The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
¤ 1399,-quote:Op zondag 10 juni 2007 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat is een zeer mooi prijsje voor jou![]()
De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
@ SToRM81
Bij ons in de winkel hangt er ook een hele mooie 42" Sharp.
Precies de TV waar ik nu voor aan het sparen ben, tenzij er tegen die tijd dat ik het bij elkaar heb iets mooiers is. Ik vind de beelkwaliteit super, de afwerking van de tv geweldig mooi en de a.b. is euh.. acceptabel. Maar beeldtechnish... wow!
Online kost ie al zo'n ¤ 1570,-quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
¤ 1399,-
[..]
De HD beelden en zwartwaardes schijnen erg goed te zijn![]()
Dat viel me dus ook al op ja, fake dusquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
fake, de camera zou de positie van de driver innemen, dit is alsof je op de achterbank mee rijdt.
Boempquote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Mindstate het volgende:
Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
boempquote:Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Darkness, Singstar, Lair, NBA 2K7 (is nu al uit), NBA Street Homecourt (nu al uit) lijken me wel redelijk in jouw lijn der gamesmaak vallen.
nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan ditquote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
The agency blowout: [Update 4] The Agency onthuld
De art-style ziet er wel cool uit, concept is veelbelovend, nieuw team binnen SOE. Hmm, dit kan wel eens wat gaan worden.
die zijn allemaal Perfect Dark Zero vergetenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nou als ik die reacties zie van de non ps3 bezitters @ games.fok.nl heb ik het idee dat het niet slechter kan dan dit![]()
toch vond ik het er zelf wel leuk uit zien, het is een soort Team Fortress 2 look alleen dan iets gedetailleerder, maar ja om nou te zeggen dat je er van weggeblazen wordt...
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die komt pas de 29ste![]()
moet ik hem nu benaderen via mijn ps3 , of mijn pc![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |