abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50259635

Sony's Playstation 3 Sony's nieuwste console/media-apparaat. Voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Geschikt voor High-Definition weergave en met meer uitgebreide online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar vanaf maart 2007 voor de prijs van ¤599,-

Specs Het duurste en meest complete pakket bevat de volgende uiteindelijke specificaties. CPU
  • Cell GPU
  • RSX Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing) Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM HDD
  • 60GB I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g)
  • Bluetooth 2.0 (EDR) AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM)
  • DVD 8x (DVD-ROM)
  • CD 24x (CD-ROM)
  • SACD 2x Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

De goedkopere versie heeft de volgende restricties ten opzichte van de dure versie.
  • Een harde schijf van 20GB in plaats van 60GB.
  • Geen WiFi.
  • Geen Memory Stick / SD / Compact Flash ondersteuning.
  • In Europa zal alleen de 60GB versie worden uitgebracht, deze heb je voor een bedrag van ¤599,-

Controller Sony heeft uiteindelijk toch niet gekozen voor het "boemererang" ontwerp, maar heeft "Sixaxis" de volgende eigenschappen gegeven.
  • Het ontwerp is wederom gebaseerd op de "Dual Shock" en "Dual Shock 2" controllers, die we kennen van de PS3 z'n voorgangers.
  • De analoge L2 en R2 schouderknoppen zijn een stuk dieper geworden ten opzichte van de "Dual Shock 2" om het bereik te vergroten en daarmee de nauwkeurigheid te verhogen.
  • Ook de analoge sticks hebben ook een iets groter bereik gekregen.
  • De nauwkeurigheid van de knoppen sticks registratie is vergroot van 8 bit naar 10 bit.
  • De controller zelf registreert 3D bewegingen in zes assen door de controller te kantelen.
  • Er is geen trilfunctie meer.
  • Hij maakt verbinding met de Playstation 3 via Blue Tooth of via een standaard USB kabel. Via de USB kabel kun je spelen en tegelijk de controller accu opladen.

Games Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

Links en handige info
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Playb3yond
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads

Folding for DPC
    quote:
    Als alle PS3 draaiers PS30 voor hun naam zetten, dan blijven er 12 characters over voor je eigen naam en zit je automatisch in subteam PS3 van DPC (mits je 92 als teamnummer invult).

Netwerk info
    quote:
    If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:

"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."

So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.

How to sign into an US/Japanese or HK account
    quote:
    you can download movies and game demos from other countries by creating new users and then signing up to playstation network for each user using different countries. important ones are US, Japan, UK, and Hong Kong. After registering, simply visit the playstation store while signed up using a different user and you can download different demos not available in your default country.

PlayStation Store Game Sharing
    quote:
    Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up to five other PS3 machines. If a player logs into his PlayStation 3 account on a friend\'s system, he can download any game he has already purchased

High Definition & Multichannel Audio Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3. 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07

Voorgaande Topics 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64
  • pi_50259741
    Stelletje zoutzakken , hadden jullie weer geen zin om een nieuwe aan te maken?

Oh ja ijsmeis zou je aub de wiki wat willen ordenen? Iemand heeft er weer een zooitje van gemaakt

Part 65:
    [PS3 Centraal SC #65] Wachten op Gamer's Day Newsavalanche

Part 66:
    [PS3 Centraal SC #66] Met zijn alle zandhappen in MotorStorm

Je bent een schat
    pi_50259792
    Oh ja het nieuws natuurlijk:
    quote:
    Killzone dev: We'll shut up the critics
    "Hopefully E3 will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics," says Guerrilla's Sebastian Downie.

E3 might not be the over-the-top gaming extravaganza we've come to know and love (or hate) but there's plenty planned for the July show. Killzone on PS3 is just one of the highlights we're looking forward to seeing. Guerrilla Games gives an update.

As Guerrilla Games prepares for E3 and some Killzone PS3 action, the dev has spoken of the pressures it faces. "Excitement with an underlying: "OH MY GOD WE ARE ALL GOING TO DIE!" says Test Lead and QA Manager Sebastian Downie.

"I am sure there are a hundred developers around the globe feeling the same way right now though. Everyone wants their game to play look and sound perfectly when the public first get to see it. If you are working on an AAA Next Gen beast of a game or something for mobile phones you want to make a good impression on people. And if you have the baggage that we have we have to give it that extra little bit. Hopefully it will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics."

Advertisement:
    Unfortunately it looks like we'll have to wait until E3 before anything new is released on the title. "Well it has online. I can't say anything about it though. There will be a Public Beta, but not till later in the year. It will be a FPS, but I guess you figured that out by now... Phew. There really is absolutely nothing I can actually talk about. Oh well. See you at E3!"

You will indeed.

Read the full interview over at the unofficial Killzone Unit website.
    That's right. Guerilla zal ze straks volledig de vloer aanvegen
    pi_50259864
    Wist geen leuke titel erbij

Nog maar een maand en dan weten we hoe het zit me killzone
    pi_50259899
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef SnakeNL het volgende:
    Dan vraag je je homies maar
    pi_50259910
    Nieuwe screens van Lair!

Het spel gaat er beter uitzien!
    pi_50259985
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dan vraag je je homies maar
    die slapen
    pi_50260072
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef SnakeNL het volgende:

[..]

die slapen
    Don gooi je een nitraat in hun bubbelbad, begint het ook meteen te bruisen.
    pi_50261248
    Damn... Wie heeft de wiki verneukt
    Ik ben er even niet en het loopt de spuigaten uit.
    なんだっけ
    pi_50263069
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nieuwe screens van Lair!

(screens)

Het spel gaat er beter uitzien!
    Zitten wel een paar oude tussen, maar het ziet er goed uit!
    PSN id: NL_SToRM
      zaterdag 9 juni 2007 @ 13:15:43 #11
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_50266625
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef SnakeNL het volgende:

Nog maar een maand en dan weten we hoe het zit me killzone
    cant wait... ik hoop zo op een online versie.. anyways kan me niet voorstellen dat die er niet inzit..
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
    pi_50269833
    11 juni kan The Agency niet zijn BTW. 11 juni zou een compleet nieuwe gamegetoond worden, The Agency was al een tijdje geleden aangekondigd.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_50271095
    Ok... Oblivion kan mij niet bekoren..
    Ik blijf maar rondlopen om health potions te zoeken of te kopen.
    Alleen dat goud verzamelen gaat zoooo langzaam.
    なんだっけ
      zaterdag 9 juni 2007 @ 20:45:43 #14
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50279805
    zeg maar voor hoeveel je hem kwijt wil dan ^^, untold legends eventueel te ruil

wanneer kwam lair nou?
    PSN: diTani
      zaterdag 9 juni 2007 @ 22:17:01 #15
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50282720
    iemand spiderman ruilen
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50282760
    quote:
    De Engelse Kerk is niet blij met de game Resistance: Fall of Man, de game die al ruim een half jaar op de markt is en al ruim een miljoen keer over de toonbank is gegaan. In Resistance: Fall of Man kom je op een gegeven moment in de kathedraal van Manchester, alwaar je talloze Chimera kapot moet schieten en daar is de Kerk niet erg blij mee.

De Engelse Kerk wil nu stappen gaan ondernemen, omdat de kathedraal zonder toestemming als foto-realistische locatie is gebruikt en bovendien helemaal niet zo wordt gebruikt als dat de Kerk wil; er wordt tenslotte flink gemoord in de desbetreffende kathedraal. De Kerk eist dat Resistance uit de winkelrekken wordt gehaald én een excuus van Sony, anders zal Sony naar de rechter moeten.

Daarbij vindt de Kerk het zeer ongepast om dit soort grote gevechten in Manchester te plaatsen. Manchester is een stad die momenteel kampt met een 'gun crime' probleem. Om vervolgens ook nog eens mensen virtueel te laten schieten in Manchester, is volgens de Bisschop van Manchester erg onverantwoord.
    pi_50286971
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
    11 juni kan The Agency niet zijn BTW. 11 juni zou een compleet nieuwe gamegetoond worden, The Agency was al een tijdje geleden aangekondigd.

Maar AllGames krijgt de ontwikkelaar op bezoek, zouden zij écht de primeur hebben?
    pi_50288326
      zondag 10 juni 2007 @ 02:00:27 #19
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50288544
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    [afbeelding]
    WTF?!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_50288594
    Rustig guys

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=927750&topic=35925286&page=1

Die wapen heb ik volgens mij al ergens anders gezien, Quake Wars anyone? Stomme fanboys ook die lopen te knippen en plakken
      zondag 10 juni 2007 @ 12:01:22 #21
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_50293118
    Wou net zeggen. Een uitgelekte foto van Killzone zal ook geen screenshot wezen, het zal eerder een digi-foto/tel-foto zijn zoals met deel 1.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_50302993
    Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
    pi_50303621
    Iemand hier toevallig ervaring met Sharp LCD's?

Ik was zelf van plan om een Sony Bravia of een Samsung te kopen, maar ik liep net in een winkel op een wel heel mooie aanbieding van een Sharp Aquos LC42XD1E met een 107cm beeldscherm en Full HD en dat voor een zeer mooi prijsje.

Foto

De behuizing is van dat glimmende zwart, echt heel erg mooi (past ook perfect bij de PS3). Maar ik twijfel zelf nog een klein beetje, omdat ik eerst voor de Bravia wilde gaan, maar deze heeft weer een net iets groter beeldscherm.

Ik ga nog wat reviews bekijken, maar als iemand er wat meer over kan zeggen dan hoor ik het graag

Ze hadden er trouwens 2 staan, dus wie interesse heeft moet maar even een PM sturen voor wat meer details...
      zondag 10 juni 2007 @ 18:45:31 #24
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50304529
    wat is een zeer mooi prijsje voor jou
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50304839
    Ja inderdaad, wat versta je onder een ''zeer mooi prijsje''...
      zondag 10 juni 2007 @ 19:31:20 #26
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50305972
    @ SToRM81

Bij ons in de winkel hangt er ook een hele mooie 42" Sharp.
    Precies de TV waar ik nu voor aan het sparen ben, tenzij er tegen die tijd dat ik het bij elkaar heb iets mooiers is. Ik vind de beelkwaliteit super, de afwerking van de tv geweldig mooi en de a.b. is euh.. acceptabel. Maar beeldtechnish... wow!
    pi_50306716
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
    Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
    The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.
    pi_50306797
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    wat is een zeer mooi prijsje voor jou
    ¤ 1399,-
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
    @ SToRM81

Bij ons in de winkel hangt er ook een hele mooie 42" Sharp.
    Precies de TV waar ik nu voor aan het sparen ben, tenzij er tegen die tijd dat ik het bij elkaar heb iets mooiers is. Ik vind de beelkwaliteit super, de afwerking van de tv geweldig mooi en de a.b. is euh.. acceptabel. Maar beeldtechnish... wow!
    De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijn
    pi_50309508
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

¤ 1399,-
    [..]

Online kost ie al zo'n ¤ 1570,-
    pi_50325368
    Gran Turismo Cockpit View, Fake or Real?

Let niet op de snelheidsmeter .
    pi_50325595
    fake, de camera zou de positie van de driver innemen, dit is alsof je op de achterbank mee rijdt.
    pi_50325750
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
    fake, de camera zou de positie van de driver innemen, dit is alsof je op de achterbank mee rijdt.
    Dat viel me dus ook al op ja, fake dus .
      maandag 11 juni 2007 @ 12:34:58 #33
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50327369
    ziet er wel super uit
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50329268
    The agency blowout: [Update 3] The Agency onthuld

De art-style ziet er wel cool uit, concept is veelbelovend, nieuw team binnen SOE. Hmm, dit kan wel eens wat gaan worden.
    pi_50329302
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
    Boemp
    pi_50329409
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.
    boemp
    pi_50330837
    moet er wel over heen gekeken hebben. Thx :p
      maandag 11 juni 2007 @ 16:42:21 #38
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50336713
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
    The agency blowout: [Update 4] The Agency onthuld

De art-style ziet er wel cool uit, concept is veelbelovend, nieuw team binnen SOE. Hmm, dit kan wel eens wat gaan worden.
    nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan dit

toch vond ik het er zelf wel leuk uit zien, het is een soort Team Fortress 2 look alleen dan iets gedetailleerder, maar ja om nou te zeggen dat je er van weggeblazen wordt...
    pi_50336958
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan dit

toch vond ik het er zelf wel leuk uit zien, het is een soort Team Fortress 2 look alleen dan iets gedetailleerder, maar ja om nou te zeggen dat je er van weggeblazen wordt...
    die zijn allemaal Perfect Dark Zero vergeten
      maandag 11 juni 2007 @ 17:28:42 #40
    75736 Gstyles
    pi_50338378
    Gamekings was weer butt gisteren.. enkelt XBOX360 trash die ze promoten
      maandag 11 juni 2007 @ 17:35:48 #41
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50338624
    tja zolang er niet veel nieuws op de ps3 uitkomt...kunnen ze niet anders he ^^, maar ja de ommekeer zit er hopelijk aan te komen , de games komen steeds dichterbij (al vermaak ik me nog steeds met al me games =])

na die geweldige F1 race van gister maar weer aangezet , jammer dat de crashes in de F1 games alleen zo crap zijn uiteindelijk (met 300 de muur in vliegen en er gaat een wiel af...verder geen spectaculaire salto's etc ala kubica)
    pi_50343500
    Dat stukje van die kerk die Resistance wil verbieden was net op het nieuws
    Mooie gratis reklame voor Sony.
      maandag 11 juni 2007 @ 20:14:35 #43
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50344744
    ik vond dat wel een lekker stukje

schrok me alleen het lazarus van dat beest wat op je af kwam
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50344955
    Voor de geïnteresseerden. Warhawk beta is via een omweg te bespelen.
    なんだっけ
      maandag 11 juni 2007 @ 20:21:01 #45
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50345052
    doe jij mij eens Pm'n
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50345706
    Dat wil ik ook wel weten

Edit: ik heb het al gevonden
      maandag 11 juni 2007 @ 22:19:53 #47
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50351722
    als iemand het gelukt is; laat je bevindingen maar weten , ik koop hem toch wel denk ik zo ^^, iemand call all cars al gedownload & gespeeld? zo ja; hoe is die ?
      maandag 11 juni 2007 @ 22:23:02 #48
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50351893
    die komt pas de 29ste

moet ik hem nu benaderen via mijn ps3 , of mijn pc

[ Bericht 31% gewijzigd door Deacon_Tigra op 11-06-2007 22:36:07 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 11 juni 2007 @ 23:13:25 #49
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50354781
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    die komt pas de 29ste

moet ik hem nu benaderen via mijn ps3 , of mijn pc

misschien dat het via de amerikaanse kon ofzo, of werkt dat niet met die arcade en psx spelletjes?
      maandag 11 juni 2007 @ 23:40:54 #50
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50356308
    jawel , maar mijn U.S account gaat niet samen met mijn Europese CC

Adres komt niet overeen
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 11 juni 2007 @ 23:55:24 #51
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50356861
    Als het goed is nog maar drie maanden tot Heavenly Sword!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_50357278
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Als het goed is nog maar drie maanden tot Heavenly Sword!
    Dat kan wél eens goed kloppen. En die beta komt al zeer binnenkort volgens mij...
    pi_50357361
    quote:
    Nieuws: Japanners kijken het meest uit naar PS3-games

Hoewel de PlayStation 3 in Japan nog op goed op gang moet komen, lijkt dit helemaal goed te komen als we de Japanse most wanted lijst moeten geloven. Deze lijst wordt iedere week samengesteld door de lezers van het gamesmagazine Famitsu. In de top 20 zijn namelijk maarliefst negen PlayStation 3 games te bespeuren, waarmee de console het best scoort.

In de top vijf vinden we maarliefst vier PS3 games terug, vanaf plek twee tot en met vijf: Final Fantasy XIII, Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4 en Monster Hunter 3. De eerste plek wordt echter bezet door de Nintendo DS game Dragon Quest IX.

Ook in de rest van de lijst doet de PS3 het goed, met titels als Everybody's Golf 5, Devil May Cry 4, Final Fantasy Versus XIII en Gran Turismo 5 waar de Japanse gamers het meest naar uitkijken. Het lijkt dus een kwestie van tijd voordat de PlayStation 3 daar in grote aantallen over de toonbank gaat vliegen.
    Wat verrassend zeg . Maar FF XIII, MGS 4 en Resident Evil 5
    pi_50357407
    FF een vraag is dit met NL ondertiteling
    Amazon.co.uk
    Of deze
    pi_50357928

Die jetsers

Ziet er oké uit Doet me hier en daar wat denken aan Team Fortress 2
    pi_50359305
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

¤ 1399,-
    [..]

Ik heb deze van Sharp en ik moet zeggen, goddamm wat een tv! Beeldkwaliteit is om te watertanden en hij staat ubergeil naast een PS3.

http://www.sharp.ca/products/index.asp?cat=30&id=661
    pi_50365864
    Hmm agency lijkt me wel wat
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      dinsdag 12 juni 2007 @ 18:11:58 #58
    75736 Gstyles
    pi_50380005
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 01:29 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Ik heb deze van Sharp en ik moet zeggen, goddamm wat een tv! Beeldkwaliteit is om te watertanden en hij staat ubergeil naast een PS3.

http://www.sharp.ca/products/index.asp?cat=30&id=661
    mooi ding maar ik ga voor desondanks toch voor Samsung
    pi_50383140
    Maar zo´n 50 mensen online bij NBA2k7
      dinsdag 12 juni 2007 @ 20:51:17 #60
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50386074
    hoeveel mensen wou jij op 1 basketbal veld proppen dan
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50399322
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef Mindstate het volgende:
    Maar zo´n 50 mensen online bij NBA2k7
    wees blij, toen ik em reviewde waren het er zo'n 50 minder
      woensdag 13 juni 2007 @ 08:52:30 #62
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50399595
    mjah, met nba en nhl heb ik nog niet online gespeeld, niet echt de spellen waarvan ik zeg daar ga ik echt voor online ^^, misschien maar keertje proberen
    pi_50401223
    quote:
    Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    hoeveel mensen wou jij op 1 basketbal veld proppen dan

Niet echt grappig
    ..

Kan ik niet op 1 of andere maniero p Amerikaanse server spelen ofzo of moeti k em dan uit amerika importeren :p

[ Bericht 13% gewijzigd door Mindstate op 13-06-2007 10:23:59 ]
    pi_50402631
    Als je je aanmeld met een Amerikaanse account, dan kun je volgens mij tegen Amerikanen spelen.
    pi_50402857
    Ik dacht dat dat alleen voor de Store etc. geldde? Nah ik zal het even proberen, bedankt voor de tip
    pi_50409891
    Ik heb laatst mijn ps3 geupdate, en als ik nu Ridge Racer wil spelen heb ik zwarte balken boven en onder op mijn scherm.

Ik heb al bij de instellingen gekeken deze staan precies hetzelfde, en de aspect ratio staat ook 4:3.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen?

De resolutie is standaard PAL en de ps3 is aangesloten via AV/Multi
    pi_50410762
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 14:16 schreef DoDie het volgende:
    Ik heb laatst mijn ps3 geupdate, en als ik nu Ridge Racer wil spelen heb ik zwarte balken boven en onder op mijn scherm.

Ik heb al bij de instellingen gekeken deze staan precies hetzelfde, en de aspect ratio staat ook 4:3.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen?

De resolutie is standaard PAL en de ps3 is aangesloten via AV/Multi
    ok, ik mis wat vitale info in je post, dus ik doe wat aannames: Ridge racer had eerst geen zwarte balken, en je hebt een 4:3 TV.

Was Ridge Racer niet erg opgeblazen voor de update? Want de games die ik thuis heb liggen zijn allemaal niet in 4:3 te krijgen, ze zijn allemaal met het oog op HD-eisen gemaakt, en dat is helemaal 16:9.
      FOK!fotograaf woensdag 13 juni 2007 @ 15:36:28 #68
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_50413178
    Tvp enzo
    ,,/
    pi_50415420
    Het zag er niet echt opgeblazen uit. En ik kijk tv op een pc monitor met een tv kaart. Deze heeft gewoon de standaard PAL resoluties.

Maar zou je hem nog terug kunnen draaien naar de 4:3?

(En je aannamens zijn goed)
    pi_50425621
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
    Als je je aanmeld met een Amerikaanse account, dan kun je volgens mij tegen Amerikanen spelen.
    Volgens mij is dit spel afhankelijk , bij nhl iig. Over het algemeen speel ik dit alleen maar online, supertof , menselijke tegenspeler is toch leuker vind ik.
    pi_50435862
    quote:
    David Jaffe gaat verhuizen?

David Jaffe is één van de grote namen bij Sony, maar een maand geleden liet hij weten dat hij zin had om een eigen studio op te richten.

Het lijkt er nu op dat die plannen snel zullen uitgevoerd worden, op zijn blog toont hij namelijk foto's van een werkruimte. Het lijkt dus alsof hij van plan is om te verhuizen en een nieuwe studio op te richten. Jaffe belooft ook dat hij binnenkort meer informatie zal brengen. Tot die tijd kunnen we alleen maar raden waarom hij die foto's toont. Richt hij een nieuwe studio binnen Sony op? Wordt hij onafhankelijk? Of gaat hij de werkruimte renoveren tot een loft om in te gaan wonen?

Hmmm....
    pi_50438067
    Hij gaat zich meer richten op PSN games volgens dit artikel

Ik ben sinds gisteren trouwens in het bezit van een 42" Full HD televisie, echt fantastisch
    Ik zal er nog wel wat foto's van posten

[ Bericht 57% gewijzigd door SToRM81 op 14-06-2007 08:15:37 ]
      donderdag 14 juni 2007 @ 10:08:22 #73
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50440681
    Ik zit nu FEAR te spelen

Maar verdomme zeg, die A.I is echt slim daaro

Had er aantal gemold en eentje geraakt, dus ik blijf even zitten, na een tijdje loop ik snel verder

Komt tie inneens achter een krat aan de andere kant van de kamer vandaan zetten, zo dood

Ze duiken echt weg, of lopen heuulemaal om , WOW , dit is het echte werk

En hij is af en toe nog eng ook

[ Bericht 28% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-06-2007 10:49:07 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 14 juni 2007 @ 11:59:56 #74
    75736 Gstyles
    pi_50444317
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 08:09 schreef SToRM81 het volgende:
    Hij gaat zich meer richten op PSN games volgens dit artikel

Ik ben sinds gisteren trouwens in het bezit van een 42" Full HD televisie, echt fantastisch
    Ik zal er nog wel wat foto's van posten
    geld teveel?
    pi_50444772
    Wat zijn nou leuke games om online mee te spelen?
    I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
    pi_50446733
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
    Wat zijn nou leuke games om online mee te spelen?
    Motorstorm. Hands down, beste game om online mee te spelen.
      donderdag 14 juni 2007 @ 14:21:08 #77
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50449467
    Inderdaad

Er is niks heerlijker dan Mickey Blue Eyes van de baan af te raggen in de laatste bocht

Om vervolgens tegen de paal van de finish te crashen , waardoor hij alsnog voor mij finisht

Ik kom af en toe helemaal niet meer bij van het lachen via de headset
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 14 juni 2007 @ 14:26:04 #78
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50449661
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Inderdaad

Er is niks heerlijker dan Mickey Blue Eyes van de baan af te raggen in de laatste bocht

Om vervolgens tegen de paal van de finish te crashen , waardoor hij alsnog voor mij finisht

Met Fok!kers racen is nog wel leuk, maar de publieke games zijn een stuk minder.
    Er wordt gecheat bij het leven momenteel...
    pi_50449831
    Moterstorm zat ik zelf ook aan te denken, en mischien nog een leuk schietspel voor online? call of duty ? mischien?
    I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
    pi_50454779
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Inderdaad

Ja dat was lachen hé

Vanavond nog online?
    PSN-ID: Blue-Eyed-NL
    pi_50454900
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
    Moterstorm zat ik zelf ook aan te denken, en mischien nog een leuk schietspel voor online? call of duty ? mischien?
    Ik speel zelf Resistance. Moet wel meteen zeggen dat ik meestal in de single player niet zo fanatiek ben, maar ze eigenlijk alleen koop voor het online schieten.
    Hoewel ik met Resistance toch ook al bijna op de helft ben.

Online is wel oké, mis alleen king of the hill zoals in de Delta Force games zat vroeger
    pi_50456994
    Ik ben sowieso in de meeste SP niet zo fanatiek, maar die van Resistance heb ik toch wel uitgespeeld, omdat ik hem gewoon heel leuk vond.

Multiplayer is gewoon een goed spel vind ik, geen ultieme kaskraker maar die zijn er op dit moment ook niet.
      donderdag 14 juni 2007 @ 17:42:20 #83
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50457514
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ja dat was lachen hé

Vanavond nog online?
    Ben wel online maar Tec-Insanity komt hierheen.
    En we gaan FEAR spelen met het volume op max en de gordijnen dicht

Maar het zou zomaar kunnen dat ik nog een rondje mee kom rijden
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50458115
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Ben wel online maar Tec-Insanity komt hierheen.
    En we gaan FEAR spelen met het volume op max en de gordijnen dicht [afbeelding]

Maar het zou zomaar kunnen dat ik nog een rondje mee kom rijden [afbeelding]
    Hehehe, zodat jullie elkaars handje vast kunnen houden

Ik zie jullie wel verschijnen en veel plezier
      donderdag 14 juni 2007 @ 18:34:49 #85
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50459202
    hebbie hem door

*edit*

owwwkeee ik hou niet van kleine meisjes in rode jurkjes

[ Bericht 36% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-06-2007 22:54:41 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 14 juni 2007 @ 23:06:46 #86
    137562 rakotto
    pi_50469526
    quote:
    Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    hebbie hem door

*edit*

owwwkeee ik hou niet van kleine meisjes in rode jurkjes
    Ikke wel.
      donderdag 14 juni 2007 @ 23:26:53 #87
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50470308
    sinds vandaag oblivion binnen (overgekocht van CrashCat =] thnx matie =])

wat een pracht in vergelijking wat me pc laat zien

is FEAR beetje vet ja? anders moet ik die strx ook nog halen
      vrijdag 15 juni 2007 @ 10:15:25 #88
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50478193
    ik vindt hem wel vet ja , heel wat anders dan het hersenloze geknal van Resistance

alleen de laadtijden aan de start van het level zijn tergend langzaam
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      vrijdag 15 juni 2007 @ 11:38:50 #89
    75736 Gstyles
    pi_50480896
    ik wacht nog even met het kopen van spellen.. mijn verwachting is dat Killzone binnenkort op de plank ligt en ook GTA IV wil ik hebben.. tot die tijd geen nieuwe shizzle voor mij
      vrijdag 15 juni 2007 @ 12:18:28 #90
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50482118
    Vinden mensen F.E.A.R. echt leuk?
    Overhypte lineaire shooter met een matig verhaal, maar goed, wie ben ik, laat ik vooral je plezier niet verstoren.
    pi_50482203
    quote:
    MotorStorm update 1.2 uitgesteld

Deze week zou update 1.2 voor MotorStorm verschijnen, maar deze is wegens technische problemen uitgesteld. Volgens een woordvoerder van Sony ontstond er een netwerk bug waardoor het niet mogelijk was verbinding te maken met het PlayStation Network.

Momenteel wordt er hard gewerkt om de bug te verhelpen. Waarneer update 1.2 dan wel gaat verschijnen is nog niet bekend. De update moet voor verbeterde online mogelijkheden zorgen als ook een nieuwe mode genaamd Time Attack.
    pi_50482500
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Fallen het volgende:
    Overhypte lineaire shooter met een matig verhaal, maar goed, wie ben ik, laat ik vooral je plezier niet verstoren.
    Heerlijk
    pi_50482664
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Fallen het volgende:
    F.E.A.R.
      vrijdag 15 juni 2007 @ 12:51:45 #94
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50483170
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

F.E.A.R.
    60%, weet ik... had daar ook al geklaagd over F.E.A.R.

vrijdag 15 juni 2007 @ 17:23:45 #95
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50493180
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

ik kan vanaf de EU store de tijdrit downloaden

Update is ook binnen

[ Bericht 13% gewijzigd door Deacon_Tigra op 15-06-2007 17:35:50 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50495995
    Ik ben benieuwd of ik het verschil zie na de update
      vrijdag 15 juni 2007 @ 20:12:32 #97
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50498408
    host is duidelijk zichtbaar

tijdritten is nog wat onduidelijk , maar werkt

boost cheat werkt niet meer

in de store staat duidelijk, eerst updaten via de motorstorm cd
    maar ik was eigenwijs, dus eerst tijdsrit instaleren, toen motorstorm
    niks noppes nada, kreeg zwart scherm bij motorstorm , alles verwijderd.....en toen deed hij het weer
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50500685
    Boost cheat
    なんだっけ
    pi_50512976
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 21:18 schreef Crashcat het volgende:
    Boost cheat
    Ja die gebruikte hij vrij vaak

Nee, er bleek een cheat te zijn dat mensen onbeperkt boost hadden. Er was dus vrij lastig van te winnen
      zaterdag 16 juni 2007 @ 09:52:57 #100
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50513297
    welnee man, je kan gewoon niet rijden

maar als je de boost knop bleef tappen, dan liep de meter niet verder op, maar je kreeg wel boost erbij
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50513304
    quote:
    Op vrijdag 15 juni 2007 20:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    niks noppes nada, kreeg zwart scherm bij motorstorm , alles verwijderd.....en toen deed hij het weer
    Ik had hetzelfde, maar nu werkt ie
      zaterdag 16 juni 2007 @ 09:57:45 #102
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50513343
    ik ben trouwens vanaf vanavond 8 dagen op Middellandse Zee Cruise

gelukkig gaat mijn psp mee , kan ik tenminste nog iets gamen
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50514876
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 09:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik ben trouwens vanaf vanavond 8 dagen op Middellandse Zee Cruise

gelukkig gaat mijn psp mee , kan ik tenminste nog iets gamen
    Hoe bedoel je verslaafd

Moet ik toch maar eens Oblivion gaan spelen, nu ik je niet inmaken met MS. Ben net opnieuw begonnen; dat sneaky gedoe is niks voor mij, ben meer van lekker lomp door het midden

Veel plezier !
      zaterdag 16 juni 2007 @ 15:12:26 #104
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50520171
    Verslaafd?

Nee joh , ik wissel wel eens af met de Nintendo DS van me vriendin
    Ik ben een beetje klaar met Oblivion, hoef nog maar 4 losse missies
    Na mijn vakantie gaat hij de verkoop in

Tec-Insanity gaat mijn huis in om op de hond te passen, dus als hij online is, is dat op mijn ps3

Thnks en tot na de vakantie
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50524429
    Aha..

Ik heb Motorstorm pas twee dagen, vandaar
    なんだっけ
    pi_50545526
    Misschien ben ik wel geinteresseerd in Oblivion

Over een uurtje na het leren weer ff RFOM en NBA2k7 spelen
    pi_50551040
    tvp
    pi_50551506
    Ikzelf heb ook een PS3.
    binnenkort een internet verbinding er naar toe leggen.
    ik heb zelf nog de spellen motorstorm en cod 3 liggen.
    allebij te ruil! iemand de ze wil ruilen?
      zondag 17 juni 2007 @ 18:51:29 #109
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_50551622
    Gisteren Virtua Fighter 5 gespeeld men dat is een lekker fightertje

[ Bericht 21% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-06-2007 20:20:11 ]
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_50551815
    ikzelf heb vooral zin in GTA IV
    pi_50553586
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef BreekJohannesUit het volgende:
    Ikzelf heb ook een PS3.
    Motorstorm heb ik wel interesse in, maar dan om tek open want heb nog maar 2 spellen.
    pi_50566800
    k wil mn ps3 op mn monitor aan stluiten heb een hdmi kabel en een blokje van hdmi naar dvi maar ik krijg zwart beeld iemand met het zelfde probleem???? k word er gek van
    0023
      maandag 18 juni 2007 @ 07:44:05 #113
    137562 rakotto
    pi_50567051
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 05:31 schreef ikJur het volgende:
    k wil mn ps3 op mn monitor aan stluiten heb een hdmi kabel en een blokje van hdmi naar dvi maar ik krijg zwart beeld iemand met het zelfde probleem???? k word er gek van
    Was het niet zoiets van HDCP ofzo?
      maandag 18 juni 2007 @ 11:14:23 #114
    75736 Gstyles
    pi_50570748
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:58 schreef BreekJohannesUit het volgende:
    ikzelf heb vooral zin in GTA IV
    omg dat spel wordt vet! is er nou al een duidelijke release datum? ik hoor steeds de maand oktober vallen maar geen datum...
      maandag 18 juni 2007 @ 11:16:31 #115
    75736 Gstyles
    pi_50570815
    wat houdt de update 1.81 eigenlijk in? ik moest bij het opstarten alleen mijn hdmi kabel koppelen via het systeem maar k geloof dat ik ndat allang gedaan had daarvoor...
      maandag 18 juni 2007 @ 11:53:24 #116
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_50572020
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 11:14 schreef Gstyles het volgende:

[..]

omg dat spel wordt vet! is er nou al een duidelijke release datum? ik hoor steeds de maand oktober vallen maar geen datum...
    19-10-2007 veel duidelijker dan dat wordt het niet vrees ik.
    pi_50586007
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef BreekJohannesUit het volgende:
    Ikzelf heb ook een PS3.
    Ik wil COD 3 misschien wel ruilen voor Resistance fall of men.
      maandag 18 juni 2007 @ 18:55:01 #118
    75736 Gstyles
    pi_50586374
    maar euh wie kan mij uitleggen wat update 1.81 toevoegt aan de huideige update?
    pi_50587669
    Dammit... Motorstorm liep online vast
    なんだっけ
      maandag 18 juni 2007 @ 20:43:03 #120
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50590676
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 18:55 schreef Gstyles het volgende:
    maar euh wie kan mij uitleggen wat update 1.81 toevoegt aan de huideige update?
    Een kleine update voor de Full-RGB optie die na een herstart elke keer terug gezet werd naar 'Normal' ipv 'Full'.
    pi_50592082
    Oké ik ben er klaar mee
    Wie Oblivion wil mag hem hebben, ¤ 35,-
    Verzending per post

Eventueel ruilen tegen wat anders kan ook
      dinsdag 19 juni 2007 @ 00:24:56 #122
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50600688
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
    Oké ik ben er klaar mee
    Wie Oblivion wil mag hem hebben, ¤ 35,-
    Verzending per post

Eventueel ruilen tegen wat anders kan ook
    PM me maar, afhalen kan ik ook wel. (Lang leve OV).
      dinsdag 19 juni 2007 @ 10:14:13 #123
    75736 Gstyles
    pi_50605650
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Een kleine update voor de Full-RGB optie die na een herstart elke keer terug gezet werd naar 'Normal' ipv 'Full'.
    zegt me nog niets
    pi_50606671
    http://nl.gizmodo.com/2007/06/19/ps3_goedkoper.html
    Als ze hem nog zo`n 150 tot 200 euro verlagen in prijs komt hij zeker in m`n kamer.
    I remember little things you hardly ever do
    Tell me why, I don't know why it's over
    I remember shooting stars, the walk we took that night
    I hope your wish came true, mine betrayed me
    pi_50609952
    quote:
    Blockbuster to stock Blu-ray (and Blu-ray ONLY)

Does this mean the format wars are over? Well, for Blockbuster, it seems just that. Associated Press just released a statement that Blockbuster will exclusively carry high-def discs in Blu-ray format in 1,450 of their stores. This decision came from an analysis done in 250 branches where they carried both Blu-ray and HD-DVDs. It was found that more than 70% of the consumers rented out Blu-ray discs over HD-DVD. Blockbuster senior VP of merchandising had this to say:

The consumers are sending us a message. [...] I can't ignore what I'm seeing. When you walk into a store and see all this product available in Blu-ray and there is less available on HD DVD, I think the consumer gets that [more studios are releasing films in Blu-ray].

True enough, most major studios are supporting the Blu-ray. Another factor, of course, would be the release of the PlayStation 3, which gave the Blu-ray format a big push in sales. It's now believed that Blockbuster's decision could be the first step in shifting the balance and will allow other retailers to follow suit.

The North American HD-DVD Promotional Group, however, sees Blockbuster's decision as unfounded. Ken Graffeo thinks that basing their move on the Blu-ray flims' success over the first three months of the year was too short-sighted.

Despite it all, Blockbuster will still keep renting out HD-DVDs in their original 250 locations and online. But as it stands, that's 1,450 stores with exclusive Blu-ray, and 250 offering Blu-ray and HD-DVD. Now do the math.
    pi_50611673
    quote:
    Abonnementskosten PlayStation Network niet uitgesloten

Nieuws | 19 juni 2007 - Eric Lempel, de man verantwoordelijk voor het gaande houden van het PlayStation Network, heeft aangegeven dat Sony ooit wellicht abbonementskosten kan gaan vragen voor hun online service. Momenteel is dat echter nog niet van toepassing volgens de Sony-woordvoerder.

PlayStation Network is momenteel gratis om te gebruiken, bijvoorbeeld voor het spelen van de meeste online spellen. Voor bepaalde content moeten PlayStation 3-bezitters betalen, waaronder bijvoorbeeld PlayStation Store-spellen zoals het recent verschenen Mortal Kombat II. Om spellen online te spelen op Xbox Live, de vergelijkbare online service voor de Xbox 360 en originele Xbox, vraagt Microsoft een periodiek bedrag.
    http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.html

Sony style.

pi_50612043
    BIj motorstorm zie ik bijna in elke race wel iemand die de hele tijd crashed maar dan gelijk weer 20 meter verder opeens weer rijdt, is dit een cheat ofzo?
    pi_50612139
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
    BIj motorstorm zie ik bijna in elke race wel iemand die de hele tijd crashed maar dan gelijk weer 20 meter verder opeens weer rijdt, is dit een cheat ofzo?
    Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Ik denk dat het iets te maken heeft met lag ofzo.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 13:36:55 #129
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50612343
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.html

Sony style.

Die woorden zijn zoooo uit zn verband gerukt Het enige dat ie gezegd heeft is dat ie niet kan beloven dat het altijd gratis is. En natuurlijk kun je dat niet beloven.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_50612944
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die woorden zijn zoooo uit zn verband gerukt Het enige dat ie gezegd heeft is dat ie niet kan beloven dat het altijd gratis is. En natuurlijk kun je dat niet beloven.
    Klopt inderdaad, lees het originele interview maar eens.
    Zal je zien dat de beste man heel wat anders bedoeld als dat jij quote
      dinsdag 19 juni 2007 @ 13:55:25 #131
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_50613047
    insidegamer door de bocht
      dinsdag 19 juni 2007 @ 13:57:32 #132
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50613126
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
    insidegamer door de bocht
    Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 14:54:18 #133
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50615229
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.
    Nee, maar IG is toch wel behoorlijk anti Sony naar mijn idee.
    Laatst ook, met de geruchten over al dan niet downloadable content voor GTA-IV voor de PS3, dat was een nieuwsitem waard en 'en passant' wordt er nog even vermeld dat LA Noire waarschijnlijk PS3 exclusief is.

Beide waren op dat moment alleen nog maar gebaseerd op geruchten, beide waren een apart nieuwsbericht waard, maar je leest alleen de negatieve koppen.

Daarnaast valt het me erg vaak op dat bij multiplatform games, de achtergrond naar Xbox360 groen gaat en dat meer info over die game te vinden is in de Xbox360 sectie.

Maar goed, ik ben Pee Essss Thrie fanboy natuurlijk...
      dinsdag 19 juni 2007 @ 15:11:26 #134
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_50615920
    Ik heb er nog geen maar wat ik zo om mij hen hoor moet de PS 3 een verademing zijn ivg de Xbox360. M.a.w. ik kom er wel tegen die tijd.;)
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:54 #135
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50621377
    het zal net als met de ps2 gaan denk ik...het duurt even maar dan komt de massa, de wii ligt te verstoffen en de meeste willen niet de 360...(van mijn vrienden) echter is de ps3 nog te duur en wachten ze daar op, dus met kerst gaat iedereen voor ps3 (ja ik ben fanboy van de ps3 moehoehahahah ofzo )
    pi_50628022
    Sony-baas vindt PlayStation 3 te duur, prijsdaling op komst?

Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.

Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
    pi_50633167
    ik verwacht ook dat sony's tijd moet komen. de 360 is dan wel best leuk, maar niet echt toekomstbestendig. dat is de ps3 wel. Q4 van dit jaar komen er veel dikke games uit, laten we hopen dat jij jou motorstorm ervaring dan achter je kan laten (ik was hier ook bang voor en heb daarom maar niet gekocht). als je dikke reviews wilt lezen over games kijk dan ff op www.gamespot.com daar staat ook vanalles over motorstorm...
    pi_50657218
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.

Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
    Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!
    pi_50657791
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!
    Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
    pi_50657866
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
    deed Sony het dus beter dan z'n concurrentie
      FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 16:46:37 #141
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_50657942
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Whehe beetje niet zo slim argument Omdat Nintendo en Microsoft niet genoeg in de winkel hadden gegooid waren ze inderdaad uit verkocht. Sony had "te veel" dat is ook weer niet slim

Ze zijn gewoon allemaal TE dom in vergelijking met ons
    ,,/
    pi_50662618
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

deed Sony het dus beter dan z'n concurrentie
    Ze hebben er dan ook anderhalf jaar de tijd voor genomen en het duurde een weekje.
      woensdag 20 juni 2007 @ 19:31:34 #143
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_50663247
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek. En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaat .
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_50663799
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek.
    De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.
    quote:
    En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaat .
    Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelen
      woensdag 20 juni 2007 @ 21:41:11 #145
    145074 Diablos79
    pi_50670178
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef devv05 het volgende:

De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.
    Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.
    quote:
    Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelen
    Ik wel , ik vermaak wel met Motorstorm, NBA street, Genji en over 2 weken Ninja Gaiden. Op de 360 komt er helaas niet veel uit wat ik boeiend vind, misschien dat Overlord en Two Worlds interessant zijn om hem weer eens aan te zetten ..
    pi_50671317
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.
    Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.
    quote:
    Ik wel , ik vermaak wel met Motorstorm, NBA street, Genji en over 2 weken Ninja Gaiden. Op de 360 komt er helaas niet veel uit wat ik boeiend vind, misschien dat Overlord en Two Worlds interessant zijn om hem weer eens aan te zetten ..
    MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 dan Maar goed, dat is natuurlijk puur smaak.
      woensdag 20 juni 2007 @ 23:12:39 #147
    145074 Diablos79
    pi_50674826
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.
    1.5 jaar? De PS3 kwam een jaar na de Xbox360 en voor de Wii uit. Daarbij hadden ze alleen voor de Europese launch wat tijd om een goede voorraad te produceren want bij de jap en us launch hadden ze ook geen grote voorraad. Als MS de tijd had genomen en de 360 niet zo hadden gerushed waren er waarschijnlijk ook minder problemen geweest. Al heeft MS het nu nog niet goed op orde. Sony heeft van september 2006 tot maart 2007 meer PS3 gepoduceerd dan Xbox360's. Wat toch vreemd is aangezien de Xbox360 al 1.5 jaar in productie is, geeft alleen al aan dat Sony zijn zaakjes beter op orde heeft wat dat betreft.
    quote:
    MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 dan Maar goed, dat is natuurlijk puur smaak.
    Forza 2 vond ik niet echt tof, en The Darkness is denk ik niet zo aan mij besteed maar als ik die zou kopen neem ik de ps3 versie. Bij multiplatform spellen zal ik bijna altijd voor de PS3 versie gaan gewoon puur omdat ik de controller van de PS3 het lekkerst vind spelen. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:49 #148
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_50732268
    . De PSP verkoopt niet zeggen ze. Ik ben net half Amsterdam doorgeweest, alle zaken af en nergens een PSP te vinden, ja roze .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      vrijdag 22 juni 2007 @ 15:56:32 #149
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_50732331
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
    . De PSP verkoopt niet zeggen ze. Ik ben net half Amsterdam doorgeweest, alle zaken af en nergens een PSP te vinden, ja roze .
    PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 15:57:46 #150
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_50732373
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.
    Slim dan. Wel hangt er in elke winkel een mega grote poster met " In prijs verlaagd!" .

Hij is toch niet voor mij, heb er al een, maar was een cadeautje voor een collega .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_50734460
    Net iets heel raars... Calling all cars gekocht voor 7,99 terwijl er maar ¤2,02 op mn account stond.. En nu? Als er niks op mn account staat voordat ik hem aangevuld heb via CC kan er toch ook niks afgeschreven worden?
    Dussss heb ik nu het spel voor niks?
      vrijdag 22 juni 2007 @ 17:52:20 #152
    137562 rakotto
    pi_50735807
    Je staat nu rood.
      zaterdag 23 juni 2007 @ 09:04:22 #153
    75736 Gstyles
    pi_50753414
    wordt tijd dat er nieuwe games komen jongens... het is niet echt meer een stormloop-topic
    pi_50753546
    Calling all Cars is tof
      zaterdag 23 juni 2007 @ 09:39:22 #155
    75736 Gstyles
    pi_50753622
    pi_50757789
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
    Calling all Cars is tof
    Hmm....ik zat al te twijfelen of ik m zou kopen
    pi_50758085
    quote:
    Warhawk boxshot vrijgegeven

Zoals we weten zal Warhawk op twee manieren verkrijgbaar worden. Als download en als retailgame. Voor de mensen die hem retail willen kopen hebben we hier de boxshot zodat je vast weet hoe hij eruit komt te zien. Naast het spel op een Blu-ray schijf krijg je er ook een headset bij. Volgens Gamestop krijgen we de Jabra BT 125 bijgeleverd. Een redelijk goede headset dus.

Mooi doosje
    Die ga ik wel kopen, zeker als er een BT headset bij zit.
    pi_50769044
    Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
    pi_50769427
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
    Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
    das doorgestoken kaart

zou wel een positief effect moeten hebben
      zondag 24 juni 2007 @ 10:17:41 #160
    75736 Gstyles
    pi_50780535
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mooi doosje
    Die ga ik wel kopen, zeker als er een BT headset bij zit.
    zijn dat de berichten dan van die BT headset? het lijkt mij ook een vet spel.. als het zo is dat er een headset bij zit koop ik em ook! supah!
    pi_50786289
    Warhawk ziet er wel leuk uit! .

En jezus, ik ben echt helemaal verslaafd aan CoD3 MP

Heb zelfs geen tijd meer gehad om Splintercell te spelen.. Of hier in het SC topic te posten .
      zondag 24 juni 2007 @ 17:20:50 #162
    75736 Gstyles
    pi_50791703
    wow die trailer van lair is echt super vet!!!
      zondag 24 juni 2007 @ 23:54:39 #163
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50804831
    Ik ben weer terug van vakantie,
    Na een weekje varen op een bootje heb ik wel weer zin om mijn ps3 aan te slingeren

wat heb ik allemaal gemist ?

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 25 juni 2007 @ 00:01:21 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50805006
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Na een weekje varen op een bootje heb ik wel weer zin om mijn ps3 aan te slingeren

[afbeelding]
    Sony heeft de PS3 productie gestaakt en gaat enkel nog software ontwikkelen voor de PSP
      maandag 25 juni 2007 @ 00:16:06 #165
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50805462
    ook goed , heb me prima vermaakt met Burn Out Dominator op de psp
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50807467
    quote:

Niks, as usual. Hoewel, Nucleus is uit voor PSN geloof ik. Maar die game is niet echt de moeite.
      maandag 25 juni 2007 @ 09:33:54 #167
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_50811257
    quote:

[afbeelding]
    Calling all Cars is uit op PSN

Echt de moeite waard, vooral in multiplayer is het lachen
      maandag 25 juni 2007 @ 10:16:53 #168
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50812217
    hmmm ik zal es kijken

trouwens oblivion te koop

35 inc , pm me maar
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50812460
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
    En ik had gelijk ook nog.

PS3 kost deze week ¤499 bij alle Mediamarkt fillialen.
      maandag 25 juni 2007 @ 10:36:25 #170
    137562 rakotto
    pi_50812786
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

En ik had gelijk ook nog.

PS3 kost deze week ¤499 bij alle Mediamarkt fillialen.
    En dan nog een officiele price drop van Sony aan het eind van het jaar en dan zal ie nog goedkoper worden hopelijk.
    pi_50815030
    Ps3 voor 499 E in de aanbieding bij de mediamarkt in Groningen (en Alphen aan de Rijn) !!

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/57/

Wel snel er bij zijn want aanbieding geldt van25-06-2007 tot en met 01-07-2007!

Progressive dude
    Nu met VERNIEUWDE FOBO
    "Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
    pi_50815598
    http://www.gametrailers.com/player/20756.html

Call of duty 4.

Moedertje lief..
    pi_50816001
    quote:

[afbeelding]
    Toffe vakantie gehad?

Wat je gemist heb??

Mijn über truck boven op jou quad, dat heb je gemist
      maandag 25 juni 2007 @ 13:18:33 #174
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50817818
    tss grote praat

maar vakantie was echt tof

Heb trouwens gelijk maar calling al cars gedownload
    En The Darkness gepreorderd in de states wordt morgen verzonden

nu nog even snel FEAR uitspelen , en Oblivion verkopen
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50818410
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    tss grote praat

maar vakantie was echt tof

Heb trouwens gelijk maar calling al cars gedownload
    En The Darkness gepreorderd in de states wordt morgen verzonden

nu nog even snel FEAR uitspelen , en Oblivion verkopen
    Hehehe, thats what i do best

Het wordt inderdaad tijd dat de wat toffere games uitkomen. Weet iemand misschien of er ergens een lijstje is met wat release data? Ninja Gaiden en Rainbow Six komen binnenkort dacht ik? Lijken me nog wel tof

Heb NBA2k7 gekocht maar dat is ook niet echt mijn ding. Voor de MS levell 4 tickets moet ik even goed gaan zitten. En de singleplayer van RFOM speel ik niet, eigenlijk van geen enkele FPS, die doe ik alleen online
      maandag 25 juni 2007 @ 13:39:31 #176
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50818481
    Rainbow six heb ik al uitgespeeld op de 360 , dus dat is een NO-GO

Ninja Gaiden,...ik weet nog steeds niet wat ik daar van moet denken, soms vindt ik de demo leuk, andere keer vind ik er geen ruk aan

Mijn Formule 1 van Sony is vandaag binnen gekomen, dus daar ga ik mij eerst mee bezig houden
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50818721
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Mijn Formule 1 van Sony is vandaag binnen gekomen, dus daar ga ik mij eerst mee bezig houden
    Heb je een contract ergens dat je verplicht 6 spellen per maand moet kopen

Hoorde wel dat Ninja Gaiden frustrerend moeilijk is? Kan namelijk zeer chagrijnig worden als het niet lukt
    Een van de redenen dat ik niet verder kom/ga met RFOM

Maar goed van het najaar gaat het echt los
      maandag 25 juni 2007 @ 14:16:33 #178
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50820014
    Nee hoor , valt wel mee.
    Maar een spel kost mij gemiddeld 10 euro

Oblivion had ik gekocht voor 41 euro , nu net verkocht voor 35 euro
    Kopen en verkopen

The Darkness heb ik nu gekocht voor 51 euro , als ik die uitgespeeld heb verkoop ik die voor 45 euro.
    Aangezien dit spel pas 20 juli hier verschijnt en dan 65 euro gaat kosten, ben ik die zo kwijt
    Zo blijft het leuk he , en Formule 1 heb ik gekregen van Sony ter compensatie van mijn L

Heb gemiddeld altijd 3 ps3 spellen in bezit, niet meer zoals met de ps2 , 38 stuks die je never nooit meer kwijt raakt
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50820179
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Nee hoor , valt wel mee.

Kopen en verkopen

The Darkness heb ik nu gekocht voor 51 euro , als ik die uitgespeeld heb verkoop ik die voor 45 euro.
    Aangezien dit spel pas 20 juli hier verschijnt en dan 65 euro gaat kosten, ben ik die zo kwijt
    Zo blijft het leuk he , en Formule 1 heb ik gekregen van Sony ter compensatie van mijn L

Heb gemiddeld altijd 3 ps3 spellen in bezit, niet meer zoals met de ps2 , 38 stuks die je never nooit meer kwijt raakt
    Als je het zo bekijkt inderdaad
    Ik ben dan weer zo dat ik alle toffe spellen allemaal houd.
    Van me XBOX nog een spel of 25, van me 360 had ik er een stuk of 15.
    En als je dan na een paar jaar de handel kwijt wil raak je het aan de straatstenen inderdaad niet kwijt
      maandag 25 juni 2007 @ 17:45:08 #180
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50827420
    Yep

Overigens was Tec-Insanity zo vrij geweest om mijn ps3 op Japanse text te zetten.
    De Kindertoezicht maximaal aan te zetten , en mijn paswoord te veranderen

Kon dus echt even helemaal niks starten , even systeeminstellingen terug zetten naar Default

Et voila, overal toegang
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      maandag 25 juni 2007 @ 17:56:10 #181
    75736 Gstyles
    pi_50827789
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 12:03 schreef Koenz0r het volgende:
    http://www.gametrailers.com/player/20756.html

Call of duty 4.

Moedertje lief..
    Vreselijk vet
      maandag 25 juni 2007 @ 18:02:52 #182
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50828015
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Nee hoor , valt wel mee.

Kopen en verkopen

dan pre-order ik hem vast bij jou voor na me vakantie ok ^^? (ben begin augustus terug )
      maandag 25 juni 2007 @ 20:52:20 #183
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50834174
    is goed hoor
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50834799
    ik heb laatst nog een psone verkocht inclusief controllers enzo. een aantal van die spellen ben ik ook voor 7,50 euro het stuk verkocht op mk. het gaat wel maar je moet wel geduld hebben en niet je 06 er bijzetten anders gaan er alleen maar mensen bellen die het gratis willen.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 09:39:42 #185
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50848625
    De nieuwe Ps3 bundel samen met motorstorm staan al in het nieuwe krantje van Bart Smit , da's snel

De Wii console hebben ze uit het krantje verwijderd
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 26 juni 2007 @ 13:01:39 #186
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_50854794
    Zeg hoe 'backward compatible' met de PS2 is de PS3 inmiddels? Ik kan er alleen maar oud nieuws over vinden en naar wat ik daar uit begreep was het de bedoeling dat ze het gingen verbeteren.
    Is het nog steeds zo erg dat je geen GTA kunt spelen en is het de bedoeling dat daar binnenkort verandering in komt?
      dinsdag 26 juni 2007 @ 13:15:00 #187
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50855299
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef Djaser het volgende:
    Zeg hoe 'backward compatible' met de PS2 is de PS3 inmiddels? Ik kan er alleen maar oud nieuws over vinden en naar wat ik daar uit begreep was het de bedoeling dat ze het gingen verbeteren.
    Is het nog steeds zo erg dat je geen GTA kunt spelen en is het de bedoeling dat daar binnenkort verandering in komt?
    Aangezien de website van Sony nogal K-U-T is op dit moment, kijk maar eens naar de deze lijst. Veel overzichtelijker en completer.

http://www.ps3comp.com/

GTA moet eigenlijk nauwelijks problemen opleveren zo te zien.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:28:28 #188
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_50860442
    Bedankt.
    Ik heb er eens wat games van me bij gepakt en het merendeel is 'playable' of 'not working'. Maar klopt het dat Sony via updates nog aan de 'backwards compatibility' werkt of moet ik daar mijn hoop niet op vestigen?
      dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44:26 #189
    137562 rakotto
    pi_50860995
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 15:28 schreef Djaser het volgende:
    Bedankt.
    Ik heb er eens wat games van me bij gepakt en het merendeel is 'playable' of 'not working'. Maar klopt het dat Sony via updates nog aan de 'backwards compatibility' werkt of moet ik daar mijn hoop niet op vestigen?
    Dat wrodt wel geupdate.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 20:48:06 #190
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50872586
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat wordt wel geupdate.
    nee , helemaal niet

Sony heeft al te kennen gegeven dat ze zich nu niet meer op BC gaan richten , je zal het met deze lijst moeten doen

heb het even opgezocht

Sony Computer Entertainment Europe opperhoofd David Reeves zei er het volgende over: "Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3."
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 26 juni 2007 @ 20:49:45 #191
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50872666
    Nou fijn is dat! Ik moet DDS1 en 2 nog spelen
      dinsdag 26 juni 2007 @ 21:15:56 #192
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50874016
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

nee , helemaal niet

Sony heeft al te kennen gegeven dat ze zich nu niet meer op BC gaan richten , je zal het met deze lijst moeten doen

heb het even opgezocht

Sony Computer Entertainment Europe opperhoofd David Reeves zei er het volgende over: "Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3."
    Wat een bullshit.
    Deacon, werk je bij Gamer.nl of Insidegamer.nl?

Sinds dit bericht zijn we 3 firmware versies verder en is de BC alleen maar beter geworden.
    En als je het bericht goed vertaalt, staat er dat ze zich meer richten op het ontwikkelen van nieuwe games en entertainment.... niet dat ze er mee stoppen.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 21:28:50 #193
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50874704
    heb jij bij update 1.80 & 1.81 een BC update in het lijstje bij de ps3 zien staan?

ik niet

http://nl.playstation.com(...)es/detail/item49479/

en nee ik werk niet bij een Gaming site

ze hebben 2 updates uitgevoerd voor de BC

1 toen je je ps3 voor het eerst aanzette ( die je dus gelijk moest downloaden)
    En daarna nog een paar main titels bij de volgende update

[ Bericht 10% gewijzigd door Deacon_Tigra op 26-06-2007 21:38:38 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 26 juni 2007 @ 21:45:03 #194
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50875451
    quote:
    Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    heb jij bij update 1.80 & 1.81 een BC update gezien

ik niet

http://nl.playstation.com(...)es/detail/item49479/

en nee ik werk niet bij een Gaming site

ze hebben 2 updates uitgevoerd voor de BC

1 toen je je ps3 voor het eerst aanzette ( die je dus gelijk moest downloaden)
    En daarna nog een paar main titels bij de volgende update
    Als je de gedetailleerde informatie erbij pakt die bij die updates staat, zie je inderdaad niks. Klopt, maar sinds versie 1.7 werkt Ratchet & Clack, sinds versie 1.8 is de MGS3 compatibel.
    Dus wat is je punt? De BC wordt nog steeds bijgewerkt.

Je zou zo bij één van die sites kunnen werken, die interpreteren dat soort nieuws ook op jouw manier.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 21:56:29 #195
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50875990
    En heb je dat ergens zwart op wit op een officiele Sony site staan?

Of heb je dat zelf geprobeerd? want dan gaat het natuurlijk jouw woord tegen het mijne worden.
    Want wie zegt dat MGS3 al niet bij de 1.70 werkte

Lijkt mij vrij logish als Sony een lijst maakt met de updates en alles opschrijft wat er veranderd is , het toch wel heeeel vreemd en merkwaardig is dat ze nou juist de BC Titel updates uit de lijst laten

Is ook niet vreemd, want het is gewoon niet gebeurd

En iedereen heeft dat lijstje kunnen lezen bij het updaten van zijn ps3
    Laatste update was alleen de RGB shit en de stabiele netwerk verbinding van de ps2

[ Bericht 5% gewijzigd door Deacon_Tigra op 26-06-2007 22:11:40 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 26 juni 2007 @ 22:24:34 #196
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50877368
    Ratchet & Clank is uit eigen ervaring, MGS is van horen zeggen...
    En bij de gedetailleerde informatie van 1.7 staat ook niks over verbeterde compatibiliteit.

MGS3 werkte onder 1.6 prima, onder 1.7 totaal niet en onder 1.8 weer wel.

Anders spit je deze site even door, aangezien die BC-lijst van Sony momenteel nogal K-U-T is. http://www.ps3comp.com/
    pi_50880372
    klopt wat fallen zegt
    met elke update doen ze updates op gebied van bc
    maar sony zal geen aparte bc updates uitvoeren .
    alleen bij firmware updates zal het ingebakken zitten.
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
      woensdag 27 juni 2007 @ 00:06:56 #198
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50881933
    Ik bedoelde ook bij firmware updates ,vond het alleen stom dat ze het er dan niet bij zetten.

Maar goed, als jullie het zeggen

Ik heb zelf nog maar een paar Ps1 & Ps2 games over.

Alle Final Fantasy 's
    Ico & SotC en die doen het gelukkig allemaal goed
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 27 juni 2007 @ 01:52:56 #199
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50884817
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Ik bedoelde ook bij firmware updates ,vond het alleen stom dat ze het er dan niet bij zetten.

Maar goed, als jullie het zeggen [afbeelding]

Ik heb zelf nog maar een paar Ps1 & Ps2 games over.

Alle Final Fantasy 's
    Ico & SotC en die doen het gelukkig allemaal goed
    Wow, kijk nou eens... rechtstreeks van de Sony Blog.
    quote:
    Firmware 1.82 Coming Soon…

+ Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations

Hey everyone, you told us you wanted to hear about updates a few days in advance, so here’s a quick heads up that we have a PS3 firmware update in the works. Scheduled for release in the next few days, firmware 1.82 is an update that enables the playback of AVC High Profile (H.264/MPEG-4) files. As most of you know, these are high quality files that you’ll now be able to play on your PS3. Hopefully this update is moving us closer to the audio playback features many of you commented about in my post the other week. We’re continuing to evaluate and improve things across the board, including PS2 software compatibility. I’ll chime in here quickly with an update once the firmware is live and ready. Thanks for all of your support and feedback, keep it coming!
    Bron: Sony blog

woensdag 27 juni 2007 @ 02:21:04 #200
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50885380
    ok ok rustig maar

je heb gelijk
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 27 juni 2007 @ 09:47:41 #201
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50888999
    hun hebben al wel ingame XMB

Home Beta updated
    Added on 26/06/2007.

The Home Beta has received a decently sized update, its first since launch around two months ago.

This update provides several graphical enhancements, mainly noticeable during bowling and pool. However, characters look better as well and have multiple new customization options (weight, crazy hair colors, more clothes). Also, a few new items are available in your HomeSpace.

Another new development - it looks like our homies have gotten a bit of exercise as they can now run around Home after walking for a bit.

The Home Cinema has received several new trailers as well including the likes of Around the World and Reign Over Me. It also appears that new streaming methods have been implemented for videos in public spaces, as they play more smoothly the closer one stands to them.

Finally comes the most exciting feature of them all - the first true form of in-game XMB access. Anytime during and anywhere inside Home you can access your friends list (and therefore message people and read messages) by pressing select.

So while the promised Chess game and new arcade machines didn't pan out, we are more than satisfied by this newest update. Hopefully Home will continue to be improved over the coming months before its scheduled Fall launch.

http://www.psu.com/node/11824
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:42 #202
    137562 rakotto
    pi_50901411
    http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4887

BC update de volgende keer
      woensdag 27 juni 2007 @ 15:46:07 #203
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50901765
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef rakotto het volgende:
    http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4887

BC update de volgende keer
    Dat is elke keer zo, maar niets boeiends. Als er echt een grote BC update komt dan zullen ze dat wel zeggen, want dat is nu namelijk niet zo.
    pi_50902199
    [i]Woensdag 27 juni 2007 - Sony is druk bezig met het verbeteren van haar software. Dit vertaalt zich in de firmware updates die elkaar in een relatief rap tempo opvolgen. Zo mogen we binnenkort update 1.82 verwachten, maar nu doen de geruchten alweer de ronde over de grote update, update 2.0

In de laatste editie van het PSM magazine worden features genoemd die in de nieuwe grote firmware update, update 2.0, worden verwacht. Ondanks dat het nog niet bevestigd is door Sony is er een aardige kans dat we (sommige) features uit onderstaande lijst terug gaan zien in komende updates. In het verleden heeft PSM magazine vaker laten zien over betrouwbare informatie te beschikken.

Volgens het tijdschrift is de kans groot dat we de volgende features in update 2.0 zullen aantreffen:

De mogelijkheid om je account te beveiligen door middel van een wachtwoord

Toegang tot de XMB tijdens het gamen

Een equalizer (bij het afspelen van muziek)

De mogelijkheid om meerdere chatsessies tegelijk te houden

Nieuwe visualisaties

Flow RSS

Het is allemaal gebaseerd op geruchten, maar aangezien het gepubliceerd is in het PSM magazine zou het best eens (gedeeltelijk) waar kunnen zijn.
    Natuurlijk blijft het wachten op een officiële verklaring van Sony. [/i

Misschien worden je gebeden spoedig verhoord Deacon
      woensdag 27 juni 2007 @ 16:43:03 #205
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50903875
    quote:
    Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ok ok rustig maar

je heb gelijk afbeelding
    WINNER IZ I !!! Muhaha...

@ Mickey: Thanks nog voor Oblivion, zelf al weer iets nieuws gekocht?

ow, en nog meer firmware geruchten:
    quote:
    i've just been told that there's HUGE Xmb update going to be shown at e3 - with folders availible in all sections (e.g Demo's, PSN, Classic, etc in the game heading) also a new 'profile' section that will include a gamerscore, pictures, logs, and achievements / trophies (which will also link into home and be viewable as a 'screen' in your apartment if you wish). This new section will also include account management and the friends list and messaging will be a seperate heading.

Finally, the PS Store is getting a MAJOR overhaul... it will use a more console-type interface, and be more effectively laid out - the current store simply won't be able to handle the content sony have got planned in terms of the different types and volumes.

Oh... and you'll be able to 'wear' your trophies!!! you can select a trophy and it will appear as a graphic on your T-shirt or whatever. brilliant!
    Moo gerucht, zonder een echte bron...
    pi_50912894
    Zoals jullie al bij mijn PSN naam zagen.. "Binnenkort met LCD tv" Is hij er dan toch eindelijk!

Zie hier mijn nieuwe aanwinst!

Klik hier voor de specs

Vrijdag mag ik hem ophalen
      donderdag 28 juni 2007 @ 00:21:26 #207
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50923092
    Netjes koennie

Prijzen vallen ook nog mee eej

Zag zelf dit geinige tv-tje staan op het vliegveld van Milaan
    Alleen jammer dat dan gelijk 1/ 3 van mijn muur bedekt is

[ Bericht 29% gewijzigd door Deacon_Tigra op 28-06-2007 01:08:45 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50927149
    @ Fallen Graag gedaan Hoop dat je vriendin er ook een beetje plezier van heeft

Krijg als het goed is deze week rainbow6 en Ninja Gaiden binnen.
    En heb de volgende 2 week vrij dus dat komt mooi uit
    pi_50927294
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Netjes koennie

Prijzen vallen ook nog mee eej

Zag zelf dit geinige tv-tje staan op het vliegveld van Milaan
    Alleen jammer dat dan gelijk 1/ 3 van mijn muur bedekt is

[afbeelding]
    Ik ben zelf 2.00M lang en wij liepen door de Mediamarkt in Ede en ik achteraan stonden LCD/plasma tv's die waren nog groter als dat ik ben.

Voor meeneemprijzen van 9.000 euro .

Maar nartuurlijk zal ik wel wat fotootjes maken als mijn schatje er eenmaal is .
    pi_50927526
    Even kort vraagje, en ja ik ben te brak om te zoeken
    Als je in de PSstore iets wil kopen moet dat persé met CC neem ik aan?
    Er zitten namelijk 2 nieuwe maps aan te komen van RFOM en ww-servers en die map-pack lijkt me wel tof.

Deze komen vrijdag, maar de aanvraag voor me CC is pas begin van de week de deur uit gegaan.
    Wat een gezeik zeg, jaar cijfers mee sturen ed

Of kan je ook een en ander via een Paypall accountje doen ofzo?
    pi_50927717
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 08:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
    Er zitten namelijk 2 nieuwe maps aan te komen van RFOM en ww-servers en die map-pack lijkt me wel tof.

Deze komen vrijdag, maar de aanvraag voor me CC is pas begin van de week de deur uit gegaan.

nope
    pi_50929798
    Er kwamen toch iets van prepaidcards misschien?
      donderdag 28 juni 2007 @ 10:40:05 #213
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50929957
    Je zegt het helemaal goed

Ooit ja , misschien maar wanneer?

Vriend van me heeft ook geen creditcard, ik sta nu ook op zijn ps3 aagemeld met mijn nick

Daar kan hij via mijn account van de psn store dingen downloaden, geld stort hij dan naar mijn rekening ( mits ik het al niet gedownload hebt , want dan is het gratis )
    Ook handig, dingen zoals Blastfactor, Rub-A-Dub, Mortal Kombat die we allebei willen, kost me dan maar de helft
    Plus je kan spellen uitproberen, Calling al Cars had ik gekocht.
    Heeft hij toen gedownload, vondt er niks aan. Als hij hem dan zelf gekocht had was het zonde van de 7 euro geweest .

Heb gewoon in het begin 100 euro op dat ding geflikkerd , geen omkijken meer naar , en als Home dan eindelijk komt koop ik het grootste apartement met de grootste TV

Natuurlijk moet je dit wel alleen doen met mensen die je echt kent en vertrouwd

[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 28-06-2007 10:51:57 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:02:50 #214
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50930647
    Systeem update 1.82 is uit

ben hem nu aan het updaten
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 28 juni 2007 @ 11:55:53 #215
    137562 rakotto
    pi_50932562
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 08:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Neej, er is geen alternatief. Maar als het goed is, zijn de updates gratis.
    pi_50933316
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef rakotto het volgende:

[..]

Neej, er is geen alternatief. Maar als het goed is, zijn de updates gratis.
    Die updates van de servers weet ik, maar wilde die 2 maps ook meteen binnenhalen. Maar even mee wachten dan
    pi_50933346
    Ben hem ook aan het updaten.

Weet niet waarom updaten altijd zo traag bij me gaat, duut gewoon een halfuur om te downloaden...

Die 2 maps liggen nu dus in de store?
    pi_50938636
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef Mindstate het volgende:
    Ben hem ook aan het updaten.

Weet niet waarom updaten altijd zo traag bij me gaat, duut gewoon een halfuur om te downloaden...

Die 2 maps liggen nu dus in de store?
    Vanaf vrijdagavond dacht ik. Dan is ook de server-update geweest en kunnen we wereldwijd knallen
      donderdag 28 juni 2007 @ 15:12:39 #219
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_50939460
    iemand ninja gaiden sigma al ergens zien liggen?
    Life never gets darker then midnight
      donderdag 28 juni 2007 @ 15:45:47 #220
    145074 Diablos79
    pi_50940560
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Tumble het volgende:
    iemand ninja gaiden sigma al ergens zien liggen?
    Komt volgende week pas uit in europa als ik het goed heb.
    pi_50942348
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Komt volgende week pas uit in europa als ik het goed heb.
    Bij de bol.com heb ik hem besteld voor levering 29e, morgen dus

Maargoed als het goed is ligt straks R6 vegas op de mat dus daar vermaak ik me ook wel even mee
      donderdag 28 juni 2007 @ 16:53:34 #222
    145074 Diablos79
    pi_50942649
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 16:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Bij de bol.com heb ik hem besteld voor levering 29e, morgen dus

Maargoed als het goed is ligt straks R6 vegas op de mat dus daar vermaak ik me ook wel even mee
    Bij dimensionplus staat : Verwacht: 6 juli 2007 voor Ninja Gaiden
    Hij stond eerst ook op de 29ste maar blijkbaar een weekje verzet.
    pi_50942744
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Bij dimensionplus staat : Verwacht: 6 juli 2007 voor Ninja Gaiden
    Hij stond eerst ook op de 29ste maar blijkbaar een weekje verzet.
    Aah oké is die voor de 2e week van me vakantie
    pi_50943553
    Vanmiddag rainbow six gehaald, hij is echt vet!
    ik zie er naar uit om jullie af te slachten in multiplayer
    PSN id: Puddled_nl
    pi_50947006
    wat houd de nieuwe update 1.82 presies in??
    PSN: JBvE
    SWP crew
      donderdag 28 juni 2007 @ 19:18:27 #226
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_50947136
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef JBvE het volgende:
    wat houd de nieuwe update 1.82 presies in??
    Rumble
    pi_50950695
    Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
    pi_50950764
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
    Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
    Nee dan hadden ze de 20gb wel uitgebracht.
    pi_50951660
    quote:
    In de mediamarkt in Groningen en Alphen aan de Rijn is de ps3 499 E. Misschien andere plaatsen ook wel maar dan moet je even op www.mediamarkt.nl bij aanbiedingen zoekn . Wel opschieten want de aanbieding geldt tot en met zondag!
    Progressive dude
    Nu met VERNIEUWDE FOBO
    "Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
      donderdag 28 juni 2007 @ 22:56:56 #230
    137562 rakotto
    pi_50954586
    quote:
    kijk maar op http://pw.tweakers.net
    pi_50960759
    Vandaag kan ik als het goed is mijn schatje ophalen! .
      vrijdag 29 juni 2007 @ 10:57:32 #232
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50963179
    is er eigenlijk alweer wat meer bekend over de witte ps3
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      vrijdag 29 juni 2007 @ 12:32:35 #233
    75736 Gstyles
    pi_50966518
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Rumble
    yeah right... volgens mij kun je met update 1.82 je bestandsnamen veranderen.. ook kun je iets met de foto's die je op de ps3 hebt staan doen (vergroten en verkleinen) en nee... nog steeds geen wallpaperfunctie
      vrijdag 29 juni 2007 @ 12:35:16 #234
    75736 Gstyles
    pi_50966617
    Op de Playstation Blog laat Eric Lempel, Director of PlayStation Network Operations, weten dat er binnen enkele dagen een nieuwe Playstation 3 firmware update aankomt.

De nieuwste PS3 firmware met versie nummer 1.82 zal volgens Lempel het afspelen mogelijk maken van AVC High Profile ( H.264/MPEG-4).

Tot nu toe gaf Sony geen voorinformatie over dergelijke updates maar omdat veel bezoekers van de blog hierop hebben aangedrongen is deze informatie nu eerder gecommuniceerd.

Net als bij eerdere updates kan de software weer via het standaard PS3 menu worden binnengehaald.

Als we alles goed begrepen hebben wordt het hiermee mogelijk om in het toegevoegde HD video formaat te streamen met de PS3. Met zo’n functionele uitbreiding zal de PS3 weer een wat completere multimedia machine geworden. Hopelijk is dit ook een aanzet tot de ondersteuning van veel meer gangbare video formaten.

bron: http://www.hdtvnieuws.nl/(...)update-182-op-komst/
      vrijdag 29 juni 2007 @ 12:38:18 #235
    75736 Gstyles
    pi_50966723
    het zou idd mooi zijn als we binnenkort ook eens een DivX videootje kunnen bekijken via de PS3...
      vrijdag 29 juni 2007 @ 12:44:04 #236
    145074 Diablos79
    pi_50966932
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Gstyles het volgende:
    Op de Playstation Blog laat Eric Lempel, Director of PlayStation Network Operations, weten dat er binnen enkele dagen een nieuwe Playstation 3 firmware update aankomt.

De nieuwste PS3 firmware met versie nummer 1.82 zal volgens Lempel het afspelen mogelijk maken van AVC High Profile ( H.264/MPEG-4).

Tot nu toe gaf Sony geen voorinformatie over dergelijke updates maar omdat veel bezoekers van de blog hierop hebben aangedrongen is deze informatie nu eerder gecommuniceerd.

Net als bij eerdere updates kan de software weer via het standaard PS3 menu worden binnengehaald.

Als we alles goed begrepen hebben wordt het hiermee mogelijk om in het toegevoegde HD video formaat te streamen met de PS3. Met zo’n functionele uitbreiding zal de PS3 weer een wat completere multimedia machine geworden. Hopelijk is dit ook een aanzet tot de ondersteuning van veel meer gangbare video formaten.

bron: http://www.hdtvnieuws.nl/(...)update-182-op-komst/
    Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 12:59:19 #237
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_50967476
    ik zag zojuist de pal versie van ninja gaiden sigma op FTD voorbij komen. mocht iemand hem vandaag al tegen komen in de winkels hoor ik het graag
      vrijdag 29 juni 2007 @ 14:08:53 #238
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50969661
    Resistance Map Packs Coming Tomorrow and Other Musings….+

Posted by Greg Phillips // Line Producer, SCEA

I wanted to let you all know that the Resistance map packs are scheduled for release tomorrow (Friday) on the PlayStation Store. Normally, the Storefront only updates on Thursday, but we wanted to make sure you had something before the weekend with a special Friday release because you’ve been so patient with us and waited for this. No sense in making you wait until next week. We should have it up on the store by the early afternoon PST.

For those that have been following this saga since the beginning, this is not the first release date for the maps and content update. It is, however, the final one. We have completed testing on the global server and after many late nights, gallons of coffee and takeout dinners, we’re ready to go tomorrow. The team down at Insomniac, as well as us here in SCEA PD, are really excited about this launch, and can’t wait to get going with some of the best RFOM players on these new maps. Yes, these are global servers, so we’ll be competing with our friends on either side of both oceans as well.

And for those who are joining us late, all you need to remember is this:
    • Downloadable content for Resistance: Fall of Man will be available this Friday, June 29th.
    • There is a free content update which includes global play along with several other enhancements.
    • There are two brand new, online maps that can be bought in a pack from the PlayStation Store for $7.99.

Full details on the content can be found here

See you in Westmorland.

Oh yeah, and next week we’ll have some Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction news, featuring a sneak peak of what will be shown at E3.

http://blog.us.playstation.com/
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50970381
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.
    Je kon niet alle HD video streamen, specifiek de x264 bestanden die gebruik maken van de High Profile(wat dus bij de meeste x264 bestanden het geval was).

MKV containers zijn nog steeds niet af te spelen, deze zul je moeten remuxen via bv. PS3 Video 9 naar een mp4 container.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 14:39:45 #240
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_50970566
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 14:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Resistance Map Packs Coming Tomorrow and Other Musings….+

Posted by Greg Phillips // Line Producer, SCEA

I wanted to let you all know that the Resistance map packs are scheduled for release tomorrow (Friday) on the PlayStation Store. Normally, the Storefront only updates on Thursday, but we wanted to make sure you had something before the weekend with a special Friday release because you’ve been so patient with us and waited for this. No sense in making you wait until next week. We should have it up on the store by the early afternoon PST.

For those that have been following this saga since the beginning, this is not the first release date for the maps and content update. It is, however, the final one. We have completed testing on the global server and after many late nights, gallons of coffee and takeout dinners, we’re ready to go tomorrow. The team down at Insomniac, as well as us here in SCEA PD, are really excited about this launch, and can’t wait to get going with some of the best RFOM players on these new maps. Yes, these are global servers, so we’ll be competing with our friends on either side of both oceans as well.

And for those who are joining us late, all you need to remember is this:
    • Downloadable content for Resistance: Fall of Man will be available this Friday, June 29th.
    • There is a free content update which includes global play along with several other enhancements.
    • There are two brand new, online maps that can be bought in a pack from the PlayStation Store for $7.99.

Full details on the content can be found here

See you in Westmorland.

Oh yeah, and next week we’ll have some Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction news, featuring a sneak peak of what will be shown at E3.

http://blog.us.playstation.com/
    7,99 voor twee maps

schofterig.
      vrijdag 29 juni 2007 @ 14:54:10 #241
    145074 Diablos79
    pi_50971034
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

7,99 voor twee maps

schofterig.
    Misschien zijn ze heel groot
      vrijdag 29 juni 2007 @ 19:00:32 #242
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50979089
    ik zit eigenlijk best wel te wachten op de Eye of Judgement

je weet wel..dat 3D kaart spel met de Camera, lijkt me echt tof

Beetje stoere draken kaarten verzamelen ,
    en dan zo'n rijst jap aan de andere kant van de wereld helemaal de ram pampus in slaan

Filmpje

http://media.ps3.ign.com/media/775/775515/vids_1.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Deacon_Tigra op 29-06-2007 19:06:45 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50980876
    Ik hoorde van een vriend dat PES pas in December uitkwam?

Resistance wil niet updaten trouwens
      vrijdag 29 juni 2007 @ 22:01:36 #244
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50984914
    Nieuwe (gelekte) trailer van Heavenly Sword en nog wat gameplay beelden:

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4937
    pi_50994171
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Mindstate het volgende:
    Ik hoorde van een vriend dat PES pas in December uitkwam?

Resistance wil niet updaten trouwens
    Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meer

Aanmelden moet je 10x proberen en zoveel vastlopers heb ik nog nooit gehad in een half uur.
    Hoop dat ze het nog wat aanpassen want dit is niks zo.

Die maps zijn trouwens 4.50
    pi_50994206
    PES komt (vooralsnog) deze herfst, oktober als het goed is.
      zaterdag 30 juni 2007 @ 10:06:27 #247
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50994342
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 09:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meer

Aanmelden moet je 10x proberen en zoveel vastlopers heb ik nog nooit gehad in een half uur.
    Hoop dat ze het nog wat aanpassen want dit is niks zo.

Die maps zijn trouwens 4.50
    als heel de wereld ook tegelijk in gaat loggen , dat gaan de servers niet fijn vinden
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zaterdag 30 juni 2007 @ 12:24:03 #248
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50996611
    damn...ik wil niet de hele maand juli op vakantie zijn...moet ik daarna teveel games halen

-rb6
    -ninja gaiden sigma
    -the darkness

en dan tegelijkertijd verhuizen...en nieuwe dingen voor het huis kopen...bye bye geldjes
      zaterdag 30 juni 2007 @ 14:23:15 #249
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51000154
    Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.

En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_51000287
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.

En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
    Ik heb een stukje op de 360 gespeeld. En hij was a-okay.
      zaterdag 30 juni 2007 @ 14:37:45 #251
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51000483
    En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
      zaterdag 30 juni 2007 @ 14:41:45 #252
    145074 Diablos79
    pi_51000586
    Joepie gister Genji gekregen Gaint enemy Crab here i come
    Eigenlijk best wel een leuk spel en ziet er goed uit. Vond deel 1 op de PS2 ook lang niet slecht, dus ga me er wel mee vermaken. En een gegeven paard moet je nooit in de bek kijken
      zaterdag 30 juni 2007 @ 15:30:20 #253
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51001807
    Heb The Darkness binnen

binnen 3 dagen vanuit U.S & A

straks gelijk spelen , iemand FEAR kopen
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zaterdag 30 juni 2007 @ 15:50:54 #254
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51002349
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
    Hehe nog steeds aan het wachten en winkels sluiten zo
    pi_51003728
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Heb The Darkness binnen

binnen 3 dagen vanuit U.S & A

straks gelijk spelen , iemand FEAR kopen
    Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)
      zaterdag 30 juni 2007 @ 17:58:24 #256
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51005850
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 16:43 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)
    3busymen

al meerdere dingen gekocht & super snel
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_51007618
    quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

quote:
    Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Ik vind hem echt heel tof.
    Goed cover systeem, uitdagend, mannetjes besturen werkt lekker en in de multiplayer heb je superveel opties. 4 player coop, death match you name it. Maar ik heb toch wel moeite te connecten veel lag enzo, maar als je eenmaal in een game zit

Over dat richten kan ik je niks vertellen. Ik kan heel secuur richten maar dat kan ik in resistance ook, ik ben het wel gewend omdat ik al jaren op consoles speel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Renzokuken op 30-06-2007 19:10:27 ]
      zaterdag 30 juni 2007 @ 21:29:38 #258
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51012209
    Jongens....

The Darkness............de Intro WOW

Zo hoort een spel te beginnen , lekker direct in de aktie

Graphics zijn echt top
    Om van de Finishing attacks van dichtbij maar te zwijgen

[ Bericht 10% gewijzigd door Deacon_Tigra op 30-06-2007 21:35:57 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 1 juli 2007 @ 10:40:23 #259
    75736 Gstyles
    pi_51021768
    ja is het wat deacon?
      zondag 1 juli 2007 @ 12:34:53 #260
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51024058
    ja hijs echt supervet

ik heb net 10 minuten een echte tekenfilm zitten kijken ,op een tv in het metrostation
    kon ook nog zappen tussen een muziek zender enzo graphics zien er ook goed uit

enigste minpunt wat ik tot nu toe heb gevonden, is dat de lippen van de hoofdpersoon niet al te veel bewegen tijdens het praten

maar voor de rest , super
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 1 juli 2007 @ 14:33:44 #261
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51027521
    Fuck Rainbow Six ik ga vrijdag Ninja Gaiden Sigma halen
      maandag 2 juli 2007 @ 10:18:32 #262
    145074 Diablos79
    pi_51050830
    Zo eindelijk gebruik kunnen maken van een creditcard en gelijk wat PSstrore games gekocht
    Meteen Tekken 5, MK2, Calling all Cars en Super Stardust HD gekocht . MK2 blijft lachen, weer eens oefenen en dan online proberen . En die online mode voor Tekken mag ook wel komen
      maandag 2 juli 2007 @ 17:14:33 #263
    75736 Gstyles
    pi_51063613
    zojuist nog even in de V&D en Dixons gekeken maar wat een k*t spellen zeg... laat het alsjeblieft snel oktober worden
    pi_51063695
    Me PS3 is terug
    Tot nu toe nog een stuk stiller dan eerst dus dat is mooi
    En zolang was ik hem niet kwijt 1,5 week ofzo.

Binnekort gelijk Ninja Gaiden halen
    pi_51068402
    Doet Resistance het al weer online?
      dinsdag 3 juli 2007 @ 06:21:56 #266
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_51083057
    quote:
    Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    ik zit eigenlijk best wel te wachten op de Eye of Judgement

je weet wel..dat 3D kaart spel met de Camera, lijkt me echt tof

Beetje stoere draken kaarten verzamelen ,
    en dan zo'n rijst jap aan de andere kant van de wereld helemaal de ram pampus in slaan

[afbeelding]

[afbeelding]

Filmpje

http://media.ps3.ign.com/media/775/775515/vids_1.html
    Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:

Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_51085170
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Mindstate het volgende:
    Doet Resistance het al weer online?
    Gister geen foutmeldingen meer gehad

Kunnen we weer lachen met die belgen
      dinsdag 3 juli 2007 @ 10:46:38 #268
    145074 Diablos79
    pi_51086170
    Dat Super Stardust is best vet . En behoorlijk pittig. Leuke aankoop voor die prijs
    pi_51091871
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Haha ik kom je wel weer tegen online

Edit: Net 2 potjes gespeeld, ging goed, geen lag (terwijl ik oo kmet japanners speelde) maar toen ik net een game joinde en hij starte de map kreeg ik een zwart scherm met de foutmelding:

get 021d9eb4
    put 01dd9o4
    ref fffffffff

pre f0000000
    post d000000

Maar eventjes uitgedaan, speel zo wel ff verder

[ Bericht 23% gewijzigd door Mindstate op 03-07-2007 15:05:13 ]
      dinsdag 3 juli 2007 @ 15:33:05 #270
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51095864
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
    vet
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 3 juli 2007 @ 16:55:45 #271
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_51098834
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Je zegt het helemaal goed

Ooit ja , misschien maar wanneer?

Vriend van me heeft ook geen creditcard, ik sta nu ook op zijn ps3 aagemeld met mijn nick

Daar kan hij via mijn account van de psn store dingen downloaden, geld stort hij dan naar mijn rekening ( mits ik het al niet gedownload hebt , want dan is het gratis )
    Ook handig, dingen zoals Blastfactor, Rub-A-Dub, Mortal Kombat die we allebei willen, kost me dan maar de helft
    Plus je kan spellen uitproberen, Calling al Cars had ik gekocht.
    Heeft hij toen gedownload, vondt er niks aan. Als hij hem dan zelf gekocht had was het zonde van de 7 euro geweest .

Heb gewoon in het begin 100 euro op dat ding geflikkerd , geen omkijken meer naar , en als Home dan eindelijk komt koop ik het grootste apartement met de grootste TV

Natuurlijk moet je dit wel alleen doen met mensen die je echt kent en vertrouwd
    www.wirecard.nl
    Ik gebruik die website om mijn PS3 account bij te werken en het werkt erg lekker
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
      dinsdag 3 juli 2007 @ 19:36:28 #272
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_51104320
    Kan ik nog mensen killen vanavond met RFOM online? Ik zuig vreselijk met dat spel maar ik heb er wel lol mee, wie durft ?
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 22:14:05 #273
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51110848
    Ik kan niet online ( deathmatch ) met the Darkness
    Ik heb Nat 3 ofzo en ik moet Nat 1 of 2 hebben zegt de ps3

Heb het even na gezocht via de online handleiding, staat dat Nat 3 betekend dat mijn ps3 is aangesloten via een router.
    Dat is hij ook ,maar met de rest van mijn spellen kan ik gewoon online multiplayeren
    Wie helpt me uit de brand

Nou weet ik wel dat ik niks mis omdat de multiplayer bagger is , maar toch
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 3 juli 2007 @ 22:28:53 #275
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51111452
    quote:
    thnks binnenkort even proberen , vond het al zo vaag
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 3 juli 2007 @ 23:38:30 #276
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_51114336
    Voor mensen die nog op zoek zijn naar games voor weinig:

Virtua Tennis 3
    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
    Sega | 2007 | 3 jaar en ouder
    Adviesprijs: ¤ 69,99
    bol.com prijs: ¤ 39,99
    U bespaart: 43 %

Virtua Fighter 5
    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
    Sega | 2007 | 16 jaar en ouder
    Adviesprijs: ¤ 69,99
    bol.com prijs: ¤ 39,99
    U bespaart: 43 %

bij Bol.com uiteraard... zelf totaal geen interesse in deze games, maar goed, misschien 1 van jullie wel.
    pi_51114428
    He gaaf, misschien VF kopen
    pi_51115206
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Nou weet ik wel dat ik niks mis omdat de multiplayer bagger is , maar toch
    Waarom hebben we eik nog een OP?

If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:

"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."

So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
    なんだっけ
      woensdag 4 juli 2007 @ 00:10:52 #279
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_51115335
    TCP port 80 laten forwarden naar je PS3? Verhindert dat dan niet dat je PCs die in datzelfde netwerk zitten met hun internettoegang?
      woensdag 4 juli 2007 @ 09:19:11 #280
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_51120052
    Goed iemand nog interesse in ninja Gaiden sigma. Niet omdat hij slecht is maar omdat ik was vergeten dat ik hem alreeds had gepreordered. dus ik loop gisteren met de game de FRS uit. check ik mijn mail. is ie dus al opgestuurd.. zucht.

anyway 50 euri mag hij opgehaald worden in leiden. versturen kan natuurlijk ook.
    pi_51122744
    Iemand met RFOM die nieuwem aps al gekocht? Je krijgt namelijk 5 codes dus dan zou ik wel interesse hebben in 1 ervan (5 codeso mte downloaden) Anders zal ik moeten proberen ze te kopen en zal ze dan ook wel sharen (dan zijn er nog 3 over, want een vriend krijgt er dan ook 1)
    pi_51123304
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:02 schreef Mindstate het volgende:
    Iemand met RFOM die nieuwem aps al gekocht? Je krijgt namelijk 5 codes dus dan zou ik wel interesse hebben in 1 ervan (5 codeso mte downloaden) Anders zal ik moeten proberen ze te kopen en zal ze dan ook wel sharen (dan zijn er nog 3 over, want een vriend krijgt er dan ook 1)
    Zit met smart te wachten op me CC
      woensdag 4 juli 2007 @ 11:21:48 #283
    75736 Gstyles
    pi_51123382
    ik op GTA en HOME.. duurt nog maar even
    pi_51123390
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Zit met smart te wachten op me CC
    Ik op die van mn pa
      woensdag 4 juli 2007 @ 11:34:44 #285
    75736 Gstyles
    pi_51123897
    hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard

woensdag 4 juli 2007 @ 13:34:00 #286
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51128361
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:
    hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard

[afbeelding]
    Hmm die tas lijkt me zeker interessant genoeg mits het een redelijke omtrek heeft om mijn sportschool spullen erin te doen, en pimped naar de sportschool te lopen
      woensdag 4 juli 2007 @ 13:34:20 #287
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51128372
    Ligt Ninja Gaiden Sigma al in de winkel trouwens, zoja gelijk halen..
      woensdag 4 juli 2007 @ 14:34:45 #288
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_51130923
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oeh! Ubernerdish Magic'en op de PS3 .
    Lijkt mij wel grapsig .
      woensdag 4 juli 2007 @ 14:35:25 #289
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_51130951
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:

[afbeelding]
    Wanneer komt die uit? .
      woensdag 4 juli 2007 @ 19:52:51 #290
    145074 Diablos79
    pi_51142589
    I can confirm that we are, of course, going to be releasing a demo for Heavenly Sword... and soon," he said

Laat maar komen die demo
      woensdag 4 juli 2007 @ 21:55:04 #291
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_51147605
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Tumble het volgende:
    Goed iemand nog interesse in ninja Gaiden sigma. Niet omdat hij slecht is maar omdat ik was vergeten dat ik hem alreeds had gepreordered. dus ik loop gisteren met de game de FRS uit. check ik mijn mail. is ie dus al opgestuurd.. zucht.

anyway 50 euri mag hij opgehaald worden in leiden. versturen kan natuurlijk ook.
    Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?
    pi_51148667
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:

[..]

Ruilen tegen Resistance?
    なんだっけ
      donderdag 5 juli 2007 @ 00:39:44 #293
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51153661
    Ik ben er uit, na veel wikken en wegen en zitten brainstormen over Rainbow Six Las Vegas of Ninja Gaiden, is het toch Ninja geworden, FPS games op controller werkt gewoon niet voor mij als vervent PC gamer.
    pi_51157191
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Wil hier graag even op terugkomen
    Gisteravond niet aan kunnen melden bij Resistance, en 's middags ook al een paar keer gedisconnect.

Je kunt nu wereldwijd spelen, maar van mij mag het weer terug, want het werkt voor geen meter
      donderdag 5 juli 2007 @ 08:56:07 #295
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_51157608
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Ik ben er uit, na veel wikken en wegen en zitten brainstormen over Rainbow Six Las Vegas of Ninja Gaiden, is het toch Ninja geworden, FPS games op controller werkt gewoon niet voor mij als vervent PC gamer.
    Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeld

Ninja komt bij mij na The Darkness nog een paar uurtjes te gaan
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 5 juli 2007 @ 09:16:40 #296
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_51157874
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Ruilen tegen Resistance?
    helaas die heb ik al.
    pi_51158014
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeld

Ninja komt bij mij na The Darkness nog een paar uurtjes te gaan
    R6 speelt inderdaad super
    Ben nu in een of ander chinees restaurant. Online kan me niet echt boeien helaas.

Ninja Gaiden valt hopelijk ook snel in de bus hier
    pi_51158627
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

R6 speelt inderdaad super
    Ben nu in een of ander chinees restaurant. Online kan me niet echt boeien helaas.

Ninja Gaiden valt hopelijk ook snel in de bus hier
    Ook geen interesse in online coop ?
    pi_51158667
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:

[..]

ruilen tegen Oblivion?
    pi_51159339
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 09:57 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Ook geen interesse in online coop ?
    Dat lijkt me dan wel weer vet , lijkt me wel tof om een keer te proberen.

Bedoelde meer het échte online gedeelte, weinig aktie en veel lopen. Houd het wat dat betreft wel bij Resistance
    pi_51160411
    tot
    quote:
    Op donderdag 5 juli 2007 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan wel weer vet , lijkt me wel tof om een keer te proberen.

Bedoelde meer het échte online gedeelte, weinig aktie en veel lopen. Houd het wat dat betreft wel bij Resistance
    Resistance is inderdaad aktie voller maar de aktie rsv vind ik toch leuker
    shootouts
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')