De enige reden waarom ik de band ´ken´ is omdat ze Klaxons vervingen op Lowlands. Dacht dat het heel tof zou zijn maar het is een soort Greenday meets Within Temptationquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even opgezocht op Youtube. Het doet met gek genoeg nogal jaren 90 aan.
Oh waren zij dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik de band ´ken´ is omdat ze Klaxons vervingen op Lowlands. Dacht dat het heel tof zou zijn maar het is een soort Greenday meets Within Temptation![]()
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ken ik. Zitten rare nummers tussen, deels ook best oké
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh waren zij dat?
Een Greenday is tegenwoordig al niet veel meer met die Amerikaanse bubblegum eh.."punk"
Ik moet zeggen dat ik 2 nummers wel een duidelijke Nirvana-invloed bespeurde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar jaOp zich bestaat deze band al sinds 1999 dus ze vallen nog wel onder de second wave of punk
Alleen noemen ze het zelf grunge, en vind ik het weer meer gothic achtig
Ik vind het veel te mainstream voor grunge. En dat punkerige valt ook wel mee, het is vooral de Greenday achtige stem. Dat gothic komt omdat ik net een nummer hoorde met violen en allemaal hoge achtergrondstemmenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 2 nummers wel een duidelijke Nirvana-invloed bespeurde.
Gothic vind ik het echt niet.
Ik vond deze ook erg gaaf, maar die winkel heeft em niet groter dan L en dat vind ik toch wat krapjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
In de categorie "Vette Shirts voor Nerds": http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/991e/
Ik ben geen kenner, ik zie wel eens wat langskomen op mtv2 (rock).Blijft niet vaak staan, heel af en toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een kennerWelke nummers vind je leuk? Ik vind het wel lastig om een recensie te schrijven over iets wat ik niet ken. Maar goed, met Ninthe (hiphop/RnB) is het ook gelukt
Mtv2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, ik zie wel eens wat langskomen op mtv2 (rock).Blijft niet vaak staan, heel af en toe.
En ninthe
9/15ths inderdaad wel ja. Met wat Rammstein er doorheenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef MaJo het volgende:
@nem: kijk eens of je 9/15ths en Living is a Problem Because everything Dies kunt vinden, dat doet me toch érg Within Temptation aan
Slecht is het zeker niet, maar niet echt mijn ding denk ik... Je kunt ze trouwens nog zien, kaarten zijn 11 euro en het is niet uitverkochtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
9/15ths inderdaad wel ja. Met wat Rammstein er doorheen
Ik vind het niet heel slecht trouwens...
Lekker. Dat was m'n lunch.quote:
Zó "niet slecht" vind ik ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slecht is het zeker niet, maar niet echt mijn ding denk ik... Je kunt ze trouwens nog zien, kaarten zijn 11 euro en het is niet uitverkocht
Er moet hoognodig eens een Photoshopje gemaakt worden voor deze situatiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker. Dat was m'n lunch.![]()
Nu zalm met pasta.![]()
Ik liet net al m'n bierglazen uit de kast vallen.Het enige glas wat stuk is stond nog in de kast.
![]()
![]()
Oeh jammiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker. Dat was m'n lunch.![]()
Nu zalm met pasta.![]()
Ik liet net al m'n bierglazen uit de kast vallen.Het enige glas wat stuk is stond nog in de kast.
![]()
![]()
Oh jammer, ik had gehoopt dat je mijn recensie zou willen schrijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó "niet slecht" vind ik ze nou ook weer niet
Daarbij heb ik een kaartavond
Zo... zorg je wel een beetje goed voor jezelf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
Oeh jammieIk zit nog helemaal te trippen op een maaltijd die ik 2 weken geleden had
Als je zoiets voortaan eerder laat weten ipv een uur van tevoren EN ik vind het een goede band dan is dat altijd mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had gehoopt dat je mijn recensie zou willen schrijvenWilde zelfs aanbieden dat je op mijn naam wel gratis naar binnen zou kunnen (gooi een l achter mijn voornaam en je hebt een mannennaam
)
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh jammieIk zit nog helemaal te trippen op een maaltijd die ik 2 weken geleden had: zalm met grove pestodressing, broccoli, aardappel gratin en salade met basillicumdressing
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was niet mijn laatste maaltijd hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo... zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
Weet je zeker dat je studeert?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was niet mijn laatste maaltijd hoor![]()
Maar die was zo lekker dat ik er elke dag nog aan terugdenk
Gister ook lekker uitgebreid gekookt, pasta met gehakt en tomaat en daarbij een rosbief saladeEn de dag ervoor schnitzel met sperziebonen en aardappelen. Dus ik eet goed hoor
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?quote:
Die vind ik niet zo heel tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond deze ook erg gaaf, maar die winkel heeft em niet groter dan L en dat vind ik toch wat krapjes
Het was op het filmfestival dus heb er geen recept vanquote:
Die heb ik vorige week gezien, maar kan me geen recept herinneren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?
Die zalm was dus op het filmfestival en dat van gister bij mijn oudersquote:
Waren het veel glazen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal is het niet de schuld van die winkel, omdat ze niet groter dan L aangeleverd krijgen. Dat kan ook een voordeel hebben: ik heb een keer een XXL trui via eBay gekocht, en daarbij was ik de enige bieder. Dus lekker goedkoop voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo heel tof
En als een winkel niet verder gaat dan L dan is het echt een rukwinkel. In een land met lange mensen is dat gewoon een vereiste.
Wat vond je ervan? Met een recept heeft het inderdaad niets te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gezien, maar kan me geen recept herinneren.
Kwam daar het recept in voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?
Ah..nou een goede basilicumdressing is zo opgezocht en gemaakt natuurlijk. Zeker met zo'n keukenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zalm was dus op het filmfestival en dat van gister bij mijn oudersMaar voor een student eet ik wel luxe, wat wil je anders met zo´n keuken
En de tijd dat ik alleen op pringles en nachos leefde heb ik al achter de rug (mijn Londen tijd, ik had gewoon geen geld voor eten
)
5, nee dus.quote:
Het viel me op dat zelfs in Amerika het lastig was kleren te vinden van XL of groter. En dat geldt vooral voor de "merken". Die zijn bang dat hun image eraan gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meestal is het niet de schuld van die winkel, omdat ze niet groter dan L aangeleverd krijgen. Dat kan ook een voordeel hebben: ik heb een keer een XXL trui via eBay gekocht, en daarbij was ik de enige bieder. Dus lekker goedkoop voor mij
Owquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vond je ervan? Met een recept heeft het inderdaad niets te maken.
Maar dan loopt al het bier er toch uit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
5, nee dus.
En ik zit nu ook niet aan het bier. Ik moest m'n vergiet hebben.![]()
Dat doet me deugdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow
Leuke film. En toch wel een traantje aan het eind.
Ik ben weg
Wil je daarmee zeggen dat je dat gerecht binnenkort in mijn keuken komt maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..nou een goede basilicumdressing is zo opgezocht en gemaakt natuurlijk. Zeker met zo'n keuken
Die kleren bestaan wel, maar je hebt betere kans bij outlet stores aan de rand van de stad dan in mallsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het viel me op dat zelfs in Amerika het lastig was kleren te vinden van XL of groter. En dat geldt vooral voor de "merken". Die zijn bang dat hun image eraan gaat
Doe je het expres zo?quote:
Daar wil ik me best eens aan wagen. Maar de zalm kan ik niet garanderen dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je dat gerecht binnenkort in mijn keuken komt maken?
Ik ga even de hondjes uitlaten en dan door naar Amsterdam
Ik kan er ook niets aan doen dat Fok zo rete-fucking-traag is dat ik niet binnen 5 minuten mijn typefouten kan verbeterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |