quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik lijd trouwens aan een ernstige mate van WOGIk heb nog nauwelijks iets gedaan
Niet uitloggen, lekker WOGgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:43 schreef MaJo het volgende:
En dan is er ook nog eens niemand online om me daarin te steunen![]()
pwndquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb een GGD-enquete ingevuld, maak nu kans op 15 euro
Vertellen ze naderhad pas dat ik met de internet-versie 2x zoveel kans maak
Whehequote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb een GGD-enquete ingevuld, maak nu kans op 15 euro
Vertellen ze naderhad pas dat ik met de internet-versie 2x zoveel kans maak
Yayquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Niet uitloggen, lekker WOGgen.
Jij wilt die ¤15,- voor haar neus wegkapen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor dinges was het trouwens
Hoezo dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog niet, zal ook nog wel even duren waarschijnlijk
Spellingneukerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ijsbeergek? Ik heb echt niets met die beesten![]()
Eisbär daarentegen
Ze zitten nu op 5quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Geen mensen uit Utrecht hier verder toch? Ik ging net stemmen voor de burgemeester, was er een opkomst van 45 van de 1100 mensen om 13.30Oftewel een opkomst van krap 4 procent
Onderzoek naar lichamelijke en geestelijke gezondheid, tijdsverdrijf, band met familie, dat soort zooi. Willekeurig opgestuurd naar kinderen tussen 14 en 18 (Ik ben al 18quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor dinges was het trouwens
Dat klopt. En dus hebben ze liever dat je de internet-enquetes invult. En hoe krijgen ze je zo gek? Juist! Door je 2x zoveel kans aan te biedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:52 schreef B.ertha het volgende:
En dom trouwens, want internet-enquetes zijn makkelijker te verwerken
Ik vind er geen bal aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yay
Nieuwe Radiohead al geluisterd? Hoor er positieve reacties overBen benieuwd
quote:
Omdat ik nog teveel moet luisteren en daardoor een hoop uitstel. Zou me dus niks verbazen als ik dat ook met Radiohead doequote:
En dus moeten ze dat VANTEVOREN zeggen en niet als dat papieren ding al ingevuld isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. En dus hebben ze liever dat je de internet-enquetes invult. En hoe krijgen ze je zo gek? Juist! Door je 2x zoveel kans aan te bieden
Dus zo dom vind ik het nog niet
Totaal bijna 5%, zeiden ze netquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Geen mensen uit Utrecht hier verder toch? Ik ging net stemmen voor de burgemeester, was er een opkomst van 45 van de 1100 mensen om 13.30Oftewel een opkomst van krap 4 procent
MaJo2?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben alleen niet iemand die helemaal dierengek is ofzo. Hoewel ik wel de hele dag over mijn honden en kat kan praten
![]()
Maar niet in de zin dat ik er een foknaam voor zal verzinnen ofzo
Maar wacht maar, ik kom met de meest onverwachte kloon ooit
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenquote:
Je moet ook altijd eerst alles doorlezen voordat je iets invultquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dus moeten ze dat VANTEVOREN zeggen en niet als dat papieren ding al ingevuld is
My point exactly
[..]
Totaal bijna 5%, zeiden ze net
Ik ken het ja, heb ook nog een hele lijst 'nog te luisteren'. Maar die schuift gewoon lekker verder op voor Radiohead, kan daar echt niet op gaan wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ik nog teveel moet luisteren en daardoor een hoop uitstel. Zou me dus niks verbazen als ik dat ook met Radiohead doe
Het gaat er toch om dat ze alletwee pvda zijn? Dan heb je toch niks aan blanco stemmenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenIk haat strategisch stemmen dan wel uit protest niet stemmen
Als je het er niet mee eens bent stem dan blanco, dan wordt er tenminste nog iets mee gedaan...
![]()
Als heel veel mensen blanco stemmen dan komt die kiesdrempel boven de 30% uit waardoor de kandidaat met de meeste stemmen toch wint. Nu wint geen van de twee en kiest de gemeenteraad dus. Eigenlijk beide net zo nutteloos in dit geval.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeez dat is toch erg? En iedereen maar zeiken dat ze het geldverspilling vinden. En wat is nou juist de meeste geldverspilling? Juist, door niet te gaan stemmenIk haat strategisch stemmen dan wel uit protest niet stemmen
Als je het er niet mee eens bent stem dan blanco, dan wordt er tenminste nog iets mee gedaan...
![]()
Dat maakt helemaal niets uit aangezien je als burgemeester onpartijdig bent en niet gebonden bent aan een partij. Ik snap de ophef daarom niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat ze alletwee pvda zijn? Dan heb je toch niks aan blanco stemmen
Verbaast me ook niet echt bij de keus tussen een PvdA'er en een PvdA'er om een PvdA'er op te volgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Klopt, maar mensen hebben nu het idee dat het eigenlijk niets uitmaakt of ze stemmen en zo ja op wiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niets uit aangezien je als burgemeester onpartijdig bent en niet gebonden bent aan een partij. Ik snap de ophef daarom niet...
En daarom is het raar dat er in de media niet goed uitgelegd wordt dat het niet uitmaakt van welke partij de burgemeester is, aangezien dat idee blijkbaar wel leeft (hier wordt het ook een paar keer genoemd). Verkeerde discussie dus... De discussie zou eerder moeten gaan over hoe belachelijk het is dat Ralph Pans al van tevoren aangeeft dat hij eigenlijk geen burgemeester wil worden, daardoor is het pas echt een schijnreferendumquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen hebben nu het idee dat het eigenlijk niets uitmaakt of ze stemmen en zo ja op wie
Biffy Clyro...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hee
MaJo welk concert was je heen waar je een recencie van moet schrijven?
Klinkt wereldberoemdquote:
Ze zijn wel aan het doorbreken dus zou kunnen. Gister noemde iemand het de nieuwe Foo Fightersquote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn wel aan het doorbreken dus zou kunnen. Gister noemde iemand het de nieuwe Foo Fighters![]()
Maar op zich een goede band hoor, ik hou alleen meer van een mooie stem dan iemand die alleen maar AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH schreeuwt
Wat staat er bij jou op t menu vandaag?quote:
Er wordt je wat te drinken aangeboden in een café en je hebt een beetje dorst. Je hebt de keuze uit Coca-Cola en Pepsi. Beide lessen even goed de dorst dus wat dat betreft maakt het niet uit welke je kiest, maar je voelt je toch genept want je had liever Fanta gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
En daarom is het raar dat er in de media niet goed uitgelegd wordt dat het niet uitmaakt van welke partij de burgemeester is, aangezien dat idee blijkbaar wel leeft (hier wordt het ook een paar keer genoemd). Verkeerde discussie dus... De discussie zou eerder moeten gaan over hoe belachelijk het is dat Ralph Pans al van tevoren aangeeft dat hij eigenlijk geen burgemeester wil worden, daardoor is het pas echt een schijnreferendum![]()
Dat is niet waar. Ze smaken namelijk allebei compleet anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er wordt je wat te drinken aangeboden in een café en je hebt een beetje dorst. Je hebt de keuze uit Coca-Cola en Pepsi. Beide lessen even goed de dorst dus wat dat betreft maakt het niet uit welke je kiest, maar je voelt je toch genept want je had liever Fanta gehad
Ze zijn te vergelijken met Wolfsen en Pans. Die verschillen onderling ook, net als Coca-Cola en Pepsi, maar er zijn ook genoeg overeenkomsten te vinden. Maar op het eerste gezicht lijkt het alsof je keus niet echt uitmaakt: cola krijg je toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze smaken namelijk allebei compleet anders.
Heerlijk hequote:
Maar om nou zolang te bouwen voor 10 seconden leukigheid is ook wat overdrevenquote:
Overdreven is veel te zacht uitgedruktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar om nou zolang te bouwen voor 10 seconden leukigheid is ook wat overdreven![]()
Zo afstandelijk..quote:
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!quote:
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!![]()
Arme B.quote:
Ik wil avondeten maar dat gebeurt ook niet vanzelfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Liefde.. Ik wil dat je liefde toont!!![]()
Die krijgt toch gewoon betaald?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die krijgt toch gewoon betaald?
Dat zeg ik, arme B.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziekquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de computernerds
en het leukstequote:
Klinkt als een belspelletjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
heeft iemand dat c1000 kwartetspel al 's gespeeld? op de site van c1000? het is a) retemakkelijk en b) mij geheel onduidelijk wanneer je nou kunt winnen
ik ga door tot level 5 denk ik dan houdt het voor mij opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klinkt als een belspelletje![]()
Jokersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
b) mij geheel onduidelijk wanneer je nou kunt winnen
niet watquote:
Er staat dat je kans maakt op één van de 50? Dus van alle mensen die het winnen worden er achteraf 50 uitgeloot?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet watdat snapte ik nog wel
maar wanneer maak je nou kans op die dingen?
dan nog moet je toch ooit eens iets invullenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er staat dat je kans maakt op één van de 50? Dus van alle mensen die het winnen worden er achteraf 50 uitgeloot?
dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom lach je mij uit?
quote:
quote:
oh ja dat kan. dat hij het teruglas enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik dacht misschien mijn obsessie met die ronddraaiende vrouw.
Door het gedoe van jou met die draaiende paspopquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef wyccie het volgende:
Sheep, waarom lach je mij uit?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:41 schreef Supersheep het volgende:
Door het gedoe van jou met die draaiende paspop
Wat snap je nou niet?quote:
heb er ook geen moeite mee. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet?
Ik kan haar iig bewust de andere kant op laten draaien maar waarschijnlijk zorgt dit alleen maar voor meer frustratie bij je nu ik dit tegen je zeg
wyccie's geest is gewoon verziektquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb er ook geen moeite mee. Zo moeilijk is het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |