quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojoortje in de SC
Met mij is alles goed, zoals je hierboven kan lezen vandaag naar de kapper geweest () en ik woon nu in het hoge noorden ipv het verre oosten... al moet ik dat de gemeente nog wel vertellen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojoortje in de SC
Met mij is alles goed, zoals je hierboven kan lezen vandaag naar de kapper geweest () en ik woon nu in het hoge noorden ipv het verre oosten... al moet ik dat de gemeente nog wel vertellen
Ik ben een opleiding gaan volgen die niet in Twente wordt aangeboden, vandaar. Maar het is me in Twente wel goed bevallen, dus ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik na m'n studie weer in Twente ga wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Waarom weg uit het mooie Twente?
Jaa ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jijhoi
Paultjuuuhhh moet zeker niet ruiken dat je hier zit
Ooh gelukkig maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een opleiding gaan volgen die niet in Twente wordt aangeboden, vandaar. Maar het is me in Twente wel goed bevallen, dus ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik na m'n studie weer in Twente ga wonen
Ach dat valt nog best mee. De Postbank heeft ooit van die brieven rondgestuurd dat iedereen zich moest melden op het postkantoor met legitimatie, en dat heb ik ook nog steeds niet gedaan. En inschrijven bij gemeente is ook niet echt interessant, maar moet het wel gaan doen voor ik door de IB Groep beschuldigd wordt van fraudequote:
goedquote:
Paar SC delen terug stond er een heel mooi lijstje met Twentse zinnen (een deel staat ook hier, en de Twentse mentaliteit en zo bevallen me welquote:
Ooh das zeker wel tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedben nu op stage bij dagblad van het noorden
hoe issie met jou? en hoe zit dat met die paultjuuuh figuur
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh das zeker wel tof!![]()
Met mij is ook alles goed!En ja... Paultjuhhh is een beetje mij Fok! vriendje
Ben je al bijna juf of moet je nog een paar jaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto in zn FoBo, maar ik weet wel hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]serieus
![]()
![]()
hoe ziettie er uit dan
(geen zin in fobo zoeken)
Ron Janseen collegaatje had Ron Jans net aan de lijn, die vroeg hem wat over energie zuinig wonen ofzo. een andere collega blaat er door heen dat ze moest vragen ofh ij ook mee doet aan Coach van het Jaar
en dat doettie ook nog
oh en stage is leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit nu in mn 3e jaar... Dus het schiet al op!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je al bijna juf of moet je nog een paar jaar?
Heb nu groep 4quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh en stage is leuk![]()
vermaak me hier prima
hoe gaat het met jouw schoolkoters?
vinden ze jou ook leuk danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nu groep 4
Zeer leuk allemaal!!![]()
coach FC Groningenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie de neuk is Ron Jans?
Trainer van FC Groningen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie de neuk is Ron Jans?
Ja ik vraag het me afquote:
da's een goed tekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af![]()
Maaaar... ik krijg altijd wel hele leuke tekeningen van de kinderen!![]()
Dus na dit jaar nog een jaartje en dan ben je klaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit nu in mn 3e jaar... Dus het schiet al op!![]()
Hč jammer, dat zijn altijd van die leuke items voor De Wereld Draait Doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa Belspelletjes verleden tijd bij RTL eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaa!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus na dit jaar nog een jaartje en dan ben je klaar?
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hč jammer, dat zijn altijd van die leuke items voor De Wereld Draait Door
Als alles goed gaat moet ik na dit jaar nog drie jaar en dan ben ik klaarquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb mezelf overtroffen in het schrijven van m'n meest saaie essay ooit.![]()
![]()
Vraag me af hoe snel ik de docent in slaap heb.![]()
Over mezelf.quote:
Ja krijgen we meer sexreclamesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa Belspelletjes verleden tijd bij RTL eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja krijgen we meer sexreclames![]()
of tellsell![]()
JE MOET GAAN!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, ik moet zo sporten maar ik heb helemaal geen zin.......
Ik moet er alleen wel heen want ik heb afgesproken met iemand daar en bovendien is het anders zonde van mn abonnementsgeld
Sinds wanneer heb jij een vriend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik heb zo'n lieve vriend. Hij belt op: wat doe je vanavond met eten?
En ik heb geen plannen en ook niks in huis. Dus ik: Oeh, is dit een eetuitnodiging?![]()
Ja, want hij had nog een blik soep en afbakbroodjes.!!!
Welke?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag vijf dvd's met de post gekregen. Allemaal aparte bestellingen dus aparte enveloppen. M'n huisgenoot stond enigszins raar te kijken toen de postbode aanbelde
Slim om af te spreken met iemand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, ik moet zo sporten maar ik heb helemaal geen zin.......
Ik moet er alleen wel heen want ik heb afgesproken met iemand daar en bovendien is het anders zonde van mn abonnementsgeld
Ja, het werkte eerst alleen beter, we hebben een jaar lang heel netjes 2x per week gesport, maar we zijn dat ritme nu al een tijdje een beetje kwijtquote:
Het is gewoon een vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriend!![]()
![]()
Wordt wel lekker eten dus vanavond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |