Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Ik ga daar deels in mee. Voor grote nieuwsfeitjes wordt die reeks echt wel afgebroken en gaan we met een nieuw topic van start. Probleem van losse topics is dat je crossover een herhaling van zetten krijgt (over and over agian).quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ok, ik doelde ook op het specifieke geval waar Jarno het over had. Niet zozeer over willekeurige Iran-topics in het algemeen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef Drugshond het volgende:
Goed ff bijgelezen, we hebben dus nu 2 topics... en we kijken de situatie even aan. Centraliseren kan altijd nog (morgen/overmorgen of zo).
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef kLowJow het volgende:
Eens met Jarno en PL trouwens. Grotere/ingrijpendere gebeurtenissen zouden het wellicht beter in een eigen topic doen. Als de discussie een beetje ten einde is en verzandt in algemeenheden of breder wordt kan deze altijd nog verder gaan in het centrale topic.
Ja, ik wilde je natuurlijk niet in verlegenheid brengen, dus ik keek netjes wat je deed om je vervolgens impliciet in je beslissing te steunen. Zo ben ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mening is nutteloos, ik had het topic al weer open gedaan.![]()
![]()
![]()
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:quote:[quote]Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef NordicBlue het volgende:
20:53:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0044
20:52:05 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0032
20:51:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0062telefonisch contact rac
20:50:01 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0218 0862
20:47:53 04-04-07 11 I BRAN rovd noord aub contact rac
20:46:38 04-04-07 11 I BRAN bellen rac spoed
20:44:35 04-04-07 11 I BRAN Contact RAC spoed
20:35:23 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) (soort pand: bedri Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) aanvulling kazerne a brigade delft
20:33:10 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) (Grip 1: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:30:50 04-04-07 11 I BRAN GRIP 1 Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN
20:29:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Grip1 Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0791
20:24:16 04-04-07 11 I BRAN graag contact rac spoed
20:18:03 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0053
20:15:35 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH )
20:12:18 04-04-07 11 G BRAN Prio 2 Kazerneaanvulling Kazerne Delft Mercuriusweg 4 C DELFT ( DE ) , ivm ZGB Den Hoorn
20:07:25 04-04-07 11 G BRAN Prio 1 Binnenbrand (Middelbrand: ja) (Grote brand: ja) (Zeer grote brand: ja) Amaryllis Zwethkade Zuid 48 DEN HOORN ( DH ) 0971 0632
Ik zeg:
Goed bezig
?quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.
Donequote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef kLowJow het volgende:
35% van de verdachten tussen 12-24jr in Utrecht Marokkaans!
Hier kan wel het één en ander weg. Zelfs mijn reactie..
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 5 april 2007 03:21 schreef Doderok het volgende:
Hoe komt het dat GewoneMan post 301 heeft kunnen maken?
Roadmap to war against iran #17 Iran begroet toon GB.
Tyft jij ff lekker snel op wil je, als het een nederlander was, had ik het ook geplaatst, dat jij meteen zoiets moet denken.....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:59 schreef gelly het volgende:
Zeg, NWS is toch een discussie forum ?
Vrouw (24) aangerand en mishandeld
Welke discussie zien jullie hier precies ontstaan ? Het bericht wordt overduidelijk geplaatst om weer eens lekker af te geven op een bevolkingsgroep.
Jammer, het was een mooie topicquote:Op donderdag 5 april 2007 15:15 schreef gelly het volgende:
Ah, het intellect reageert.
Brandtopics hebben een beperkte lifescope met een dergelijke OP (binnen 6 uur met aanvullend nieuws of anders slotje) . Het wordt pas echt leuk (hmzzz) als er picca's voorbij komen. In dit geval was het geen loos alarm en met rede een topicwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef freako het volgende:
Over ongeveer elke uitruk van de brandweer worden tegenwoordig topics geopend, zoals zonet nog deze: Grote brand in Den haag/hoorn . Vooral de openingsposts van deze topics, van het type dat ik hieronder gequote heb, staan me steeds meer tegen:
[..]
Hoe is dat te rijmen met de openingspost van dit Feedback-topic, waarin gesteld wordt dat:
[..]
?
Waarom niet net andersom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Mergen gaat niet meer, dus we gaan het andere topic leading maken voor het volgende deeltje.
Roadmap to war against iran #19 : War with Iran is imminent (24 hours ?)
ff denken. Qua timestamps idd omdat het nieuwsbericht over de aanval al in maart over de diverse weblogs verspreid was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom niet net andersom?
Nu heb je een topic dat voor de helft volstaat met "ik geloof er geen zak van" en tvp's.
Hier was de discussie veel breder Roadmap to war against iran #18: The English Are Free!
Dit ís NWS-FB.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff denken. Qua timestamps idd omdat het nieuwsbericht over de aanval al in maart over de diverse weblogs verspreid was.
ff de zaak omploegen en deze posting in [NWS-FB] zetten.
Dat niet alleen, maar die volgde ook beter de landelijke media.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:23 schreef NorthernStar het volgende:
Dit ís NWS-FB.
Ik vond vooral dat de discussie in het andere topic wat breder was.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar die volgde ook beter de landelijke media.
Donequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef Larissa het volgende:
Kan iemand hier het getroll van Baajguardian verwijderen? Bedankt!
Bijstandsmoeders zijn dom en lui #2
Meen je dit nou serieusquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
geen bron. een groep finnen ervan beschuldigen zonder enige aanleiding
finnen zijn goede mensen. naast Marokkanen zijn Finnen een vreedzaam volkquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Finnen idd strontirritant zijn in groepen. Namaak scandi's
Finnen zijn rare mensen, punt. En niet eens een echt volk.quote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Meki het volgende:
[..]
finnen zijn goede mensen. naast Marokkanen zijn Finnen een vreedzaam volk
Zeik niet Mekiquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Meki het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig op Kanaleneiland
geen bron. een groep finnen ervan beschuldigen zonder enige aanleiding
Staatscensuurquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling van dat slotje op het bovenste topic. Dat er pas gereageerd mag worden als er daadwerkelijk een kind is?
Snap ik ergens ook wel. Maar de mods van [SHO] willen heel graag dit reekstopic hebben/volgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Leah het volgende:
Dat snap ik wel. Maar daarnaast vind ik het ook nog gewoon nieuws
.
(half)quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel. Maar de mods van [SHO] willen heel graag dit reekstopic hebben/volgen.
Als tussenoplossing hebben we besloten om alleen de headlines te volgen in het [NWS] sticky topic.
En ergens kan ik ze geen ongelijk geven.
Done.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Petera het volgende:
donderdag 12 april 2007 12:06
Kan niet meer zelf wijzigen. Heeft misschien iets te maken met een quote die gemodereerd is.
Het woord pedofidie hoort uiteraard pedofilie te zijn.
quote:
Okee, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:ik was te laat
Maar het komt idd omdat ik die quote had geedit, was vergeten om het van de automatische lock af te halen. Er zit ook een tijdslimiet aan volgens mij, ben het even vergeten, heb daar namelijk geen last meer van
Bukarius iis toe aan een verfrissende vakantie (ban)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
Turkse leger wil Noord-Irak binnenvallen.
wtf. hij begint met persoonlijke dreigingen. heel erg eng
ik ben niet zo lief voor mensen die mij dreigen te slaan of een ottomaanse klap willen verkopen. die kunnen langskomen in amsterdam en laten zien wat ze waard zijn. denk dat ie gillend hard om zijn moedertje loopt te gillen.
beide kappen?
laat eerst die lamlul eens zijn bedreigende toon terugnemen.
als je vertelt dat turkse meisjes goed neuken heb je het helemaal met hem aan de stok omdat hij zijn zusje in haar kont neukt zodat ze straks nog maagd is . ban mij ook maar . kut mensen die gaan dreigen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bukarius iis toe aan een verfrissende vakantie (ban)Tegen het einde van voor hem slecht verlopen topic's over Turkije wil hij wel vaker een "Ottomaanseklap"
!!! verkopen aan mensen.
Bovendien betwijfel ik de onpartijdigheid van Triggershot in topic's die Turkije danwel Turken als ionderwerp hebben. (ban me maar als het je niet aanstaat)![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je vertelt dat turkse meisjes goed neuken heb je het helemaal met hem aan de stok omdat hij zijn zusje in haar kont neukt zodat ze straks nog maagd is . ban mij ook maar . kut mensen die gaan dreigen.
dat sluiten was slechts een kwestie van tijd en 'afwachten tot het juiste moment'. het begint allemaal wel heel erg islamitisch gedomineerd te raken in nws lately. posts worden verwijderd en topics gesloten zodra er godsdienstige kritiek komt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Double-Helix het volgende:
Turkse leger wil Noord-Irak binnenvallen.
WTF omdat een ottomaanse held stoer doet over internet omdat hij het niet kan hebben dat de koran word bekritiseert word mijn topic gesloten?
wat bedoel je eigenlijk met die woorden. notes, vage shit. doe eens duidelijk man. dan kan iedereen bepalen of het klopt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben nog ff aan het zoeken naar een stukje nuancie,
Qua discussie ging deze vet over the top. En ik ben nog aan het noten.
Een beetje felheid in de discussie is nog enigzinds behapbaar.... flamen op persoonlijke titiel is wat mij betreft een frontale muur.
Vraag Triggershot dan ook om voortaan ook wat eerder in te grijpen (en niet allerlij mensen de hand boven het hoofd te houden)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben nog ff aan het zoeken naar een stukje nuancie,
Qua discussie ging deze vet over the top. En ik ben nog aan het noten.
Een beetje felheid in de discussie is nog enigzinds behapbaar.... flamen op persoonlijke titiel is wat mij betreft een frontale muur.
Als je een stok zoekt om mee te slaan hem je hem gevonden. Omgekeerd zijn je (tegen)reakties ook wenselijk. Nuff said.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat sluiten was slechts een kwestie van tijd en 'afwachten tot het juiste moment'. het begint allemaal wel heel erg islamitisch gedomineerd te raken in nws lately. posts worden verwijderd en topics gesloten zodra er godsdienstige kritiek komt.
sorry dat ik in jouw topic zo van leer trok tegen dat ventje met zijn grote bek die dreigementen uitsprak. hij is nu trouwens wel ff de verkeerde tegengekomen.
mensen zonder geloof zijn sowieso minderwaardig en missen iets volgens de geïndoctrineerden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:36 schreef Double-Helix het volgende:
Discussie ging goed totdat de koran werd bekritiseert en een held er niet tegen kon,hij gooide het al eerder op de persoonlijke aanval door Atheisten belachlijk te maken door middel van een mislukte comic.
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Vraag Triggershot dan ook om voortaan ook wat eerder in te grijpen (en niet allerlij mensen de hand boven het hoofd te houden)Naar mijn idee stuiten normale users in topics die over Turkije gaan namelijk steeds vaker op een muur van Turks nationalisme en ander ongewenst geschreeuw van Turken, iets wat (net als allerlij FP/Wildersfanaten) niet getollereerd zou moeten worden.
![]()
![]()
ik ga van de vierde versnelling terug naar de 2e omdat ik makkelijk een bocht kan maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff back to the baseline... trigger heeft met rede het topic gesloten.
- No offence on that one.
Gaan we elkaar bedreigen dan mep ik jullie eraf simpel zat. Qua verwensingen zit het damn close bij het eerste persoons enkelvoud. De notes zijn alvast gezet overigens. We kunnen 2 dingen doen.... we nemen wat gas terug. Of we gaan "destruction derby" spelen.
Het zou gezien de aard van het topic verstandig zijn ook even op mijn bovenstaande post in te gaan, of het iig te overdenken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef Drugshond het volgende:
ff back to the baseline... trigger heeft met rede het topic gesloten.
- No offence on that one.
Gaan we elkaar bedreigen dan mep ik jullie eraf simpel zat. Qua verwensingen zit het damn close bij het eerste persoons enkelvoud. De notes zijn alvast gezet overigens. We kunnen 2 dingen doen.... we nemen wat gas terug. Of we gaan "destruction derby" spelen.
Crap, en dan meen ik echt crap. Ik werk dagelijks met moslims (lees kaaskoppen). Ik kan nog wel een beetje genuanceerd denken. KB gaf al een tip van de sluier.. het is verre van mijn mening. Maar ik kan zijn posting nog wel (een beetje) verdeligen. Ik ga niet zover dat ik 1 partij 'bewust' monddood moet gaan verklaren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.
Die maken het ook niet.... Maar level e.e.a. wel een beetje uit. Damn als ik echt wil jagen kan ik elke user wel een ban verkopen. Maar dat is niet de inzet van deze discussie... en die is al gevoelig genoeg. Ik haal wel wat postings weg daar niet van..... maar reageer eerst door eerst goed na te denken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
en die paar extra notes maken niet veel verschil denk ik.
Ik ben een voormalig-moslim,en ik weet waarover ik het heb.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Crap, en dan meen ik echt crap. Ik werk dagelijks met moslims (lees kaaskoppen). Ik kan nog wel een beetje genuanceerd denken. KB gaf al een tip van de sluier.. het is verre van mijn mening. Maar ik kan zijn posting nog wel (een beetje) verdeligen. Ik ga niet zover dat ik 1 partij 'bewust' monddood moet gaan verklaren.
We zijn een discussie-site..... play fair (en ontopic).
ik wil ook helemaal niet dat dat jochie met zijn dreigementen gebanned zou worden. wel jammer dat ie bij elke post van mij riep: "ban ban ban. want je beledigd mij in mijn godsdienst". en ja, ik gebruikte stevige woorden die geschiedkundig gewoon kloppen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die maken het ook niet.... Maar level e.e.a. wel een beetje uit. Damn als ik echt wil jagen kan ik elke user wel een ban verkopen. Maar dat is niet de inzet van deze discussie... en die is al gevoelig genoeg. Ik haal wel wat postings weg daar niet van..... maar reageer eerst door eerst goed na te denken.
Het is ook niet mijn mening (verre van).... maar hij geeft wel netjes aan in zijn posting dat het niet helemaal zuiver is. Wie er gelijk of ongelijk heeft hangt deels af van de achterliggende cultuur/media invloed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
kimizi zijn opmerkingen over koerden waren echt zó slecht dat ik dacht dat het topic daar wel om gesloten zou kunnen worden of in iedergeval hij veel notes zou krijgen. nooit gedacht dat dat je die woorden (een beetje) kon verdeligen. wat een triestigheid hier. gadver.
Deels mee eens... als ik naar onze vrienden van [POL] kijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Pony-Lover het volgende:
Wie heeft het over monddood maken? Het gaat er om dat jullie dom Turks nationalisme/racisme op dezelfde manier moeten aanpakken als dom Nederlands nationalisme/racisme.
Dat beide eenzelfde topicverneukende werking hebben kan je moeilijk betwisten Drugshond.
![]()
ik raak ook geen persoonlijke vlakken, tenzij een knurft mij gaat dreigen met ottomaanse klappen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn mening (verre van).... maar hij geeft wel netjes aan in zijn posting dat het niet helemaal zuiver is. Wie er gelijk of ongelijk heeft hangt deels af van de achterliggende cultuur/media invloed.
Wat hem wel een beetje siert is dat het niet het persoonlijke vlak raakt (heel soms wel ... afhankelijk van mijn mindset heb ik daar wel of geen respect voor)
En bij de laatste postings ging het in het bewuste topic gruwelijk mis. Terwijl het topic (lees : discussie) nog niet eens zo slecht was.
Ik beschouw dat even als een slip-off-the-tongue.... zoveel notes heeft hij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik raak ook geen persoonlijke vlakken, tenzij een knurft mij gaat dreigen met ottomaanse klappen...
Laat het er dan vanaf hangen of mensen nog een beetje op elkaars posts in gaan of enkel steeds harder hun eigen standpunt herhalen zonder die van anderen zelfs maar te lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deels mee eens... als ik naar onze vrienden van [POL] kijk.
Maar andersom zijn topics ook niet een bepaald denkkader om tot een eindstation te komen. Soms is geen resultaat ook een zeker resultaat.
In die belichting blijf ik een moderator. En ik geef wat speelruimte weg.
- Maar flamen/trollen is een doodzonde. Daar ga ik geen (gevoeilige) ruimte voor weggeven. -
Ach ook ik ben user, en zie liever Turkije niet dan wel in de EU. Dat is mijn wens (so be it - best een boel postings die dit willen onderstrepen). Maar omgekeerd hebben we ook boter op ons hofd als we kijken naar de verdeelsleutel qua bijdrage/effort en effect (met een focus naar Frankrijk).quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Laat het er dan vanaf hangen of mensen nog een beetje op elkaars posts in gaan of enkel steeds harder hun eigen standpunt herhalen zonder die van anderen zelfs maar te lezen.
Ook zie ik een ander probleem (de laatste tijd voornamelijk in topic's met Turijke als onderwerp), mensen die topics vanaf het begin doelbewust proberen te laten ontsporen met opruiende posts teneinde het op slot te laten gaan. Bukarius was al vanaf zijn verschijnen in het topic bezig met kutten, waarschijlijk omdat hij gewoon niet wil dat het onderwerp (in negative zin) besproken word.
![]()
Primaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach ook ik ben user, en zie liever Turkije niet dan wel in de EU. Dat is mijn wens (so be it - best een boel postings die dit willen onderstrepen). Maar omgekeerd hebben we ook boter op ons hofd als we kijken naar de verdeelsleutel qua bijdrage/effort en effect (met een focus naar Frankrijk).
Heel soms beschouw ik bepaalde geo-politieke discussies als een voetbalwedstrijd. En qua reakties kun je echt alles verwachten. De vraag is alleen of zoiets meetbaar is (in een eind conclusie). Of laten we de angst als raadgever aanspreken.
Overigens ik zit hier niet voor mijn ideiologie te moderaten.... dat laatste lijkt me overigens een doodzonde.
Ik zal mogen wel eens door de postings scrollen, maar op dit moment kan ik er geen chocolade van maken.
Ja en wat heeft Salafisme precies met Turks nationalisme of mijn moderatorschap te maken als ik een top sluit als het ineens over 'Ottomaanse klappen' gaat. En het pakken van hem/haar? Voor alle duidelijkheid niemand is objectief in het modden, iedereen mod naar interpretatie van zijn/haar interpretatie van FOK! FAQ, het sluiten van een topic, waarbij er een link wordt gemaakt tussen mij, Salafisme en Turks nationalisme gepaard met mijn moderatorschap is wel erg ver redeneren. Als je wat over Salafisme wilt leren, val me gerust lastig per msn, mail, PMquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sinds ik ben achter gekomen dat triggershot salafist is twijfel ik zeer of hij wel mod zou moeten blijven,ik word ook ziek van turks nationalisme,als je maar iets zegt over turkije dan krijg je de ottomaanse kliek over je heen.
Juistem, flink liggen vegen en we gaan het weer eens een keer proberen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef Triggershot het volgende:
Over het algemeen ben ik dan ook een user in NWS niet een moderator, maar goed er bestaan termen als 'gastmoderatie' en dat is dus ook gebeurd, je kunt simpelweg als moderator niet de dingen negeren als ze op zo een manier gebeuren, al is het je forum niet, want topic ging dan weliswaar offtopic, maar dat was niet sluitreden. Reden was dat mensen zich niet meer begonnen te gedragen. Iig NWS onwaardig.
Lees de eerdere pagina's van dat topic ook even door zou ik zeggen, nu heb je gewoon het laatste deel gewist en gaat het zo weer exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juistem, flink liggen vegen en we gaan het weer eens een keer proberen.
Ik snap je punt wel Pony, maar het topic is toch niet van jou of hem. Ik let er wel op dat beide partijen zich gedragen, als het nog niet goed gaat herzien we het alsnog, maar dalijk krijg ik weer dat ik een topic sluit omdat het over de Islam gaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Triggershot, kan je even wakker worden![]()
Ik geef je in dat topic precies aan wat er mis gaat, Monidique die het onderwerp van het topic aan het veranderen is teneide het te verneuken, ipv dat jij daar wat aan doet ga je zeiken dat ik het op de man speel.
Laat monidique lekker een eigen topic openen als hij het over de misdragingen van de VS en Israel wil hebben, stof genoeg lijkt me zo.![]()
![]()
Oke is goed,dealquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat heeft Salafisme precies met Turks nationalisme of mijn moderatorschap te maken als ik een top sluit als het ineens over 'Ottomaanse klappen' gaat. En het pakken van hem/haar? Voor alle duidelijkheid niemand is objectief in het modden, iedereen mod naar interpretatie van zijn/haar interpretatie van FOK! FAQ, het sluiten van een topic, waarbij er een link wordt gemaakt tussen mij, Salafisme en Turks nationalisme gepaard met mijn moderatorschap is wel erg ver redeneren. Als je wat over Salafisme wilt leren, val me gerust lastig per msn, mail, PM![]()
'Ik ben moslim geweest dus ik weet waar ik het over heb'
Sorry, non excuus, er bestaan tientallen moslimstromingen en jouw gedachte gang hoeft niet eens over te komen ( toen je moslim was) met de mijne, dus nee met alle respect, je hebt geen idee waar het over gaat, net zo goed ik jouw gedachtengang niet ken.
Je was ook al aan het uitlokken maar iemand bedreigen me de dood is niet "netjes"quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:07 schreef Burakius het volgende:
Ja Zoalshetis gaat gewoon over de grens van vrijheidsmening. Puur om mij op de stang te jagen. En dat zo een gozer het nou niet voor een moslim durft om zoiets te zeggen maakt hem nog triester. En dan heel stoer in me fotoboek posten. Ik laat je afmaken. Wel eens gehoord van Turken halen familie. Ik haal de hele buurt.
En ik laat me vast makkelijk uitlokken nu. Daarom ga ik ook gewoon niet meer reageren op Zoalshetis en op Ponylover. discussieren met mensen met een iq van een ezel heeft weinig zin. Elke keer als je gelijk heb en ze op de feiten wijst leggen ze je lam door er zwaar om heen te lullen.
Ik liet me inderdaad te makkelijk gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je was ook al aan het uitlokken maar iemand bedreigen me de dood is niet "netjes"
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik liet me inderdaad te makkelijk gaan.
-edit ..quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.
En trouwens, voor dit gedoe is het te warm, toch?
fuck it..... destruction derby.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
JIj, P-L, zoalshetis, met 3 waren jullie behoorlijk op elkaar bezig, slotje was een goede redding.
Ik heb me daar best prima gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb jou ook geen onvertogen woord zien gebruiken idd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb me daar best prima gedragengezeur dus
![]()
Ooooow, ook goedquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb jou ook geen onvertogen woord zien gebruiken idd.
het waren vooral b en ik die lastig deden.
always sweettie. heb al in b's fotoboek geschreven dat het me speet.quote:
Het is gewoon rechtstreeks kopiëren van Nu.nl, vervolgens een onliner er onder knallen en hoppa, weer een topic. Niet dat ie dat eenmalig doet, het is een een reeks.quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
EN als je alleen maar nieusberichten plaats om het plaatsen doe je dat maar op de FB en niet op het forum. Zijn commentaar bij de berichten stelt ook niets voor.
Ach zo spectaculair is het allemaal niet. Wat kun je bij dit bericht extra qua persoonlijke mening erbij verzinnen ?quote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef Dirkh het volgende:
SHE, hij brengt het wel een beetje kut, maar misschien heeft hij gedeeltelijk wel een punt.
[..]
Het is gewoon rechtstreeks kopiëren van Nu.nl, vervolgens een onliner er onder knallen en hoppa, weer een topic. Niet dat ie dat eenmalig doet, het is een een reeks.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 19:25 schreef Drugshond het volgende:
En bij twijfel laten we het zo-ie-zo open.
Het was ook een beetje de reactie van SHE op tongytongylickylicky (kutnaam,) Newsman plaatst uitsluitend nieuws rechtreeks van NU.nl en that's it.quote:Ach zo spectaculair is het allemaal niet. Wat kun je bij dit bericht extra qua persoonlijke mening erbij verzinnen ?
Topic kan wat dat betreft alle kanten op.
Laat maar staan, zo'n ramp is het nog niet.quote:Op zondag 15 april 2007 21:10 schreef Hallulama het volgende:
Het is misschien mijn eigen schuld - maar wat betreft Massale verdwijning van bijen in de Verenigde Staten - kan deze ontdaan worden van alle TRU / conspiracy meuk? Ik poog serieus nieuws te brengen
Bron: AD, staat er onderquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Meki het volgende:
Celstraf geëist voor groepsverkrachting door Feysal en co
Geen bron.
Tsunami in Nederlandquote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bron: AD, staat er onder![]()
AD = AlgemeenDagblad.
veel postplezier Meki![]()
![]()
Wat zeik je nou jongquote:Op maandag 16 april 2007 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Tsunami in Nederland
Bron : Nederlandse pers
Bron is bronquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat zeik je nou jongHet AD is gewoon een prima geaccepteerde krant (al lees ik hem zelf niet graag), doe dus niet zo moeilijk.
![]()
![]()
Dat is het wel debiel, je kan hem namelijk in het AD nakijken.quote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron is bron
Bron : AD is geen bron
Bron moet zijn waar je hem kan nakijken.
als je dit niet begrijpt moet je snel je bed in.
Nee kan absoluut niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is het wel debiel, je kan hem namelijk in het AD nakijken.![]()
Dag dag maar weer meki![]()
![]()
![]()
Dat staat helemaal niet in de policyquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee kan absoluut niet.
De TS moet aan zijn voorwaarden houden van de policy
wij moeten het gelijk kunnen nakijken en niet onderzoeken op AD.NL
daag daag
Nee ik ken de policy uit me hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet in de policyDat jij te lui bent om het zelf even op te zoeken is jouw probleem.
![]()
Waarom klaag je trouwens niet dat het een kuttopic is, dat is het namelijk wel![]()
![]()
Dingen die je niet aanstaan zijn niet altijd een leugen Mekiquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik ken de policy uit me hoofd
in elke topic moet bron erbij.
en geen liegende brons
het is een liegende topic en zeker kut
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dingen die je niet aanstaan zijn niet altijd een leugen Meki![]()
Ik snap dat het voor jouw, als voorstander van sexueel misbruik een vervelend topic is.![]()
![]()
![]()
Jij moet dat niet doen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Larissa het volgende:
Waarom een "liegende topic", Meki?? De bron stond erbij en iemand nam nog de moeite om de link voor je op te zoeken. Beweer je nu dat het AD liegt? Die zal het wel gewoon van het ANP hebben.
http://www.ad.nl/binnenland/article1284502.ece
Wat is dat nou weer voor onzin?? De rechter heeft toch geoordeeld dat er ontucht heeft plaatsgevonden? Kun jij je niet voorstellen dat een groep Marokkanen een meisje verkrachten ofzo? Het had net zo goed een groep Nederlanders kunnen zijn maar in dit geval waren het blijkbaar Marokkanen. Net als in de Beverwaardse verkrachtingszaak. Zeker ook gelogen omdat jij het niet wil geloven?quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.
ik lees altijd dingen die ik wil lezen.
en deze topic liegt gewoon. alhoewel ik dat gewoon niet geloof
Nee Faysel kan iedereen zijn. Faysel kan ook een Aziaat zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 23:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?? De rechter heeft toch geoordeeld dat er ontucht heeft plaatsgevonden? Kun jij je niet voorstellen dat een groep Marokkanen een meisje verkrachten ofzo? Het had net zo goed een groep Nederlanders kunnen zijn maar in dit geval waren het blijkbaar Marokkanen. Net als in de Beverwaardse verkrachtingszaak. Zeker ook gelogen omdat jij het niet wil geloven?![]()
insgelijks terug. De berichtjes sind verwijderd auf mijn fotoboek maar het zit goed bij deze.quote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
always sweettie. heb al in b's fotoboek geschreven dat het me speet.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
dingen die mij niet aanstaan die lees ik niet.
ik lees altijd dingen die ik wil lezen.
en deze topic liegt gewoon. alhoewel ik dat gewoon niet geloof
Ik lees wel maar ik hoef niks te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Burakius het volgende:
P-L en meki.. het gaat weer nergens over jongens.
Welquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lees wel maar ik hoef niks te doen geloof ik.
Ach het geeft het feedback topic wat meer dynamiekquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Burakius het volgende:
P-L en meki.. het gaat weer nergens over jongens.
Oowquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wel![]()
![]()
Meki is boos over een naar topicvertel hem iets leuks zodat hij weer blij doet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow
ik ga slapen mooie dag wordt het morgen.
want morgen is het koffiewerelddag![]()
veel koffie is slecht voor je!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Vroeg op en heel veel koffie drinken dus (net als anders)
![]()
![]()
in de ochtend doet een klap van een vriend van je ook wonderen. een goede smack en koud water. oja en snickers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Alleen 's avonds, 's ochtends is koffie heel goed![]()
![]()
![]()
Is gezien en opgeruimd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb een beetje off-topic rotzooi gemaakt in dit topic door te happen op onweerstaanbaar aas. Sorry.
Schietincident Virginia: 30+ doden 5
Dan moet je hem zelf openen lieve schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Is er geen deeltje 6 van de schietpartij-serie?
En af en toe wil een topic wel eens verborgen blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Viking84 het volgende:. Ik dacht dat ik misschien verkeerd keek, want een stormlooptopic krijgt meestal snel een vervolg
.
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse christenen gedood
Zijn er daar reacties verwijderd??
Dat wil ook ook wel eens wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse christenen gedood
Zijn er daar reacties verwijderd??
Hmm kay..Ik dacht ..Kijk ik nou naar verkeerde topicquote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.
Ik hoop dat je gelijk blijf hebben als je de megaproblemen wereldwijd in ogenschouw neemt met de religie van de vrede.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, ik zie niet in wat een EU-burgeroorlog van doen heeft met een moordpartij op een christelijke uitgever in ZO-Turkije.
quote:Op donderdag 19 april 2007 07:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk blijf hebben als je de megaproblemen wereldwijd in ogenschouw neemt met de religie van de vrede.
Donequote:Op maandag 23 april 2007 22:36 schreef Mathijz het volgende:
Zou iemand dit topic even kunnen schoonmaken door de misselijk makende reacties te verwijderen?
Ies weg!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef Verbal het volgende:
internet voorkomt doofpot pedofilie topambtenaar.
Gesloten wegens niet kies om naam te noemen, naam staat echter nog in OP
V.
Topic grondig verbouwd en weer open.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef Verbal het volgende:
Secretaris-Generaal Justitie chantabel wegens pedofilie
Gesloten wegens niet kies om naam te noemen, naam staat echter nog in OP
V.
Nou die anoniemiteit is ver te zoeken. Qua diverse weblogs is alles te vinden met betrekking tot naam en toenaam. Face-it ook dat is internet. Een neurtralere OP + TT geeft meer hangijzers in het vuur dan het zwartmaken van de betrokkende zonder justificatie.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:11 schreef Doderok het volgende:
Gezien de functie zal het weglaten van de achternaam weinig verschil maken. (in het topic uit 2003 trouwens te vinden). Vind het trouwens discutabel dat publieke personen recht op eenzelfde anonimiteit hebben...
Posting getrashed.quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef Gabry het volgende:
Eenden veroorzaken botsing op A15
Spam van Elusive. Zijn post past niet in ONZ, ook niet in NWS?
Is dicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef Verbal het volgende:
Waarom doodtrapfilmpje (neem ik aan) toegestaan in Vrouw doodgetrapt door menigte omdat ze van een man.... ?
V.
Waar staan ze dan precies?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:37 schreef zoalshetis het volgende:
Vrouw doodgetrapt door menigte omdat ze van een man....
drugshond. haal je ook ff alle linkjes van meki weg in het jodenbashtopic?
het staat helemaal vol met linkjes van utubefilmpjes die niet onderdoen dan het vermeende 'rotten.com' geval van drugshond. er staan ook een paar opmerkingen die niet te rijmen zijn met mensen die claimen dat een topic moslimbashing is.quote:
Ik ben ff aan het inlezen, hoe en wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het staat helemaal vol met linkjes van utubefilmpjes die niet onderdoen dan het vermeende 'rotten.com' geval van drugshond. er staan ook een paar opmerkingen die niet te rijmen zijn met mensen die claimen dat een topic moslimbashing is.
Ik heb ze weggegooit. Of althans...de links weggewerkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het staat helemaal vol met linkjes van utubefilmpjes die niet onderdoen dan het vermeende 'rotten.com' geval van drugshond. er staan ook een paar opmerkingen die niet te rijmen zijn met mensen die claimen dat een topic moslimbashing is.
prima. ik zie graag dat er hier met één maat gemeten wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb ze weggegooit. Of althans...de links weggewerkt.
Dat gebeurd ook, maar we zijn niet almachtig. Dat we soms een topic mislopen, tja dat gebeurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima. ik zie graag dat er hier met één maat gemeten wordt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook, maar we zijn niet almachtig. Dat we soms een topic mislopen, tja dat gebeurd.
Het topic is niet van meki heur.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hij was van meki en het gaat over israel, dat moet toch al wel iets zeggen?![]()
oh nee sorry. die had het ingepikt.quote:
Gooh kan meneer er niet tegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hij was van meki en het gaat over israel, dat moet toch al wel iets zeggen?![]()
meneer kan er wel tegen. maar het wordt dan zo met twee maten meten he, als andere topics gesloten worden uit angst voor moslimbashen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Gooh kan meneer er niet tegen.
Waarom worden de filmpjes weggehaald ??. is hier soms geen vrijheid meer.
of bestaat er geen vrijheid als het over Israel gaat
Nee de filmpjes had nooit moeten verwijderd worden. dat is niet eens JOODBASHEN maar Israel aan zijn misdaden aan de users aantonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meneer kan er wel tegen. maar het wordt dan zo met twee maten meten he, als andere topics gesloten worden uit angst voor moslimbashen.
buiten de linkjes stonden er ook wat fraaie teksten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee de filmpjes had nooit moeten verwijderd worden. dat is niet eens JOODBASHEN maar Israel aan zijn misdaden aan de users aantonen.
de linkjes werden verwijderd. en niet de vrjheidteksten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
buiten de linkjes stonden er ook wat fraaie teksten.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zeur niet en ga buiten zitten pils zuipen ofzo Meki.
Die heb ik idd weggedaan. Was op de persoon spelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
waarom is mijn post gewist in dit topic ?
de hele post is verwijderd niet alleen de inhoud, gezien het feit dat het over northern star ging neem ik de vrijheid om aan te nemen dat hij degene is geweesthet was gewoon mijn mening over hem geld vrijheids van meningsuiting niet op fok als het over modjes gaat en is het niet standaard om de inhoud te wissen als die niet gepast is met eventueel een aanvullende text
![]()
dat was het niet, was gewoon een onderbouwde mening over jou, kwam je niet uit dus veeg je het onder het tarpijt. waarom het hele bericht deleten en niet editen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die heb ik idd weggedaan. Was op de persoon spelen.
Dat soort dingen gaan altijd via de PM, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat was het niet, was gewoon een onderbouwde mening over jou, kwam je niet uit dus veeg je het onder het tarpijt. waarom het hele bericht deleten en niet editen ?
Jouw "onderbouwde mening" over mij is offtopic en op de persoon spelen. Simpel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat was het niet, was gewoon een onderbouwde mening over jou, kwam je niet uit dus veeg je het onder het tarpijt. waarom het hele bericht deleten en niet editen ?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan altijd via de PM, dat weet je toch?
daarom wiste je hem ipv editen? wat denk je minder dan een minuut geleden gepost gauw wissen want de inhoud bevalt me nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jouw "onderbouwde mening" over mij is offtopic en op de persoon spelen. Simpel.
Je mag je mening uitten, alleen niet in dat topic. Aangezien dat topic er niets mee te maken heeft. Voor de rest is de procedure dat we editten als een post gedeeltijk offtopic is (of gedeeltelijk gewoon troll), zodat we het ontopic gedeelte gewoon laten staan. Echt totale offtopic/troll/bash/persoonlijke posts worden weleens weggehaald.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de dag dat ik northern star een PM stuur zal nooit komen, thrust me
verder blijf ik erbij dat ik mijn mening mag uiten, ook als het een modje betreft!
en zonder je "collega" het handje boven het hoofd te houden, zeg eens eerlijk mutant is het standaard procedure om een bericht te editen en niet te deleten JA of NEE???
mooie post ik zou je bijna gelovenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag je mening uitten, alleen niet in dat topic. Aangezien dat topic er niets mee te maken heeft. Voor de rest is de procedure dat we editten als een post gedeeltijk offtopic is (of gedeeltelijk gewoon troll), zodat we het ontopic gedeelte gewoon laten staan. Echt totale offtopic/troll/bash/persoonlijke posts worden weleens weggehaald.
Ik heb de post niet gelezen, dus ik zou niet specifiek weten wat erin stond. Jij vroeg om mijn mening en ik gaf deze, het enige wat ik mee heb gekregen is dat het een persoonlijke post was. (Ik heb zelf ook nergens gezegd dat het een troll-post zou zijn oid). Als het inderdaad een persoonlijke post was geweest, en ik geloof NS in deze, dan behoort dat gewoon via de PM aangezien dat totaal geen toegevoegde waarde heeft voor de rest van het topic. Wat kan een willekeurig iemand nou weer schelen van wat een willekeurig ander persoon van NS vind?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mooie post ik zou je bijna gelovenhet enige wat ik zei is dat ik niet verwachte dat hij op mijn posts uit vorige topic zou reageren omdat hij het ook niet op israel heeft zoals zoveel moslims en dat het op feiten gebasseerd is hem niet boeit (letterlijke text weet ik niet meer precies) maar een trol was het niet. dit is gewoon fucking bullshit dat weet jij alleen bescherm jij je collega en dat weet ik en dat weet norhtern star ook best wel.
Mijn selectieve modden?? Volgens mij ben je al een paar keer eerder gewezen op het feit dat je het mag uitvechten via de PM.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef StefanP het volgende:
Israël eigent zich weer land toe voor muur
Wat nou laatste keer? Hoevaak ben ik al niet een racist genoemd door die laffe hond en zijn maatjes? Zal ik dit topic eens vol gaan gooien met links? Maar andersom mag het natuurlijk niet, want wee de gebeente dat je die racist ook eens een racist noemt! Ik spuug op jouw soort selectieve modden.
Waar heb ik een post weggehaald???quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Waar dan? Ik heb nog nooit en te nimmer een edit gehad waarin staat dat ik het maar via de PM moet uitzoeken. Je had het fatsoen niet eens om m'n vorige post te laten staan, hij was gewoon weg. Foetsie. Ik moet zeker maar raden dat hij weggehaald is en waarom?
Verder is het fijn dat ik weet dat het niet mag om iemand een racist te noemen. Dat zal nog leuk worden. Bereid je maar voor dat ik hier op z'n SCH's kom janken zodra mij dat overkomt.
lolquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef StefanP het volgende:
Israël eigent zich weer land toe voor muur
Wat nou laatste keer? Hoevaak ben ik al niet een racist genoemd door die laffe hond en zijn maatjes?
Weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:46 schreef Kreator het volgende:
Wat is er aan de hand bij Rotterdam CS?
Met alle respect, maar ik hou niet van lusers die mij uit het niets met kanker bestoken.
Ik heb vanmorgen de metro gelezen. En ik snap ongeveer wat er in Turkije aan de hand is (TT aangepast)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vervroegde verkiezingen in Turkije
Er is geen sprake van een staatsgreep, hooguit van eventuele vervroegde verkiezingen. Dus graag TT aanpassen in iets als "Vervroegde verkiezingen in Turkije?"
Thanksquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de metro gelezen. En ik snap ongeveer wat er in Turkije aan de hand is (TT aangepast)
We zijn wel wat gewend hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Verder is het fijn dat ik weet dat het niet mag om iemand een racist te noemen. Dat zal nog leuk worden. Bereid je maar voor dat ik hier op z'n SCH's kom janken zodra mij dat overkomt.
Dat worden dus aanhalingstekens, omdat het een opinie/mening is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
"Ad Melkert is een laffe kronkelende bureaucraat"
Kan of de titel worden veranderd of worden voorzin van dubbele aanhalingstekens?
Kleine moeite veel plezier.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er eindelijk eens iemand de t uit deze topictitel halen? Justitie wil maatregelen tegen gumball 3000 Je ziet toch zelf wel dat dat niet goed is?
Ik ben ook met andere dngen bezig en had zojuist visite. Sorry dat we geen traumateams klaar hadden staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Erg genoeg dat ik erop moet wijzen...
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben ook met andere dngen bezig en had zojuist visite. Sorry dat we geen traumateams klaar hadden staan.
Ik ben ook niet de beste moderator gaat als het gaat om taalkundige constructies. << licht dyslectisch.
Het wil nog wel eens gebeuren dat ik zelf zo'n fout maakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.
Sorry voor het ongemak, note to myself vaker TT screenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het topic is al 5 dagen open. Je maakt mij niet wijs dat in al die tijd geen andere mod on-line is geweest.
Kan , het topic heeft een zekere nieuwswaarde maar het gros van de userbase valt liever over Meki heen dan over de nieuwswaarde an sich. Dat is al triest genoeg. Neemt niet weg dat ik zijn OP alsook de belichting van het [NWS] in dergelijke gevoelige onderwerpen te kort door de bocht vindt.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar vat over te discussieren lijkt me.![]()
Daar zit wat in, en inderdaad ik deed er zelf ook aan mee een klein beetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan , het topic heeft een zekere nieuwswaarde maar het gros van de userbase valt liever over Meki heen dan over de nieuwswaarde an sich. Dat is al triest genoeg. Neemt niet weg dat ik zijn OP alsook de belichting van het [NWS] in dergelijke gevoelige onderwerpen te kort door de bocht vindt.
Maar dat is nog geen aanwijsbaar topicverklotend gedrag want hij heeft wel een neus voor nieuwsfeitjes. Ik heb eigenlijk meer problemen met sommige users die als een stier op een rode lap gaan reageren op zijn postings en er een [ONZ/bash]-topic van maken.
We hebben bewust het topic deels vrijgegeven (daar valt niet tegenin te modden), en nu kunnen we gaan schoonmaken na context.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:39 schreef Soul79 het volgende:
Vijf jongeren slaan metroreiziger in coma
Vind dit soort posts nogal twijfelachtig eerlijk gezegd...
Mogen dat soort opmerkingen weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef retteketet het volgende:
* deleted *
Jank niet en doe effe lekker aan zelfkritiek, met je 'overgieten met koolzaadolie en...'quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mogen dat soort opmerkingen weer
verwisseldt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef buachaille het volgende:
Medisch Centrum Alkmaar verwisselt sperma >graag even een t bij verwisselt.
PI en algemene en niet persoonlijk gerichte opmerkingquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jank niet en doe effe lekker aan zelfkritiek, met je 'overgieten met koolzaadolie en...'
V.
Nope.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef desiredbard het volgende:
Mogen dat soort opmerkingen weer
Van mij ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
Commotie in Ierland om abortus tiener
Van mij hoeft het niet zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:35 schreef FUFR het volgende:
hi, kan iemand hier es naar kijken? Kittens in ijsdoos gedumpt bij vuilnis
(gaat om die opruiing van de held progrock)
Zou mooi zijn als dit nog even gedaan werd. 2 topics met dezelfde titel is te sneu.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef Arcee het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in "Louwes sings the blouse"?
Een "tegenbeweging" a laquote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef Specsavers het volgende:
Toch prettig dat de Mods niets doen aan deze storende uitspraken
en het oprichten van knokploegen afdoen als nazimethodes is hetzelfde als iemand voor nazi uitmaken?quote:Die film die ik aangaf waren lieden van de Hitlerjugend genomen in 1934. Paar jaar later waren ze klaar voor de strijd.
Ik zie dat pas, een paralel met de Islam die op dezelfde manier te werk gaat, echter minder opzichtig. Maar het doel lijkt mij duidelijk.
Tijd voor een tegenbeweging dus, en hulde aan Geert Wilders en Hirsi Ali die dit al jaren roepen maar niemand die luisteren wilt. En eerder, Janmaat, die door niemand serieus genomen werd maar verguisd.
Hij was achteraf een man met visie en geen duivel.
Been taken care ofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Man zwaar mishandeld en beroofd in metro van Brussel
Language! De uitgang van een voltooid deelwoord kan worden bepaald door het woord te verlengen. 'De beroofDe man'.
Topic is overigens dubbel.
Dan zou ik een deeltje 2 openenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:37 schreef buachaille het volgende:
Misschien kan Crisis & Vervroegde verkiezingen in Turkije weer open. 1 Miljoen turken op de been die protesteren tegen de invoering van Islamitische wetgeving is niet misselijk en positief nieuws (m.i.).
Zo beter ?, De beste man is wel berecht, dus zijn naam mag wel in de TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:44 schreef Genverbrander het volgende:
Deventer Moordzaak #8: Is 'Louwes' de moordenaar ?
Deze TT graag veranderen in een wat objectievere, bijvoorbeeld 'Wie is de moordenaar?' ipv 'Louwes is de moordenaar'.
Ja en er loopt ook een herzieningsverzoek die waarschijnlijk wordt gehonoreerd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo beter ?, De beste man is wel berecht, dus zijn naam mag wel in de TT.
Mooie titel voor deeltje 9.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Deventer Moordzaak #8: Geen twijfel mogelijk.
Ook een leuke.
Als de straf is uitgesproken zonder dat er nieuwe onderzoeken aan het licht komen wil ik best nogmaals overgaan tot een iets of wat meer duidelijkere TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef JanJanJan het volgende:
En Genverbrander, op basis waarvan kan jij zeggen dat het herzieningsverzoek waarschijnlijk gehonoreerd wordt?
Deal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Ik laat het een beetje afhangen van de volgende vraag.
[..]
Als de straf is uitgesproken zonder dat er nieuwe onderzoeken aan het licht komen wil ik best nogmaals overgaan tot een iets of wat meer duidelijkere TT.
Dat die zaak nog steeds goed loopt in [NWS] , is op zich al een beetje merkwaardig.
Mij best, of Louwes blijft zitten waar hij zit. Daar is ook geen woord over gelogen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Deal.
Als het herzieningsverzoek niet wordt toegewezen wordt de TT van het op dat moment lopende topic veranderd naar Louwes is de moordenaar.![]()
Klets. Een herzieningsverzoek is net zo onderworpen aan de wil van Justitie om te voorkomen dat ze afgaan. Het weigeren van dat verzoek hoeft helemaal niet te betekenen dat Louwes DUS de moordenaar is. Het betekent alleen dat Justitie geen herzieningsverzoek wil toestaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Deal.
Als het herzieningsverzoek niet wordt toegewezen wordt de TT van het op dat moment lopende topic veranderd naar Louwes is de moordenaar.![]()
Weet ik, ik heb een tijd geleden al in het FC-GC topic gepost. ff kijken wat de status is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef freako het volgende:
E colli bacterie in hoofddorp
Dubbeltopic van GC-topic
Mmm, e-coli in drinkwater
De naam van het beestje is overigens E. coli, dus niet E colli of e-coli.
Jaja, ik ga al aan de slagquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef freako het volgende:
Twee mods die zich ermee bemoeien..
Je hebt overigens de Frontpage-redactie verslagen, DoG..
Moet ergens ook wel daar micro biologie een aanzienlijk deel van mijn opleiding vormdequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef freako het volgende:
Twee mods die zich ermee bemoeien..
Je hebt overigens de Frontpage-redactie verslagen, DoG..
Waarom denk je dat ik er zo achteraan zit dan? Ik heb ook al veel te lang in de stank van E. coli-cultures gezeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Moet ergens ook wel daar micro biologie een aanzienlijk deel van mijn opleiding vormdeZou beetje raar zijn als ik de fout niet gelijk zou inzien,
Ook maar even de TT in GC aangepastquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef freako het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zo achteraan zit dan? Ik heb ook al veel te lang in de stank van E. coli-cultures gezeten..
Rare insteek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet Meki hier wel gelijk geven. Dit topic gaat in de koelkast totdat een meer valide nieuwsbron de informatie verder oppakt. Die kans lijkt me overigens vrij klein.
Zelf Geenstijl.nl is geen goede betrouwbare bron ervoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rare insteek.
We mogen er A vanuit gaan dat mevrouw Groenteman een autoriteit is op het gebied van het leven van mevrouw Groenteman, en B er is volgens mij geen enkele reden om aan te nemen dat ze de waarheid niet spreekt.
Met deze redenering zijn weblogs nooit meer een valide bron.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook in een spagaat val. Ik ben niet zo kapot van weblogs als nieuwsbron dat even voorop. Anderzijds betreft het hier een bekende nederlander die slachtoffer is van een snelroof.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rare insteek.
We mogen er A vanuit gaan dat mevrouw Groenteman een autoriteit is op het gebied van het leven van mevrouw Groenteman, en B er is volgens mij geen enkele reden om aan te nemen dat ze de waarheid niet spreekt.
Met deze redenering zijn weblogs nooit meer een valide bron.
GS/NieuwNiews links verwijderen we vrijwel altijd. Omdat dit bijzonder vaak opgeklopte des-info is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Zelf Geenstijl.nl is geen goede betrouwbare bron ervoor.
we moeten ons aan de policy houden
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
GS/NieuwNiews links verwijderen we vrijwel altijd. Omdat dit bijzonder vaak opgeklopte des-info is.
Die kans zit er gewoon dik in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dat erboven ook. Ik kan nergens lezen dat de daders Marokkanen zijn. ik kan nergens nakijken of de bericht klopt.
een bron die niet na te kijken is
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die kans zit er gewoon dik in.
Als ze namelijk (vermoedelijk) beroofd was door een setje kaaskoppen, had ze niet gesproken over haar eigen desillusie mbt "het politiek-correcte verstand" achter laten.
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.
Exact, maar de rest is giswerk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef ExTec het volgende:
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar het zullen dus ongetwijfeld geen autochtone NL'ers geweest zijn, anders had ze het niet over haar eigen politiek-correcte verstand gehad hebben.
Het is " het" interview.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.
ja. en we noemen het dit keer niet 'vooroordeel' maar 'nadeel van de twijfel'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef Meki het volgende:
[..]
toch blijf ik erbij dat de bron geen goede keuze is . en dat strijdt tegen alle middelen van de policy tegen.
N, ze ging ervan uit dat het Oerhollandse kaaskoppen waren die, om allochtonen in een kwaad daglicht te stellen, zich eerst een week onder de zonnebank hadden begeven en daarna een pruik op hadden gezet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef Meki het volgende:
[..]
dus ze heeft gevraagd wat voor afkomst hebben jullie ??.
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.quote:
en hij doet het oha erg ok. soms moet je hem ff wijzen op het feit dat er ook nog zoiets als balans bestaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef PJORourke het volgende:
Ja, sinds hij mod is, is hij zo politiek-correct als maar kan.
quote:
Hij heeft zich helemaal aangepast aan het FOK-establishment.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
en hij doet het oha erg ok. soms moet je hem ff wijzen op het feit dat er ook nog zoiets als balans bestaat.
ach ja. het hoort er allemaal bij schijnbaar. ik vind het nog steeds ok op fok!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft zich helemaal aangepast aan het FOK-establishment.Het is eik vrij treurig, zulk opportunisme.
Ach, zo lang ik dit soort figuren belachelijk kan maken vind ik het OK. Er zijn er ook bij die meteen met bannetjes gaan drijgen, da's wel ubertriest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja. het hoort er allemaal bij schijnbaar. ik vind het nog steeds ok op fok!
jij?
ach ja, kreeg ook een zware note van drugshond in mijn pm ooit. snapte hem wel eik. maar ja ach, ehhmmm, dusssss...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik dit soort figuren belachelijk kan maken vind ik het OK. Er zijn er ook bij die meteen met bannetjes gaan drijgen, da's wel ubertriest.
joh. schei uit. ik neem mijn verlies als een man. dat weet je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef Drugshond het volgende:
Waaom tuigen jullie geen waardig [FB]-topic op.![]()
[afbeelding]
Kunnen jullie daar verder gaan janken.
[afbeelding]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk niet dat hij je enige onderbouwing schuldig is.
Hij verlaagt zijn niveau tot die van bepaalde users alhier, anders begrijpen ze hem wellicht niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij verlaagt zijn niveau tot die van bepaalde users alhier, anders begrijpen ze hem wellicht niet.
Mwah, ik schijn politiek te correct te zijn. Leuk for what's in the name. Maar dan ga je hengelen of ik wel of geen partijdige mod ben. En dan moet ik opeens met een onderbouwing komen waarom ik dergelijke keuzes maak. En of ik wel loyaal ben naar alle partijen toe.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is me niks schuldig inderdaad, maar van een mod mag wel wat minder kinderachtige respons verwacht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |