quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de oplossing voor m\'n tik.
Eerder schreef ik altijd met balpennen en elke keer als ik in een bruna was of in de V&D, Hema, etc kocht ik een pen.![]()
Ondertussen stonden er al 5 bekers met pennen op m\'n bureau.
![]()
![]()
Maar, nu heb ik een lekker schrijvende vulpen gekocht.En sindsdien geen balpennen meer.
![]()
tweede helft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef LadyBlack het volgende:braaf gesport
Maar ik was misselijk van de bak brinta die ik had gegeten dus ik heb de tweede helft een beetje halflafjes gedaan![]()
Nu avondeten gaan verzinnen...
Ja, dat had ik dus laatst bij m'n ex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Aparte tik. Opzich wel handig want de meeste mensen kunnen nooit een pen vinden als ze er één nodig hebben
Nu zul je zien dat je iedere keer dat je in zo'n winkel bent een setje vullingen koopt
quote:
Oh, valt me toch tegen danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Fitness
Gewoon de tweede helft van de tijd
Wintersport.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Da's een tijdje terug
teven TerugVindwintersPort
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wintersport.......daar heb ik wel zin in
Rustig blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Zo, na een complete instorting "Ik red dit noooooooit![]()
" ga ik nu maar die tekst lezen. En er proberen het beste van te maken
Jahe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Da's een tijdje terug
Voor wanneer moest het? 't Komt vast wel goed. Succes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Nog nooit opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Da's een tijdje terug
rustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvp
Ahhww........ leuk!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin in![]()
Ben je wel eens vaker geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhww........ leuk!!!!
* jaloers is
Alhoewel ik een heel kleine optie heb; mijn vriend gaat ook elk jaar met een hele club, maar ik ken die mensen allemaal nog niet, dus ik hou mn mond nog even
nogalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De clip toevallig gezien? waarom doet ze zo vaag? De hele tijd op en neer met haar bovenlichaam, heel raar
quote:
Geen idee of je dit nog leest maar ik ken het wel. Kan best aardig zijn als je een keer iets harders op wilt zetten maar meer ook niet eigenlijk. Dan draai ik toch sneller wat andersquote:
Heet dat tegenwoordig lang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo heel tof
En als een winkel niet verder gaat dan L dan is het echt een rukwinkel. In een land met lange mensen is dat gewoon een vereiste.
Vorig jaar zat ik in Solden, en dan aan het eind van de dag de ijzige zwarte dalafdaling doen, waar het dus de hele dag dooit, lekker rustig daar, en het gaat ook goed hardquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, tussen mn 12e en 18e vier keer![]()
1x in Tsjechiëkwam allemaal Nederlanders tegen en er lag waardeloze sneeuw
3x in een klein boerendorpje in Tirolkonden we tot aan de deur van ons huisje skiën
Dit dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In een eerdere clip had ze ook een tick, een soort van wijzende armbeweging en dan zo vaak dat het irritant werd![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ben je bang voor de snowboardercollies die je opjagen?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ben je bang voor de snowboardercollies die je opjagen?![]()
Moeiteloos naar beneden komen is ook niet zo heel lastig. Pijnloos naar beneden komen is al een stukje moeilijkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit wordt mijn 4e jaar boarden en ik durf te zeggen dat ik moeiteloos alle pistes naar beneden kom
Vorig jaar ben ik welgeteld 1 keer hard gevallen, en dat was omdat een of andere onverlaat het nodig vond om over de voorkant van mn bord te skienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moeiteloos naar beneden komen is ook niet zo heel lastig. Pijnloos naar beneden komen is al een stukje moeilijker
Oke, maar jullie waren artikelen aan het nazoeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes
Die artikelen wel, maar dat andere is een boek, dat staat niet online
2 planken + een brug met ijzel + een duwtje en je weet hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
Misschien zou ik wel een natuurtalent skiën zijn
Waarschijnlijk niet
Maak je dat ook eens meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook snowboarden. En dan met de gipsvlucht weer naar huis, waarschijnlijk.![]()
En dan heb ik auquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
2 planken + een brug met ijzel + een duwtje en je weet het
Simpelweg rollen in de sneeuw heeft ook nog steeds wat vind ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Snowboarden lijkt me niet echt wat, ik vind skiën echt primaEn dan vooral een lange afdaling, zonder stokken, gewoon fijn naar beneden glijden
Alhoewel lekker sneeuwwolken maken met scherpe bochten natuurlijk ook wel vet is
Wat is er zo hemels aan kippensoep?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dan heb ik au
Dan krijg ik eindelijk mijn kippensoep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |