like you carequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ben weg. Ladies, maak het niet al te feministisch hier terwijl ik weg ben, ok?
wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en die komt over 5 jaar aan.Over waar ik verwacht over 5 jaar te zijn en over hoe het nu gaat. Dat wordt echt weird.
![]()
Ik kan niet wachten.![]()
ah da's mijn stukjequote:
Ik heb dit adres al sinds m'n 16e. Ik denk dat het wel goedkomt wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
moet je niet van emailadres veranderen
ziet er wel naar uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dit adres al sinds m'n 16e. Ik denk dat het wel goedkomt wat dat betreft.![]()
neequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde volgens mij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik spijbel college
Om vervolgens nog nuttiger te gaan doen
Fok!ken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik spijbel college
Om vervolgens nog nuttiger te gaan doen
Dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
betekend dat nu ook dat je wel naar het concert gaat![]()
oh jaVerliefd op een fokster
Ookquote:
Succes dan maar.quote:
Die is vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
das experiment,
Nog niet gezien.quote:thank you for smoking
Die is ook vet alhoewel de kritieken redelijk slecht waren. Maar dat kwam hoofdzakelijk van mensen die de strip hadden gelezen. Dus dat was logisch.quote:v for vendetta.![]()
Nee maar ik was wel van plan terug te komenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee maar ik was wel van plan terug te komen![]()
ik wacht wel op NET5quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb afleveringen 1 & 2 van Grey's Anatomy seizoen 4 binnen![]()
![]()
![]()
En heel seizoen 1 van Heroes ligt ook nog op me te wachten![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik vandaag naar de kapper geweest, m'n haar is nu een flink stuk korter. Er is minstens 10 cm afgegaan en waarschijnlijk nog wel een stukje meer. De kapster vond dat wel leuk want dan had ze in elk geval wat te doen. Het waren Friese kapsters in opleiding, dus er werd een redelijk deel van de tijd Fries gesproken en af en toe moest nagevraagd worden hoe iets het beste aangepakt kon worden. Dat was wel grappig om een keer mee te maken, en een redelijk stuk goedkoper dan naar een "echte" kapsalon te gaan. Voor een tientje was ik klaar
Oh ja, voor er ingewikkelde vragen komen: ik heb geen idee of m'n kapsel een speciale naam heeft, maar volgens mij heb ik geen "laagjes"
Dan kun je nog lang wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht wel op NET5
Heroes lijkt me wel tof, maar ik ben een beetje afgehaakt eigenlijk
Wat?quote:
Ik heb 2 dingen die door kunnen gaan voor digitale camera. Een schitterende 0,1 megapixel in m'n telefoon (siemens MC60) en een camera die in 2002 of 2003 70 euro kostte en waarvan Trust beweert dat ie 1,3 megapixel heeft, met 8 mb intern niet-uitbreidbaar geheugen dat gewist wordt als de batterijen leeg zijn of je ze uit de camera haalt en waarvan ik mogelijk het kabeltje kwijt ben. Goede foto gaat dus niet lukkenquote:
Heroes wordt pas leuk in aflevering 11 van seizoen 1. En eigenlijk pas écht leuk in seizoen 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht wel op NET5
Heroes lijkt me wel tof, maar ik ben een beetje afgehaakt eigenlijk
ach da's elke serie op een gegeven momentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang wachtenIk hou dat niet uit, ik ben te verslaafd aan die serie
Alhoewel ik het allemaal wel wat vergezocht begin te vinden, en ik vind het ook stom als Addison weggaat
gewoon doenquote:
Checkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh jee... ik heb iets gesloopt geloof ik. kunnen jullie ff kijken, ik durf niethttp://www.dvhn.nl/ en dan de titel: Drie jaar cel voor oplichtster kankerfonds
doettie het?
ik hoop het
Oeh, ik ben bij aflevering 10 geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heroes wordt pas leuk in aflevering 11 van seizoen 1. En eigenlijk pas écht leuk in seizoen 2
Jeej een typische zinquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is gewoon zo typisch, die laatste zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |