quote:Als alle PS3 draaiers PS30 voor hun naam zetten, dan blijven er 12 characters over voor je eigen naam en zit je automatisch in subteam PS3 van DPC (mits je 92 als teamnummer invult).
quote:If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:
"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."
So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
quote:you can download movies and game demos from other countries by creating new users and then signing up to playstation network for each user using different countries. important ones are US, Japan, UK, and Hong Kong. After registering, simply visit the playstation store while signed up using a different user and you can download different demos not available in your default country.
quote:Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up to five other PS3 machines. If a player logs into his PlayStation 3 account on a friend\'s system, he can download any game he has already purchased
That's right. Guerilla zal ze straks volledig de vloer aanvegenquote:Killzone dev: We'll shut up the critics
"Hopefully E3 will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics," says Guerrilla's Sebastian Downie.
E3 might not be the over-the-top gaming extravaganza we've come to know and love (or hate) but there's plenty planned for the July show. Killzone on PS3 is just one of the highlights we're looking forward to seeing. Guerrilla Games gives an update.
As Guerrilla Games prepares for E3 and some Killzone PS3 action, the dev has spoken of the pressures it faces. "Excitement with an underlying: "OH MY GOD WE ARE ALL GOING TO DIE!" says Test Lead and QA Manager Sebastian Downie.
"I am sure there are a hundred developers around the globe feeling the same way right now though. Everyone wants their game to play look and sound perfectly when the public first get to see it. If you are working on an AAA Next Gen beast of a game or something for mobile phones you want to make a good impression on people. And if you have the baggage that we have we have to give it that extra little bit. Hopefully it will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics."
Advertisement:
Unfortunately it looks like we'll have to wait until E3 before anything new is released on the title. "Well it has online. I can't say anything about it though. There will be a Public Beta, but not till later in the year. It will be a FPS, but I guess you figured that out by now... Phew. There really is absolutely nothing I can actually talk about. Oh well. See you at E3!"
You will indeed.
Read the full interview over at the unofficial Killzone Unit website.
Zitten wel een paar oude tussen, maar het ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens van Lair!
(screens)
Het spel gaat er beter uitzien!![]()
cant wait... ik hoop zo op een online versie.. anyways kan me niet voorstellen dat die er niet inzit..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef SnakeNL het volgende:
Wist geen leuke titel erbij![]()
Nog maar een maand en dan weten we hoe het zit me killzone![]()
quote:De Engelse Kerk is niet blij met de game Resistance: Fall of Man, de game die al ruim een half jaar op de markt is en al ruim een miljoen keer over de toonbank is gegaan. In Resistance: Fall of Man kom je op een gegeven moment in de kathedraal van Manchester, alwaar je talloze Chimera kapot moet schieten en daar is de Kerk niet erg blij mee.
De Engelse Kerk wil nu stappen gaan ondernemen, omdat de kathedraal zonder toestemming als foto-realistische locatie is gebruikt en bovendien helemaal niet zo wordt gebruikt als dat de Kerk wil; er wordt tenslotte flink gemoord in de desbetreffende kathedraal. De Kerk eist dat Resistance uit de winkelrekken wordt gehaald én een excuus van Sony, anders zal Sony naar de rechter moeten.
Daarbij vindt de Kerk het zeer ongepast om dit soort grote gevechten in Manchester te plaatsen. Manchester is een stad die momenteel kampt met een 'gun crime' probleem. Om vervolgens ook nog eens mensen virtueel te laten schieten in Manchester, is volgens de Bisschop van Manchester erg onverantwoord.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
11 juni kan The Agency niet zijn BTW. 11 juni zou een compleet nieuwe gamegetoond worden, The Agency was al een tijdje geleden aangekondigd.
WTF?!quote:
The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
¤ 1399,-quote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat is een zeer mooi prijsje voor jou![]()
De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
@ SToRM81
Bij ons in de winkel hangt er ook een hele mooie 42" Sharp.
Precies de TV waar ik nu voor aan het sparen ben, tenzij er tegen die tijd dat ik het bij elkaar heb iets mooiers is. Ik vind de beelkwaliteit super, de afwerking van de tv geweldig mooi en de a.b. is euh.. acceptabel. Maar beeldtechnish... wow!
Online kost ie al zo'n ¤ 1570,-quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
¤ 1399,-
[..]
De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijn![]()
Dat viel me dus ook al op ja, fake dusquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
fake, de camera zou de positie van de driver innemen, dit is alsof je op de achterbank mee rijdt.
Boempquote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
boempquote:Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.
nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan ditquote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
The agency blowout: [Update 4] The Agency onthuld
De art-style ziet er wel cool uit, concept is veelbelovend, nieuw team binnen SOE. Hmm, dit kan wel eens wat gaan worden.
die zijn allemaal Perfect Dark Zero vergetenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan dit![]()
toch vond ik het er zelf wel leuk uit zien, het is een soort Team Fortress 2 look alleen dan iets gedetailleerder, maar ja om nou te zeggen dat je er van weggeblazen wordt...
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die komt pas de 29ste![]()
moet ik hem nu benaderen via mijn ps3 , of mijn pc![]()
![]()
Dat kan wél eens goed kloppen. En die beta komt al zeer binnenkort volgens mij...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is nog maar drie maanden tot Heavenly Sword!
Wat verrassend zegquote:Nieuws: Japanners kijken het meest uit naar PS3-games
Hoewel de PlayStation 3 in Japan nog op goed op gang moet komen, lijkt dit helemaal goed te komen als we de Japanse most wanted lijst moeten geloven. Deze lijst wordt iedere week samengesteld door de lezers van het gamesmagazine Famitsu. In de top 20 zijn namelijk maarliefst negen PlayStation 3 games te bespeuren, waarmee de console het best scoort.
In de top vijf vinden we maarliefst vier PS3 games terug, vanaf plek twee tot en met vijf: Final Fantasy XIII, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4 en Monster Hunter 3. De eerste plek wordt echter bezet door de Nintendo DS game Dragon Quest IX.
Ook in de rest van de lijst doet de PS3 het goed, met titels als Everybody's Golf 5, Devil May Cry 4, Final Fantasy Versus XIII en Gran Turismo 5 waar de Japanse gamers het meest naar uitkijken. Het lijkt dus een kwestie van tijd voordat de PlayStation 3 daar in grote aantallen over de toonbank gaat vliegen.
Ik heb deze van Sharp en ik moet zeggen, goddamm wat een tv! Beeldkwaliteit is om te watertanden en hij staat ubergeil naast een PS3.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
¤ 1399,-
[..]
De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijn![]()
mooi ding maar ik ga voor desondanks toch voor Samsungquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:29 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Ik heb deze van Sharp en ik moet zeggen, goddamm wat een tv! Beeldkwaliteit is om te watertanden en hij staat ubergeil naast een PS3.
http://www.sharp.ca/products/index.asp?cat=30&id=661
wees blij, toen ik em reviewde waren het er zo'n 50 minderquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoeveel mensen wou jij op 1 basketbal veld proppen dan![]()
ok, ik mis wat vitale info in je post, dus ik doe wat aannames: Ridge racer had eerst geen zwarte balken, en je hebt een 4:3 TV.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef DoDie het volgende:
Ik heb laatst mijn ps3 geupdate, en als ik nu Ridge Racer wil spelen heb ik zwarte balken boven en onder op mijn scherm.
Ik heb al bij de instellingen gekeken deze staan precies hetzelfde, en de aspect ratio staat ook 4:3.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
De resolutie is standaard PAL en de ps3 is aangesloten via AV/Multi
Volgens mij is dit spel afhankelijk , bij nhl iig. Over het algemeen speel ik dit alleen maar online, supertof , menselijke tegenspeler is toch leuker vind ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
Als je je aanmeld met een Amerikaanse account, dan kun je volgens mij tegen Amerikanen spelen.
quote:David Jaffe gaat verhuizen?
David Jaffe is één van de grote namen bij Sony, maar een maand geleden liet hij weten dat hij zin had om een eigen studio op te richten.
Het lijkt er nu op dat die plannen snel zullen uitgevoerd worden, op zijn blog toont hij namelijk foto's van een werkruimte. Het lijkt dus alsof hij van plan is om te verhuizen en een nieuwe studio op te richten. Jaffe belooft ook dat hij binnenkort meer informatie zal brengen. Tot die tijd kunnen we alleen maar raden waarom hij die foto's toont. Richt hij een nieuwe studio binnen Sony op? Wordt hij onafhankelijk? Of gaat hij de werkruimte renoveren tot een loft om in te gaan wonen?
geld teveel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:09 schreef SToRM81 het volgende:
Hij gaat zich meer richten op PSN games volgens dit artikel
Ik ben sinds gisteren trouwens in het bezit van een 42" Full HD televisie, echt fantastisch![]()
Ik zal er nog wel wat foto's van posten
Motorstorm. Hands down, beste game om online mee te spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat zijn nou leuke games om online mee te spelen?
Met Fok!kers racen is nog wel leuk, maar de publieke games zijn een stuk minder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inderdaad![]()
Er is niks heerlijker dan Mickey Blue Eyes van de baan af te raggen in de laatste bocht![]()
Om vervolgens tegen de paal van de finish te crashen, waardoor hij alsnog voor mij finisht
![]()
Ik kom af en toe helemaal niet meer bij van het lachen via de headset![]()
Ja dat was lachen héquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Inderdaad![]()
Er is niks heerlijker dan Mickey Blue Eyes van de baan af te raggen in de laatste bocht![]()
Om vervolgens tegen de paal van de finish te crashen, waardoor hij alsnog voor mij finisht
![]()
Ik kom af en toe helemaal niet meer bij van het lachen via de headset![]()
Ik speel zelf Resistance. Moet wel meteen zeggen dat ik meestal in de single player niet zo fanatiek ben, maar ze eigenlijk alleen koop voor het online schieten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Moterstorm zat ik zelf ook aan te denken, en mischien nog een leuk schietspel voor online? call of duty ? mischien?
Ben wel onlinequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ja dat was lachen hé
Vanavond nog online?
Hehehe, zodat jullie elkaars handje vast kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ben wel onlinemaar Tec-Insanity komt hierheen.
En we gaan FEAR spelen met het volume op max en de gordijnen dicht [afbeelding]
Maar het zou zomaar kunnen dat ik nog een rondje mee kom rijden [afbeelding]
Ikke wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebbie hem door![]()
![]()
*edit*
owwwkeee ik hou niet van kleine meisjes in rode jurkjes![]()
quote:MotorStorm update 1.2 uitgesteld
Deze week zou update 1.2 voor MotorStorm verschijnen, maar deze is wegens technische problemen uitgesteld. Volgens een woordvoerder van Sony ontstond er een netwerk bug waardoor het niet mogelijk was verbinding te maken met het PlayStation Network.
Momenteel wordt er hard gewerkt om de bug te verhelpen. Waarneer update 1.2 dan wel gaat verschijnen is nog niet bekend. De update moet voor verbeterde online mogelijkheden zorgen als ook een nieuwe mode genaamd Time Attack.
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Fallen het volgende:
Vinden mensen F.E.A.R. echt leuk?
Overhypte lineaire shooter met een matig verhaal, maar goed, wie ben ik, laat ik vooral je plezier niet verstoren.
F.E.A.R.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Fallen het volgende:
Vinden mensen F.E.A.R. echt leuk?
Overhypte lineaire shooter met een matig verhaal, maar goed, wie ben ik, laat ik vooral je plezier niet verstoren.
60%, weet ik... had daar ook al geklaagd over F.E.A.R.quote:
ik kan vanaf de EU store de tijdrit downloadenquote:
Ja die gebruikte hij vrij vaakquote:
Ik had hetzelfde, maar nu werkt iequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
niks noppes nada, kreeg zwart scherm bij motorstorm, alles verwijderd.....en toen deed hij het weer
![]()
Hoe bedoel je verslaafdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben trouwens vanaf vanavond 8 dagen op Middellandse Zee Cruise![]()
gelukkig gaat mijn psp mee, kan ik tenminste nog iets gamen
![]()
Motorstorm heb ik wel interesse in, maar dan om tek open want heb nog maar 2 spellen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef BreekJohannesUit het volgende:
Ikzelf heb ook een PS3.
binnenkort een internet verbinding er naar toe leggen.
ik heb zelf nog de spellen motorstorm en cod 3 liggen.
allebij te ruil! iemand de ze wil ruilen?
Was het niet zoiets van HDCP ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:31 schreef ikJur het volgende:
k wil mn ps3 op mn monitor aan stluiten heb een hdmi kabel en een blokje van hdmi naar dvi maar ik krijg zwart beeld iemand met het zelfde probleem????![]()
![]()
k word er gek van
![]()
omg dat spel wordt vet!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:58 schreef BreekJohannesUit het volgende:
ikzelf heb vooral zin in GTA IV
19-10-2007 veel duidelijker dan dat wordt het niet vrees ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef Gstyles het volgende:
[..]
omg dat spel wordt vet!is er nou al een duidelijke release datum? ik hoor steeds de maand oktober vallen maar geen datum...
![]()
Ik wil COD 3 misschien wel ruilen voor Resistance fall of men.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef BreekJohannesUit het volgende:
Ikzelf heb ook een PS3.
binnenkort een internet verbinding er naar toe leggen.
ik heb zelf nog de spellen motorstorm en cod 3 liggen.
allebij te ruil! iemand de ze wil ruilen?
Een kleine update voor de Full-RGB optie die na een herstart elke keer terug gezet werd naar 'Normal' ipv 'Full'.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Gstyles het volgende:
maar euh wie kan mij uitleggen wat update 1.81 toevoegt aan de huideige update?
PM me maar, afhalen kan ik ook wel. (Lang leve OV).quote:Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Oké ik ben er klaar mee![]()
Wie Oblivion wil mag hem hebben, ¤ 35,-
Verzending per post![]()
Eventueel ruilen tegen wat anders kan ook
zegt me nog nietsquote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een kleine update voor de Full-RGB optie die na een herstart elke keer terug gezet werd naar 'Normal' ipv 'Full'.
quote:Blockbuster to stock Blu-ray (and Blu-ray ONLY)
Does this mean the format wars are over? Well, for Blockbuster, it seems just that. Associated Press just released a statement that Blockbuster will exclusively carry high-def discs in Blu-ray format in 1,450 of their stores. This decision came from an analysis done in 250 branches where they carried both Blu-ray and HD-DVDs. It was found that more than 70% of the consumers rented out Blu-ray discs over HD-DVD. Blockbuster senior VP of merchandising had this to say:
The consumers are sending us a message. [...] I can't ignore what I'm seeing. When you walk into a store and see all this product available in Blu-ray and there is less available on HD DVD, I think the consumer gets that [more studios are releasing films in Blu-ray].
True enough, most major studios are supporting the Blu-ray. Another factor, of course, would be the release of the PlayStation 3, which gave the Blu-ray format a big push in sales. It's now believed that Blockbuster's decision could be the first step in shifting the balance and will allow other retailers to follow suit.
The North American HD-DVD Promotional Group, however, sees Blockbuster's decision as unfounded. Ken Graffeo thinks that basing their move on the Blu-ray flims' success over the first three months of the year was too short-sighted.
Despite it all, Blockbuster will still keep renting out HD-DVDs in their original 250 locations and online. But as it stands, that's 1,450 stores with exclusive Blu-ray, and 250 offering Blu-ray and HD-DVD. Now do the math.
http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.htmlquote:Abonnementskosten PlayStation Network niet uitgesloten
Nieuws | 19 juni 2007 - Eric Lempel, de man verantwoordelijk voor het gaande houden van het PlayStation Network, heeft aangegeven dat Sony ooit wellicht abbonementskosten kan gaan vragen voor hun online service. Momenteel is dat echter nog niet van toepassing volgens de Sony-woordvoerder.
PlayStation Network is momenteel gratis om te gebruiken, bijvoorbeeld voor het spelen van de meeste online spellen. Voor bepaalde content moeten PlayStation 3-bezitters betalen, waaronder bijvoorbeeld PlayStation Store-spellen zoals het recent verschenen Mortal Kombat II. Om spellen online te spelen op Xbox Live, de vergelijkbare online service voor de Xbox 360 en originele Xbox, vraagt Microsoft een periodiek bedrag.
Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Ik denk dat het iets te maken heeft met lag ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
BIj motorstorm zie ik bijna in elke race wel iemand die de hele tijd crashed maar dan gelijk weer 20 meter verder opeens weer rijdt, is dit een cheat ofzo?
Die woorden zijn zoooo uit zn verband geruktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.html
Sony style.![]()
![]()
Klopt inderdaad, lees het originele interview maar eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die woorden zijn zoooo uit zn verband geruktHet enige dat ie gezegd heeft is dat ie niet kan beloven dat het altijd gratis is. En natuurlijk kun je dat niet beloven.
Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.quote:
Nee, maar IG is toch wel behoorlijk anti Sony naar mijn idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.
Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:
Sony-baas vindt PlayStation 3 te duur, prijsdaling op komst?
Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.
Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!
deed Sony het dus beter dan z'n concurrentiequote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
Whehe beetje niet zo slim argumentquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
Ze hebben er dan ook anderhalf jaar de tijd voor genomen en het duurde een weekje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
deed Sony het dus beter dan z'n concurrentie
Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek. En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:
Sony-baas vindt PlayStation 3 te duur, prijsdaling op komst?
Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.
Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek.
Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelenquote:En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaat.
Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef devv05 het volgende:
De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.
Ik welquote:Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelen
Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.
MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 danquote:Ik wel, ik vermaak wel met Motorstorm, NBA street, Genji en over 2 weken Ninja Gaiden. Op de 360 komt er helaas niet veel uit wat ik boeiend vind, misschien dat Overlord en Two Worlds interessant zijn om hem weer eens aan te zetten
..
1.5 jaar? De PS3 kwam een jaar na de Xbox360 en voor de Wii uit. Daarbij hadden ze alleen voor de Europese launch wat tijd om een goede voorraad te produceren want bij de jap en us launch hadden ze ook geen grote voorraad. Als MS de tijd had genomen en de 360 niet zo hadden gerushed waren er waarschijnlijk ook minder problemen geweest. Al heeft MS het nu nog niet goed op orde. Sony heeft van september 2006 tot maart 2007 meer PS3 gepoduceerd dan Xbox360's. Wat toch vreemd is aangezien de Xbox360 al 1.5 jaar in productie is, geeft alleen al aan dat Sony zijn zaakjes beter op orde heeft wat dat betreft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.
Forza 2 vond ik niet echt tof, en The Darkness is denk ik niet zo aan mij besteed maar als ik die zou kopen neem ik de ps3 versie. Bij multiplatform spellen zal ik bijna altijd voor de PS3 versie gaan gewoon puur omdat ik de controller van de PS3 het lekkerst vind spelen. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.quote:MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 danMaar goed, dat is natuurlijk puur smaak.
PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:. De PSP verkoopt niet zeggen ze. Ik ben net half Amsterdam doorgeweest, alle zaken af en nergens een PSP te vinden, ja roze
.
Slim dan. Wel hangt er in elke winkel een mega grote poster met " In prijs verlaagd!"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.
quote:Warhawk boxshot vrijgegeven
Zoals we weten zal Warhawk op twee manieren verkrijgbaar worden. Als download en als retailgame. Voor de mensen die hem retail willen kopen hebben we hier de boxshot zodat je vast weet hoe hij eruit komt te zien. Naast het spel op een Blu-ray schijf krijg je er ook een headset bij. Volgens Gamestop krijgen we de Jabra BT 125 bijgeleverd. Een redelijk goede headset dus.
das doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
zijn dat de berichten dan van die BT headset? het lijkt mij ook een vet spel.. als het zo is dat er een headset bij zit koop ik em ook! supah!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi doosje
Die ga ik wel kopen, zeker als er een BT headset bij zit.
Sony heeft de PS3 productie gestaakt en gaat enkel nog software ontwikkelen voor de PSPquote:Op zondag 24 juni 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie,
Na een weekje varen op een bootje heb ik wel weer zin om mijn ps3 aan te slingeren![]()
wat heb ik allemaal gemist ?
[afbeelding]
Niks, as usual. Hoewel, Nucleus is uit voor PSN geloof ik. Maar die game is niet echt de moeite.quote:
Calling all Cars is uit op PSNquote:Op zondag 24 juni 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Na een weekje varen op een bootje heb ik wel weer zin om mijn ps3 aan te slingeren![]()
[afbeelding]
En ik had gelijk ook nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
En dan nog een officiele price drop van Sony aan het eind van het jaar en dan zal ie nog goedkoper worden hopelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En ik had gelijk ook nog.![]()
PS3 kost deze week ¤499 bij alle Mediamarkt fillialen.
Toffe vakantie gehad?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
Hehehe, thats what i do bestquote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
tss grote praat![]()
maar vakantie was echt tof![]()
Heb trouwens gelijk maar calling al cars gedownload
En The Darkness gepreorderd in de stateswordt morgen verzonden
![]()
nu nog even snel FEAR uitspelen , en Oblivion verkopen
Heb je een contract ergens dat je verplicht 6 spellen per maand moet kopenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Formule 1 van Sony is vandaag binnen gekomen, dus daar ga ik mij eerst mee bezig houden
Als je het zo bekijkt inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nee hoor , valt wel mee.
Maar een spel kost mij gemiddeld 10 euro
Oblivion had ik gekocht voor 41 euro , nu net verkocht voor 35 euro
Kopen en verkopen![]()
The Darkness heb ik nu gekocht voor 51 euro , als ik die uitgespeeld heb verkoop ik die voor 45 euro.
Aangezien dit spel pas 20 juli hier verschijnt en dan 65 euro gaat kosten, ben ik die zo kwijt![]()
Zo blijft het leuk he , en Formule 1 heb ik gekregen van Sony ter compensatie van mijn L![]()
Heb gemiddeld altijd 3 ps3 spellen in bezit, niet meer zoals met de ps2 , 38 stuks die je never nooit meer kwijt raakt![]()
Vreselijk vetquote:Op maandag 25 juni 2007 12:03 schreef Koenz0r het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/20756.html
Call of duty 4.
Moedertje lief..
dan pre-order ik hem vast bij jou voor na me vakantiequote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nee hoor , valt wel mee.
Maar een spel kost mij gemiddeld 10 euro
Oblivion had ik gekocht voor 41 euro , nu net verkocht voor 35 euro
Kopen en verkopen![]()
The Darkness heb ik nu gekocht voor 51 euro , als ik die uitgespeeld heb verkoop ik die voor 45 euro.
Aangezien dit spel pas 20 juli hier verschijnt en dan 65 euro gaat kosten, ben ik die zo kwijt![]()
Zo blijft het leuk he , en Formule 1 heb ik gekregen van Sony ter compensatie van mijn L![]()
Heb gemiddeld altijd 3 ps3 spellen in bezit, niet meer zoals met de ps2 , 38 stuks die je never nooit meer kwijt raakt![]()
Aangezien de website van Sony nogal K-U-T is op dit moment, kijk maar eens naar de deze lijst. Veel overzichtelijker en completer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Djaser het volgende:
Zeg hoe 'backward compatible' met de PS2 is de PS3 inmiddels? Ik kan er alleen maar oud nieuws over vinden en naar wat ik daar uit begreep was het de bedoeling dat ze het gingen verbeteren.
Is het nog steeds zo erg dat je geen GTA kunt spelen en is het de bedoeling dat daar binnenkort verandering in komt?
Dat wrodt wel geupdate.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:28 schreef Djaser het volgende:
Bedankt.
Ik heb er eens wat games van me bij gepakt en het merendeel is 'playable' of 'not working'. Maar klopt het dat Sony via updates nog aan de 'backwards compatibility' werkt of moet ik daar mijn hoop niet op vestigen?
nee , helemaal nietquote:
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee , helemaal niet![]()
Sony heeft al te kennen gegeven dat ze zich nu niet meer op BC gaan richten , je zal het met deze lijst moeten doen![]()
heb het even opgezocht
Sony Computer Entertainment Europe opperhoofd David Reeves zei er het volgende over: "Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3."
Als je de gedetailleerde informatie erbij pakt die bij die updates staat, zie je inderdaad niks. Klopt, maar sinds versie 1.7 werkt Ratchet & Clack, sinds versie 1.8 is de MGS3 compatibel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb jij bij update 1.80 & 1.81 een BC update gezien
ik niet![]()
http://nl.playstation.com(...)es/detail/item49479/
en nee ik werk niet bij een Gaming site![]()
ze hebben 2 updates uitgevoerd voor de BC
1 toen je je ps3 voor het eerst aanzette ( die je dus gelijk moest downloaden)
En daarna nog een paar main titels bij de volgende update
Wow, kijk nou eens... rechtstreeks van de Sony Blog.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik bedoelde ook bij firmware updates,vond het alleen stom dat ze het er dan niet bij zetten.
![]()
Maar goed, als jullie het zeggen [afbeelding]
Ik heb zelf nog maar een paar Ps1 & Ps2 games over.
Alle Final Fantasy 's
Ico & SotC en die doen het gelukkig allemaal goed![]()
Bron: Sony blogquote:Firmware 1.82 Coming Soon…
+ Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations
Hey everyone, you told us you wanted to hear about updates a few days in advance, so here’s a quick heads up that we have a PS3 firmware update in the works. Scheduled for release in the next few days, firmware 1.82 is an update that enables the playback of AVC High Profile (H.264/MPEG-4) files. As most of you know, these are high quality files that you’ll now be able to play on your PS3. Hopefully this update is moving us closer to the audio playback features many of you commented about in my post the other week. We’re continuing to evaluate and improve things across the board, including PS2 software compatibility. I’ll chime in here quickly with an update once the firmware is live and ready. Thanks for all of your support and feedback, keep it coming!
Dat is elke keer zo, maar niets boeiends. Als er echt een grote BC update komt dan zullen ze dat wel zeggen, want dat is nu namelijk niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef rakotto het volgende:
http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4887
BC update de volgende keer
WINNER IZ I !!! Muhaha...quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok ok rustig maar![]()
je heb gelijk afbeelding
Moo gerucht, zonder een echte bron...quote:i've just been told that there's HUGE Xmb update going to be shown at e3 - with folders availible in all sections (e.g Demo's, PSN, Classic, etc in the game heading) also a new 'profile' section that will include a gamerscore, pictures, logs, and achievements / trophies (which will also link into home and be viewable as a 'screen' in your apartment if you wish). This new section will also include account management and the friends list and messaging will be a seperate heading.
Finally, the PS Store is getting a MAJOR overhaul... it will use a more console-type interface, and be more effectively laid out - the current store simply won't be able to handle the content sony have got planned in terms of the different types and volumes.
Oh... and you'll be able to 'wear' your trophies!!! you can select a trophy and it will appear as a graphic on your T-shirt or whatever. brilliant!
Ik ben zelf 2.00M lang en wij liepen door de Mediamarkt in Ede en ik achteraan stonden LCD/plasma tv's die waren nog groter als dat ik ben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Netjes koennie![]()
Prijzen vallen ook nog mee eej![]()
Zag zelf dit geinige tv-tje staan op het vliegveld van Milaan![]()
Alleen jammer dat dan gelijk 1/ 3 van mijn muur bedekt is![]()
[afbeelding]
nopequote:Op donderdag 28 juni 2007 08:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Even kort vraagje, en ja ik ben te brak om te zoeken
Als je in de PSstore iets wil kopen moet dat persé met CC neem ik aan?
Er zitten namelijk 2 nieuwe maps aan te komen van RFOM en ww-servers en die map-pack lijkt me wel tof.
Deze komen vrijdag, maar de aanvraag voor me CC is pas begin van de week de deur uit gegaan.
Wat een gezeik zeg, jaar cijfers mee sturen ed![]()
Of kan je ook een en ander via een Paypall accountje doen ofzo?
Neej, er is geen alternatief. Maar als het goed is, zijn de updates gratis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Even kort vraagje, en ja ik ben te brak om te zoeken
Als je in de PSstore iets wil kopen moet dat persé met CC neem ik aan?
Er zitten namelijk 2 nieuwe maps aan te komen van RFOM en ww-servers en die map-pack lijkt me wel tof.
Deze komen vrijdag, maar de aanvraag voor me CC is pas begin van de week de deur uit gegaan.
Wat een gezeik zeg, jaar cijfers mee sturen ed![]()
Of kan je ook een en ander via een Paypall accountje doen ofzo?
Die updates van de servers weet ik, maar wilde die 2 maps ook meteen binnenhalen. Maar even mee wachten danquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej, er is geen alternatief. Maar als het goed is, zijn de updates gratis.![]()
Vanaf vrijdagavond dacht ik. Dan is ook de server-update geweest en kunnen we wereldwijd knallenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef Mindstate het volgende:
Ben hem ook aan het updaten.
Weet niet waarom updaten altijd zo traag bij me gaat, duut gewoon een halfuur om te downloaden...
Die 2 maps liggen nu dus in de store?
Komt volgende week pas uit in europa als ik het goed heb.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Tumble het volgende:
iemand ninja gaiden sigma al ergens zien liggen?
Bij de bol.com heb ik hem besteld voor levering 29e, morgen dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Komt volgende week pas uit in europa als ik het goed heb.
Bij dimensionplus staat : Verwacht: 6 juli 2007 voor Ninja Gaidenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Bij de bol.com heb ik hem besteld voor levering 29e, morgen dus![]()
Maargoed als het goed is ligt straks R6 vegas op de mat dus daar vermaak ik me ook wel even mee
Aah oké is die voor de 2e week van me vakantiequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij dimensionplus staat : Verwacht: 6 juli 2007 voor Ninja Gaiden
Hij stond eerst ook op de 29ste maar blijkbaar een weekje verzet.
Rumblequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef JBvE het volgende:
wat houd de nieuwe update 1.82 presies in??
Nee dan hadden ze de 20gb wel uitgebracht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
In de mediamarkt in Groningen en Alphen aan de Rijn is de ps3 499 E. Misschien andere plaatsen ook wel maar dan moet je even op www.mediamarkt.nl bij aanbiedingen zoekn . Wel opschieten want de aanbieding geldt tot en met zondag!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
kijk maar op http://pw.tweakers.netquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
yeah right... volgens mij kun je met update 1.82 je bestandsnamen veranderen.. ook kun je iets met de foto's die je op de ps3 hebt staan doen (vergroten en verkleinen) en nee... nog steeds geen wallpaperfunctiequote:
Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Gstyles het volgende:
Op de Playstation Blog laat Eric Lempel, Director of PlayStation Network Operations, weten dat er binnen enkele dagen een nieuwe Playstation 3 firmware update aankomt.
De nieuwste PS3 firmware met versie nummer 1.82 zal volgens Lempel het afspelen mogelijk maken van AVC High Profile ( H.264/MPEG-4).
Tot nu toe gaf Sony geen voorinformatie over dergelijke updates maar omdat veel bezoekers van de blog hierop hebben aangedrongen is deze informatie nu eerder gecommuniceerd.
Net als bij eerdere updates kan de software weer via het standaard PS3 menu worden binnengehaald.
Als we alles goed begrepen hebben wordt het hiermee mogelijk om in het toegevoegde HD video formaat te streamen met de PS3. Met zo’n functionele uitbreiding zal de PS3 weer een wat completere multimedia machine geworden. Hopelijk is dit ook een aanzet tot de ondersteuning van veel meer gangbare video formaten.
bron: http://www.hdtvnieuws.nl/(...)update-182-op-komst/
Je kon niet alle HD video streamen, specifiek de x264 bestanden die gebruik maken van de High Profile(wat dus bij de meeste x264 bestanden het geval was).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resistance Map Packs Coming Tomorrow and Other Musings….+
Posted by Greg Phillips // Line Producer, SCEA
I wanted to let you all know that the Resistance map packs are scheduled for release tomorrow (Friday) on the PlayStation Store. Normally, the Storefront only updates on Thursday, but we wanted to make sure you had something before the weekend with a special Friday release because you’ve been so patient with us and waited for this. No sense in making you wait until next week. We should have it up on the store by the early afternoon PST.
For those that have been following this saga since the beginning, this is not the first release date for the maps and content update. It is, however, the final one. We have completed testing on the global server and after many late nights, gallons of coffee and takeout dinners, we’re ready to go tomorrow. The team down at Insomniac, as well as us here in SCEA PD, are really excited about this launch, and can’t wait to get going with some of the best RFOM players on these new maps. Yes, these are global servers, so we’ll be competing with our friends on either side of both oceans as well.
And for those who are joining us late, all you need to remember is this:
• Downloadable content for Resistance: Fall of Man will be available this Friday, June 29th.
• There is a free content update which includes global play along with several other enhancements.
• There are two brand new, online maps that can be bought in a pack from the PlayStation Store for $7.99.
Full details on the content can be found here
See you in Westmorland.
Oh yeah, and next week we’ll have some Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction news, featuring a sneak peak of what will be shown at E3.
http://blog.us.playstation.com/![]()
Misschien zijn ze heel grootquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]7,99 voor twee maps
schofterig.
Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat PES pas in December uitkwam?
Resistance wil niet updaten trouwens
als heel de wereld ook tegelijk in gaat loggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meer![]()
Aanmelden moet je 10x proberen en zoveel vastlopers heb ik nog nooit gehad in een half uur.
Hoop dat ze het nog wat aanpassen want dit is niks zo.
Die maps zijn trouwens 4.50
Ik heb een stukje op de 360 gespeeld. En hij was a-okay.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.
En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
Hehe nog steeds aan het wachten en winkels sluiten zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb The Darkness binnen![]()
binnen 3 dagen vanuit U.S & A![]()
straks gelijk spelen, iemand FEAR kopen
![]()
3busymenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:43 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.
En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
Ik vind hem echt heel tof.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit eigenlijk best wel te wachten op de Eye of Judgement
je weet wel..dat 3D kaart spel met de Camera, lijkt me echt tof![]()
Beetje stoere draken kaarten verzamelen ,
en dan zo'n rijst jap aan de andere kant van de wereld helemaal de ram pampus in slaan![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
http://media.ps3.ign.com/media/775/775515/vids_1.html
Gister geen foutmeldingen meer gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Mindstate het volgende:
Doet Resistance het al weer online?
Haha ik kom je wel weer tegen onlinequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Gister geen foutmeldingen meer gehad
Kunnen we weer lachen met die belgen
vetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
www.wirecard.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je zegt het helemaal goed
Ooit ja , misschienmaar wanneer?
![]()
Vriend van me heeft ook geen creditcard, ik sta nu ook op zijn ps3 aagemeld met mijn nick![]()
Daar kan hij via mijn account van de psn store dingen downloaden, geld stort hij dan naar mijn rekening( mits ik het al niet gedownload hebt , want dan is het gratis )
Ook handig, dingen zoals Blastfactor, Rub-A-Dub, Mortal Kombat die we allebei willen, kost me dan maar de helft
Plus je kan spellen uitproberen, Calling al Cars had ik gekocht.
Heeft hij toen gedownload, vondt er niks aan. Als hij hem dan zelf gekocht had was het zonde van de 7 euro geweest .
Heb gewoon in het begin 100 euro op dat ding geflikkerd , geen omkijken meer naar , en als Home dan eindelijk komt koop ik het grootste apartement met de grootste TV![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet je dit wel alleen doen met mensen die je echt kent en vertrouwd![]()
thnksquote:
Waarom hebben we eik nog een OP?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou weet ik wel dat ik niks mis omdat de multiplayer bagger is, maar toch
![]()
Zit met smart te wachten op me CCquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:02 schreef Mindstate het volgende:
Iemand met RFOM die nieuwem aps al gekocht? Je krijgt namelijk 5 codes dus dan zou ik wel interesse hebben in 1 ervan(5 codeso mte downloaden) Anders zal ik moeten proberen ze te kopen en zal ze dan ook wel sharen (dan zijn er nog 3 over, want een vriend krijgt er dan ook 1)
Ik op die van mn paquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten op me CC![]()
Hmm die tas lijkt me zeker interessant genoeg mits het een redelijke omtrek heeft om mijn sportschool spullen erin te doen, en pimped naar de sportschool te lopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:
hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard
[afbeelding]
Oeh! Ubernerdish Magic'en op de PS3quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
Wanneer komt die uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:
hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard
[afbeelding]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Tumble het volgende:
Goed iemand nog interesse in ninja Gaiden sigma. Niet omdat hij slecht is maar omdat ik was vergeten dat ik hem alreeds had gepreordered. dus ik loop gisteren met de game de FRS uit. check ik mijn mail. is ie dus al opgestuurd.. zucht.
anyway 50 euri mag hij opgehaald worden in leiden. versturen kan natuurlijk ook.
Ruilen tegen Resistance?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:
[..]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?
Wil hier graag even op terugkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Gister geen foutmeldingen meer gehad
Kunnen we weer lachen met die belgen
Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben er uit, na veel wikken en wegen en zitten brainstormen over Rainbow Six Las Vegas of Ninja Gaiden, is het toch Ninja geworden, FPS games op controller werkt gewoon niet voor mij als vervent PC gamer.
R6 speelt inderdaad superquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeld
Ninja komt bij mij na The Darknessnog een paar uurtjes te gaan
![]()
Ook geen interesse in online coopquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
R6 speelt inderdaad super
Ben nu in een of ander chinees restaurant. Online kan me niet echt boeien helaas.
Ninja Gaiden valt hopelijk ook snel in de bus hier![]()
ruilen tegen Oblivion?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:
[..]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?
Dat lijkt me dan wel weer vetquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:57 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ook geen interesse in online coop?
Resistance is inderdaad aktie voller maar de aktie rsv vind ik toch leukerquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer vet, lijkt me wel tof om een keer te proberen.
Bedoelde meer het échte online gedeelte, weinig aktie en veel lopen. Houd het wat dat betreft wel bij Resistance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |