Eigenlijk ben ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!
Alleen de tekst (here comes the summer) is niet echt toepasselijk want op het moment is het hier maarquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
JeroenV mag ik over jou heen ejaculeren?![]()
Mag ik d'r een keer lenen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is mijn lesbische vriendinnetje?![]()
voor 1 keer dan hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag ik d'r een keer lenen?
Geen idee wie het is verder, maargoed.
edit: Lily Allen, laat maar. Dat was ook mn gok
okquote:
Ik ga verkering aan d'r vragen op Lowlands.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is mijn lesbische vriendinnetje?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ga verkering aan d'r vragen op Lowlands.![]()
Pak ik d'r lekker van je af!![]()
Dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Ook al is het een beetje te laat, nog wel gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuke dag gehad?
Fleetwood Mac?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
Zijn er ook mensen die dit gezang mooi vinden?
Het is volgens mij alleen Sander de Heer vandaag, als ik het goed heb gehoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik boycot Sander L dus ik luister maar even veronica top1000. of eigenlijk nogsteeds![]()
Neh, Des'ree was er weer op. Met die sexy bariton-stem van d'rquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Fleetwood Mac?
* Glacier luistert niet
Geert Wilders is wel een leuke schaamnaamquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, de schaamnaam....
Een RadioDJ die politieke inhoud aan de Coen en Sandershow wilt gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander de Heer, wie ben jij om een mening te geven over politieke uitspraken?
Komen er ook nog poedels in dit topic voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geert Wilders is wel een leuke schaamnaam
Liever dat dan het kansloze gezever en gezeik van die twee kneusjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een RadioDJ die politieke inhoud aan de Coen en Sandershow wilt geven![]()
Ik vind Coen en Sander wél leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liever dat dan het kansloze gezever en gezeik van die twee kneusjes
Beterschapquote:
neuhquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:35 schreef Toad het volgende:
Oooooo, ik zeg maak de Foo Fighters megaaaaaahit!!!!!!!!!!!
nog een keer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:38 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Asjeblieffffff?
Jij wilt zeker dat Paraplu nog een keer wordt uitgebracht.![]()
Geeft niets, je bent nog jong, je moet nog goede smaak ontwikkelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind Coen en Sander ook wel leuke radio maken.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:48 schreef D.Rose het volgende:
En wat mij betreft moet goede muziek geen megahit worden, teveel airplay is ook niet goed
Past mooi bij mn figuurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een mooi uitgelubberd 3FM logo heb jij
Ik krijg er anders wel rooie vlekken vanquote:
lolquote:
Ik als die grote achterinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
EEEEEEEK! Ik voel me als dat kleine oranje visje onderin..
Haha lol, is Michiel die gele M&M ACHTER het stuur?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens ook nog de NPS MetMichiel bedrijfsauto gevonden.
[afbeelding]
Gezelliequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zag hem in het topic kijken!
Mwah... ik vind 'm redelijk, niet echt super. De albumtracks 'You Piss Me Off' en 'Drop That Gun' kan ik veel beter waarderen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
Zwaaierdezwaai!
Howdiehow!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:21 schreef MichielV het volgende:
Zwaaierdezwaai!
Gewoon weer zo'n standaard liedje, inderdaad niet echt super inderdaad.. hopelijk niet de nieuwe Megahit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... ik vind 'm redelijk, niet echt super. De albumtracks 'You Piss Me Off' en 'Drop That Gun' kan ik veel beter waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |