abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:13:54 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53638705
Ik heb Idols 1 eens doorgenomen en kwam al heel wat leuks tegen. Maar ook in editie 2 en editie 3 is veel leuks te zien geweest. Verzamel hier de audities en haal herinneringen op!

Een samenvatting van seizoen 1, enkele audities uitgelicht:

Zo was er Tim, die in Hawaii-shirt zijn geheel eigen versie gaf van 'My way'. He did it his way, zullen we maar zeggen. Ook zagen we Vincent, die - met klompen en al - een nummer bracht van Normaal. "Ik ben zo'n spontane meid!", het waren de woorden van Wanda, toen ze haar lachen niet in kon houden bij het noemen van een somber nummer. Haar uitvoering was echter priceless. Niet iedereen bleef zo lachen als Wanda. Tranen met tuiten huilde Saar, uiteindelijk belandde ze zelfs bij Jerney op schoot. Zingen deed ze niet slecht, dit was alleen niet haar programma.

Iemand die minder goed in de smaak viel bij de jury was Milangela. Zij probeerde Henkjan ervan te overtuigen dat hij haar pussy toch vooral heel goed moest likken. Jerney was minder gecharmeerd. Wat ze zong? "Dat die jongens moeten likken." Was ze er tevreden over? "Nou, ik weet dat het vies is, maar....." Hoewel het toch echt een man was, zong Niek een stukje hoger dan Milangela. Als hij laag zou zingen klonk het niet, hoog wel dan...? Nee, neem dan Mark. Met complete choreografie probeerde hij de jury te overtuigen met 'Damn, I think I love you'. De jury hield niet van hem, de kijker uiteraard wel. Iemand anders die de meesten zich nog wel zullen herinneren, is Martin. Hij was bezig met een verfklus, de verf was een beetje op zijn stem geslagen. Jammer, talent had hij wel. Dat talent had onze Alexandra iets minder. Zij nodigde de jury uit om met haar mee te komen naar 'La Isla Bonita', maar ze wezen haar toch maar af. Een ander talent dat aan ons verloren is gegaan was Annemarijn. Zij zong Mariah Carey op geheel eigen wijze, haar geweldige uithaal haalde zelfs nog een programma tune (?).

Het volume van Annemarijn kon niet iedereen bereiken. Edward probeerde het drie keer, maar hij kon de jurytafel maar niet bereiken. Hij spreidde z'n vleugels wel steeds verder. De problemen van Admir ten slotte waren van andere aard. Zijn stem was... apart. Misschien was het wel helium dat 'ie gebruikte. "Helium, zei u toch?"

Seizoen 2, deel 1.

Je zou denken, na Idols 1 weten de meesten wel dat hun geweldige zangkunsten soms wat minder overkomen op televisie dan onder de douche. Maar nee, nog steeds was er genoeg lachmateriaal te vinden. Een van de bekendsten werd ongetwijfeld Kevin. Oke, hij had wat puistjes, maar daarmee was hij juist een voorbeeld, iedereen heeft dat. En die kreukels in zijn shirt? Das nou het kreukeleffect! Patricia probeerde met een enigszins hyperactieve auditie Schoonhoven op de kaart te zetten. Iets dat Jamai het jaar ervoor ook gedaan had, maar dan net iets succesvoller. Het was niet enkel pop dat de toon sloeg. Robert-Jan probeerde het met 'De luchtballon', en werd al snel gezien als de Haagse Frans Bauer. Een van de hoogtepunten was ongetwijfeld Roshana. In 2002 deed ze ook mee, iets dat ze ook vol trots zegt. Met last night, I drempt of San Pedro maakt ze in ieder geval een leuke binnenkomer.

Dat sommige deelnemers het niet van hun stem maar van hun intellect moeten hebben bewijst Claudia. Het jaar erop vertelde ze niet meer over straat te kunnen zonder dat al haar fans achter haar aan kwamen. 'Dress to impress' moet Joyce gedacht hebben. Ze maakte op de jury - en dan met name componist Eric - toch vooral indruk met haar liedjeskeuze; 'Alles of niets' bleek ook in deze uitvoering nog een goed nummer. Minder schattig was Louis, die zich voor het verkeerde programma ingeschreven had. Zijn Cher-imitatie was meer voor de Soundmixshow weggelegd. Louisa is tegenwoordig trouwens lang zo eng niet meer. Minder serieus dan Louis nam Mark het. Hoewel zijn versie van Wes (Alane) een van de meest bekende audities is geworden, bereikte hij de theaterronde niet. Dat maakte hem niet uit, ze aten die avond op z'n minst patat. Mark dus tevreden. Weinig deelnemers waren zo zenuwachtig als Ouarda. Trillend en een klein beetje te snel haastte ze zich door haar nummer heen. Ze was zelfs zo snel klaar dat ze - tegen de wil van de jury in - er gewoon nog een nummer uit wist te gooien!

Jerney gaat voor mooi. Terecht, ze heeft recht van spreken. Monica vond het echter minder leuk dat beautyqueen Jerney haar op d'r overgewicht (het viel toch best mee) afkeurde. Ook afgekeurd werd Herman. Maar zat hij ermee? Niet echt, hij is na 3 edities Idols een van de meest succesvolle resultaten. Het zegt alweer genoeg natuurlijk. Terug van weggeweest was Martin. Ditmaal geen verfklus, niks aan het handje dus zou je denken. Tóch was het weer niet genoeg om de theaterronde te halen. Hoe vrolijk Martin binnenkwam, zo somber was de entree van Jody. "Sorry dat ik een beetje chagrijnig binnenkom"... tja, daar zet je de toon wel mee natuurlijk. Maar geen nood, onze Jody zou de jury bij een afwijzing haarfijn de waarheid gaan vertellen. Het zullen de zenuwen zijn geweest, want Jody droop huilend af. Veel succes met, eh... je paardengedoe!

[ Bericht 3% gewijzigd door BVO op 03-10-2007 17:16:23 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:26:52 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53638973
Goede OP. Ik probeer uit alle macht leuke audities te herinneren, maar het lukt me nog niet echt . Ik had wel een soort 'Aha' beleving bij de meeste kandidaten hier boven .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_53639111
Ik kan me dat manneke met die zonnebril die Alane van Wes deed nog levendig herinneren

http://www.youtube.com/watch?v=00vcewELalM
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:08:13 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53641589
TVP, ik zal hier binnenkort wat leuke plaatsen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53642178
Vergeet niet het optreden van de meest geniale auditie's in het Gelredome!

http://nl.youtube.com/watch?v=OIKkUTn1Wuc
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_53644840
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan me dat manneke met die zonnebril die Alane van Wes deed nog levendig herinneren

http://www.youtube.com/watch?v=00vcewELalM
Die is geniaal inderdaad !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_53644895
De Haagsche Frans Bauer met De Luchtballon

http://www.youtube.com/watch?v=R1CMlsb6RRA
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:54:52 #8
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_53647396
Er is een auditie geweest tijdens Idols waar ik écht letterlijk misselijk van werd. Namelijk die van Gracia!

Waarom plaats ik die bij de leukste audities? Geen idee, ik wist even niet in welk topic ik anders mijn spui kon gallen.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_53647537
Ik kan me eigenlijk niks voor de geest halen zo 1, 2, 3, maar als ik dan die filmpjes zie of de beschrijvingen lees, lig ik bij voorbaat alweer in een scheur .
Whatever I want.
pi_53658502
Ik herinner me uit Idols 1 vooral de nogal wereldvreemd pratende en zeer bijzonder gestylde Claudia. Ze zong In nije dei van De Kast (met een vreselijke lange uithaal). Ze kwam in reeks 2 trouwens weer terug.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2007 07:46:22 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:38:55 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53670851
quote:
Dat kind schijnt dus dezelfde achternaam als mij te hebben... In de week na de uitzending ging dan ook regelmatig de telefoon: "Woont hier Manta van Z***********?"
So we just called him Fred
pi_53670939
Das nog eens een mooie OP
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:06:45 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53671359
Seizoen 2, deel 1.

Je zou denken, na Idols 1 weten de meesten wel dat hun geweldige zangkunsten soms wat minder overkomen op televisie dan onder de douche. Maar nee, nog steeds was er genoeg lachmateriaal te vinden. Een van de bekendsten werd ongetwijfeld Kevin. Oke, hij had wat puistjes, maar daarmee was hij juist een voorbeeld, iedereen heeft dat. En die kreukels in zijn shirt? Das nou het kreukeleffect! Patricia probeerde met een enigszins hyperactieve auditie Schoonhoven op de kaart te zetten. Iets dat Jamai het jaar ervoor ook gedaan had, maar dan net iets succesvoller. Het was niet enkel pop dat de toon sloeg. Robert-Jan probeerde het met 'De luchtballon', en werd al snel gezien als de Haagse Frans Bauer. Een van de hoogtepunten was ongetwijfeld Roshana. In 2002 deed ze ook mee, iets dat ze ook vol trots zegt. Met last night, I drempt of San Pedro maakt ze in ieder geval een leuke binnenkomer.

Dat sommige deelnemers het niet van hun stem maar van hun intellect moeten hebben bewijst Claudia. Het jaar erop vertelde ze niet meer over straat te kunnen zonder dat al haar fans achter haar aan kwamen. 'Dress to impress' moet Joyce gedacht hebben. Ze maakte op de jury - en dan met name componist Eric - toch vooral indruk met haar liedjeskeuze; 'Alles of niets' bleek ook in deze uitvoering nog een goed nummer. Minder schattig was Louis, die zich voor het verkeerde programma ingeschreven had. Zijn Cher-imitatie was meer voor de Soundmixshow weggelegd. Louisa is tegenwoordig trouwens lang zo eng niet meer. Minder serieus dan Louis nam Mark het. Hoewel zijn versie van Wes (Alane) een van de meest bekende audities is geworden, bereikte hij de theaterronde niet. Dat maakte hem niet uit, ze aten die avond op z'n minst patat. Mark dus tevreden. Weinig deelnemers waren zo zenuwachtig als Ouarda. Trillend en een klein beetje te snel haastte ze zich door haar nummer heen. Ze was zelfs zo snel klaar dat ze - tegen de wil van de jury in - er gewoon nog een nummer uit wist te gooien!

Jerney gaat voor mooi. Terecht, ze heeft recht van spreken. Monica vond het echter minder leuk dat beautyqueen Jerney haar op d'r overgewicht (het viel toch best mee) afkeurde. Ook afgekeurd werd Herman. Maar zat hij ermee? Niet echt, hij is na 3 edities Idols een van de meest succesvolle resultaten. Het zegt alweer genoeg natuurlijk. Terug van weggeweest was Martin. Ditmaal geen verfklus, niks aan het handje dus zou je denken. Tóch was het weer niet genoeg om de theaterronde te halen. Hoe vrolijk Martin binnenkwam, zo somber was de entree van Jody. "Sorry dat ik een beetje chagrijnig binnenkom"... tja, daar zet je de toon wel mee natuurlijk. Maar geen nood, onze Jody zou de jury bij een afwijzing haarfijn de waarheid gaan vertellen. Het zullen de zenuwen zijn geweest, want Jody droop huilend af. Veel succes met, eh... je paardengedoe!

Ik krijg trouwens wel tournamentinspiratie .

[ Bericht 0% gewijzigd door BVO op 03-10-2007 17:15:40 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:37:30 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53678251
quote:
Hoe bot ze haar ook afwijzen als ze zich even voor wil stellen .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:49:01 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53678615
Bovendien, ze zingt 'Hello jury'. Oftewel, ze denkt dat ze in een Amerikaanse rechtszaal zit .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:06:50 #18
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_53679232
Die ene van ''spreid je vleugels open en vlieggg.........''
pi_53836735
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53855040
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:07:15 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_53915691
quote:
Die moeder ja. Wat een grafwijf
pi_53915766
quote:
"Ik ben niet professioneel"
HJ: "Dat zou je ook nooit worden"
pi_53922065
Geweldig dit... Echt weer zo'n oh ja moment!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')