abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50821808
Afgelopen zaterdag wat games gespeeld op m'n broer's gemodde Wii; super om zo uit te proberen alvorens het eventueel te kopen. Kororinpa
  maandag 25 juni 2007 @ 15:22:17 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50822497
Et tu Chanty?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_50822534
Of ik mijn Wii gemod heb? Nog niet.
pi_50825423
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Et tu Chanty?
Boe hoe...

met het distributie beleid van Nintendo in europa heb ik alle begrip...
pi_50825838
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Boe hoe...

met het distributie beleid van Nintendo in europa heb ik alle begrip...
Dat is dan ook mijn #1 reden... Ik heb gewoon geen zin om maanden te zitten wachten op een game die elders allang uit is. Bovendien kan ik op deze manier games uitproberen wat ik voorheen nooit heb gedaan. M'n vader kwam vanmiddag bijvoorbeeld thuis met Kororinpa, als we die niet van tevoren op m'n broer's Wii hadden gespeeld hadden we 'm nooit aangeschaft.
  maandag 25 juni 2007 @ 17:00:19 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50825970
Vroeger wist je niet eens dat games en consoles eerder uitkwamen in andere landen... Speel gewoon wat er nu te koop is. Of importeer een Wii. Modden is not done, want je geeft jezelf over aan de Dark Side.

Vooral dat 'uitproberen' is echt een kutexcuus Sure, nu koop je Kororinpa misschien, maar op een gegeven moment doe je dat ook niet meer. Je PC games koop je ook niet Chanty.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_50826182
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger wist je niet eens dat games en consoles eerder uitkwamen in andere landen... Speel gewoon wat er nu te koop is. Of importeer een Wii. Modden is not done, want je geeft jezelf over aan de Dark Side.

Vooral dat 'uitproberen' is echt een kutexcuus Sure, nu koop je Kororinpa misschien, maar op een gegeven moment doe je dat ook niet meer. Je PC games koop je ook niet Chanty.
Maakt dat wat uit dan? Nintendo heeft Europa lang zat genaaid, dat is gewoon een feit. Ik heb geen zin om nu eeuwig te gaan zitten wachten op een game en er nog de volle mep ervoor te betalen ook. En ik bepaal zelf wel of modden niet of wel done is Nintendo heeft genoeg aan ons verdiend de afgelopen jaren. Ze kunnen me rug op wat mij betreft. En Dark Side? Alsjeblieft zeg Jouw roze Nintendo=heilig bril is nog steeds niet kapot blijkbaar.

En waarom is dat een kutexcuus? Hoe weet jij nou of wij het uiteindelijk wel of niet zullen kopen? Ik heb eigenlijk alleen maar 1st party games voor mijn consoles, van andere goede games kun je alleen reviews lezen als er überhaupt aandacht aan wordt besteed. Bovendien zijn reviews ook niet alles. Ik wil gewoon eerst uitproberen voordat ik 60 euro aan een game uitgeef, is dat zo raar dan? Als ik PotC: AWE niet van tevoren had gespeeld had ik nu een ontzettende kutgame in huis. Die PC vergelijking is gewoon downright appels met peren vergelijken.
  maandag 25 juni 2007 @ 17:14:08 #158
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_50826437
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:06 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Nintendo heeft Europa lang zat genaaid, dat is gewoon een feit. Ik heb geen zin om nu eeuwig te gaan zitten wachten op een game en er nog de volle mep ervoor te betalen ook. En ik bepaal zelf wel of modden niet of wel done is Nintendo heeft genoeg aan ons verdiend de afgelopen jaren. Ze kunnen me rug op wat mij betreft. En Dark Side? Alsjeblieft zeg Jouw roze Nintendo=heilig bril is nog steeds niet kapot blijkbaar.

En waarom is dat een kutexcuus? Hoe weet jij nou of wij het uiteindelijk wel of niet zullen kopen? Ik heb eigenlijk alleen maar 1st party games voor mijn consoles, van andere goede games kun je alleen reviews lezen als er überhaupt aandacht aan wordt besteed. Bovendien zijn reviews ook niet alles. Ik wil gewoon eerst uitproberen voordat ik 60 euro aan een game uitgeef, is dat zo raar dan? Als ik PotC: AWE niet van tevoren had gespeeld had ik nu een ontzettende kutgame in huis. Die PC vergelijking is gewoon downright appels met peren vergelijken.
Je kunt het op allerlei manieren proberen recht te lullen maar goed voor de gaming industrie is het in ieder geval niet.
pi_50826467
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Je kunt het op allerlei manieren proberen recht te lullen maar goed voor de gaming industrie is het in ieder geval niet.
ohja?? waarom dacht je dat PS1 zo populair was....
pi_50826504
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik probeer het helemaal niet recht te lullen, dit is gewoon mijn eigen mening en om die redenen laat ik mijn Wii modden, klaar. En alsof ze zoveel aan mij zullen verliezen zeg. Ze zitten hun zakken te vullen aan de Wii en DS daar. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, dan was er niks aan de hand geweest.
  maandag 25 juni 2007 @ 17:39:06 #161
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_50827236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ohja?? waarom dacht je dat PS1 zo populair was....
Ja, dat was goed voor Sony maar niet voor degenen die de spellen uitbrachten/maakten.
pi_50827400
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik probeer het helemaal niet recht te lullen, dit is gewoon mijn eigen mening en om die redenen laat ik mijn Wii modden, klaar. En alsof ze zoveel aan mij zullen verliezen zeg. Ze zitten hun zakken te vullen aan de Wii en DS daar. Ze hadden de Wii gewoon regiovrij moeten maken, dan was er niks aan de hand geweest.
Regio vrij had nog geeneens gehoeven, maar nintendo moet gewoon die games hier optijd uit brengen. Er is echt totaal geen reden waarom het 6 maanden moet duren om een game hier in de winkel te krijgen. Als games als MP3 en SMG hier weer maanden later uitkomen ga ik ook sterk aan een modchip denken, het is gewoon nintendo's eigen schuld wat mij betreft.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:08:24 #163
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50830198
quote:

Fuck dat, ik wil gratis games, dus ga mijn wii modden. kan ik dat geld weer aan bier uitgeven

Of het nou juist is of niet, ik (en mijn vrienden) heb er in ieder geval voordeel aan en zie het net zoals mp3s branden/downloaden, laat de rest maar lekker dokken voor zijn spul I dont give a shit
  maandag 25 juni 2007 @ 19:33:42 #164
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_50831142
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fuck dat, ik wil gratis games, dus ga mijn wii modden. kan ik dat geld weer aan bier uitgeven

Of het nou juist is of niet, ik (en mijn vrienden) heb er in ieder geval voordeel aan en zie het net zoals mp3s branden/downloaden, laat de rest maar lekker dokken voor zijn spul I dont give a shit
Als iedereen zo doorgaat is er straks niks voor jou meer om mee te spelen. egoistische klootzak
pi_50831479
Ik mot (gratis) gam0n!
pi_50831555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Als iedereen zo doorgaat is er straks niks voor jou meer om mee te spelen. egoistische klootzak
Als dat zo was dan was er op dit moment al geen sprake van een muziek- en filmindustrie. Als er grote verliezen worden gedraaid (wat niet zo is) dan zal dat toch altijd gecompenseerd worden. En er blijven altijd zat mensen die hun muziek kopen en naar de bios gaan en achteraf de dvd kopen. De aflevering "Christian Rock Hard" van South Park nooit gezien zeker?

En doe nou maar niet alsof jij nooit een film of mp3 heb gedownload...
pi_50831732
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Als dat zo was dan was er op dit moment al geen sprake van een muziek- en filmindustrie. Als er grote verliezen worden gedraaid (wat niet zo is) dan zal dat toch altijd gecompenseerd worden. En er blijven altijd zat mensen die hun muziek kopen en naar de bios gaan en achteraf de dvd kopen. De aflevering "Christian Rock Hard" van South Park nooit gezien zeker?

wij zijn allemaal heilig
  maandag 25 juni 2007 @ 20:02:19 #168
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_50832140
quote:

[..]

"Anderen houden de industrie wel levend, ik download het lekker."
!
quote:
Dat doe ik wel eens ja. Maar ik ga voor de films waarvan ik het de moeite waard vind naar de bioscoop. En wat muziek betreft, artiesten die verdienen ook geld aan optredens.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:06:46 #169
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50832310
quote:

[..]

verschil is wel dat het downloaden danwel kopieren van film of mp3 bestanden niet perse illegaal zijn, terwijl het kopieren van software zonder dit met toestemming van de rechthebbenden te doen in strijd is met de auterswet.

Daarbij maakt het mij niet uit op welke manier of met wat voor een aanpassingen aan je hardware je je games wil spelen, maar loop er aljeblieft niet te koop mee.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:46:58 #170
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50833963

[ Bericht 100% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-06-2007 20:50:41 (vriendelijk gevraagd, niet geluisterd.) ]
  maandag 25 juni 2007 @ 21:05:14 #171
132492 Honky
Rockster
pi_50834657
quote:

Dat je dat vroeger niet wist is geen ecxuus. in retroperspectief vind ik het best klote dat games Mario RPG hier bijvoorbeeld niet zijn uitgebracht maar Nintendo blijft maar doorgaan met die release onzin. niet alleen Nintendo overigens, ook sony is er erg goed in. Daarnaast zijn games en accesoires ook nog eens duurder hier wat nergens op slaat.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  maandag 25 juni 2007 @ 21:20:03 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50835347
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Honky het volgende:

[..]

Dat je dat vroeger niet wist is geen ecxuus. in retroperspectief vind ik het best klote dat games Mario RPG hier bijvoorbeeld niet zijn uitgebracht maar Nintendo blijft maar doorgaan met die release onzin. niet alleen Nintendo overigens, ook sony is er erg goed in. Daarnaast zijn games en accesoires ook nog eens duurder hier wat nergens op slaat.
Nintendo wil europese releases en daardoor moeten er voor landen als Frankrijk, Spanje en Italie bijvoorbeeld aparte versies komen, dat is volgensmij de voornaamste reden dat die releases ook hier in nederland zo laat zijn in vergelijking met Noord Amerika/Japan. (het zou overigens ook de iets hogere prijs die we er in europa voor betalen kunnen verklaren, maar dat durf ik niet te stellen..)
pi_50835474
Dat is gewoon bullshit want als je wil kan je makkelijk meerdere talen tegelijk inbouwen. Die tekst ligt allang klaar. Zelfs als dat niet het geval zou zijn duurt het maken van een vertaling geen fucking 6 maanden. Hoeveel tekst zit er nou echt in de gemiddelde game? een paar a4'tjes? dat kan 1 vertaler nog wel in 1 week doen, zoniet in een paar dagen. Zelfs met 50+ pagina's heb je met een man of 2 echt hooguit een paar weken nodig en geen maanden.
pi_50835565
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Honky het volgende:

[..]

slaat op heel veel:
loonkosten, transport kosten e.d. zijn in europa hoger (want in sommige gevallen wordt het geproduceerd in amerika)
  maandag 25 juni 2007 @ 21:27:01 #175
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50835644
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat is gewoon bullshit want als je wil kan je makkelijk meerdere talen tegelijk inbouwen. Die tekst ligt allang klaar. Zelfs als dat niet het geval zou zijn duurt het maken van een vertaling geen fucking 6 maanden. Hoeveel tekst zit er nou echt in de gemiddelde game? een paar a4'tjes? dat kan 1 vertaler nog wel in 1 week doen, zoniet in een paar dagen. Zelfs met 50+ pagina's heb je met een man of 2 echt hooguit een paar weken nodig en geen maanden.
ik denk dat het nog wel tegenvalt, zeker als je dan ook nog de evt SFX stemmen erbij rekent.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:29:48 #176
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50835748
Nintendo naait ons al jaren, zeker ons Europeanen. Daar komt het op neer en ben ik het 100% mee eens.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 25 juni 2007 @ 21:33:14 #177
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50835905
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef Tomasso het volgende:
Nintendo naait ons al jaren, zeker ons Europeanen. Daar komt het op neer en ben ik het 100% mee eens.
True dat, maar ze brengen wel goede games uit op hun consoles , ik heb btw nog geen Wii, bewust gekozen omdat ik met de ds al genoeg ervaring heb met slechte line-ups en het eerste half-driekwart jaar wat daar achteraan kwam, ik wacht wel totdat de releases die ik wil spelen op de markt zijn (netzo als bij de andere consoles overigens.
pi_50835913
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

verschil is wel dat het downloaden danwel kopieren van film of mp3 bestanden niet perse illegaal zijn, terwijl het kopieren van software zonder dit met toestemming van de rechthebbenden te doen in strijd is met de auterswet.

Daarbij maakt het mij niet uit op welke manier of met wat voor een aanpassingen aan je hardware je je games wil spelen, maar loop er aljeblieft niet te koop mee.
Doe ik dat dan? Mij werd gevraagd of mijn Wii is gemod, waarop ik antwoord dat dat nog gaat gebeuren. Loop ik er dan mee te koop? Neen... En het spelen van gedownloade games is bij een gemodde Wii slechts een optie; men heeft namelijk ook de keuze om te importeren. Sommige modchips kunnen voor zover ik weet niet eens gedownloade games afspelen, ze zorgen alleen voor de regiovrij optie. En wees maar gerust, van kwaliteits games zoals Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl enz. zal ik heus wel de legale versie aanschaffen. En trouwens, het gaat om het principe, niet om of het wel of niet legaal is. Downloaden is downloaden, waarom zou het modden en spelen van gedownloade games meer invloed hebben dat het downloaden van muziek en/of films?
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

"Anderen houden de industrie wel levend, ik download het lekker."
!
Mensen die denken dat de industrie kapot gaat door een paar downloaders Hoeveel Wii bezitters zouden hun Wii gemod hebben denk je, vergeleken met het totaal aantal verkochte Wii's? Ik denk vrij weinig. Punt is dat er nu een hele grote groep geïnteresseerd is in de Wii, maar verder geen idee hebben over het fenomeen "gamen". Die mensen waar Nintendo zich zo verschrikkelijk op focust zorgen wel grotendeels voor hun inkomen momenteel. Ik als casual gamer koop amper 2 games in een halfjaar (ben vrij kieskeurig), voor de Wii heb ik nu alleen Zelda, WiiPlay en Kororinpa. En mijn Wii heb ik sinds de dag voor de launch. Gut, gut, gut, wat zullen ze aan mij veel verliezen zeg. (uiteraard zijn er wel mensen die WEL alles downloaden, maar dat zijn gewoon cheapskates.)
quote:
[..]
Dat doe ik wel eens ja. Maar ik ga voor de films waarvan ik het de moeite waard vind naar de bioscoop. En wat muziek betreft, artiesten die verdienen ook geld aan optredens.
Dan zijn we klaar toch? Ik download ook niet elke film die in de bios draait, ik ga nog gewoon zelf naar de bios. Beetje kortzichtig om te zeggen dat mensen die downloaden gelijk ALLES gratis willen en dus illegaal hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 25-06-2007 21:42:54 ]
  maandag 25 juni 2007 @ 21:42:05 #179
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50836331
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Doe ik dat dan? Mij werd gevraagd of mijn Wii is gemod, waarop ik antwoord dat dat nog gaat gebeuren. Loop ik er dan mee te koop? Neen. En het spelen van gedownloade games is bij een gemodde Wii slechts een optie; men heeft namelijk ook de keuze om te importeren. En wees maar gerust, van Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl enz. zal ik heus wel de legale versie aanschaffen. En trouwens, het gaat om het principe, niet om of het wel of niet legaal is. Downloaden is downloaden, waarom zou het modden en spelen van gedownloade games meer invloed hebben dat het downloaden van muziek en/of films?
Zeg ik ergens dat het invloed heeft?, ik stel alleen dat er (zoals bij bijvoorbeeld muziek,films als geschrift) er een uitzondering op de wet prive kopie geld als het software(en ook games dus) betrefd. Dat principe kan mij dus echt weinig schelen.
quote:
Mensen die denken dat de industrie kapot gaat door een paar downloaders Hoeveel Wii bezitters zouden hun Wii gemod hebben denk je, vergeleken met het totaal aantal verkochte Wii's? Ik denk vrij weinig. Punt is dat er nu een hele grote groep geïnteresseerd is in de Wii, maar verder geen idee hebben over het fenomeen "gamen". Die mensen waar Nintendo zich zo verschrikkelijk op focust zorgen wel grotendeels voor hun inkomen momenteel.
De industrie gaat heus niet kapot van een paar downloaders, Hooguit de wat kleinere/indie developers die wel eens wat origineels op de markt durven te brengen.
quote:
Dan zijn we klaar toch? Ik download ook niet elke film die in de bios draait, ik ga nog gewoon zelf naar de bios. Beetje kortzichtig om te zeggen dat mensen die downloaden gelijk ALLES gratis willen en dus illegaal hebben.
Heb ik niks over gezegd, behalve dat je itt muziek/film materiaal je je bij software niet achter de regeling thuiskopie kan verschuilen ,en alle software die jij zonder de toestemming van de auteur kopieert, aanpast inprincipe illegaal is volgens de auteurswet.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:44:03 #180
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50836447
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

True dat, maar ze brengen wel goede games uit op hun consoles , ik heb btw nog geen Wii, bewust gekozen omdat ik met de ds al genoeg ervaring heb met slechte line-ups en het eerste half-driekwart jaar wat daar achteraan kwam, ik wacht wel totdat de releases die ik wil spelen op de markt zijn (netzo als bij de andere consoles overigens.
Waar zijn de goede games? Het enige wat we tot nu toe hebben is Mario Strikers , de volgende game ligt mijlenver eronder. De enige game die binnenkort zou kunnen uitkomen (:r Nintendo ) is BWii, maar ook deze krijgen we ongetwijfeld maanden na de VS release. Sorry hoor, maar dan vraag je er wat mij betreft op den duur gewoon om dat mensen iets met hun Wii doen.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:45:33 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50836525
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar zijn de goede games? Het enige wat we tot nu toe hebben is Mario Strikers , de volgende game ligt mijlenver eronder. De enige game die binnenkort zou kunnen uitkomen (:r Nintendo ) is BWii, maar ook deze krijgen we ongetwijfeld maanden na de VS release. Sorry hoor, maar dan vraag je er wat mij betreft op den duur gewoon om dat mensen iets met hun Wii doen.
Daarom heb ik nog geen Wii slimmerik , heb zelda op mn cube gekocht en bekijk wel wanneer de games uitkomen die ik graag zou willen spelen, zodra er een stuk of 5 zijn, koop ik het ding ook wel
  maandag 25 juni 2007 @ 21:47:25 #182
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_50836610
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Daarom heb ik nog geen Wii slimmerik , heb zelda op mn cube gekocht en bekijk wel wanneer de games uitkomen die ik graag zou willen spelen, zodra er een stuk of 5 zijn, koop ik het ding ook wel
Heel veel andere mensen hebben ondertussen wel een Wii en beginnen het wachten zat te worden. Voorlopig hebben ze nog een veel te dure console gekocht als je kijkt naar het aanbod wat Nintendo en third-parties ons bieden.
pi_50836764
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De industrie gaat heus niet kapot van een paar downloaders, Hooguit de wat kleinere/indie developers die wel eens wat origineels op de markt durven te brengen.
[..]
Als dat niet goed genoeg gepromoot wordt eventueel wel. Dan heb je sowieso weinig mensen die het daadwerkelijk zullen kopen. Maar aangezien ik eigenlijk alleen spellen van bekende franchises speel zul je mij nooit betrappen op het spelen danwel downloaden van een game gemaakt door een kleine developer.
quote:
Heb ik niks over gezegd, behalve dat je itt muziek/film materiaal je je bij software niet achter de regeling thuiskopie kan verschuiven ,en alle software die jij zonder de toestemming van de auteur kopieert, aanpast inprincipe illegaal is volgens de auteurswet.
(Dat was dan ook een reactie op KoC ) Ja, dat weet ik. Maar het geldt niet alleen voor kopiëren, maar in dit geval ook het bezit geloof ik.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:58:44 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50837133
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Heel veel andere mensen hebben ondertussen wel een Wii en beginnen het wachten zat te worden. Voorlopig hebben ze nog een veel te dure console gekocht als je kijkt naar het aanbod wat Nintendo en third-parties ons bieden.
de die-hard gamers die veel gamenieuws volgen danwel jaren meegaan weten gewoon dat launch line-ups nooit sterk zijn, dan moeten ze niet gaan zeuren dat er een half jaar na launch op 2-3 games na nog steeds niet echt iets interessants gereleased is, was met de x360 en is met PS3 ook het geval(het zou ook kunnen liggen aan mij persoonlijke smaak wat games betrefd, maar ik had echt gehoopt dat er eentje was waar er tenminste 3-5 games waren die mij echt wisten te boeien).
pi_50837633
En de moraal van dit verhaal: Nintendo naait ons, Sony naait ons, Microssoft naait ons, Sega naait ons, Apple naait ons, Shell naait ons, Adobe naait ons, Douwe Egberts naait ons.
Verrek, hele wereld naait ons!

Het is gewoon een complot een samenzwering van alle regeringen, oh wacht het is allemaal de schuld van die aliens die alle wereldmachtten indoctrineren en wij zijn slechts een stukje speelgoed in hele universum.

Maar who cares, zolang we allemaal maar van elkaar houden. aan iedereen

dinsdag 26 juni 2007 @ 01:56:40 #186
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50845109
ooooooooooooooooooooh jullie praten over illegale shit

oooohhhhhhhh ik ga rayman roepen!!!1
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 26 juni 2007 @ 01:58:40 #187
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50845131
waarom mag ik dat nooit... voel me gediscrimineerd...
pi_50848508
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 01:58 schreef _GdR_ het volgende:
waarom mag ik dat nooit... voel me gediscrimineerd...
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

jij brengt het dan meestal ook iets ongenuanceerder....
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:15:50 #189
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_50851148
voice recognation voor de wii:
quote:
Fonix VoiceIn Available for Nintendo Developers

Fonix Joins Nintendo’s Wii™ Third Party Tools Program to Offer Voice Recognition to Game Developers

SALT LAKE CITY–(BUSINESS WIRE)–Fonix Speech, Inc., a wholly owned subsidiary of Fonix Corporation (OTC BB: FNIX) specializing in embedded speech interfaces for mobile devices, handheld electronic products, video game systems and processors, has concluded license agreements to join Nintendo’s Wii™ Third Party Tools Program to enable game developers to integrate Fonix VoiceIn® Game Edition and Fonix VoiceIn Karaoke Edition voice recognition technologies into game titles for Wii. Fonix VoiceIn for Wii is available directly from Fonix.

“Offering VoiceIn to Wii developers represents the latest coup for Fonix in our quest to be the number one supplier of speech technologies to the gaming industry,” says Tim K. Hong, VP, Fonix Games. “Fonix technology nicely complements Nintendo’s philosophy of fun combined with innovation. Now Wii title developers can add Fonix’s award-winning voice recognition to their games. VoiceIn allows for new and interesting player interfaces via voice commands, while VoiceIn Karaoke makes it possible to increase the accuracy and quality of karaoke games.”

Fonix VoiceIn allows developers to implement voice commands into game play, resulting in more realistic, exciting experiences for players. VoiceIn is designed specifically with minimal memory and processing requirements and is available in multiple languages.

VoiceIn Karaoke Edition is specialized VoiceIn voice recognition technology for the karaoke genre that reports on the timing, pitch and accuracy of the karaoke singer’s voice.

For more information about Fonix VoiceIn for Wii, call 801-553-6600 and say “games.”

About Fonix VoiceIn® Game Edition

Fonix VoiceIn allows game developers to add voice recognition to video games without needing to develop specific speech technology expertise. Fonix’s simple, cross platform tools for Nintendo Wii™, Xbox®, Xbox® 360, “PlayStation®2”, “PlayStation®3” and PC game consoles make it easy for any game developer to implement the technology. The result is an interesting new game interface on the cutting-edge of innovation. Fonix VoiceIn is available in multiple languages, including English and UK English, German, French, Spanish, Japanese, Italian and Korean.
wiimote biljard attachment:

nieuw night interview:
http://wii.advancedmn.com/article.php?artid=10149
quote:
Question #4
AMN: Will there be any kind of multiplayer mode? What about online support, other than WiiConnect24 (such as online multiplayer)?

Iizuka: We are investigating the possibility of adding an online component for the sequel since we think it’s a very important feature, but we haven’t finalized anything just yet but look forward to us announcing more details in the very near future.
ign bigs review: ( 7.0 maar )
http://wii.ign.com/articles/799/799318p1.html

1up harry potter review: (8.0 best harry potter op het moment voor elke console)
quote:
"New-Gen" and "Next-Gen"
Expectedly, everyone's comparing the visual differences between Wii and the "next-gen" versions, though most should find themselves perfectly content on any console. Naturally, the PlayStation 3 and Xbox 360 versions sport better-looking character models -- that suffer a bit too much from the Uncanny Valley effect, thanks to their creepy eyes -- more detailed textures, a steadier framerate, and support for HD resolutions, but Wii features 480p and widescreen support, making it one of the more attractive games available for the console. Also worth considering: You're paying an extra $10 for the added layer of polish.
crash of the titans:
http://www.gametrailers.com/player/20923.html

Soul Calibur Legends info
SoulCaliburLegends
-Namco dream team is making it (many series veteran are working on it)
-vertical/horizontal slashing(+stabs) + parry(Impact Guard) and power ups(Soul Charge)
-it's being made by the Namco dream team
-NP says controls work well
-the Namco dream team actually rescued a kitten from a tree while rendering the title's opening CG
-will do their best in regards to visuals
-but come on, it's the Namco dream team, they'll be mapping bumps like christopher columbus' hemmroids
-aim for 16:9 and 60 fps
-Namco dream team rabble rabble rabble
-more characters to be unveiled
-the Namco dream team is currently petitioning Nintendo to put them in Super Smash Brothers Brawl as a replacement for the fighting polygon team; suggest dubbing the dream team: The Fightin' Nurbs
-Slashing left to right vs right to left will have different effects(same goes for vertical slashing)
-Namco Dream Team:
Okubo (director of the 2nd and 3rd games)
Kimbo Slice (will **** you up)
SC Lead game designer
SC Lead animator
SC Lead moneyhatter
Art director (from some of previous titles)
Mohammad (not pictured)
Various others from Tekken (the guy who designed that awesome jaguar creature) and Ace Combat team (the guys who did the work on the planes, not the blurry ground textures)

"We have quite a few other teams that are a bit jealous of the staff we've been able to put together

[ Bericht 12% gewijzigd door depax op 26-06-2007 11:24:19 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:14:06 #190
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50855267
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]
helemaal niet. ik hoef er maar iets over te zeggen en de mod politie komt gelijk t forum opschonen.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:41:37 #191
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50858624
heeft iedereen zn wii al gemod hier?
pi_50859367
ik niet.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:03:43 #193
58560 Oksel
Gezellig.
pi_50859512
Ik heb er over nagedacht om het te modden. Alleen zijn gewoon 100% kutgames op Zelda na. Zelfs voor een gemodde Wii. Heb Zelda en Xcite Truck nu.. en that's it. Zelda uitgespeeld, Excite Truck speel ik nooit meer.. alleen Wii Sports als er vrienden zijn.

Speel af en toe wat op mijn gemodde X360. Koste me toen 300 euro, met 10 spellen erbij.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:11:30 #194
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50859829
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er over nagedacht om het te modden. Alleen zijn gewoon 100% kutgames op Zelda na. Zelfs voor een gemodde Wii. Heb Zelda en Xcite Truck nu.. en that's it. Zelda uitgespeeld, Excite Truck speel ik nooit meer.. alleen Wii Sports als er vrienden zijn.

Speel af en toe wat op mijn gemodde X360. Koste me toen 300 euro, met 10 spellen erbij.
ik heb ook alleen zelda en excite fuck.
zelda is de enige game die tof is. DBZ is ook wel leuk alleen veels te fukking moeilijk.
mario strikers is ook leuk voor 10minuten. Mario party is helemaal oneindig kut en zo kan ik nog wel even doorgaan... en ik kijk nu gewoon uit naar brawl en galaxy. en ben bang dat die games ook gaan zuigen...
pi_50859936
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef Oksel het volgende:

Mario Strikers, Pokemon Battle Revolutions.
Er kleven zoveel voordelen aan buiten het financiele aspect.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:18:18 #196
132492 Honky
Rockster
pi_50860046
Het is wel apart dat Wii modden zo goedkoop is. Weet dat het voor de ps2 toendertijd een paar 100 euro was.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:31:16 #197
3415 Webby
1 omhoog!
pi_50860522
Misschien kan er een "Het GROTE hier praten we over modden terwijl het niet getolereerd wordt, maar verzieken we iig de console specifieke topics niet met ons mod gewauwel en kan er daar weer over betreffende console en upcoming games gepraat worden topic" geopend worden?
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:54:55 #198
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50861363
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:31 schreef Webby het volgende:
Misschien kan er een "Het GROTE hier praten we over modden terwijl het niet getolereerd wordt, maar verzieken we iig de console specifieke topics niet met ons mod gewauwel en kan er daar weer over betreffende console en upcoming games gepraat worden topic" geopend worden?
titel is te lang
pi_50861671
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:11 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ik heb ook alleen zelda en excite fuck.
zelda is de enige game die tof is. DBZ is ook wel leuk alleen veels te fukking moeilijk.
mario strikers is ook leuk voor 10minuten. Mario party is helemaal oneindig kut en zo kan ik nog wel even doorgaan... en ik kijk nu gewoon uit naar brawl en galaxy. en ben bang dat die games ook gaan zuigen...
DBZ is niet moeilijk. Alleen in het begin is het debiel moeilijk maar daarna niet meer. Ik kan iig zonder problemen nu alles op level 3 uitspelen.

The godfather is trouwens ook een leuke game. Heb me er iig een uur of 20 mee vermaakt. Van de week komen ook nog RE4 (nog niet gespeeld) en Barry pooter uit.

Niet geweldig, maar nog altijd beter dan de ps3 waar helemaal niks op uitkomt of de x360 met keuze tussen shooter 1 t/m 23324.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:18:08 #200
3415 Webby
1 omhoog!
pi_50862264
Harry Potter is de lang verwachte Wii titel voor mijn vriendin. En hij brengt het er niet slecht af volgens 1up. http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3160571

Alle vorige delen heb ik alleen maar toegekeken, maar nu lijkt het me wel wat, beetje zwaaien met je magic wang ...
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')