Volgens mij moet iedereen dan naar de kerkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Om 17:00 'smiddags?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet iedereen dan naar de kerk
Ik weet het nog niet 100% zeker, het hangt er onder andere van af of ik de week er na nog iets in de buurt moet gaan doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die a.s. zondag van plan waren om naar de eet-meet te komen?
Je snapt het echt niet hèquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hier is het zo dat het niet hetzelfde plaatje is (de lichtjes) dat telkens verschuift. Het vrouwtje staat op een gegeven moment op een ander been. Ook de arm die omhoog staat is telkens anders.
Héél scherp...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
maar pas op he, scherp
Dat zeg ik toch!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Je snapt het echt niet hè
Als je ziet dat ze naar rechts draait staat ze op links, andersom op rechts.
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij is het gewoon een grote grap dat poppetje
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creëer ik mijn eigen losse frames.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Supersheep het volgende:
Nee, want het is wel steeds hetzelfde plaatje
Ik snap er niks van, maar leuk dat jij het grappig vindt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
Ben wyccie nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
Ik heb totaal geen honger, maar ik ben toch jaloersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben een cunning little bastardBij de appie een stoomgerecht gekocht met zalm, broccoli en aardappelgratin. Nu ga ik zelf pesto maken en als dat goed lukt dan ga ik de volgende keer de volgende stap zetten in het 'ik kook zelf mijn favoriete maaltijd ooit' proces. Maar met stappen he
O ik ken gewoon twee mensen die in die OP genoemd wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik ben genoemd... nu mondje dicht houden dat ik hier zit he
Ze draait in feite dus ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik het nu wel. Door telkens op Escape te drukken creëer ik mijn eigen losse frames.
Wat jij uitlegt, het knipperlichteffect, dat snap ik wel. Maar bij deze was dat net wat ingewikkelder omdat het vrouwtje niet simpel naar links kijkt of naar rechts (2 frames). Het heeft 34 frames waardoor je meer het idee hebt dat ze echt draait. En daardoor lijkt het ook of ik haar in het geheel zag draaien, inclusief voor- en achterkant en linker- en rechterkant.
Of zo iets.
als eerste zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Ik zie het al. Degene die de .gif heeft gemaakt is echt super. Als je de frames loshaalt, zie je dat élk plaatje (alle 34!) zo'n plaatje is dat je op twee manieren kan zien. Net zoals zo'n opengevouwen boek dat je kunt zien met de kaft naar je toe of met de binnenkant naar je toe. En doordat het zoveel frames zijn, is het daarom veel moeilijker om de 'andere' kant te zien en lijkt de rotatie veel completer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
Ja wyccie, gewoon denken dat het een grap is
ben jij datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De leukste audities!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |