Hehe nog steeds aan het wachten en winkels sluiten zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb The Darkness binnen![]()
binnen 3 dagen vanuit U.S & A![]()
straks gelijk spelen, iemand FEAR kopen
![]()
3busymenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:43 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Via welke ebay verkoper heb je'm ?;)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.
En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
Ik vind hem echt heel tof.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En hoe gaat het met het richten dan? Ben altijd wel huiverig over FPS games op consoles, zoals bij Resistance gaat het altijd heel stroef wil je secuur je vizier op iemand richten.
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit eigenlijk best wel te wachten op de Eye of Judgement
je weet wel..dat 3D kaart spel met de Camera, lijkt me echt tof![]()
Beetje stoere draken kaarten verzamelen ,
en dan zo'n rijst jap aan de andere kant van de wereld helemaal de ram pampus in slaan![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
http://media.ps3.ign.com/media/775/775515/vids_1.html
Gister geen foutmeldingen meer gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Mindstate het volgende:
Doet Resistance het al weer online?
Haha ik kom je wel weer tegen onlinequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Gister geen foutmeldingen meer gehad
Kunnen we weer lachen met die belgen
vetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
www.wirecard.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je zegt het helemaal goed
Ooit ja , misschienmaar wanneer?
![]()
Vriend van me heeft ook geen creditcard, ik sta nu ook op zijn ps3 aagemeld met mijn nick![]()
Daar kan hij via mijn account van de psn store dingen downloaden, geld stort hij dan naar mijn rekening( mits ik het al niet gedownload hebt , want dan is het gratis )
Ook handig, dingen zoals Blastfactor, Rub-A-Dub, Mortal Kombat die we allebei willen, kost me dan maar de helft
Plus je kan spellen uitproberen, Calling al Cars had ik gekocht.
Heeft hij toen gedownload, vondt er niks aan. Als hij hem dan zelf gekocht had was het zonde van de 7 euro geweest .
Heb gewoon in het begin 100 euro op dat ding geflikkerd , geen omkijken meer naar , en als Home dan eindelijk komt koop ik het grootste apartement met de grootste TV![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet je dit wel alleen doen met mensen die je echt kent en vertrouwd![]()
thnksquote:
Waarom hebben we eik nog een OP?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou weet ik wel dat ik niks mis omdat de multiplayer bagger is, maar toch
![]()
Zit met smart te wachten op me CCquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:02 schreef Mindstate het volgende:
Iemand met RFOM die nieuwem aps al gekocht? Je krijgt namelijk 5 codes dus dan zou ik wel interesse hebben in 1 ervan(5 codeso mte downloaden) Anders zal ik moeten proberen ze te kopen en zal ze dan ook wel sharen (dan zijn er nog 3 over, want een vriend krijgt er dan ook 1)
Ik op die van mn paquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten op me CC![]()
Hmm die tas lijkt me zeker interessant genoeg mits het een redelijke omtrek heeft om mijn sportschool spullen erin te doen, en pimped naar de sportschool te lopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:
hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard
[afbeelding]
Oeh! Ubernerdish Magic'en op de PS3quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hadden hem bij de Tokyo Toy Show:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag er inderdaad cool uit, de techniek is heel tof. Maar om eerlijk te zijn is het toch meer een gimmick bij een kaartspel dan echt een volledige game. Ik ben dus wel enigszins sceptisch over hoe lang het leuk blijft... (nouja dat hangt af van hoe leuk het kaartspel is natuurlijk, maar ik denk weer dat dat leuker is om tegen iemand in dezelfde kamer te spelen dan aan de andere kant van de wereld. weet je ook wel zeker dat dat kan?)
Wanneer komt die uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef Gstyles het volgende:
hebbes.. net GTAIV SE besteld bij wehkamp.. koste 99 eurie minus een waardecheck van 5 eurie die ik net in de bus heb gerkegen... wel leuk.. bij het pakket zit een mooie 'bankkluisbak' en sleutelbos, soundtrack cd, een Behind the Scenes boekje en een Rockstar plunjezak plus de game zelf uiteraard
[afbeelding]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Tumble het volgende:
Goed iemand nog interesse in ninja Gaiden sigma. Niet omdat hij slecht is maar omdat ik was vergeten dat ik hem alreeds had gepreordered. dus ik loop gisteren met de game de FRS uit. check ik mijn mail. is ie dus al opgestuurd.. zucht.
anyway 50 euri mag hij opgehaald worden in leiden. versturen kan natuurlijk ook.
Ruilen tegen Resistance?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:
[..]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?
Wil hier graag even op terugkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Gister geen foutmeldingen meer gehad
Kunnen we weer lachen met die belgen
Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben er uit, na veel wikken en wegen en zitten brainstormen over Rainbow Six Las Vegas of Ninja Gaiden, is het toch Ninja geworden, FPS games op controller werkt gewoon niet voor mij als vervent PC gamer.
R6 speelt inderdaad superquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Rainbow six speelt echt lekker , maar goed.ik heb hem op de 360 uitgespeeld
Ninja komt bij mij na The Darknessnog een paar uurtjes te gaan
![]()
Ook geen interesse in online coopquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
R6 speelt inderdaad super
Ben nu in een of ander chinees restaurant. Online kan me niet echt boeien helaas.
Ninja Gaiden valt hopelijk ook snel in de bus hier![]()
ruilen tegen Oblivion?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef Tumble het volgende:
[..]
Niemand interesse in Ninja gaiden voor weinig?
Dat lijkt me dan wel weer vetquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:57 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ook geen interesse in online coop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |