quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de oplossing voor m\'n tik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerder schreef ik altijd met balpennen en elke keer als ik in een bruna was of in de V&D, Hema, etc kocht ik een pen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ondertussen stonden er al 5 bekers met pennen op m\'n bureau.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar, nu heb ik een lekker schrijvende vulpen gekocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En sindsdien geen balpennen meer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tweede helft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:55 schreef LadyBlack het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.braaf gesportJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik was misselijk van de bak brinta die ik had gegeten dus ik heb de tweede helft een beetje halflafjes gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu avondeten gaan verzinnen...
Ja, dat had ik dus laatst bij m'n ex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Aparte tik. Opzich wel handig want de meeste mensen kunnen nooit een pen vinden als ze er één nodig hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu zul je zien dat je iedere keer dat je in zo'n winkel bent een setje vullingen kooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Oja TVPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, valt me toch tegen danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Fitnessom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon de tweede helft van de tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wintersport.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's een tijdje terug
teven TerugVindwintersPort
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wintersport.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar heb ik wel zin inJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, na een complete instorting "Ik red dit noooooooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." ga ik nu maar die tekst lezen. En er proberen het beste van te makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
Ok ik ben echt wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's een tijdje terug
Voor wanneer moest het? 't Komt vast wel goed. Succes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, na een complete instorting "Ik red dit noooooooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies." ga ik nu maar die tekst lezen. En er proberen het beste van te makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog nooit opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's een tijdje terug
rustigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ahhww........ leuk!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij gaan in januari naar Frankrijk, met z'n tienen, nu al zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je wel eens vaker geweest?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhww........ leuk!!!!
* jaloers is
Alhoewel ik een heel kleine optie heb; mijn vriend gaat ook elk jaar met een hele club, maar ik ken die mensen allemaal nog niet, dus ik hou mn mond nog evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nogalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De clip toevallig gezien? waarom doet ze zo vaag? De hele tijd op en neer met haar bovenlichaam, heel raarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, jongens zijn stomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee of je dit nog leest maar ik ken het wel. Kan best aardig zijn als je een keer iets harders op wilt zetten maar meer ook niet eigenlijk. Dan draai ik toch sneller wat andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Biffy Clyro (ik ken het ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heet dat tegenwoordig lang?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo heel tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als een winkel niet verder gaat dan L dan is het echt een rukwinkel. In een land met lange mensen is dat gewoon een vereiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop