkijk kan ik me gewoon niet voorstellen dat jij die jongen bent!
Want je meende het wel, hč?
Tags: sukkel idols nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
biologisxhe macaroni met bolognesequote:
Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die persoon ben ik wel echt, maar ik deed niet serieus mee
Hoe smaakt dat, biologisch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
biologisxhe macaroni met bolognese
Ja vond ik ook al, daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tags: sukkel idols nederland
wat lief
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?
eigenlijk heel logischquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
Ik rolde van mn stoel af jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Daar kun je bijna een depressie mee genezen!![]()
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
quote:I Didn't just farted
Ik vind het heel knap dat je het toch hebt gedaan. Ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtig
Wat zingt hij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebben
Rocky theme, eye of the tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet maar eens naar bed
Tot snel
Eye of the Tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Oh. Ik verstond inderdaad "...of the tiger..". Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Rocky theme, eye of the tiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |