abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50592082
Oké ik ben er klaar mee
Wie Oblivion wil mag hem hebben, ¤ 35,-
Verzending per post

Eventueel ruilen tegen wat anders kan ook
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:24:56 #122
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_50600688
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Oké ik ben er klaar mee
Wie Oblivion wil mag hem hebben, ¤ 35,-
Verzending per post

Eventueel ruilen tegen wat anders kan ook
PM me maar, afhalen kan ik ook wel. (Lang leve OV).
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:14:13 #123
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_50605650
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef Fallen het volgende:

[..]

Een kleine update voor de Full-RGB optie die na een herstart elke keer terug gezet werd naar 'Normal' ipv 'Full'.
zegt me nog niets
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_50606671
http://nl.gizmodo.com/2007/06/19/ps3_goedkoper.html
Als ze hem nog zo`n 150 tot 200 euro verlagen in prijs komt hij zeker in m`n kamer.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_50609952
quote:
Blockbuster to stock Blu-ray (and Blu-ray ONLY)

Does this mean the format wars are over? Well, for Blockbuster, it seems just that. Associated Press just released a statement that Blockbuster will exclusively carry high-def discs in Blu-ray format in 1,450 of their stores. This decision came from an analysis done in 250 branches where they carried both Blu-ray and HD-DVDs. It was found that more than 70% of the consumers rented out Blu-ray discs over HD-DVD. Blockbuster senior VP of merchandising had this to say:

The consumers are sending us a message. [...] I can't ignore what I'm seeing. When you walk into a store and see all this product available in Blu-ray and there is less available on HD DVD, I think the consumer gets that [more studios are releasing films in Blu-ray].

True enough, most major studios are supporting the Blu-ray. Another factor, of course, would be the release of the PlayStation 3, which gave the Blu-ray format a big push in sales. It's now believed that Blockbuster's decision could be the first step in shifting the balance and will allow other retailers to follow suit.

The North American HD-DVD Promotional Group, however, sees Blockbuster's decision as unfounded. Ken Graffeo thinks that basing their move on the Blu-ray flims' success over the first three months of the year was too short-sighted.

Despite it all, Blockbuster will still keep renting out HD-DVDs in their original 250 locations and online. But as it stands, that's 1,450 stores with exclusive Blu-ray, and 250 offering Blu-ray and HD-DVD. Now do the math.
PSN id: NL_SToRM
pi_50611673
quote:
Abonnementskosten PlayStation Network niet uitgesloten

Nieuws | 19 juni 2007 - Eric Lempel, de man verantwoordelijk voor het gaande houden van het PlayStation Network, heeft aangegeven dat Sony ooit wellicht abbonementskosten kan gaan vragen voor hun online service. Momenteel is dat echter nog niet van toepassing volgens de Sony-woordvoerder.

PlayStation Network is momenteel gratis om te gebruiken, bijvoorbeeld voor het spelen van de meeste online spellen. Voor bepaalde content moeten PlayStation 3-bezitters betalen, waaronder bijvoorbeeld PlayStation Store-spellen zoals het recent verschenen Mortal Kombat II. Om spellen online te spelen op Xbox Live, de vergelijkbare online service voor de Xbox 360 en originele Xbox, vraagt Microsoft een periodiek bedrag.
http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.html

Sony style.

pi_50612043
BIj motorstorm zie ik bijna in elke race wel iemand die de hele tijd crashed maar dan gelijk weer 20 meter verder opeens weer rijdt, is dit een cheat ofzo?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_50612139
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
BIj motorstorm zie ik bijna in elke race wel iemand die de hele tijd crashed maar dan gelijk weer 20 meter verder opeens weer rijdt, is dit een cheat ofzo?
Dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Ik denk dat het iets te maken heeft met lag ofzo.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:36:55 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50612343
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

http://www.insidegamer.nl(...)iet-uitgesloten.html

Sony style.

Die woorden zijn zoooo uit zn verband gerukt Het enige dat ie gezegd heeft is dat ie niet kan beloven dat het altijd gratis is. En natuurlijk kun je dat niet beloven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_50612944
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die woorden zijn zoooo uit zn verband gerukt Het enige dat ie gezegd heeft is dat ie niet kan beloven dat het altijd gratis is. En natuurlijk kun je dat niet beloven.
Klopt inderdaad, lees het originele interview maar eens.
Zal je zien dat de beste man heel wat anders bedoeld als dat jij quote
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:55:25 #131
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_50613047
insidegamer door de bocht
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:57:32 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50613126
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
insidegamer door de bocht
Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:54:18 #133
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_50615229
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet alleen IG hoor, bijna alle sites/fora lezen enkel wat ze willen lezen.
Nee, maar IG is toch wel behoorlijk anti Sony naar mijn idee.
Laatst ook, met de geruchten over al dan niet downloadable content voor GTA-IV voor de PS3, dat was een nieuwsitem waard en 'en passant' wordt er nog even vermeld dat LA Noire waarschijnlijk PS3 exclusief is.

Beide waren op dat moment alleen nog maar gebaseerd op geruchten, beide waren een apart nieuwsbericht waard, maar je leest alleen de negatieve koppen.

Daarnaast valt het me erg vaak op dat bij multiplatform games, de achtergrond naar Xbox360 groen gaat en dat meer info over die game te vinden is in de Xbox360 sectie.

Maar goed, ik ben Pee Essss Thrie fanboy natuurlijk...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:11:26 #134
167723 sanni
Acima de seu
pi_50615920
Ik heb er nog geen maar wat ik zo om mij hen hoor moet de PS 3 een verademing zijn ivg de Xbox360. M.a.w. ik kom er wel tegen die tijd.;)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:54 #135
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_50621377
het zal net als met de ps2 gaan denk ik...het duurt even maar dan komt de massa, de wii ligt te verstoffen en de meeste willen niet de 360...(van mijn vrienden) echter is de ps3 nog te duur en wachten ze daar op, dus met kerst gaat iedereen voor ps3 (ja ik ben fanboy van de ps3 moehoehahahah ofzo )
PSN: diTani
pi_50628022
Sony-baas vindt PlayStation 3 te duur, prijsdaling op komst?

Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.

Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
pi_50633167
ik verwacht ook dat sony's tijd moet komen. de 360 is dan wel best leuk, maar niet echt toekomstbestendig. dat is de ps3 wel. Q4 van dit jaar komen er veel dikke games uit, laten we hopen dat jij jou motorstorm ervaring dan achter je kan laten (ik was hier ook bang voor en heb daarom maar niet gekocht). als je dikke reviews wilt lezen over games kijk dan ff op www.gamespot.com daar staat ook vanalles over motorstorm...
pi_50657218
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

Het zou denk ik wel dé redding zijn van de PS3. Tot nu toe is het een redelijke flop door te hoge prijs en het ontbreken van topgames. Sony moet wel gaan handelen om het gat niet nog groter te laten worden met de Xbox 360 en Wii. True, Sony's tijd moet nog komen omdat de console relatief gezien het best toekomstbestendig is, maar zoals het nu gaat is echt kut.

Ik gebruik de Xbox 360 nu ook 10:1 in vergelijking met de PS3. En de PS3 is alleen omdat ik The Darkness (previewcopy) daarop speel, die alwéér is uitgesteld naar eind juli. MotorStorm ben ik allang zat en de rest is multiplatform (en Resistance is ruk)
Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!
pi_50657791
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet waarom mensen zeggen dat de PS3 een flop is. Het is niet het mega mega succes dat Sony had gehoopt, maar het is volgens mij wel de console die bij de launch het meest is verkocht!
Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
pi_50657866
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat er voldoende op voorraad waren. De Wii en 360 waren maandenlang uitverkocht, de PS3 in de eerste week niet eens.
deed Sony het dus beter dan z'n concurrentie
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 16:46:37 #141
159915 -Menn0-
MNO
pi_50657942
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Whehe beetje niet zo slim argument Omdat Nintendo en Microsoft niet genoeg in de winkel hadden gegooid waren ze inderdaad uit verkocht. Sony had "te veel" dat is ook weer niet slim

Ze zijn gewoon allemaal TE dom in vergelijking met ons
,,/
pi_50662618
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

deed Sony het dus beter dan z'n concurrentie
Ze hebben er dan ook anderhalf jaar de tijd voor genomen en het duurde een weekje.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:31:34 #143
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_50663247
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef devv05 het volgende:

Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek. En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaat .
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_50663799
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Als de PS3 een flop is de 360 het helemaal, aangezien die minder heeft verkocht in het zelfde tijdsbestek.
De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.
quote:
En dat jij je PS3 minder gebruikt dan je 360 maakt het geen flop. Mijn 360 staat hier al weken stof te happen terwijl mijn PS3 dagelijks aanstaat .
Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelen
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:41:11 #145
145074 Diablos79
pi_50670178
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef devv05 het volgende:

De PS3 legt het wekelijks af. Hoewel de 360 een voorsprong heeft en je de verkopen dus niet echt kunt vergelijken is het ook niet eerlijk om de beide launches te vergelijken.
Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.
quote:
Ik kan mijn PS3 ook wel de hele dag aanzetten, zou alleen niet weten welke game ik erop moet spelen
Ik wel , ik vermaak wel met Motorstorm, NBA street, Genji en over 2 weken Ninja Gaiden. Op de 360 komt er helaas niet veel uit wat ik boeiend vind, misschien dat Overlord en Two Worlds interessant zijn om hem weer eens aan te zetten ..
pi_50671317
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waarom is het nu opeens niet eerlijk om de launches te vergelijken? De PS3 had gewoon een betere launch dan de 360. Dus het is niks minder een flop dan de 360.
Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.
quote:
Ik wel , ik vermaak wel met Motorstorm, NBA street, Genji en over 2 weken Ninja Gaiden. Op de 360 komt er helaas niet veel uit wat ik boeiend vind, misschien dat Overlord en Two Worlds interessant zijn om hem weer eens aan te zetten ..
MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 dan Maar goed, dat is natuurlijk puur smaak.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:12:39 #147
145074 Diablos79
pi_50674826
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Omdat de PS3 geen wereldwijde launch heeft natuurlijk, en Sony heeft 1,5 jaar langer gehad om een goede voorraad te produceren terwijl de Xbox 360 (en Wii) met ernstige tekorten kampten.
1.5 jaar? De PS3 kwam een jaar na de Xbox360 en voor de Wii uit. Daarbij hadden ze alleen voor de Europese launch wat tijd om een goede voorraad te produceren want bij de jap en us launch hadden ze ook geen grote voorraad. Als MS de tijd had genomen en de 360 niet zo hadden gerushed waren er waarschijnlijk ook minder problemen geweest. Al heeft MS het nu nog niet goed op orde. Sony heeft van september 2006 tot maart 2007 meer PS3 gepoduceerd dan Xbox360's. Wat toch vreemd is aangezien de Xbox360 al 1.5 jaar in productie is, geeft alleen al aan dat Sony zijn zaakjes beter op orde heeft wat dat betreft.
quote:
MotorStorm is inderdaad cool, maar dat is voor mij ook meteen de enige game. Overlord en Two Worlds zijn ook weer niet zo mijn ding, liever The Darkness en Forza 2 dan Maar goed, dat is natuurlijk puur smaak.
Forza 2 vond ik niet echt tof, en The Darkness is denk ik niet zo aan mij besteed maar als ik die zou kopen neem ik de ps3 versie. Bij multiplatform spellen zal ik bijna altijd voor de PS3 versie gaan gewoon puur omdat ik de controller van de PS3 het lekkerst vind spelen. Maar dat is allemaal persoonlijk natuurlijk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:49 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50732268
. De PSP verkoopt niet zeggen ze. Ik ben net half Amsterdam doorgeweest, alle zaken af en nergens een PSP te vinden, ja roze .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:56:32 #149
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_50732331
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
. De PSP verkoopt niet zeggen ze. Ik ben net half Amsterdam doorgeweest, alle zaken af en nergens een PSP te vinden, ja roze .
PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:57:46 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50732373
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

PSP wordt niet meer gefabriceerd ivm een hardware revision oid. Binnenkort weer meer PSPs.
Slim dan. Wel hangt er in elke winkel een mega grote poster met " In prijs verlaagd!" .

Hij is toch niet voor mij, heb er al een, maar was een cadeautje voor een collega .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50734460
Net iets heel raars... Calling all cars gekocht voor 7,99 terwijl er maar ¤2,02 op mn account stond.. En nu? Als er niks op mn account staat voordat ik hem aangevuld heb via CC kan er toch ook niks afgeschreven worden?
Dussss heb ik nu het spel voor niks?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:52:20 #152
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_50735807
Je staat nu rood.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:04:22 #153
75736 Gstyles
pi_50753414
wordt tijd dat er nieuwe games komen jongens... het is niet echt meer een stormloop-topic
pi_50753546
Calling all Cars is tof
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:39:22 #155
75736 Gstyles
pi_50753622
pi_50757789
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Calling all Cars is tof
Hmm....ik zat al te twijfelen of ik m zou kopen
pi_50758085
quote:
Warhawk boxshot vrijgegeven

Zoals we weten zal Warhawk op twee manieren verkrijgbaar worden. Als download en als retailgame. Voor de mensen die hem retail willen kopen hebben we hier de boxshot zodat je vast weet hoe hij eruit komt te zien. Naast het spel op een Blu-ray schijf krijg je er ook een headset bij. Volgens Gamestop krijgen we de Jabra BT 125 bijgeleverd. Een redelijk goede headset dus.

Mooi doosje
Die ga ik wel kopen, zeker als er een BT headset bij zit.
pi_50769044
Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
pi_50769427
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik hoor van verschillende mensen dat de PS3 volgende week 499 euro kost bij Mediamarkt.
das doorgestoken kaart

zou wel een positief effect moeten hebben
  zondag 24 juni 2007 @ 10:17:41 #160
75736 Gstyles
pi_50780535
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mooi doosje
Die ga ik wel kopen, zeker als er een BT headset bij zit.
zijn dat de berichten dan van die BT headset? het lijkt mij ook een vet spel.. als het zo is dat er een headset bij zit koop ik em ook! supah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')