Done. Één plaatje doet het btw niet (wii-codes?).quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan een modje deze OP in dit topic plaatsen?
Geen idee? Ruzbeh heeft hem gemaakt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Done. Één plaatje doet het btw niet (wii-codes?).
Ijstrol.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
Achhh, arme Domperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wordt dat centrale topic dan niet wat overbodigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
Hij vindt het blijkbaar wel een eigen topic waard. Dus voilaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Kan de rest van dit nu in Feedback?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neehoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wordt dat centrale topic dan niet wat overbodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neehoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat topic is niet meer van toepassing.
onderwerpen die in help ik zit vast behandeld worden kunnen prima in losse topics danwel het desbetreffende topic dat over het spel geopend is behandeld worden, daar is gewoon geen apart topic meer voor nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik snap er niets meer van.
Had dat dan meteen gezegdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
onderwerpen die in help ik zit vast behandeld worden kunnen prima in losse topics danwel het desbetreffende topic dat over het spel geopend is behandeld worden, daar is gewoon geen apart topic meer voor nodig.
Had je het dan wel begrepen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had dat dan meteen gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop