Ze ging net even tegen de klok in toen ik dichterbij keek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij gaat ze ook met de klok mee. Maar wat de betekenis daar nou van is
(Behalve de smarty pants opmerking dat ik mijn rechterhelft meer gebruik)
Ik had zelfs de stekker van de modem er al uitgetrokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Virusscanners, spyware en meer van dat soort crap die draaien op de achtergrond lekker door.
Nee...optische illusie heet dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef wyccie het volgende:
Ze zeggen wel dat het plaatje geen fake is omdat het zoveel frames heeft en zo. Maar je hersenen hebben echt geen invloed op wat een plaatje op internet uitvoert (telekinese? lik me ***). Dat het plaatje eens in de zoveel tijd omdraait zit dus ingebouwd.
Toch?
Dat gaat wat ver een heeft ook geen zinquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had zelfs de stekker van de modem er al uitgetrokken.
Ja, een berg steekwoorden waar ik niets mee kan. De helft klopt trouwens niet. En dat is dan ook niet zo gek van zo'n kort-door-de-bocht non-wetenschappelijk stukjequote:
F8quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip!
Wat is bij WinXP die toets ook alweer die je tijdens het opstarten moet indrukken om te kunnen kiezen uit de veilige modus?
[..]
Dat heb ik dus ook... veel te veel werk om alles weer erop te pleuren enzo, daar ben ik vele uren mee bezig en gewoon geen zin in. Eens in de zoveel tijd je schijven opruimen, register cleanen en oude software weggooien helpt vaak ook al een hoop
[..]
Goeie tip!
Wat is bij WinXP die toets ook alweer die je tijdens het opstarten moet indrukken om te kunnen kiezen uit de veilige modus?
[..]
Dat heb ik dus ook... veel te veel werk om alles weer erop te pleuren enzo, daar ben ik vele uren mee bezig en gewoon geen zin in. Eens in de zoveel tijd je schijven opruimen, register cleanen en oude software weggooien helpt vaak ook al een hoop
Eerder iemand die je wat probeert aan te praten. Want het meisje draait wel echt van richting. De ene keer heeft ze haar linkervoet in de lucht, de andere keer haar rechtervoet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nee...optische illusie heet dat.
Na je bios post.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
F8
gewoon blijven rammen weet niet wanneer je precies moet drukken
Er is maar één manier om erachter te komen en dat ga ik doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerder iemand die je wat probeert aan te praten. Want het meisje draait wel echt van richting. De ene keer heeft ze haar linkervoet in de lucht, de andere keer haar rechtervoet.
[..]
Goeie tip!
Ik vind het af en toe juist wel handig, omdat ik er dan ook een aantal programma's op heb staan wat ik niet of niet meer nodig heb. En die zijn dan allemaal weer weg, zodat ik de programma's die ik wel gebruik opnieuw kan installerenquote:[..]
komt dat niet puur doordat je dan een beetje scheelt gaat kijken, en je ogen de dingen omdraaien? dus dat je linkeroog dan bekijkt wat je rechteroog normaal bekijkt? of zeg ik nu iets domsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar één manier om erachter te komen en dat ga ik doen.
Maar ik weet stiekem het antwoord al.
Ik ben nog steeds van mening dat het ding steeds met de klok meedraaide precies tot het moment dat ik dichterbij ging en het ding ging andersom draaien. Ik ging weer verderaf en precies op dat moment ging het weer met de klok mee.
Ik hou em gewoon ingedrukt, dat werkt ook primaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
F8
gewoon blijven rammen weet niet wanneer je precies moet drukken
Zoiets zal het zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt dat niet puur doordat je dan een beetje scheelt gaat kijken, en je ogen de dingen omdraaien? dus dat je linkeroog dan bekijkt wat je rechteroog normaal bekijkt? of zeg ik nu iets doms
Ahw, dat is naar, ze heeft hopelijk ook wel pijnstillers of mag dat niet teveel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft veel pijn en elke keer ligt ze te slapen als ik haar wil spreken.
quote:M'n zwager heeft er voor gezorgd dat hij thuis kon werken, dus dat is wel fijn.En hij is weer een verbouwing aan het regelen, dus wat dat betreft heeft hij genoeg afleiding. De hele familie doet het zo: doorgaan en afleiding zoeken. Mja, wat moet je anders ook.
Ik ben blij als we 3 weken verder zijn en ik naar m'n nichtje kan. Nog even die tentamens erdoor jagen en dan naar huis en naar Engeland.
![]()
Dat is dan knap gebouwd. Er moet iets achter zitten. Ik beïnvloed het in ieder geval niet vanuit mijn stoel hier met mijn hersenhelften. En het is ook niet zo dat het alleen lijkt alsof het plaatje de andere kant op draait.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het plaatje bevat 34 frames. Genoeg voor een rotatie maar ZEKER niet genoeg voor meerdere richtingen.
Je had vroeger ook nog F5 die je kon gebruiken. Maar dat was om alles als autoexec.bat e.d. over te slaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef Mikkie het volgende:
Goh, volgens mij is het F8![]()
Ik dacht al dat het één van die functietoetsen was, maar wist 't niet meer zeker. Tnx.
Dat kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is dan knap gebouwd. Er moet iets achter zitten. Ik beïnvloed het in ieder geval niet vanuit mijn stoel hier met mijn hersenhelften.
En die stelling klopt niet.quote:En het is ook niet zo dat het alleen lijkt alsof het plaatje de andere kant op draait.
Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
En die stelling klopt niet.
Het LIJKT wel alleen maar of het zo is.
Morfine en dat helpt wel redelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw, dat is naar, ze heeft hopelijk ook wel pijnstillers of mag dat niet teveel?![]()
Zoiets inderdaad.quote:even doorbijten en dan belonen:)
Ja echt. De houding lijkt te veranderen enkel en alleen omdat het hier om een sillhoute gaat. Als het een een echt mens was geweest had je de diepte kunnen zien en dus het verschil tussen het rechter en het linkerbeen. Zelfs als je nu de frames één voor één bekijkt kun je denken dat ze van been verandert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef wyccie het volgende:
Heb je een iets groter plaatje van de frames?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Vervolgens hebben ze mn moeder gewaarschuwd dat ze terug moest komen als ik taalproblemen zou krijgen. Wat gebeurt: dikke talenknobbel maar een rund in wiskundeOverbehandeld denk ik
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, dat lijkt me ook vrij onnozel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat gek, dat je anders ligt als een hersenhelft niet meekomt? Apart.![]()
schoonzusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al niet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schoonzus
het punt is dat ik gewoon weet dat ze denkt dat ik dat toch niet doewaardoor de verleiding juist groter is om het wel te doen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
bèèèèèèhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwens
ik aarzelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
Je bent wel mijn held van de dag als je het doet.![]()
Echt never nooit niet, dat ik hem een handtekening zou vragen. Sowieso, waarom zou je iemands handtekening willen?!
I KNOW!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |