cool, waar kan ik het krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dutch behaviour is defined in the book Culture Shock! Netherlands: A Survival Guide To Customs and Etiquette as "practical, direct, outspoken, stubborn, well-organised, blunt and thinking they are always right."
artsen/dokters zijn dan ook de slechtste patientenquote:
Je hebt er invloed op hoe je het zelf ziet. Ik wel iig. Als je dat niet lukt kan het alleen zonder opzet gebeuren dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of jij dénkt alleen dat jij het beïnvloedt. En ben ik te nuchter om dat te geloven.
En de grootste alcoholisten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
artsen/dokters zijn dan ook de slechtste patienten
Geschreven door een Amerikaan zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dutch behaviour is defined in the book Culture Shock! Netherlands: A Survival Guide To Customs and Etiquette as "practical, direct, outspoken, stubborn, well-organised, blunt and thinking they are always right."
Jep. Moet nog wel het een en ander uitpakken en ophangen enzo, maar dat mag geen naam hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
huis al kaar?
Dus het poppetje draait direct de andere kant op op het zelfde moment dat jij eraan denkt? Of duurt het even?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
Je hebt er invloed op hoe je het zelf ziet. Ik wel iig. Als je dat niet lukt kan het alleen zonder opzet gebeuren dus.
geenaam komt hier idd ook wel eens. Kan je het dan gevenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jep. Moet nog wel het een en ander uitpakken en ophangen enzo, maar dat mag geen naam hebben.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geenaam komt hier idd ook wel eens. Kan je het dan geven![]()
Ik moet er wel moeite voor doen om het te 'zien' dus het duurt even voordat het veranderd is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus het poppetje draait direct de andere kant op op het zelfde moment dat jij eraan denkt? Of duurt het even?
Kun je het poppetje telkens 1 rotatie laten doen en dan meteen draaien? (Links, rechts, links, rechts, links, rechts.)
Maar hier is het zo dat het niet hetzelfde plaatje is (de lichtjes) dat telkens verschuift. Het vrouwtje staat op een gegeven moment op een ander been. Ook de arm die omhoog staat is telkens anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
Het werkt eigenlijk net als kerst/kermisverlichting:
Alles afbeeldingen en dus frames bij elkaar zijn zo gevormd dat ze een beweging naar links en naar rechts voor kunnen stellen en dus kun je beide ook zien.
Maar volgens mij vertel ik nu niks nieuws
Volgens mij moet iedereen dan naar de kerkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Om 17:00 'smiddags?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet iedereen dan naar de kerk
Ik weet het nog niet 100% zeker, het hangt er onder andere van af of ik de week er na nog iets in de buurt moet gaan doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Je snapt het echt niet hèquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hier is het zo dat het niet hetzelfde plaatje is (de lichtjes) dat telkens verschuift. Het vrouwtje staat op een gegeven moment op een ander been. Ook de arm die omhoog staat is telkens anders.
Héél scherp...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
maar pas op he, scherp
Dat zeg ik toch!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Je snapt het echt niet hè
Als je ziet dat ze naar rechts draait staat ze op links, andersom op rechts.
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij is het gewoon een grote grap dat poppetje
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creëer ik mijn eigen losse frames.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Supersheep het volgende:
Nee, want het is wel steeds hetzelfde plaatje
Ik snap er niks van, maar leuk dat jij het grappig vindt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
Ben wyccie nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
Ik heb totaal geen honger, maar ik ben toch jaloersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
O ik ken gewoon twee mensen die in die OP genoemd wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik ben genoemd... nu mondje dicht houden dat ik hier zit he
Ze draait in feite dus ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creëer ik mijn eigen losse frames.
Wat jij uitlegt, het knipperlichteffect, dat snap ik wel. Maar bij deze was dat net wat ingewikkelder omdat het vrouwtje niet simpel naar links kijkt of naar rechts (2 frames). Het heeft 34 frames waardoor je meer het idee hebt dat ze echt draait. En daardoor lijkt het ook of ik haar in het geheel zag draaien, inclusief voor- en achterkant en linker- en rechterkant.
Of zo iets.
als eerste zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik zie het al. Degene die de .gif heeft gemaakt is echt super. Als je de frames loshaalt, zie je dat élk plaatje (alle 34!) zo'n plaatje is dat je op twee manieren kan zien. Net zoals zo'n opengevouwen boek dat je kunt zien met de kaft naar je toe of met de binnenkant naar je toe. En doordat het zoveel frames zijn, is het daarom veel moeilijker om de 'andere' kant te zien en lijkt de rotatie veel completer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
ben jij datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Kijk, je snapt het dus welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie het al. Degene die de .gif heeft gemaakt is echt super. Als je de frames loshaalt, zie je dat élk plaatje (alle 34!) zo'n plaatje is dat je op twee manieren kan zien. Net zoals zo'n opengevouwen boek dat je kunt zien met de kaft naar je toe of met de binnenkant naar je toe. En doordat het zoveel frames zijn, is het daarom veel moeilijker om de 'andere' kant te zien en lijkt de rotatie veel completer.
Oud nieuwsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RMquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wil nog een keertje jouw video zien
![]()
En is het ook ergens in een ander formaat? RM kan ik niet afspelen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/media(...)_Broadband_Normal.RM
denk dat Tim het wel in een ander formaat heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En is het ook ergens in een ander formaat? RM kan ik niet afspelen?
VLC speelt aaaaalles (bijna) afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie is nummer 2 dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
O ik ken gewoon twee mensen die in die OP genoemd worden![]()
![]()
Saar "schootzitter"quote:
Voor deze keer dan:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vertelde gister toch over mijn favoriete gerecht van laatst, met zalm met pesto, broccoli en aardappelgratin. Het leek me een wat grote stap om alles meteen zelf te bereiden, vandaar dat ik dus alleen de pesto heb gemaaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar leuk dat jij het grappig vindt.
Spinazie, jij dan?quote:
Aha... toen ik terugfietste naar huis heb ik nog iemand gesproken die wel door was, en ik niet. Wel lullig, die kerel is in totaal iets van 3 seconden in beeld geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Saar "schootzitter"
die overigens ècht goed kan zingen
het blijft zooo grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
http://www.youtube.com/watch?v=4FiKObhNl8g
Ben ondertussen wel een stuk zwaarder
Ow!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vertelde gister toch over mijn favoriete gerecht van laatst, met zalm met pesto, broccoli en aardappelgratin. Het leek me een wat grote stap om alles meteen zelf te bereiden, vandaar dat ik dus alleen de pesto heb gemaakt![]()
Maar de missie is geslaagd, de pesto smaakt heerlijk
Die persoon ben ik wel echt, maar ik deed niet serieus meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Tim, ik ken je natuurlijk niet echt. Maar als ik het weer terugkijk kan ik me gewoon niet voorstellen dat jij die jongen bent!
Want je meende het wel, hè?
Tags: sukkel idols nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
biologisxhe macaroni met bolognesequote:
Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die persoon ben ik wel echt, maar ik deed niet serieus mee
Hoe smaakt dat, biologisch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
biologisxhe macaroni met bolognese
Ja vond ik ook al, daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tags: sukkel idols nederland
wat lief
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik dat je dan goed acteert alsof je wel serieus was. Je was ook een beetje zenuwachtig, of niet?
eigenlijk heel logischquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor deze keer dan:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
Ik rolde van mn stoel af jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Daar kun je bijna een depressie mee genezen!![]()
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vMyCs7S7GyA
Ik lachte zooo hard om 5, en de dansjes van 3 en 2 zijn ook benoemenswaardigEn op 1 natuurlijk hollanders
quote:I Didn't just farted
Ik vind het heel knap dat je het toch hebt gedaan. Ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je iets meent of niet, zenuwachtig worden kan altijd. Dus ja, ik was wel een tikje zenuwachtig
Wat zingt hij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nummer 8 vond ik ook wel wat hebben
Rocky theme, eye of the tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet maar eens naar bed
Tot snel
Eye of the Tigerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat zingt hij eigenlijk?
En de fart is ook wel geniaal.
Oh. Ik verstond inderdaad "...of the tiger..". Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Rocky theme, eye of the tiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |