Hmmm, interessant, een platformer in de stijl van Super Mario 64quote:On the new issue of the Official Nintendo Magazine, it was stated that a new Luigi game for the Wii is being produced and that Shigeru Miyamoto would be the chief director. The game will be a platform game with the Super Mario 64 style, which would also follow the Mario 64 storyline. Nothing else has been confirmed.
Als die maar heeeeeel snel uit komt... om de droogte ff op te vullen...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmmm, interessant, een platformer in de stijl van Super Mario 64Maar dan met luigi. Ik verwacht dat we hier wel meer over horen op de E3
![]()
Als het spel te snel uit komt, dan word het een kut-game, en vult tie alsnog de droogte niet opquote:Op maandag 25 juni 2007 10:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als die maar heeeeeel snel uit komt... om de droogte ff op te vullen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat spel zich dan ook zal focussen op de mogelijkheid datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:36 schreef Honky het volgende:
Het verhaal in Mario 64 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat spel zich dan ook zal focussen op de mogelijkheid datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Shocking!*
Het verhaal in Mario 64 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat spel zich dan ook zal focussen op de mogelijkheid datNee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Het verhaal in Mario 64 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat spel zich dan ook zal focussen op de mogelijkheid datIk denk dat je meer in de richting moet denken van: Bowser kidnapt iemand, en jij moet sterren verzamelen om die persoon uiteindelijk te redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verhaal in Mario 64 isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat spel zich dan ook zal focussen op de mogelijkheid datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was er eigenlijk met Mario gebeurt in Luigi's mansion? Heb de game nooit gespeeld.Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ![]()
Hij wordt gevangen genomen!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Honky het volgende:
Wat was er eigenlijk met Mario gebeurt in Luigi's mansion? Heb de game nooit gespeeld.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Mozilla Firefox, IE of Opera?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef _GdR_ het volgende:
...browser..Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Maar Luigi is toch minder he. Altijd maar in de schaduw van zijn broer moeten staan.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
super pauper mario nog niet gespeeld?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Luigi is toch minder he. Altijd maar in de schaduw van zijn broer moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef Webby het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
super pauper mario nog niet gespeeld?paper mario nog nooit gespeeld, maar zulke stukjes ken ik wel uit Mario/Luigi superstar saga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef sampoo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Forum Opties Forumhop: Hop naar: