quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef MaJo het volgende:Bedankt voor de lieve berichtjes
Het is gewoon even afwachten de komende tijd, ze gaan nu allemaal onderzoeken doen. En ik blijf positief
Ik ben trouwens wel trots op mezelf dat ik vandaag naar college gegaan ben![]()
Oh ja, het concert zoog echt hardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: hoe was dat concert eigenlijk?
En als de decompensatie van je vaders hart wordt teruggedrongen, zou het dan niet al een stuk beter gaan met 'm?
Hij was zeker erg verbaasd?quote:
Ik ben ook trots op je! Ik weet hoe verleidelijk het kan zijn om weer in bed te stappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens wel trots op mezelf dat ik vandaag naar college gegaan ben![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef Soempie het volgende:
Wyc, ik heb je nog nooit zo obsessed gezien.![]()
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Even mijn frustratie uiten:
ik zoek wel eens een recept(of ik zit recepten te browsen) en dan zoek je iets met een saus. Dan zoek je en je vindt wat. Dan denk je: fijn.
Dan lees je het recept en dan staat er bijvoorbeeld:
- 200 gram pasta
- 1 pot saus X
Ja hallo
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:thanks
ik werd uiteraard mooi rood![]()
maar hij is best aardig
'ik heet Jaques, geen meneer' zei hij
Oh fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, het concert zoog echt hardNou ja, het was op zich wel goed in de zin dat de fans het leuk vonden, maar het is niet mijn smaak. En nu moet ik er nog een recensie over tikken
quote:Als het goed is moet het nu wel beter met hem gaan inderdaad, maar het valt te hopen dat het sowieso goed gaat met zijn nieuwe hartkleppen. De kans blijft altijd bestaan dat hij die bacterie van vorig jaar weer terugkrijgt...
ik heb gewoon copy paste gedaan.quote:
Ik vind het echt frustrerend. Want vaak weet ik al hoe de potsaus smaakt en wil ik juist het recept hoe je het zelf moet maken. Vooral omdat er minder suiker in zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig.Alleen koop ik dan ook gewoon die pot.
![]()
![]()
Hier mag je ze allemaal zelf maken:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dan lees je het recept en dan staat er bijvoorbeeld:
- 200 gram pasta
- 1 pot saus X
oh ja, volgens z'n krabbel welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb gewoon copy paste gedaan.Etcetera.
![]()
![]()
In welk frame?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
Ze wisselt wel van been.
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.quote:
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.
Dat zei ik ook al. Heb ik je nu aangestoken met mijn obsessie? Ik was er net vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
Zo bedoel ik het niet. Als ze tegen de klok in gaat staat ze op rechts. Als ze met de klok mee gaat op links.
quote:
Als ik die frames groter had zou ik het misschien kunnen zien, maar zelfs als ik erop klik is het nog te klein.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.
Hoe werkt die optische illusie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus onderdeel van de optische illusie.
Maar in die frames draait ze maar 1 kant op, toch? Dan wisselt ze niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik die frames groter had zou ik het misschien kunnen zien, maar zelfs als ik erop klik is het nog te klein.
Correct. Maar de illusie werkt met de 2 kleuren(grijs en zwart) en een silhoutte. De EXACTE werking kan ik je niet uitleggen maar je ziet wel meer van dit soort dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar in die frames draait ze maar 1 kant op, toch? Dan wisselt ze niet.
Dat weet ik dus niet, zulke goede ogen heb ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Hmm, wat naar weer. Mijn oom had nu ook ineens hartritmestoornissen (nooit gehad). Dan schrik je ook wel even...Maar bij je vader is dus niet bekend wat het nu is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal, even een kort berichtje... Mijn vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuisHij bleef benauwd en toen hij gisteravond koorts bleek te hebben zijn ze naar de eerste hulp gegaan (aangezien mijn vader risicopatient is moet hij altijd naar de eerste hulp als hij koorts heeft...) Daar hebben ze besloten om hem op te nemen. Hij ligt nu aan de hartbewaking omdat ze het hart niet helemaal vertrouwen. Verder heeft hij tabletten gekregen om het vocht dat hij vasthoud af te stoten en wegens zijn benauwdheid vannacht aan de beademing gelegen. En nu gaat de hele onderzoeksmolen weer beginnen...
ik hou het even hierbij, ik ga nu stemmen en dan werken. Ik ben later wel weer online
Same herequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:54 schreef Soempie het volgende:
Hee, mensen![]()
Ik voel me altijd zo'n ongelooflijke muts als het over computers gaat.
Heeft ze altijd pijn dan? Kan daar niks aan gedaan wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet gesproken eigenlijk. Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken. Maar ze was haar normale ritme weer aan het oppakken hoorde ik.Voor zover mogelijk. De uitslag van de pet-scan komt vandaag, dus dat is nog even afwachten.
M'n zwager heeft er voor gezorgd dat hij thuis kon werken, dus dat is wel fijn.En hij is weer een verbouwing aan het regelen, dus wat dat betreft heeft hij genoeg afleiding. De hele familie doet het zo: doorgaan en afleiding zoeken. Mja, wat moet je anders ook.
Ik ben blij als we 3 weken verder zijn en ik naar m'n nichtje kan. Nog even die tentamens erdoor jagen en dan naar huis en naar Engeland.
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Het is inderdaad Jacques met 's'. Maar die spreek je niet uit.
Heeft één van jullie wel eens meegedaan aan de Mini Playback Show toevallig?
Die zie ik er ook nog wel voor aan jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik denk Tim.
Jij leest mijn signature zeker nooit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:
het maakt je verdachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat ik het opperde zeker?
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hmm, wat naar weer. Mijn oom had nu ook ineens hartritmestoornissen (nooit gehad). Dan schrik je ook wel even...Maar bij je vader is dus niet bekend wat het nu is?
quote:
zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
verdacht, niet schuldigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
lege postquote:
ach, hoort er bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien, maar de vorige keer is 5 lessen geleden ofzo. En nu 8x
En het gebeurt natuurlijk altijd bij drukke kruispunten als je net denk: "Nu moet het goed gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n kutles heb je er altijd wel een keer bij zitten... heb ik indertijd ook wel eens gehad. Gaat het tien lessen goed, tot je een keer je dag niet hebt en fout op fout stapelt... Ach joh, tijdens het lessen is dat niet zo erg
Ik wist niet dat het zo erg was zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik zal trouwens even uitleggen wat hij vorig jaar had voor de mensen die het toen niet gevolgd hebben: vorig jaar kwamen we erachter dat mijn vader een ernstige hartinfectie had, genaamd endocarditis. Een zeldzame bacterie die de hartkleppen aanvreet. Bij mijn vader was het zo vergevorderd dat er 2 hartkleppen vervangen moesten worden. Deze operatie was erg heftig en heeft 6 uur geduurd. Omdat hij zo lang aan de hart/longmachine had gelegen was hij zo ernstig verzwakt dat ze dachten dat hij het niet zou reddenGelukkig was dat wel zo, na 3 weken in coma gelegen te hebben kwam hij weer bij en weer 5 weken later kon hij naar huis. Sindsdien is hij onder controle omdat de kans bestaat dat hij die bacterie weer terugkrijgt. Met kerst/oud en nieuw lag hij in het ziekenhuis en in maart weer omdat hij een longontsteking had en vocht achter de longen. En nu gaan ze dus weer zoeken wat er aan de hand is...
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Of als je in de spits vooraan bij het stoplicht staat en mensen achter je zich staan op te vreten om het toch al niet opschiet... en nu al helemaal niet
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Innocent until proven guilty was het toch?
Jawel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij leest mijn signature zeker nooit?
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even met je (rechter)muisknop in het veld klikken waar de post hoort te staan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het bent, anders ben je wel erg snel in het verwisselen van accountEn ik baal dat iemand me voor was, wilde het ook doen aangezien niemand het denk ik van mij zou verwachten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Ik denk Tim.
Ik was het niet, ik was aan het lunchenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zie ik er ook nog wel voor aan ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij ben Jacques dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je IE en Firefox naast elkaar voor
jij niet alleenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik wel, heb er ook al eens gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat dat kon
Daar is geen pijl op te trekken, dat is altijd weer gissenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo dat klinkt heftiger dan ik verwacht hadheb je enig idee wanneer ze uitslagen van onderzoeken hebben?
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij was toch IJsbeertje86 ofzo?
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker zijn jullie zeg, ik ben anderhalf uur weg an als ik terugkom wordt ik gelijk ergens van verdacht
Ik was er echt van overtuigdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan![]()
![]()
Nokia3310 is gewoon mijn oude account, heb er nooit meer iets mee gedaan sinds ik de naam MaJo weer gebruik. Dus geen kloon
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk na je eerste post geloofde ik dat jij het niet was maar door deze post ben ik er bijna van overtuigd dat je het wel bent![]()
Gewoonquote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:12 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er nu sterk aan te denken om eens een kloon aan te maken en te kijken of jullie het door hebben
Nouquote:
Ijsbeergek? Ik heb echt niets met die beestenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon
Gut feeling enzo. En je bent nogal ijsbeergek
Oh jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat iedere nieuwe user nu aan jou gelinked gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |