Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die persoon ben ik wel echt, maar ik deed niet serieus mee
Hoe smaakt dat, biologisch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
biologisxhe macaroni met bolognese
Ja vond ik ook al, daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tags: sukkel idols nederland
wat lief
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?
eigenlijk heel logischquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
http://www.youtube.com/watch?v=4FiKObhNl8g
Ben ondertussen wel een stuk zwaarder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
Ik rolde van mn stoel af jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Daar kun je bijna een depressie mee genezen!![]()
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
quote:I Didn't just farted
Ik vind het heel knap dat je het toch hebt gedaan. Ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtig
Wat zingt hij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebben
Rocky theme, eye of the tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet maar eens naar bed
Tot snel
Eye of the Tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Oh. Ik verstond inderdaad "...of the tiger..". Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Rocky theme, eye of the tiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |