Ook niet als je vanaf de faculteitssite bij de bibliotheek inlogt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
Allemaal nuttige literatuur vinden voor je paper, maar er vervolgens achterkomen dat de volledige versies nergens beschikbaar zijn
Jawel, juist daar heb iik het gevonden. Maar dan alleen de samenvattingen. dan is er nog een systeem om de elektronische of papieren versie te vinden, waar dan ook in Nederland. En volgens dat ding is het dus niet beschikbaar..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook niet als je vanaf de faculteitssite bij de bibliotheek inlogt?
Ik krijg dan namelijk toegang via de medische faculteit, krijg je net iets meer volledige artikelen te zien.
Ooooh okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vriend.![]()
Ik heb voorgesteld om morgen samen te koken.En dan doe ik wel boodschappen.
![]()
Voor vanavond heb ik vriendelijk bedankt.![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
was ik weer
Weet je wat nou leuk is? Allemaal nuttige literatuur vinden voor je paper, maar er vervolgens achterkomen dat de volledige versies nergens beschikbaar zijn
En nu kan ik dus mijn onderwerp-introductie niet schrijven en moet ik eeuwig doorzoeken
Ik moet hebben: McClelland: "Power, the inner experience' en "power is the great motivator"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Via de site van de UBN moet je echt bij enorm veel wetenschappelijk artikelen kunnen komen... lijkt me sterk inderdaad dat alles wat je zoekt niet beschikbaar is?
Goed zo.quote:
Oh ja, je korte termijngeheugen gebruikt bij het bestellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee keer Natural Born Killers ()
King Kong 2-disc
Hostage
Silence of the Lambs 2-disc SE
Veel plezier! Je zult trots op jezelf zijn als je terugkomt.quote:
Zijn dat boeken of artikelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet hebben: McClelland: "Power, the inner experience' en "power is the great motivator"
Kan het niet vinden
boek en artikel, volgens mij. Het leek me zo interessant, zoals het in het boek stondquote:
hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:10 schreef wyccie het volgende:
De eerste titel is een boek.
Voor de tweede moet je faculteit een abonnement hebben, anders moet je betalen.
Wat rot, meis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Ik heb vandaag dus weer de hele dag school geskipped, mijn hoofd stond er niet echt naar...
En ik ga zo naar een concert maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Ik heb vandaag dus weer de hele dag school geskipped, mijn hoofd stond er niet echt naar...
Ja, had het gevonden, weet alleen bij god niet welk volume ik moet hebben, en dat is nodig voor aanvragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, het is wel aanwezig bij de uni:
http://opc.ubn.ru.nl/cgi-bin/LNG=EN/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8&TRM=0017-8012
Dat is wat ik net aan je doorstuur toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, had het gevonden, weet alleen bij god niet welk volume ik moet hebben, en dat is nodig voor aanvragen
* zoekt door
Misschien blijkt het ook allemaal mee ta vallen maar met de geschiedenis van mijn vader maakt het allemaal een stuk enger...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, geen lekker nieuws dus.
Probeer vanavond toch van het concert te genieten, even je gedachten verzetten!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
He bah, wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Alle artikelen staan gewoon online.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en wij maar zoeken. Nu zul je verdomme dat boek ook ophalen, kreng!![]()
Ik ook. M'n eigen blik soep halen.quote:
Biffy Clyro (ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: van wie is het concert?
Ik heb van veel artiesten niet gehoord maar dit slaat echt allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |