Ik wel, het is van vreselijk stinkende schijt naar absoluut onwaardige bagger gegaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie grafisch geen verschil, alleen in resolutie
Die is al gecanceledquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Project H.A.M.M.E.R.
Is nog niet bevestigd.. Btw, Nintendo zou wel een aardig modderfiguur slaan als ze het hele project zouden cancellen.. Immers, bij zo'n beetje elke Wii game die ik aangeschaft heb, zit een boekje met preview pix van games, en in zo'n beetje elke boekje staat Hammer.quote:
Zullen we het gewoon houden op project hammer == rumored canceledquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd.. Btw, Nintendo zou wel een aardig modderfiguur slaan als ze het hele project zouden cancellen.. Immers, bij zo'n beetje elke Wii game die ik aangeschaft heb, zit een boekje met preview pix van games, en in zo'n beetje elke boekje staat Hammer.
Wat ik gelezen heb is dat Nintendo de game inhoudelijk niet OK zou vinden, de gameplay dus waarsch. Nou, dan sleutelen ze daar aan. Ik denk niet dat Nintendo de game uiteindelijk niet meer uit zal brengen.
Straks word je hetro en krijg je vrouwenlijke vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef Apekoek het volgende:
als ik boogie zou kopen, zou ik al aardig aan mijn eigen sexuele geaardheid gaan twijfellen.
ik ook.... voor m'n zusje dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben steeds meer geneigd om Boogie te kopen als het uitkomt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Straks word je hetro en krijg je vrouwenlijke vrienden![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:05 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben steeds meer geneigd om Boogie te kopen als het uitkomt.
dat is natuurlijk wel weer een grap van de aller bovenste plankquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Straks word je hetro en krijg je vrouwenlijke vrienden![]()
werkt natuurlijk gewoon weg niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:21 schreef santax het volgende:
Hmmz, ik zie dat je ook snes/nes games kunt downen, nu heb ik die allemaal al, weet iemand of het mogelijk is om die zelf naar de Wii te zetten? Want ik ben aan het denken over de aanschaf ervan en dat zou wel een grote plus zijn!
pmquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:39 schreef santax het volgende:
Neh heb niet meer zo een floppydrive-adapter voor de snes, die heeft helaas de geest gegeven. En heb maar 10 originele roms ofzo, maar heb er dik 2000 op de pc![]()
Dus een spel bepaald je sexualiteit hoe bekrompen ben jij dan wel niet. spel lijkt me geweldig als party game en daarnaast ga ik echt niet mijn sexualiteit twijfelen door dit spel. Wordt gewoon leuk om te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef Apekoek het volgende:
als het nog lang gaat duren met echt leuke games in plaats van veel kiddy games, dan ga ik toch echt maar eens overstappen.
als ik boogie zou kopen, zou ik al aardig aan mijn eigen sexuele geaardheid gaan twijfellen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Je kunt op de 360 al met Paper Mario spelen
Serieus? Ik kijk het morgen wel op Uitzendinggemist, misschien is het een goed idee een topic te openen hierover r:) (Over de test van Kassa 3 dus ) Zoiezo, een gratis game vergelijken met eentje van 60 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
OMG!
Gaan ze een realistische boxinggame vergelijken met Wii Sports: Boxing.
"ja, de PS3 versie ziet er veel beter uit. De Wii een beetje kindvriendelijk."
En dan zou het wel laat zijn als ze nu pas melden dat er productieproblemen zijn. Alsof ze vandaag produceren en het overmorgen te koop is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Als het spel wel vrijdag uit zou komen, dan verwacht ik dat het spel morgen in de winkels ligt![]()
Gratis? Hij is gewoon included bij de Wii, maar je betaald er wel extra voor. (wij kunnen niet anders) In Japan kan je hem los kopen iets van 30 - 50 euries ofzo..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Serieus? Ik kijk het morgen wel op Uitzendinggemist, misschien is het een goed idee een topic te openen hierover r:) (Over de test van Kassa 3 dus ) Zoiezo, een gratis game vergelijken met eentje van 60 euro![]()
![]()
Daar is ie inderdaad te koop voor wat minder dan normale spellen, maar dan heb je ook nog tennis, golf en honkbal natuurlijk. Het prijsverschil is dus zeker iets om rekening mee te houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Gratis? Hij is gewoon included bij de Wii, maar je betaald er wel extra voor. (wij kunnen niet anders) In Japan kan je hem los kopen iets van 30 - 50 euries ofzo..
Omg. Twee games in het zelfde genre vergelijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga m nu kijken, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
OMG!
"ja, de PS3 versie ziet er veel beter uit. De Wii een beetje kindvriendelijk."
en je vraag is????quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef blessed19 het volgende:
ik ben nieuw hier!
en ik heb ook meteen een vraag! ik las eens in een topicreeks dat je nintendo-sterren om kan zetten in wii punten! aangezien je alleen maar ringtones kan bestellen, vind ik dat aanbod wel intressanter
Hajime no Ippo: Revolution. Die komt morgen uit in japan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:43 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wat is anders het beste boksspel op de wii?
hmmm kan wel zijn, maar ik wil zoiets als fight night.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Hajime no Ippo: Revolution. Die komt morgen uit in japan.
Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=vp8EEAkYV3I
Japanse Reclame
http://www.youtube.com/watch?v=xxA5aZat40Y
Instructional Video
http://www.youtube.com/watch?v=NlE76lfTELE
Dat kan nog niet....quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar kan je die dingen in vredesnaam omzetten!
gaat komen, kan nu nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar kan je die dingen in vredesnaam omzetten!
Er was vandaag een update in de sterrencatalogus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef blessed19 het volgende:
ik ben nieuw hier!
en ik heb ook meteen een vraag! ik las eens in een topicreeks dat je nintendo-sterren om kan zetten in wii punten! aangezien je alleen maar ringtones kan bestellen, vind ik dat aanbod wel intressanter
Alleen viewtiful joe voor de cube en ds zijn er nog en dynasty warriorsquote:Batallion Wars GCN - 5000 sterren
Metroid Prime Hunters 2: Echoes - 5000 sterren
Viewtiful Joe GCN - 5000 sterren
Viewtiful Joe: Double Trouble DS - 4500 sterren
Metroid Prime Hunters DS - 4500 sterren
Dynasty Warriors Advance - 4000 sterren
Me hoopt op weer een zelda beeld of dergelijks. Iets limited in ieder gevalquote:Vanaf heden zullen er vaker updates verschijnen in de sterrencatalogus. Wij adviseren jullie dus om de site goed in de gaten te houden, want op = op!
Mocht er niets voor je bij zitten...wees niet getreurd! Er staan nog meer mooie games en gadgets op jullie te wachten!
dat doen ze niet, anders gaat niemand nog VC punten kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Ze willen gewoon dat je nog ff snel al je steren uitgeeft voordat je ze voor VC punten kan ruilen.
wens ik ze veel sterkte...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Ze willen gewoon dat je nog ff snel al je steren uitgeeft voordat je ze voor VC punten kan ruilen.
Flink sparenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wens ik ze veel sterkte...
met dat soort achterlijk hoge punt aantallen kan ik toch never nooit iets kopen..
Iedere dag inloggen levert je genoeg op en die sterren zullen ze niet deleten, aangezien ze dus dan na 2 jaar iedere dag sterren moeten verwijderen. Maar gewoon de kaartjes idd opsparen en dan reggen wanneer je iets ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lukt niet echt als ze na 2 jaar verdwijnen...
Bij de mediamarkt Utrecht zag ik hem vanmiddag gewoon hangen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Als het spel wel vrijdag uit zou komen, dan verwacht ik dat het spel morgen in de winkels ligt![]()
Filmpje, ziet er aardig uit. Kan misschien wel wat worden.quote:The general look and feel of Dragon Blade is already very promising, even though the game is still in its preliminary state. The graphics could be a bit more vibrant, and characters seem a tad bit low poly for Wii, but once the game gets moving the action and effects kick into gear quite nicely. Above all else, the game plays well, as combos can be strung together using any variety of attacks and power-ups. It's a bit of a one-trick pony, as you'll be ripping through levels in traditional action fashion, but it should be fun while it lasts. On top of that, there's a yet-to-be-seen story written by Richard Knaak (author of various World of Warcraft, Dragonlance, and Diablo II books) that promises to tie the entire adventure together nicely. The game is entirely single player though, so anyone looking for a co-op adventure should look elsewhere. Dragon Blade: Wrath of Fire is all about powering up, kicking ass, and using specific, precise Wii gestures in the process.
is al een topic van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:02 schreef speknek het volgende:
God of war-achtige Wii exclusive aangekondigd:
[..]
Filmpje, ziet er aardig uit. Kan misschien wel wat worden.
Tof he, Manhunt op de Wiiquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:17 schreef depax het volgende:
take 2 heeft een probleem:
Status manhunt:
Uk en Ierland : verboden
America : adult only
Sony; verbied adult only games
Nintendo : verbied adult only games
Andere landen wat al bijna zeker wordt: Het is al zo goed als zeker dat de noorse landen adult only worden ( behalve finland)
Voor Duitsland, Australie en Finland ordt waarschijnlijk verboden
Nederland: kamervragen
Belgie Frankrijk Spanje : wordt waarschijnlijk: Adult Only
Take 2 komt toch aan het herschrijven en censureren
Het lag niet aan de wii versie, maar dat hij op beide versies gewoon te goor was.quote:
Filmpje gezien, té standaard filmpje en titelquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:02 schreef speknek het volgende:
God of war-achtige Wii exclusive aangekondigd:
[..]
Filmpje, ziet er aardig uit. Kan misschien wel wat worden.
Manhunt is gewoon een belachelijke game die nooit mag uitkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef depax het volgende:
[..]
Het lag niet aan de wii versie, maar dat hij op beide versies gewoon te goor was.
Gameplay was goed game is gewoon niet geschikt om te spelen volgens de rating boards. ( vanwege content)
Idd! Er mogen alleen leuke games komen. Games waaron je mensen dood moet gaan maken zijn stomquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Manhunt is gewoon een belachelijke game die nooit mag uitkomen.
iemand zn ballen er af trekken met een tang, leden maten zagen met kettingwiimotezaag etc.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:11 schreef BMH het volgende:
Manhunt was al geen reet aan. Snap de aandacht rond deel 2 niet.
Van Gonintendo gehaald, Super Paper Mario pas in septemberquote:Wii Software - Release Date
Resident Evil ™: 4 Wii edition (Capcom) 29th June 2007
Harry Potter & The Order Of The Phoenix™ (EA) 29th June 2007
Scarface (Vivendi Games) 30th June 2007
Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) June 2007
Mario Party 8 (Nintendo) 13th July 2007
Big Brain Academy for Wii (Nintendo) 20th July 2007
King Of Clubs (Oxygen Games) 20th July 2007
William Pinball Classics (System 3) July 2007
Transformers The Game (Activision) July 2007
Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus) 10th August 2007
Tamagotchi Party On! (Namco Bandai Games) August 2007
California Games (System 3) August 2007
Alien Syndrome (SEGA) 7th September 2007
Super Paper Mario (Nintendo) 14th September 2007
Dragon Blade: Wrath Of Fire (D3Publisher of Europe) 14th September 2007
World Championship Poker Featuring Howard Lederer: All In Wii 21st September 2007
(505Games)
Brunswick Bowling pro (505Games) September 2007
Cosmic Family (Ubisoft) September 2007
My Word Coach (Ubisoft) September 2007
Ratatouille (THQ) Q3 2007
Toot & Puddle: Call Of The North (Zoo Digital Publishing) Q3 2007
Nintendo DS Software - Release Date Q3 2007
More Brain Training from Dr Kawashima: How Old Is Your
Brain? (Nintendo) 29th June 2007
Puzzle League DS (Nintendo) 29th June 2007
Dino Master (Majesco / Eidos) 29th June 2007
F24 stealth Fighter (Majesco / Eidos) 29th June 2007
MechAssault Phantom War (Majesco / Eidos) 29th June 2007
Nacho Libre (Majesco / Eidos) 29th June 2007
Super Black Bass Fishing (Majesco / Eidos) 29th June 2007
Herbie: Fully Loaded (|Disney) 6th July 2007
Elite Beat Agents (Nintendo)
13th July 2007
Brain Buster (505Games) 13th July 2007
ANNO 1701 (Disney) 13th July 2007
Pokémon Diamond and Pokémon Pearl (Nintendo) 27th July 2007
Transformers The Game: Autobot (Activision) July 2007
Transformers The Game: Decepticon (Activision) July 2007
Guilty Gear Dust Strikers (Majesco / THQ) July 2007
The Settlers (Ubisoft) July 2007
Powershot Pinball Constructor (Oxygen Games) 10th August 2007
Dragonball Z GOKU DENSETSU (Namco Bandi Games) August 2007
8 Ball All Stars (Oxygen Games) 7th September 2007
Freshly Picked - Tingle’s Rosy Rupeeland (Nintendo) 14th September 2007
Heroes of Mana (Square Enix) 14th September 2007
King of Clubs (Oxygen Games) 21st September 2007
Sonic Rush Adventure (SEGA) 28th September 2007
Cookie & Cream (505Games) September 2007
Fishing DS (505Games) September 2007
Happy Cooking (Ubisoft) September 2007
Jam Sessions TM (Ubisoft) September 2007
Panzer Tactics DS (10Tacle Studios) Q3 2007
Godzilla Unleashed (ATARI) Q3 2007
Cake Mania (Majesco / Eidos) Q3 2007
New York Times Crossword (Majesco / Eidos) Q3 2007
Operation Vietnam (Majesco / Eidos) Q3 2007
Toot & Puddle – An Artic Adventure (Zoo Digital Publishing) Q3 2007
Juiced 2: Hot Import Nights (THQ) Q3 2007
ToonDuko (Majesco / Eidos) Q3 2007
Bratz Ponyz (Game Factory/K.E. Media) Q3 2007
Worms: Open Warfare 2 (THQ) Summer 2007
Race Driver: Create & Race (Codemasters) Summer 2007
Marvel Trading Card Game (Konami) Summer 2007
So get ready for a sizzling summer of hot titles! When the nights start to draw there’ll be a multitude of new titles to look forward to including Metroid Prime 3: Corruption and Resident Evil The Umbrella Chronicles – more to be revealed later…
Jezus, dramatisch. Waar is m'n Battalion Wars 2? Waar is Metroid Prime 3? Sterf Nintendo, serieus. Je moet je kapot schamen.quote:Wii Software - Release Date
Resident Evil ™: 4 Wii edition (Capcom) 29th June 2007
Scarface (Vivendi Games) 30th June 2007
Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) June 2007
Mario Party 8 (Nintendo) 13th July 2007
Big Brain Academy for Wii (Nintendo) 20th July 2007
King Of Clubs (Oxygen Games) 20th July 2007
William Pinball Classics (System 3) July 2007
Transformers The Game (Activision) July 2007
Trauma Center: Second Opinion (Nintendo / Atlus) 10th August 2007
Tamagotchi Party On! (Namco Bandai Games) August 2007
Alien Syndrome (SEGA) 7th September 2007
Super Paper Mario (Nintendo) 14th September 2007
Dragon Blade: Wrath Of Fire (D3Publisher of Europe) 14th September 2007
World Championship Poker Featuring Howard Lederer: All In Wii 21st September 2007
(505Games)
Brunswick Bowling pro (505Games) September 2007
Cosmic Family (Ubisoft) September 2007
My Word Coach (Ubisoft) September 2007
Toot & Puddle: Call Of The North (Zoo Digital Publishing) Q3 2007
Q3 2008quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, dramatisch. Waar is m'n Battalion Wars 2? Waar is Metroid Prime 3? Sterf Nintendo, serieus. Je moet je kapot schamen.
Doe eens uitloggen en terugkomen wanneer je die frustratie van je af geneukt hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, dramatisch. Waar is m'n Battalion Wars 2? Waar is Metroid Prime 3? Sterf Nintendo, serieus. Je moet je kapot schamen.
waarom wordt dit nu wel geaccepteerd terwijl ik dit al maanden roepquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
zie post boven je...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarom wordt dit nu wel geaccepteerd terwijl ik dit al maanden roep
Klopt, gaat niet goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens uitloggen en terugkomen wanneer je die frustratie van je af geneukt hebtGaat niet goed zo.
dat ze meer toppers uitbrengen vlak na de release. Zodat je een tijdje zoet bent ipv Zelda 20 keer uit te spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef disjfa het volgende:
Ja maar als nintendo een release date geven dan krijgen we zo ongeveer 12 keer een verplaatsing van de release omdat ze continu alles aanpassen. Dat scheelt dan weer zo`n twee jaar met release. Denk zoals valve nu ook weer doet.
Dus het is net wat je wilt.
De vraagstelling ging over of een developer de release date moest vast zetten. Niet of nintendo games uitbrengen bij de releasequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
dat ze meer toppers uitbrengen vlak na de release. Zodat je een tijdje zoet bent ipv Zelda 20 keer uit te spelen.
daar wordt netjes gevraagd. ik wordt altijd ultiem gebashedquote:
jij bent ook een gefrustreede nerd hea?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef disjfa het volgende:
Jezus wat is nindo slecht zeg. Dezelfde data als 4 maanden terug. Jezus wat slecht. Nog steeds geen info, net zoals toen bij de release. Boehoe.
Oh Mp3 zoals rumored pas in 2008. Mario galaxy pas als ze bijna klaar zijn. Allen aaa titels zul je de koemende tijd gewoon nog niets van horen. Dat kon je jezelf maanden geleden al zeggen. Als je dat erg vind ga je toch een 360 kopen en ga je lekker spelletjes spelen. Als je dan volgend jaar huilend terug komt met je wii dan kan je wel een jaartje inhalen
jij bent ook een gefrustreede nerd hea?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
maar ik persoonlijk had gedacht dat ik meer lol zou beleven met de besturing van de wii, maar dat is me tot nu toe nog een beetje tegen gevallen. en ja x360 heeft zeker leuke titels.
jij brengt het dan meestal ook iets ongenuanceerder....quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daar wordt netjes gevraagd. ik wordt altijd ultiem gebashed![]()
quote:When the nights start to draw there’ll be a multitude of new titles to look forward to including Metroid Prime 3: Corruption and Resident Evil The Umbrella Chronicles – more to be revealed later…
Jij snapt het klaarblijkelijk niet, of je moet gewoon beter lezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij bent een lekkere godzilla hea!
Nee, ik heb gewoon opgelet sinds de release van de wii over wat er nieuw en wat niet was. Dus wat jullie allemaal gillen is gewoon niets nieuws. Maar dat is het alleen als je een beetje oplet. Ach.
http://www.reuters.com/ar(...)/idUST16554720070620quote:TOKYO, June 20 (Reuters) - Nintendo Co. Ltd. (7974.OS: Quote, Profile, Research) on Wednesday shot past Panasonic maker Matsushita (6752.T: Quote, Profile, Research) in market value and closed in on rival Sony Corp. (6758.T: Quote, Profile, Research) as investors took heart from white hot demand for its Wii and DS game gear.
Nintendo shares closed up 1.4 percent at 44,500 yen, increasing its market capitalisation to 6.30 trillion yen ($51 billion).
That compares with Matsushita's 6.23 trillion yen and 6.64 trillion yen for Sony -- the world's largest and second-largest consumer electronics makers, each having sales more than eight times as big as Nintendo.
Shares in Nintendo, known for such game characters as Mario, Donkey Kong and Pokemon, have been on an uptrend over the past two years, driven initially by strong sales of its DS handheld players, and recently by growing popularity of the Wii console.
Nintendo launched the Wii in November. The device features a motion-sensitive controller that allows users to direct on-screen play by swinging it like a tennis racket or wielding it like a sword, opening a new avenue of game playing.
Sony also started selling its PlayStation 3 late last year, but it has seen slow demand so far due to its high price tag and limited availability of attractive software titles.
Nintendo's Wii outsold the PS3 by more than five to one in Japan in May, according to game magazine publisher Enterbrain.
"Nintendo is a market leader in everything it does now, which is basically the handheld as well as console gaming market. We haven't seen Nintendo being a market leader in both products for over a decade," KBC Securities analyst Hiroshi Kamide said.
"It shows what a fantastic market position Nintendo has at the moment in its industry."
Shares in Sony have gained 72 percent during the last two years, outperforming the Nikkei average's (.N225: Quote, Profile, Research) 59 percent rise. But the performance is far outstripped by Nintendo shares, which jumped nearly four-fold over the same period.
Matsushita shares have put on 52 percent.
voor de gein wel eens de stroom eraf gehaald (stekker er dus uit) voor 10 minuten en dan weer geprobeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef Dylanesque het volgende:
Mijn xbox 360 heeft t sinds de launch volgehouden, tot vorige week
M'n Wii heeft t na 2 weken opgegevenmorgen maar ff garantie achterhalen, hij gaat gewoon niet meer aan..
en met monster trucks springen:quote:Real Heroes: Firefighters announced for Wii
June 21st, 2007
“Combining our unique fire tech with the specific strengths of the Wii was a natural choice for us as we designed Real Heroes. The Wii-mote makes spraying down fires with your hose, hacking down doors with your axe and prying victims loose from wrecked cars with the Jaws of Life an absolutely visceral game experience.” - Epicenter CCO Bryan Jury
Family friendly, puzzle centric fire fighting exclusively for the Wii. Well, it does have “Thinking Fire” technology, which causes “unexpected changes to the environments that will suddenly alter the player’s options and strategies”. Hell, I am up for it…how bout you guys?
quote:Torus Games have revealed that they're developing Monster Jam for the Nintendo DS and Wii.
The toughest trucks on the planet come to a console near you!
Monster Jam features 20 of the world's most famous Monster Trucks. All your favourites including Monster Mutt, Maximum Destruction and Grave Digger!
Tear your way up through environments such as forests, docklands and feature arenas to claim your prize as the World Champion Driver.
Smash-Brothersquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Dixidito het volgende:
Wat ik wel jammer vindt van de Wii is dat ik een beetje het gevoel krijg dat er krampachtig per sé van de functionaliteiten van de Wii-mote gebruik gemaakt moet worden. Soms is ouderwets gamen ook leuk en mag dat best voor de Wii uitgebracht worden.
Och, m'n xbox heeft t langer dan de meesten volgehouden, en mn wii lijkt me meer een incidenteel gevalletje.. hoewel t wel toevallig is dat ze t allebei zo snel na elkaar begevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Kill_em_all het volgende:
Volgens mij doe jij gewoon wat fout als alle 2 je apparaten kapot gaan.
Morgen ook maar even proberen, heb m er wel afgehaald maar nog geen minuutje gewacht..quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de gein wel eens de stroom eraf gehaald (stekker er dus uit) voor 10 minuten en dan weer geprobeerd?
Er zijn 4 leuke spellen voor de wii, waarvan 4 leuke voor met vrienden. Wat volg ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij snapt het klaarblijkelijk niet, of je moet gewoon beter lezen.
ps. voor met vrienden is wii natuurlijk wel te gek, maar dat staat er even los van
harry potter krijgt een 7.8 ( good ) van ign:quote:George of the Jungle heading to DS, Wii
June 21st, 2007
NEW YORK, June 21: At the Licensing Show in New York today, Classic Media announced deals with Crave Entertainment and Ignition Entertainment for console video games based on the new animated TV series George of the Jungle.
Games will be released for the Nintendo DS, Wii and PlayStation 2 platforms in time for the U.S. launch of the show on Cartoon Network this winter.
Crave Entertainment will distribute the titles in the U.S., while Ignition Entertainment will roll the games out internationally. George of the Jungle console games will hit shelves in the U.S. and U.K. this winter, before rolling out to the rest of Europe and other territories worldwide beginning spring 2008.
Que..?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef speknek het volgende:
Ik vind het in ieder geval wel bemoedigend om te zien dat ik zelfs nog een spel op de markt zou kunnen krijgen.
Crappy geMSPainte textures, duidelijke polygonen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:01 schreef neo2000 het volgende:
Que..?
quote:Konami nennt Winning Eleven-Termine
22.06.07 - Konami hat gegenüber GameOn japanische Termine für die kommenden Winning Eleven-Spiele (dt. 'Pro Evolution Soccer') genannt.
Oktober 2007: Nintendo DS-Version
Winter 2007: PS2-, PS3-, Xbox 360-Version
TBA: PSP-, Wii-Version
Killer Instinct is van Rare, die komt eerder op XBLA dna op de VC. En Mario RPG is gedeeltelijk van Square, en die doen ook nog een beetje moeilijk... Zou daar niet op rekenenen iig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:33 schreef remcheese het volgende:
sjeah...
Ik zit wekelijks een beetje te hopen op dk64, killer instinct, paper mario1 , super mario rpg enzo... maar ik geloof dat nintendo niet echt doorheeft wat de mensen zouden willen spelen aan oud speelgoed.
Volgende nintendo power ( komt morgen uit voor subscribers)quote:- Matt thinks Take Two will appeal Manhunt 2's AO rating to the ESRB and there will be a really significant delay if they lose. Bozon says it's the "most violent game he's ever played". Ripping on people trying to ban this stuff. Delaying their coverage of the game, they would have had significant features this week.
- Online multiplayer hinted at for Godzilla: Unleashed!
- Lots and lots of talk about stuff/impressions that they've already put on their site
- Reader questions, not really much interesting here yet. Kirby Wii at E3.
- They know about a couple unannounced games from Nintendo that will be revealed at E3.
- They've seen quite a few unannounced EA Wii Games at pre-E3 events.
- Cool, non-kiddie games coming from THQ
- Craig has an interview with Bioware about the Sonic DS RPG coming up next week.
-NeoGeo coming this year probably after E3
-They are going to raid various gaming rental shops to ensure you a copy of zack & wiki
-Probably scored HP to high
-Reggie will jump off the stage during E3, bet on it
-Transformers Wii is for the mindless masses, so you'll probably buy it
-Unannounced games are coming!
1 als het goed is moet dat gewoon werkenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:32 schreef Nebo het volgende:
Ik heb even een paar vragen over het online gaan met de Wii.
Vraag 1: Kun je met de Wii ook online met de Nintendo DS Wi-Fi USB Connector?
Vraag 2: Zo ja, mijn Wii staat beneden en mijn computer staat boven. Is de verbinding zodanig goed dat ik nog kan spelen over zo'n afstand?
als je het over de games voor de DS hebt: 27 July.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:27 schreef Thormodo het volgende:
Nieuw filmpje van MySims ziet er toch wel leuk uit.![]()
http://media.wii.ign.com/media/864/864766/vids_1.html
En wanneer komt die nieuwe Pokemon eigenlijk uit in Europa?
Ziet er heel vet uit! Dit eist dus meer kracht dan de GameCube kan opbrengen? Dus deze game gebruikt de werkelijke kracht van onze Wii?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef depax het volgende:
ik heb even moeten zoeken maar ik heb scans van Metroid Prime Corruption uit play europe gevonden hoop dat het mag: Ik vind het er geweldig uitzien.
vergelijking 2006 en sep 2007
[afbeelding]
scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nergens mee! Nooit een Metroid spel gespeeld? Het is een First Person Adventure... Dingen ontdekken, puzzels oplossen, platformen en nog een boel schieten. Het lijkt misschien nog het meest op Resident Evil 4, maar dan in een futuristische ipv horror setting.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Apekoek het volgende:
En waar kun je deze game mee vergelijken? Ik ben niet thuis in dit wereldje, is dit de Halo voor op de Nintendo?
en nu goede vertaling:quote:Game software major company such as バンダイナムコゲームス and Sega, relative importance of software development the SONY computer entertainment (for SCE) from is moving to Nintendo Co.. As for バンダイナムコ and Sega for Nintendo Co. which is sold in 2007 the quantity of software planning redoubling at preceding year ratio. As for SCE squeezing to the large-sized work which can anticipate hit, it advances development. As for number of shipments 3 of major companies which add カプコン for Nintendo Co. for SCE it is the prospect that it is reversed. The Nintendo Co. portable type game machine "ニンテンドー DS" and deferred type "Wii (ウィー)" vis-a-vis favorable demand, high functional machine "place t Shaun 3 of SCE (PS3)" it has been restrained. Software each company seeing the spread of the Nintendo Co. game machine, throwing the new work rapidly. On the one hand, high efficiency for PS3 of the merchandise as for the software is a tendency where production expense expands, cannot avoid becoming prudent.
Nintendo is nu meer waard dan heel sony ( en alle afdelingen samen)quote:Sega and Bandai Namco are shifting ressources from psp and ps3 to ds and wii.
Capcom will do the same.
wacht geruchten voor de e3 zitten leuke tussen.quote:Shares of Nintendo, based in Kyoto, western Japan, rose to a record 46,350 yen, valuing the company at 6.57 trillion yen ($53 billion), and overtaking Sony's 6.48 trillion yen capitalization in trading today. Nintendo's stock closed 0.8 percent lower at 45,100 yen.
Disaster is still in development, but Project Hammer is no more. The Demo Channel will be coming out in 2007, and should be mentioned during Nintendo’s press conference in some way. F-Zero and Wave Race are eventual “gimmes,” but if you want to play more of PilotWings, you’ll have to wait until the game comes out on Virtual Console first.quote:- What happened to Project Hammer and Disaster. Are these games still in
development?
- Are there any other “adult” games in the works for wii, like Disaster
or Hammer, that are developed by Nintendo?
- Is a Demo Channel for Wii-Games really planned? And If it is, can we
expect it in 2007?
- What’s with Wave Race, F-Zero and Pilotwings for Wii? Any information?
dus Mario 64 met het zelfde verhaal maar dan met luigi?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef Honky het volgende:
On the new issue of the Official Nintendo Magazine, it was stated that a new Luigi game for the Wii is being produced and that Shigeru Miyamoto would be the chief director. The game will be a platform game with the Super Mario 64 style, which would also follow the Mario 64 storyline. Nothing else has been confirmed.
Topic waardig.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef Honky het volgende:
On the new issue of the Official Nintendo Magazine, it was stated that a new Luigi game for the Wii is being produced and that Shigeru Miyamoto would be the chief director. The game will be a platform game with the Super Mario 64 style, which would also follow the Mario 64 storyline. Nothing else has been confirmed.
FIFA 08 wordt handballen in plaats van voetballen. Op Gamespot zegt de EA producer het volgende:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[afbeelding]
FIFA 08 binnenkort, met een speciale besturing zoals nooit te voren!
quote:At the beginning of development, we discussed the idea of attaching the Wii Remote to your foot to execute passes and shots that way. We constructed a prototype by taking a sock and sewing a pocket to the side that housed the Wii Remote. While it worked technically (it detected passes and shots accurately), it felt really awkward to stand up and take kicks into the air. In addition, your knees and ankles would start hurting after a while, so in the end, we abandoned the idea.
fifa 2009 met wii sock en ball attachmentquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
FIFA 08 wordt handballen in plaats van voetballen. Op Gamespot zegt de EA producer het volgende:
[..]
Geruchten mogen als topic geopend worden hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef depax het volgende:
waarom er is nog helemaal niks bevestigd en geen foto's het is gewoon tekst mijn vorige topics werden daarmee gewoon gesloten.
Madden 2008 door ijsmeis ze vond dat er niets in stond terwijl het gewoon over functionaliteiten ging.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geruchten mogen als topic geopend worden hoorWelke topics van jou werder gesloten dan, om die reden?
Dat is dan ook mijn #1 reden... Ik heb gewoon geen zin om maanden te zitten wachten op een game die elders allang uit is. Bovendien kan ik op deze manier games uitproberen wat ik voorheen nooit heb gedaan. M'n vader kwam vanmiddag bijvoorbeeld thuis met Kororinpa, als we die niet van tevoren op m'n broer's Wii hadden gespeeld hadden we 'm nooit aangeschaft.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Boe hoe...
met het distributie beleid van Nintendo in europa heb ik alle begrip...
Maakt dat wat uit dan? Nintendo heeft Europa lang zat genaaid, dat is gewoon een feit. Ik heb geen zin om nu eeuwig te gaan zitten wachten op een game en er nog de volle mep ervoor te betalen ook. En ik bepaal zelf wel of modden niet of wel done isquote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger wist je niet eens dat games en consoles eerder uitkwamen in andere landen... Speel gewoon wat er nu te koop is. Of importeer een Wii. Modden is not done, want je geeft jezelf over aan de Dark Side.
Vooral dat 'uitproberen' is echt een kutexcuusSure, nu koop je Kororinpa misschien, maar op een gegeven moment doe je dat ook niet meer. Je PC games koop je ook niet Chanty.
Je kunt het op allerlei manieren proberen recht te lullen maar goed voor de gaming industrie is het in ieder geval niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Nintendo heeft Europa lang zat genaaid, dat is gewoon een feit. Ik heb geen zin om nu eeuwig te gaan zitten wachten op een game en er nog de volle mep ervoor te betalen ook. En ik bepaal zelf wel of modden niet of wel done isNintendo heeft genoeg aan ons verdiend de afgelopen jaren. Ze kunnen me rug op wat mij betreft. En Dark Side? Alsjeblieft zeg
Jouw roze Nintendo=heilig bril is nog steeds niet kapot blijkbaar.
En waarom is dat een kutexcuus? Hoe weet jij nou of wij het uiteindelijk wel of niet zullen kopen? Ik heb eigenlijk alleen maar 1st party games voor mijn consoles, van andere goede games kun je alleen reviews lezen als er überhaupt aandacht aan wordt besteed. Bovendien zijn reviews ook niet alles. Ik wil gewoon eerst uitproberen voordat ik 60 euro aan een game uitgeef, is dat zo raar dan? Als ik PotC: AWE niet van tevoren had gespeeld had ik nu een ontzettende kutgame in huis. Die PC vergelijking is gewoon downright appels met peren vergelijken.
ohja?? waarom dacht je dat PS1 zo populair was....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kunt het op allerlei manieren proberen recht te lullen maar goed voor de gaming industrie is het in ieder geval niet.
Ik probeer het helemaal niet recht te lullen, dit is gewoon mijn eigen mening en om die redenen laat ik mijn Wii modden, klaar. En alsof ze zoveel aan mij zullen verliezen zeg. Ze zitten hun zakken te vullen aan de Wii en DS daar. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kunt het op allerlei manieren proberen recht te lullen maar goed voor de gaming industrie is het in ieder geval niet.
Ja, dat was goed voor Sony maar niet voor degenen die de spellen uitbrachten/maakten.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ohja?? waarom dacht je dat PS1 zo populair was....![]()
Regio vrij had nog geeneens gehoeven, maar nintendo moet gewoon die games hier optijd uit brengen. Er is echt totaal geen reden waarom het 6 maanden moet duren om een game hier in de winkel te krijgen. Als games als MP3 en SMG hier weer maanden later uitkomen ga ik ook sterk aan een modchip denken, het is gewoon nintendo's eigen schuld wat mij betreft.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik probeer het helemaal niet recht te lullen, dit is gewoon mijn eigen mening en om die redenen laat ik mijn Wii modden, klaar. En alsof ze zoveel aan mij zullen verliezen zeg. Ze zitten hun zakken te vullen aan de Wii en DS daar. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, dan was er niks aan de hand geweest.
Fuck dat, ik wil gratis games, dus ga mijn wii modden. kan ik dat geld weer aan bier uitgevenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger wist je niet eens dat games en consoles eerder uitkwamen in andere landen... Speel gewoon wat er nu te koop is. Of importeer een Wii. Modden is not done, want je geeft jezelf over aan de Dark Side.
Vooral dat 'uitproberen' is echt een kutexcuusSure, nu koop je Kororinpa misschien, maar op een gegeven moment doe je dat ook niet meer. Je PC games koop je ook niet Chanty.
Als iedereen zo doorgaat is er straks niks voor jou meer om mee te spelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Fuck dat, ik wil gratis games, dus ga mijn wii modden. kan ik dat geld weer aan bier uitgeven
Of het nou juist is of niet, ik (en mijn vrienden) heb er in ieder geval voordeel aanen zie het net zoals mp3s branden/downloaden, laat de rest maar lekker dokken voor zijn spul
I dont give a shit
Als dat zo was dan was er op dit moment al geen sprake van een muziek- en filmindustrie. Als er grote verliezen worden gedraaid (wat niet zo is) dan zal dat toch altijd gecompenseerd worden. En er blijven altijd zat mensen die hun muziek kopen en naar de bios gaan en achteraf de dvd kopen. De aflevering "Christian Rock Hard" van South Park nooit gezien zeker?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als iedereen zo doorgaat is er straks niks voor jou meer om mee te spelen.egoistische klootzak
wij zijn allemaal heiligquote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was er op dit moment al geen sprake van een muziek- en filmindustrie. Als er grote verliezen worden gedraaid (wat niet zo is) dan zal dat toch altijd gecompenseerd worden. En er blijven altijd zat mensen die hun muziek kopen en naar de bios gaan en achteraf de dvd kopen. De aflevering "Christian Rock Hard" van South Park nooit gezien zeker?
En doe nou maar niet alsof jij nooit een film of mp3 heb gedownload...
"Anderen houden de industrie wel levend, ik download het lekker."quote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was er op dit moment al geen sprake van een muziek- en filmindustrie. Als er grote verliezen worden gedraaid (wat niet zo is) dan zal dat toch altijd gecompenseerd worden. En er blijven altijd zat mensen die hun muziek kopen en naar de bios gaan en achteraf de dvd kopen. De aflevering "Christian Rock Hard" van South Park nooit gezien zeker?
Dat doe ik wel eens ja. Maar ik ga voor de films waarvan ik het de moeite waard vind naar de bioscoop. En wat muziek betreft, artiesten die verdienen ook geld aan optredens.quote:En doe nou maar niet alsof jij nooit een film of mp3 heb gedownload...
verschil is wel dat het downloaden danwel kopieren van film of mp3 bestanden niet perse illegaal zijn, terwijl het kopieren van software zonder dit met toestemming van de rechthebbenden te doen in strijd is met de auterswet.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En doe nou maar niet alsof jij nooit een film of mp3 heb gedownload...
Dat je dat vroeger niet wist is geen ecxuus. in retroperspectief vind ik het best klote dat games Mario RPG hier bijvoorbeeld niet zijn uitgebracht maar Nintendo blijft maar doorgaan met die release onzin. niet alleen Nintendo overigens, ook sony is er erg goed in. Daarnaast zijn games en accesoires ook nog eens duurder hier wat nergens op slaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo wil europese releases en daardoor moeten er voor landen als Frankrijk, Spanje en Italie bijvoorbeeld aparte versies komen, dat is volgensmij de voornaamste reden dat die releases ook hier in nederland zo laat zijn in vergelijking met Noord Amerika/Japan. (het zou overigens ook de iets hogere prijs die we er in europa voor betalen kunnen verklaren, maar dat durf ik niet te stellen..)quote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat je dat vroeger niet wist is geen ecxuus. in retroperspectief vind ik het best klote dat games Mario RPG hier bijvoorbeeld niet zijn uitgebracht maar Nintendo blijft maar doorgaan met die release onzin. niet alleen Nintendo overigens, ook sony is er erg goed in. Daarnaast zijn games en accesoires ook nog eens duurder hier wat nergens op slaat.
slaat op heel veel:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat je dat vroeger niet wist is geen ecxuus. in retroperspectief vind ik het best klote dat games Mario RPG hier bijvoorbeeld niet zijn uitgebracht maar Nintendo blijft maar doorgaan met die release onzin. niet alleen Nintendo overigens, ook sony is er erg goed in. Daarnaast zijn games en accesoires ook nog eens duurder hier wat nergens op slaat.
ik denk dat het nog wel tegenvalt, zeker als je dan ook nog de evt SFX stemmen erbij rekent.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat is gewoon bullshit want als je wil kan je makkelijk meerdere talen tegelijk inbouwen. Die tekst ligt allang klaar. Zelfs als dat niet het geval zou zijn duurt het maken van een vertaling geen fucking 6 maanden. Hoeveel tekst zit er nou echt in de gemiddelde game? een paar a4'tjes? dat kan 1 vertaler nog wel in 1 week doen, zoniet in een paar dagen. Zelfs met 50+ pagina's heb je met een man of 2 echt hooguit een paar weken nodig en geen maanden.
True dat, maar ze brengen wel goede games uit op hun consoles , ik heb btw nog geen Wii, bewust gekozen omdat ik met de ds al genoeg ervaring heb met slechte line-ups en het eerste half-driekwart jaar wat daar achteraan kwam, ik wacht wel totdat de releases die ik wil spelen op de markt zijn (netzo als bij de andere consoles overigens.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Tomasso het volgende:
Nintendo naait ons al jaren, zeker ons Europeanen. Daar komt het op neer en ben ik het 100% mee eens.
Doe ik dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
verschil is wel dat het downloaden danwel kopieren van film of mp3 bestanden niet perse illegaal zijn, terwijl het kopieren van software zonder dit met toestemming van de rechthebbenden te doen in strijd is met de auterswet.
Daarbij maakt het mij niet uit op welke manier of met wat voor een aanpassingen aan je hardware je je games wil spelen, maar loop er aljeblieft niet te koop mee.
Mensen die denken dat de industrie kapot gaat door een paar downloadersquote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
"Anderen houden de industrie wel levend, ik download het lekker."!
Dan zijn we klaar toch? Ik download ook niet elke film die in de bios draait, ik ga nog gewoon zelf naar de bios. Beetje kortzichtig om te zeggen dat mensen die downloaden gelijk ALLES gratis willen en dus illegaal hebben.quote:[..]
Dat doe ik wel eens ja. Maar ik ga voor de films waarvan ik het de moeite waard vind naar de bioscoop. En wat muziek betreft, artiesten die verdienen ook geld aan optredens.
Zeg ik ergens dat het invloed heeft?, ik stel alleen dat er (zoals bij bijvoorbeeld muziek,films als geschrift) er een uitzondering op de wet prive kopie geld als het software(en ook games dus) betrefd. Dat principe kan mij dus echt weinig schelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe ik dat dan?Mij werd gevraagd of mijn Wii is gemod, waarop ik antwoord dat dat nog gaat gebeuren. Loop ik er dan mee te koop? Neen. En het spelen van gedownloade games is bij een gemodde Wii slechts een optie; men heeft namelijk ook de keuze om te importeren. En wees maar gerust, van Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl enz. zal ik heus wel de legale versie aanschaffen. En trouwens, het gaat om het principe, niet om of het wel of niet legaal is. Downloaden is downloaden, waarom zou het modden en spelen van gedownloade games meer invloed hebben dat het downloaden van muziek en/of films?
De industrie gaat heus niet kapot van een paar downloaders, Hooguit de wat kleinere/indie developers die wel eens wat origineels op de markt durven te brengen.quote:Mensen die denken dat de industrie kapot gaat door een paar downloaders![]()
Hoeveel Wii bezitters zouden hun Wii gemod hebben denk je, vergeleken met het totaal aantal verkochte Wii's? Ik denk vrij weinig. Punt is dat er nu een hele grote groep geļnteresseerd is in de Wii, maar verder geen idee hebben over het fenomeen "gamen". Die mensen waar Nintendo zich zo verschrikkelijk op focust zorgen wel grotendeels voor hun inkomen momenteel.
Heb ik niks over gezegd, behalve dat je itt muziek/film materiaal je je bij software niet achter de regeling thuiskopie kan verschuilen ,en alle software die jij zonder de toestemming van de auteur kopieert, aanpast inprincipe illegaal is volgens de auteurswet.quote:Dan zijn we klaar toch? Ik download ook niet elke film die in de bios draait, ik ga nog gewoon zelf naar de bios. Beetje kortzichtig om te zeggen dat mensen die downloaden gelijk ALLES gratis willen en dus illegaal hebben.
Waar zijn de goede games? Het enige wat we tot nu toe hebben isquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True dat, maar ze brengen wel goede games uit op hun consoles , ik heb btw nog geen Wii, bewust gekozen omdat ik met de ds al genoeg ervaring heb met slechte line-ups en het eerste half-driekwart jaar wat daar achteraan kwam, ik wacht wel totdat de releases die ik wil spelen op de markt zijn (netzo als bij de andere consoles overigens.
Daarom heb ik nog geen Wii slimmerik , heb zelda op mn cube gekocht en bekijk wel wanneer de games uitkomen die ik graag zou willen spelen, zodra er een stuk of 5 zijn, koop ik het ding ook welquote:Op maandag 25 juni 2007 21:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar zijn de goede games? Het enige wat we tot nu toe hebben isMario Strikers
, de volgende game ligt mijlenver eronder. De enige game die binnenkort zou kunnen uitkomen (:r Nintendo
) is BWii, maar ook deze krijgen we ongetwijfeld maanden na de VS release. Sorry hoor, maar dan vraag je er wat mij betreft op den duur gewoon om dat mensen iets met hun Wii doen.
Heel veel andere mensen hebben ondertussen wel een Wii en beginnen het wachten zat te worden. Voorlopig hebben ze nog een veel te dure console gekocht als je kijkt naar het aanbod wat Nintendo en third-parties ons bieden.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog geen Wii slimmerik , heb zelda op mn cube gekocht en bekijk wel wanneer de games uitkomen die ik graag zou willen spelen, zodra er een stuk of 5 zijn, koop ik het ding ook wel
Als dat niet goed genoeg gepromoot wordt eventueel wel. Dan heb je sowieso weinig mensen die het daadwerkelijk zullen kopen. Maar aangezien ik eigenlijk alleen spellen van bekende franchises speel zul je mij nooit betrappen op het spelen danwel downloaden van een game gemaakt door een kleine developer.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De industrie gaat heus niet kapot van een paar downloaders, Hooguit de wat kleinere/indie developers die wel eens wat origineels op de markt durven te brengen.
[..]
(Dat was dan ook een reactie op KoCquote:Heb ik niks over gezegd, behalve dat je itt muziek/film materiaal je je bij software niet achter de regeling thuiskopie kan verschuiven ,en alle software die jij zonder de toestemming van de auteur kopieert, aanpast inprincipe illegaal is volgens de auteurswet.
de die-hard gamers die veel gamenieuws volgen danwel jaren meegaan weten gewoon dat launch line-ups nooit sterk zijn, dan moeten ze niet gaan zeuren dat er een half jaar na launch op 2-3 games na nog steeds niet echt iets interessants gereleased is, was met de x360 en is met PS3 ook het geval(het zou ook kunnen liggen aan mij persoonlijke smaak wat games betrefd, maar ik had echt gehoopt dat er eentje was waar er tenminste 3-5 games waren die mij echt wisten te boeien).quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heel veel andere mensen hebben ondertussen wel een Wii en beginnen het wachten zat te worden. Voorlopig hebben ze nog een veel te dure console gekocht als je kijkt naar het aanbod wat Nintendo en third-parties ons bieden.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:58 schreef _GdR_ het volgende:
waarom mag ik dat nooit... voel me gediscrimineerd...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jij brengt het dan meestal ook iets ongenuanceerder....![]()
wiimote biljard attachment:quote:Fonix VoiceIn Available for Nintendo Developers
Fonix Joins Nintendo’s Wii™ Third Party Tools Program to Offer Voice Recognition to Game Developers
SALT LAKE CITY–(BUSINESS WIRE)–Fonix Speech, Inc., a wholly owned subsidiary of Fonix Corporation (OTC BB: FNIX) specializing in embedded speech interfaces for mobile devices, handheld electronic products, video game systems and processors, has concluded license agreements to join Nintendo’s Wii™ Third Party Tools Program to enable game developers to integrate Fonix VoiceIn® Game Edition and Fonix VoiceIn Karaoke Edition voice recognition technologies into game titles for Wii. Fonix VoiceIn for Wii is available directly from Fonix.
“Offering VoiceIn to Wii developers represents the latest coup for Fonix in our quest to be the number one supplier of speech technologies to the gaming industry,” says Tim K. Hong, VP, Fonix Games. “Fonix technology nicely complements Nintendo’s philosophy of fun combined with innovation. Now Wii title developers can add Fonix’s award-winning voice recognition to their games. VoiceIn allows for new and interesting player interfaces via voice commands, while VoiceIn Karaoke makes it possible to increase the accuracy and quality of karaoke games.”
Fonix VoiceIn allows developers to implement voice commands into game play, resulting in more realistic, exciting experiences for players. VoiceIn is designed specifically with minimal memory and processing requirements and is available in multiple languages.
VoiceIn Karaoke Edition is specialized VoiceIn voice recognition technology for the karaoke genre that reports on the timing, pitch and accuracy of the karaoke singer’s voice.
For more information about Fonix VoiceIn for Wii, call 801-553-6600 and say “games.”
About Fonix VoiceIn® Game Edition
Fonix VoiceIn allows game developers to add voice recognition to video games without needing to develop specific speech technology expertise. Fonix’s simple, cross platform tools for Nintendo Wii™, Xbox®, Xbox® 360, “PlayStation®2”, “PlayStation®3” and PC game consoles make it easy for any game developer to implement the technology. The result is an interesting new game interface on the cutting-edge of innovation. Fonix VoiceIn is available in multiple languages, including English and UK English, German, French, Spanish, Japanese, Italian and Korean.
ign bigs review: ( 7.0 maarquote:Question #4
AMN: Will there be any kind of multiplayer mode? What about online support, other than WiiConnect24 (such as online multiplayer)?
Iizuka: We are investigating the possibility of adding an online component for the sequel since we think it’s a very important feature, but we haven’t finalized anything just yet but look forward to us announcing more details in the very near future.
crash of the titans:quote:"New-Gen" and "Next-Gen"
Expectedly, everyone's comparing the visual differences between Wii and the "next-gen" versions, though most should find themselves perfectly content on any console. Naturally, the PlayStation 3 and Xbox 360 versions sport better-looking character models -- that suffer a bit too much from the Uncanny Valley effect, thanks to their creepy eyes -- more detailed textures, a steadier framerate, and support for HD resolutions, but Wii features 480p and widescreen support, making it one of the more attractive games available for the console. Also worth considering: You're paying an extra $10 for the added layer of polish.
helemaal niet. ik hoef er maar iets over te zeggen en de mod politie komt gelijk t forum opschonen.quote:
ik heb ook alleen zelda en excite fuck.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er over nagedacht om het te modden. Alleen zijn gewoon 100% kutgames op Zelda na. Zelfs voor een gemodde Wii. Heb Zelda en Xcite Truck nu.. en that's it. Zelda uitgespeeld, Excite Truck speel ik nooit meer.. alleen Wii Sports als er vrienden zijn.
Speel af en toe wat op mijn gemodde X360. Koste me toen 300 euro, met 10 spellen erbij.
Mario Strikers, Pokemon Battle Revolutions.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er over nagedacht om het te modden. Alleen zijn gewoon 100% kutgames op Zelda na. Zelfs voor een gemodde Wii. Heb Zelda en Xcite Truck nu.. en that's it. Zelda uitgespeeld, Excite Truck speel ik nooit meer.. alleen Wii Sports als er vrienden zijn.
Speel af en toe wat op mijn gemodde X360. Koste me toen 300 euro, met 10 spellen erbij.
titel is te langquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:31 schreef Webby het volgende:
Misschien kan er een "Het GROTE hier praten we over modden terwijl het niet getolereerd wordt, maar verzieken we iig de console specifieke topics niet met ons mod gewauwel en kan er daar weer over betreffende console en upcoming games gepraat worden topic" geopend worden?
DBZ is niet moeilijk. Alleen in het begin is het debiel moeilijk maar daarna niet meer. Ik kan iig zonder problemen nu alles op level 3 uitspelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb ook alleen zelda en excite fuck.
zelda is de enige game die tof is. DBZ is ook wel leuk alleen veels te fukking moeilijk.
mario strikers is ook leuk voor 10minuten. Mario party is helemaal oneindig kut en zo kan ik nog wel even doorgaan... en ik kijk nu gewoon uit naar brawl en galaxy. en ben bang dat die games ook gaan zuigen...
respectquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
DBZ is niet moeilijk. Alleen in het begin is het debiel moeilijk maar daarna niet meer. Ik kan iig zonder problemen nu alles op level 3 uitspelen.
RE en de godfather komen morgen binnen als t goed is.quote:The godfather is trouwens ook een leuke game. Heb me er iig een uur of 20 mee vermaakt. Van de week komen ook nog RE4 (nog niet gespeeld) en Barry pooter uit.
ja die Z items snap ik geen donder van. echt fukking vaag systeem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Kill_em_all het volgende:
Hehe je DBZ volgt de storyline dus dan krijg je dat. Maargoed als je je mannetje van die Z items geeft, en een beetje oplevelt op level 1 en 2 is je mannetje zo vrij sterk. Mijn goku is 115 (kan niet hoger ofzo...) en die schopt iedereen in elkaar. Behalve super sayan 4 gogeta die is helemaal debiel sterk met zijn 100x kamehameha.
Hihi, MODerater.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, nou is het weer voorbij met de Wii-mod pret, nou weer gewoon over legale dingen praten
Wii![]()
Hoe kan jij die nu al gespeeld hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef depax het volgende:
driver heeft me positief verrast trouwens is wel lache.
importquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe kan jij die nu al gespeeld hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Kan wel hoger (max lvl is 20 op alle skills geloof ik en dat zou l160 als het goed is) , maar dan moet je dragonballs gaan zoeken en hopen dat je voor de juiste items kan wensen bij shenron/porungaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef Kill_em_all het volgende:
Hehe je DBZ volgt de storyline dus dan krijg je dat. Maargoed als je je mannetje van die Z items geeft, en een beetje oplevelt op level 1 en 2 is je mannetje zo vrij sterk. Mijn goku is 115 (kan niet hoger ofzo...) en die schopt iedereen in elkaar. Behalve super sayan 4 gogeta die is helemaal debiel sterk met zijn 100x kamehameha.
Ik vind 'em ook wel grappig. Het is echter wel een 1 op 1 rip-off van GTA.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef depax het volgende:
driver heeft me positief verrast trouwens is wel lache.
replay.nl ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe kan jij die nu al gespeeld hebben?
15 dagen en dan? Mini-games?quote:
Je moet er gewoon items instoppen die je kan kopen. Bv health of defense. Dan gaan je stats omhoog (die items groeien mee) en pas als je Z items aan je mannetje hebt gehangen kan die ook levels omhoog gaan een sterker worden. Anders blijft ie altijd level 8 en gaat het idd moeilijk worden om te winnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die Z items snap ik geen donder van. echt fukking vaag systeem.
Werkt niet bij mijn goku. Die zit gewoon vast op 115 ofzo. Andere kunnen wel hoger dan dat. Die items die je kan wensen werken trouwens ook niet altijd. Ik heb bv een paar keer van die items gewenst die automatisch items van level 10 naar 15 zouden moeten upgraden maar dat werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan wel hoger (max lvl is 20 op alle skills geloof ik en dat zou l160 als het goed is) , maar dan moet je dragonballs gaan zoeken en hopen dat je voor de juiste items kan wensen bij shenron/porunga
Dat is mssn dan een Wii bug ofzo, aangezien ik in de PS2 versie een aantal van mn chars inc goku op l128. de items waar je iig voor zou moeten wensen(als je de keuze krijgt) zijn kiss of #18 en Title(Tenkaichi), dat zijn items die een +4 op alle stats geeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Werkt niet bij mijn goku. Die zit gewoon vast op 115 ofzo. Andere kunnen wel hoger dan dat. Die items die je kan wensen werken trouwens ook niet altijd. Ik heb bv een paar keer van die items gewenst die automatisch items van level 10 naar 15 zouden moeten upgraden maar dat werkt gewoon niet.
Ik ga nu trouwens wel lachen als ze wel wat tofs aankondigen.quote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens wel lachen als ze wel wat tofs aankondigen.
niet dat dat gaat gebeuren maar toch...
Ik hoop stiekum toch wel op de nieuwe generatie Game Boy die de PSP helemaal moet laten verbleken op het gebied van krachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens wel lachen als ze wel wat tofs aankondigen.
niet dat dat gaat gebeuren maar toch...
Dit jaar wel, maar dikke kans dat er volgend jaar E3 een GB Evolution uitkomt met PSP graphics en DS techniekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Van een nieuwe gameboy zagen ze toch al af, omdat de DS zo enorm succesvol is. Ver boven de verwachtingen.
Niets van gehoord, DS zou toch een derde pilaar worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Van een nieuwe gameboy zagen ze toch al af, omdat de DS zo enorm succesvol is. Ver boven de verwachtingen.
Dat was een excuus voor als de DS zou floppenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niets van gehoord, DS zou toch een derde pilaar worden?
Nope.quote:Mario Kart Wii
Denk het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit jaar wel, maar dikke kans dat er volgend jaar E3 een GB Evolution uitkomt met PSP graphics en DS techniek![]()
Wanneer is de laatste keer dat dat dan is gebeurd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf? Dus Nintendo gaat niks 'tofs' aankondigen @ E3?
Stelletje losers.
Alsof er met Iwata aan het roer ook maar 1 apparaat uit zou komen dat geen geld print.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was een excuus voor als de DS zou floppen
Nu nog oog hebben voor de wensen van je trouwe fans, anders had Nintendo er niet meer geweest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alsof er met Iwata aan het roer ook maar 1 apparaat uit zou komen dat geen geld print.
Waarom zou je iets vervangen wat debiel goed verkoopt? er is echt 0,0 reden om een opgevoerde DS uit te brengen. Zou alleen maar verspilling van geld zijn om met wat nieuws te komen, moet je immers alleen maar eerder weer met wat nieuws komen. Je kan een DS2 beter op de plank houden totdat de rek uit de DS is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit jaar wel, maar dikke kans dat er volgend jaar E3 een GB Evolution uitkomt met PSP graphics en DS techniek![]()
quote:Patience is a virtue, a wise man once said, and nowhere is this more true than the circumstances surrounding the story we're about to bring you right now. A month or so before the March Game Developers Conference, Nintendo's PR agency approached us about a hush-hush new content initiative that the company had been cooking up, and wanted to know whether or not we'd be interested in being the first to get the lowdown. We were. But GDC came and went without any more information. From then on, we'd check in with Nintendo from time to time, but no new information was forthcoming, not even about when new information might be forthcoming. So we began to despair. But on Monday, the folks at Golin Harris PR reached out to us again to inform us that the time was now, that the offer was still on the table, and that Nintendo of America president Reginald Fils-Aime would be available to speak with us Tuesday afternoon. We spoke with him, and here's what we learned.
On Wednesday morning, Nintendo will officially announce to the general public its plans for WiiWare, downloadable games for the wildly popular Wii videogame console. Unlike the vintage games already being offered for legacy systems (i.e. Nintendo Entertainment System, Super Nintendo Entertainment System, Nintendo 64, Sega Genesis and TurboGrafx 16) through the Virtual Console, these games will be built specifically for the Wii and sold via the Wii Shop Channel for Wii Points currency, much like the Xbox 360- and Playstation 3-specific games being sold on Xbox Live Arcade and Playstation Network.
What's more interesting is that Nintendo isn't only seeking WiiWare from established publishers and developers like Ubisoft and Sega. At a Nintendo developer's conference earlier this week, the company informed attendees that it was seeking from indie developers as well. Shorter, original, more creative games from small teams with big ideas; these are the buzzwords that you'll be hearing from Nintendo when its Wednesday announcement goes wide. Fils-Aime told us that while Nintendo, as the retailer, would itself determine the appropriate pricing for each game on a per-title bases, the games themselves would not be vetted by Nintendo. Instead, Nintendo would only check the games for bugs and compatibility, with developers and publishers responsible for securing an E for Everyone, E10+ for Everyone 10 or older, T for Teen or M for Mature rating from the Entertainment Software Rating Board--Adults Only titles like Manhunt 2 aren't welcome. Look for the first WiiWare titles from Nintendo and third-parties to become available next year. And check back shortly with Level Up for more details on our conversation with Fils-Aime.
vetquote:(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 29.06.2007
bij dvdoutletquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef BroesWillems het volgende:
komt RE4 vrijdag al uit?
zag dit op bol.com staan:
[..]
vet![]()
Nou dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef depax het volgende:
het was te verwachten, maar nu is het bevestigd. blog newsweek had de scoop met Reggie.
En vanaf volgend jaar kunnen we WiiWare downloaden:
die grap was serieus al op dag 1 bekend...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef toma het volgende:
net achtergekomen dat er bij Wii sports>> bowling >> powerthrows een easteregg zit
http://www.youtube.com/watch?v=I7KUgDXchu4&mode=related&search=
plaatje doet niet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef depax het volgende:
Swing Golf Panya 2nd shot komt in de winter in japan en dit is de kleding:
[[afbeelding]]
Ninja Gaiden style
Mischien een extra unlockquote:
ja vervolg op super pangyaquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef _GdR_ het volgende:
oke... dit gaat over een golf spel?
Mjah ik heb het gewoon niet zo op strakke leer achtige dingen. Had liever van die nurse dingen gehad en van die huisvrouwen kleren ow en natuurlijk school uniforms (die gymkleren daar WTF) en dat soort dingenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mischien een extra unlockMaar dat moet zowizo in elk japans georienteerd spel
En 99% van de keren zit het er ook in.
Maar ik hoop dat ze ook online gaan, dan haal ik hem wel.
ja de eerste is wel aardig ook met zo een stijl vrouwtjes ect ( japannersquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef _GdR_ het volgende:
die artwork lijkt meer op een hentai ninja game...
is die golf game tof dan?
En waar willen ze de ruimte voor die spelletjes vandaan halen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:53 schreef depax het volgende:
het was te verwachten, maar nu is het bevestigd. blog newsweek had de scoop met Reggie.
En vanaf volgend jaar kunnen we WiiWare downloaden:
[..]
quote:Information comes us straight of Cannes where the IDEF is held. Ubisoft comes at the moment to officially announce that the development of Red Steel 2 is on the rails.
Far from being a surprise since we speak about it already here, this continuation will take again the best ingredients of the first episode, and will add some innovations in order to make forget the defects of this last, like the approximate gameplay. Red Steel 2 will be available on Wii in the current of the year 2008, and cherry on the cake, a online mode will integrate this new opus, which, wish, will be it with the height of the hopes of the players having already touched the first.
It is the Wii Saint today? Nobody had prevented me! Hold and if you do not have anything to make there, from continuation, now, thus come to read the test of Red Steel.
MAJ of Gizmo: Aaaaaah! Panics at Ubi Soft… Telephone call to the drafting: “What? Who confirmed? Even not true! One nothing confirmed forever! ”…
Ok. Marion, faithful to his practice, picolé serious during work, donc*…
What is an open secret for everyone since it is known that Ubi Soft will leave Red Steel 2 indeed, still “officially” was thus not announced. What you want… it is a question of policy marketing or I do not know what of other.
Onboard geheugen? exta geheugenkaartjes die je erin kan stoppen? eventueele extra hdd? ruimte zat als je bedenkent dat zelfs veel xbla games onder de 50mb zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En waar willen ze de ruimte voor die spelletjes vandaan halen?
aahhquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef depax het volgende:
red steel officieel aangekondigd of toch niet ( in iedergeval met online play!)
[..]
Ik zou zeggen zoek op gametrailers.com eens naar een trailer van het spel, daar kun je wel ongeveer uit afleiden wat voor soort spel het is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef donderopman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling is van metriod prime ? wat is dit voor een spel? want de screens zien er wel cool uit
ik fok ook vaak op mn Wii vanuit mn bedquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef JK het volgende:
Zelda & wii sports. Ik tik dit nu op de Wii. Cool
anders wacht je gewoon tot release date?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand Resident Evil 4 al in een winkel gespot? Normaal liggen de Wii spellen 2 dagen voor de release al in o.a. de Bart Smit. Dit was bijvoorbeeld bij Mario Strikers en Excite Truck ook het geval.
Ik heb gisteren gezocht maar heb het spel helaas nog niet gevonden.
psst dimplusquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand Resident Evil 4 al in een winkel gespot? Normaal liggen de Wii spellen 2 dagen voor de release al in o.a. de Bart Smit. Dit was bijvoorbeeld bij Mario Strikers en Excite Truck ook het geval.
Ik heb gisteren gezocht maar heb het spel helaas nog niet gevonden.
Midway komt ook met twee nieuwe spellen beide wii exclusive: een revival van hun oude serie: Cruis'nquote:H&G: LucasArts' Ward Talks Wii Lightsaber Game
H&G: LucasArts' Ward Talks Wii Lightsaber Game As part of the final Hollywood & Games Summit panel in Los Angeles, LucasArts' Jim Ward has been discussing the oft-raised question of a lightsaber game for Nintendo's Wii, saying that the company has internal prototypes running using the Wiimote.
In response to a question from session moderator N'Gai Croal of Newsweek asking: "What would it take to make a lightsaber game for the Wii?", Ward, who is President of LucasArts and a Senior VP at Lucasfilm, commented:
"We’re all over that, and internally we have already played a lightsaber game on the Wii. It’s a lot of fun, and we’ll get there."
He added that the whole concept of a title using a lightsaber of Nintendo Wii was "...in place! There’ll be some stuff out this Fall - it’s going to be a lot of fun."
It's unclear whether Ward could have been referring to the TT Games-developed Lego Star Wars: The Complete Saga, which will debut later this year on multiple formats including the Wii, or whether the company is planning further, as yet unannounced Wii-specific Star Wars games.
(The product page for The Complete Saga notes of the Wii SKU: "Motion-sensitive inputs give you exciting new ways to control your Lego Star Wars characters.")
The publisher is likely to reveal more information on its upcoming titles at the E3 Media Summit in Los Angeles early next month - Gamasutra will have the full write-up from the Jim Ward (LucasArts) and Neil Young (Electronic Arts) panel at Hollywood and Games in the near future.
en Gamepartyquote:Unfortunately, details on the game, which is simply called Cruis'n, are slim. What we do know is that players will be able to pick from "an impressive lineup of cars" that they can speed through twelve different street circuits. The title will be controlled with the Wii remote, presumably held classic style to steer. Meanwhile, the vehicles can be fitted with upgraded turbos, body kits, neon displays and nitrous boosters, among other things.
Otherwise, Midway is keeping really quiet about the racer, which is due out this November -- again, exclusively for Wii.
quote:Game Party challenges players to use the Wii remote to partake in minis that revolve around darts, table hockey and hoop shoot, among others. Midway promises "more than a half dozen games" for the final product. In addition, there will be a full-blown trivia mode. The title is scheduled to ship this November.
Daar kan ik het spel inderdaad al online bestellen, dan heb ik het spel echter pas morgen. Mijn probleempje is dat ik vanavond veel tijd over heb en daarna waarschijnlijk 2 weken niet kan spelen. Ik denk dus dat ik nog maar een paar weekjes wacht en het spel dan uit een willekeurige winkel meeneem.quote:
dimplus is meestal heel snel met spellen hij was er gistere alquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef Pronk het volgende:
[..]
Daar kan ik het spel inderdaad al online bestellen, dan heb ik het spel echter pas morgen. Mijn probleempje is dat ik vanavond veel tijd over heb en daarna waarschijnlijk 2 weken niet kan spelen. Ik denk dus dat ik nog maar een paar weekjes wacht en het spel dan uit een willekeurige winkel meeneem.
Ik moet helaas gewoon even geduldig zijn.![]()
WOOOT!!! Ik kon toch niet wachten en heb RE4 net gekocht bij Bart Smit in de Kalverstraat in Amsterdam!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef depax het volgende:
[..]
dimplus is meestal heel snel met spellen hij was er gistere al
Veel te veel! (voor een budgetgame)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
voor hoeveel? het zou toch een budgetgame worden
Te duur iig.quote:
Als je het spel nog nooit gespeeld hebt is het een koopje. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Prince of Persia Wii, die zit ook op 60 euroquote:
Ik zag de cube versie laatst liggen bij de Media Markt voor 57,99quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Cube versie is goedkoper en is ook te spelen op de Wii. 60 eu voor PoP3 is helemaaaal te duur ja.
Gozer, we worden altijd genaaid in Europa. Wat wil je hiermee zeggen? Dit is al jaren zo, en ik zie niet wat er nou anders zou worden door de Wii, of door next-gen in het algemeen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef Pronk het volgende:
In Engeland, bij Amazon.co.uk, kost het spel £29.99.
klik
Dat is omgerekend ook zo'n 45 Euro volgens Google.
klik
In America, bij amazon.com, kost het spel wel gewoon $29.99
klik
Dat is volgens google nog geen 25 Euro.
klik
Dus... We worden weer flink genaait hier in Europa!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |