Dus een spel bepaald je sexualiteit hoe bekrompen ben jij dan wel niet. spel lijkt me geweldig als party game en daarnaast ga ik echt niet mijn sexualiteit twijfelen door dit spel. Wordt gewoon leuk om te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef Apekoek het volgende:
als het nog lang gaat duren met echt leuke games in plaats van veel kiddy games, dan ga ik toch echt maar eens overstappen.
als ik boogie zou kopen, zou ik al aardig aan mijn eigen sexuele geaardheid gaan twijfellen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Je kunt op de 360 al met Paper Mario spelen
Serieus? Ik kijk het morgen wel op Uitzendinggemist, misschien is het een goed idee een topic te openen hierover r:) (Over de test van Kassa 3 dus ) Zoiezo, een gratis game vergelijken met eentje van 60 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
OMG!
Gaan ze een realistische boxinggame vergelijken met Wii Sports: Boxing.
"ja, de PS3 versie ziet er veel beter uit. De Wii een beetje kindvriendelijk."
En dan zou het wel laat zijn als ze nu pas melden dat er productieproblemen zijn. Alsof ze vandaag produceren en het overmorgen te koop is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Als het spel wel vrijdag uit zou komen, dan verwacht ik dat het spel morgen in de winkels ligt![]()
Gratis? Hij is gewoon included bij de Wii, maar je betaald er wel extra voor. (wij kunnen niet anders) In Japan kan je hem los kopen iets van 30 - 50 euries ofzo..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Serieus? Ik kijk het morgen wel op Uitzendinggemist, misschien is het een goed idee een topic te openen hierover r:) (Over de test van Kassa 3 dus ) Zoiezo, een gratis game vergelijken met eentje van 60 euro![]()
![]()
Daar is ie inderdaad te koop voor wat minder dan normale spellen, maar dan heb je ook nog tennis, golf en honkbal natuurlijk. Het prijsverschil is dus zeker iets om rekening mee te houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Gratis? Hij is gewoon included bij de Wii, maar je betaald er wel extra voor. (wij kunnen niet anders) In Japan kan je hem los kopen iets van 30 - 50 euries ofzo..
Omg. Twee games in het zelfde genre vergelijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ga m nu kijken, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
OMG!
"ja, de PS3 versie ziet er veel beter uit. De Wii een beetje kindvriendelijk."
en je vraag is????quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:25 schreef blessed19 het volgende:
ik ben nieuw hier!
en ik heb ook meteen een vraag! ik las eens in een topicreeks dat je nintendo-sterren om kan zetten in wii punten! aangezien je alleen maar ringtones kan bestellen, vind ik dat aanbod wel intressanter
Hajime no Ippo: Revolution. Die komt morgen uit in japan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:43 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, wat is anders het beste boksspel op de wii?
hmmm kan wel zijn, maar ik wil zoiets als fight night.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Hajime no Ippo: Revolution. Die komt morgen uit in japan.
Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=vp8EEAkYV3I
Japanse Reclame
http://www.youtube.com/watch?v=xxA5aZat40Y
Instructional Video
http://www.youtube.com/watch?v=NlE76lfTELE
Dat kan nog niet....quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar kan je die dingen in vredesnaam omzetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |