zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
verdacht, niet schuldigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
lege postquote:
ach, hoort er bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien, maar de vorige keer is 5 lessen geleden ofzo. En nu 8x
En het gebeurt natuurlijk altijd bij drukke kruispunten als je net denk: "Nu moet het goed gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n kutles heb je er altijd wel een keer bij zitten... heb ik indertijd ook wel eens gehad. Gaat het tien lessen goed, tot je een keer je dag niet hebt en fout op fout stapelt... Ach joh, tijdens het lessen is dat niet zo erg
Ik wist niet dat het zo erg was zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als je in de spits vooraan bij het stoplicht staat en mensen achter je zich staan op te vreten om het toch al niet opschiet... en nu al helemaal niet
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
Jawel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij leest mijn signature zeker nooit?
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even met je (rechter)muisknop in het veld klikken waar de post hoort te staan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountEn ik baal dat iemand me voor was, wilde het ook doen aangezien niemand het denk ik van mij zou verwachten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik denk Tim.
Ik was het niet, ik was aan het lunchenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zie ik er ook nog wel voor aan ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij ben Jacques dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij niet alleenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik wel, heb er ook al eens gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat dat kon
Daar is geen pijl op te trekken, dat is altijd weer gissenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadheb je enig idee wanneer ze uitslagen van onderzoeken hebben?
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij was toch IJsbeertje86 ofzo?
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik was er echt van overtuigdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan![]()
![]()
Nokia3310 is gewoon mijn oude account, heb er nooit meer iets mee gedaan sinds ik de naam MaJo weer gebruik. Dus geen kloon
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bent![]()
Gewoonquote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er nu sterk aan te denken om eens een kloon aan te maken en te kijken of jullie het door hebben
Nouquote:
Ijsbeergek? Ik heb echt niets met die beestenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon
Gut feeling enzo. En je bent nogal ijsbeergek
Oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |